Sound Rush van 16:00 tot 17:30 uur op de camping! Tot morgen 
FISSA!

Present en in de bus onderweg inmiddels.wrote:Wij zijn er helemaal klaar voor om er weer een onvergetelijk weekend van te maken!
Welke Hardtraxxers zien we vandaag al op onze camping? Overigens is er ook nog een kleine programmering in onze camping kroeg:
wrote:Dit zei een maat van me ook aangezien dat op zijn telefoon stond? Denk dat dit een foutje is hoor. 38 is wel erg bizarwrote:Ik heb ook gruwelijk veel zin in de Zaterdag! Het wordt wel 38 graden.![]()
Voelt allemaal als 50 in Nederland duswrote:NOS meld dat het 30 graden gaat worden en 31 in het zuiden. Ik geloof dat toch iets meer dan Weather.com of Accuweather. Die geven echt altijd erg grote verschillen aan![]()
Gelukkig heb ik nooit last van die warmte
Succes kerel! Ik ben er alleen zondag helaaswrote:Ook zo bizar veel zin, helemaal na het zien van de Fanaticz, holy shit dat is een iets grotere stage dan ik had verwacht![]()
Tot morgen allemaal
Ben waarschijnlijk vroeg binnen morgen, dus hoop nog even te komen kijken! Succes in ieder gevalwrote:Tot morgen allemaal
Begin je hem nou een beetje te knijpen Rick?wrote:Ook zo bizar veel zin, helemaal na het zien van de Fanaticz, holy shit dat is een iets grotere stage dan ik had verwacht![]()
Betekent dit dat ik geen ticket kan kopen op ticketswap?wrote:Hoor net van een maat van me dat het geluid op de Fanaticz / Relive echt perfect is afgesteld dus nu nog meer zin in GVD.
Oja als iemand nog Zondag kaartje heeft (hardcopy aangezien de rest niet meer te personaliseren is) vriendin van me wil er nog een
De onderste twee vragen snap ik niet helemaal, maar het werkt blijkbaar wel.wrote: Hoi,
Je kunt het ticket personaliseren via deze link:
http://www.intentsfestival.nl/personaliseren
Het is verplicht om het ticket te personaliseren.
Als je het ticket hebt gepersonaliseerd en het ticket meeneemt die je hebt gekocht bij Ticketswap naar de ingang is dat voldoende.
TOT ZONDAGwrote:Succes morgen Rickzel! Tot zondag iedereen op de Relive stage.