Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2026 18:18 

Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Thanks voor de update, vriend.

Alstu

Remi schreef:
Pas overigens op dat je niet gehacked wordt he xxx

Wel lekker rustig zo nu ik door respectievelijke instanties van Instagram en Facebook ben geflikkerd vanwege spam activiteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2026 00:10 

Hardtraxx Veteran

Aaltveeg schreef:
Nou Intents gangers, hoe was het? :cool:

Ben net in bed na de after. Verslag volgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2026 11:50 

Hardtraxxer

Vrijdag
Om 06:00 uur vertrokken om daar net iets na 09:00 uur aan te komen. Ik had tickets voor P6 parkeren, maar vrienden zonder P6 stonden er eerder en bijna dichterbij dan ik.....
De rij was zoals Intents altijd is qua wachttijden DRAMA. Pas om 13:45 uur binnen en tijdens het wachten drie keer kletsnat geregend. Toen we een plekje op de camping hadden, lekker zitten pilsen tot aan de avond omdat we er een beetje doorheen zaten van de rij. Dus pas wat laat op het festivalterrein.
Beste setjes van de dag: Sub Sonik - My True DNA, Unresolved – Journey en Regain – Classics.
De AFTR nog meegepakt, maar wat daar aan de hand was geen idee. De geluidskwaliteit was zeer slecht, het klonk alsof de input van de koptelefoonzender overstuurde. Verder was er van mixen geen sprake, het was gewoon nummers aanklikken uit een lijstje. We hadden het idee dat de dj's zelf niet heel nuchter waren. Daarna nog even naar de camping silent geweest en al met al veel te laat op bed.

Zaterdag:
Prima dagje gehad. Het weer was net iets aan de frisse kant, waardoor een korte broek net iets te koud was, en na de bui van 20:00 uur koelde het snel af.
Veel lopen hoppen tussen stages. Niet echt bijzondere dingen gezien, maar wel een leuke dag gehad met de groep. Ik durf zo geen setjes te noemen waarvan ik zeg: die waren echt goed.
De AFTR was vandaag een stuk beter. Weer het oude vertrouwde idee van twee dj's op het podium en de kwaliteit was iets beter.

Zondag:
Qua weer was het echt top: zonnetje er lekker bij en een prima temperatuur. Weer een beetje lopen hoppen tussen stages en lopen ouwehoeren met vrienden.
Topsetjes waren: Rooler die een Delete set deed, wat een baas is hij zo nu en dan toch en Outsiders vs. Korsakoff met een millenniumset. Hier zijn we naartoe gelopen omdat ik geen zin had in The Straikerz op de mainstage, maar wat was het een topidee om daar te gaan kijken! Het was één grote chaos, en dan wel op de goede manier. We kwamen aan en wat bleek: Darkraver wilde niet van het podium af, dus die bleef ook meedraaien. Even later sloot The Viper nog aan, waarna vervolgens ook Ruthless en Panic aansloten. Het waren allemaal oude bangers met goed mixwerk en daarbij nog veel gekloot van Darkraver, die uiteindelijk nog in zijn blote reet op het podium stond te twerken. Ik denk dat dit uiteindelijk wel de set was waar ik de meeste lol heb gehad van het weekend.

Als ik zo terugkijk op het weekend, merk ik toch dat ik niet echt meer voor de goede sets kom, maar meer voor de sets waar het meeste plezier te behalen valt en waar vrienden uithangen.

Qua aankleding had ik het idee dat ze erg hebben moeten snijden in de kosten. De main was oké, maar niet heel bijzonder. De rest van de stages vond ik maar matig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2026 12:37 

Hardtraxx Veteran

Vuurwerk in de eindshow zondag was MVP want de track selectie was van bedenkelijk niveau.

Rooler, BLNK & Chapter V, B-front & Crypsis & Adaro ++++++++++++++
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2026 14:04 

Hardtraxxer

Nog nooit bij Intents geweest maar dit jaar veel beeldmateriaal bekeken op verschillende kanalen.
Vanaf daar zag die stage er gruwelijk uit imo en ook de vuurwerkshow gewoon dik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2026 14:28 

Hardtraxx Elite

poekiepoes12 schreef:
Nog nooit bij Intents geweest maar dit jaar veel beeldmateriaal bekeken op verschillende kanalen.
Vanaf daar zag die stage er gruwelijk uit imo en ook de vuurwerkshow gewoon dik.

Voor intents begrepen echt een stap terug
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2026 14:41 

Hardtraxxer

poekiepoes12 schreef:

Op afstand en beeld zag het er goed uit maar er zit totaal geen diepgang in het design het waren veel vlakke gedrukte doeken zonder veel extra dingen. Dit was in het verleden wel echt anders. De andere stages was niet eens heel veel meer dan een vlakke plaat hout met wat drukwerk er op.

Dit was dus niet meer dan wat hout met daarop drukwerk.
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2026 16:30 

Hardtraxxer

Ik doelde eigenlijk alleen op de mainstage, beetje naïef misschien.
De rest heb ik wat minder op gelet, behalve die indoor tent met die gruwelijke visuals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2026 17:19 

Hardtraxx Elite

Voor de mainstage geldt wel redelijk hetzelfde als je het vergelijkt met voorgaande jaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2026 09:15 

Artiest

Tof weekend gehad, moest wel even goed zoeken naar waar het muzikaal gezien leuk was om te staan, veel gezaag en gepiep gehoord haha. Uiteindelijk nog te horen gekregen dat ik samen met Envine op de grote AFTR mocht draaien en daar ook de stage afgesloten op zaterdag, dus dat was wel heel tof. Zondag vooral veel genetwerkt en bij de Relive gestaan, dat blijft toch muzikaal altijd tof om die oude klappers te horen.
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten