Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 10 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Past

Intents Festival - Circus Of Insanity

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Newbie
49 posts member since 2014
last seen Jun 2022
Iemand nog een kaartje voor de zondag? Vriend van me heeft een financiele meevaller gehad en zoekt nog een kaartje.­
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 20 days ago
Met mijne domme hoofd net een transferium parking ticket gekocht terwijl ik dat al samen met originele ticketaankoop had gedaan. >.<

Bij deze iemand interesse voor zo'n ticket in ruil voor een biertje?

EDIT: Verkocht!
Hardtraxxer
365 posts member since 2016
last seen 7 days ago
@ Intents
En is er ergens een plek om fietsen neer te zetten? Welk adres moeten we dan aanhouden?

Weersverwachting zondag ineens stukje anders, regen/onweer. Hopelijk wordt dit nog wat beter
Hardtraxx Elite
2989 posts member since 2010
last seen Oct 2019
Marks wrote:@ Intents
En is er ergens een plek om fietsen neer te zetten? Welk adres moeten we dan aanhouden?

Weersverwachting zondag ineens stukje anders, regen/onweer. Hopelijk wordt dit nog wat beter
Volgens buienradar en weeronline valt het mee, dus laten we hopen dat het ook echt mee valt :thumbsup:
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 21 days ago
Iedereen opeens in de stress om de zondag, 29 graden en 0,4mm. Die regen is al verdampt nog voor het de grond raakt en anders is het een aangename verfrissing die niet lang zou kunnen duren.
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 1 day ago
Een beetje regen op zo een warme dag is niet erg inderdaad. Echter sta ik bij onweer liever niet ergens op een grote open plek.
Organisator
46 posts member since 2016
last seen Apr 2021

Je kunt je fiets parkeren op de Sportlaan, dit is wel volledig op eigen risico :)
Hardtraxx Addict
1442 posts member since 2012
last seen 26 days ago
iemand nog een priority parking ticket voor ZONDAG te koop? Kom wss alleen en heb geen zin om dan met heel die pendelbussen te gaan xd
C
Hardtraxxer
617 posts member since 2012
last seen 3 hours ago

Wij zetten onze fietsen altijd weg voor de Healthcity vanaf hier is het nog 5 minuutjes (ongeveer) lopen en hier is het nooit heel druk.
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 20 days ago
tommeh wrote:iemand nog een priority parking ticket voor ZONDAG te koop? Kom wss alleen en heb geen zin om dan met heel die pendelbussen te gaan xd
Ik ga ook alleen. In je eentje met wat mensen op een bus zitten voor 5-10 minuten moet wel lukken denk ik? ^^
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Als ik ergens een ticket vandaan kan toveren mogelijk nog de zondag aanwezig.

Dus als iemand er één heeft/weet, let me know please.

Edit: Inmiddels binnen via Ticketswap. Tot zondag! :D
Hardtraxx Veteran
5116 posts member since 2017
last seen 13 hours ago
En mocht het wel regenen dan krijgen we weer mooie regen dans filmpjes :D
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Hekzitter wrote:En mocht het wel regenen dan krijgen we weer mooie regen dans filmpjes :D
Zin in.
Organisator
46 posts member since 2016
last seen Apr 2021
De nieuwe show van Gunz For Hire is aangekondigd met een trailer, deze show zal voor het eerst te zien zijn tijdens Intents Festival!

View on YouTube
Hardtraxxer
628 posts member since 2015
last seen 19 days ago
Nu nog het "build-up/preview" filmpje online gooien met Villian. xd
Hardtraxxer
150 posts member since 2017
last seen 1 day ago
NightFly013 wrote:Nu nog het "build-up/preview" filmpje online gooien met Villian. xd
Die zijn ze als het goed is aan het maken als ik hun snapchat mag geloven :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 1 hour ago
Intents Festival wrote:De nieuwe show van Gunz For Hire is aangekondigd met een trailer, deze show zal voor het eerst te zien zijn tijdens Intents Festival!

[youtube]Filmpje[/youtube]
Vet ^^. Z'n thema/verhaaltje om een act heen geeft toch altijd net wat extra (sfeer) imo :)
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 15 hours ago
Intents Festival - Circus Of Insanity (26, 27 & 28 mei 2017, Sportpark d'n Donk, Oisterwijk)

Heb ik iets gemyst?
S
Hardtraxxer
557 posts member since 2016
last seen 3 hours ago
Delt-A wrote:Intents Festival - Circus Of Insanity (26, 27 & 28 mei 2017, Sportpark d'n Donk, Oisterwijk)

Heb ik iets gemyst?
Er is nog een suprise act op zaterdag, dacht ik.
Hardtraxx Veteran
last seen 15 hours ago
Dat is Deetox, MYST vs Deetox dan? zou wel leuk zijn.
Hardtraxx Addict
1860 posts member since 2016
last seen Jun 2025
Hij draait op de camping op zondag!
Hardtraxx Veteran
last seen 15 hours ago
gvd
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 1 day ago
oot wrote:
NightFly013 wrote:Nu nog het "build-up/preview" filmpje online gooien met Villian. xd
Die zijn ze als het goed is aan het maken als ik hun snapchat mag geloven :thumbsup:
Hij is er:
Hooggeëerd publiek. Komt dat zien! komt dat zien! Morgen opent IntentsCity en zaterdag gaan de poorten open van het meest bizarre circus dat je ooit hebt aanschouwd! Villain laat jou alvast een voorproefje zien van het festivalterrein!
View on Facebook
Hardtraxxer
628 posts member since 2015
last seen 19 days ago
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
3892 posts member since 2013
last seen 10 hours ago
Hulde voor de organisatie, steekt toch ieder jaar weer goed in elkaar :)
Erg benieuwd naar alle stages, op zondag hier te vinden dus overal wel ff een kijkje nemen.