Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2026 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Zaagkick schreef:
kom roke


Ja lekker ouwe kapotte kachel. Alleen maar roken en uitgaan gij.


Yolo is me eige leve leef maar 1 keer !!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2026 10:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Zaagkick schreef:
kom roke


Ja lekker ouwe kapotte kachel. Alleen maar roken en uitgaan gij.


cv De Kapotte Kachels. Het enige wat we nog doen; is roken en uitgaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2026 10:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
cv De Kapotte Kachels. Het enige wat we nog doen; is roken en uitgaan.


Ghe-he-he-he-he-he
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2026 14:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Help je mede-HT'er draaien op Intents Festival! Stem nu op Binary System via:
https://www.intentsfestival.nl/dj-conte ... t-boombox/
(L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2026 15:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gestemd!!!!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2026 16:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gestemd op Collusion, snap niet dat ze nergens meer geboekt worden terwijl ze vorig jaar toch op redelijke stages hebben gestaan en heerlijke sets hebben neergezet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2026 09:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HardDB schreef:
Intents was toch altijd wel een feest wat in januari (gelijk met de start verkoop) uitverkocht was...

Er zijn nog steeds kaarten beschikbaar...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2026 08:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
HardDB schreef:
Intents was toch altijd wel een feest wat in januari (gelijk met de start verkoop) uitverkocht was...

Er zijn nog steeds kaarten beschikbaar...


Is toch bij elk feest zo tegenwoordig, daar is Intents niet uniek in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2026 10:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik had helemaal niet door dat volgend weekend Intents alweer is. Nu begint de hype wel te komen. :yay:

Staat wel een kleine beetje regen op de planning zo te zien.
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2026 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Remi schreef:
HardDB schreef:
Intents was toch altijd wel een feest wat in januari (gelijk met de start verkoop) uitverkocht was...

Er zijn nog steeds kaarten beschikbaar...


Is toch bij elk feest zo tegenwoordig, daar is Intents niet uniek in.

Nahh het valt me hier gewoon meer op, denk ik. Maar wellicht komt het ook omdat ik voor het eerst denk te gaan skippen, dan let je er meer op denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2026 13:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zo ver ik zie verkoopt helemaal niks uit op dit moment. Ook buiten de Dance festivals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2026 18:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kickzaag schreef:
Ik had helemaal niet door dat volgend weekend Intents alweer is. Nu begint de hype wel te komen. :yay:

Staat wel een kleine beetje regen op de planning zo te zien.
Afbeelding


kwa temperatuur helemaal perfect dit, en die enkele bui is te overzien :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2026 16:59 
 
Hardtraxx Newbie

Ik hoop dat het festivalterrein niet helemaal doorweekt wordt door de vele regen die voorspeld wordt de komende week :( Er is veel regen voorspeld en ik weetniet of het terrein daar goed tegen kan
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2026 18:56 
 
Hardtraxx Elite

Calie schreef:
Ik hoop dat het festivalterrein niet helemaal doorweekt wordt door de vele regen die voorspeld wordt de komende week :( Er is veel regen voorspeld en ik weetniet of het terrein daar goed tegen kan

Uit ervaring met intents. Nee daar kan het niet goed tegen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2026 19:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Calie schreef:
Ik hoop dat het festivalterrein niet helemaal doorweekt wordt door de vele regen die voorspeld wordt de komende week :( Er is veel regen voorspeld en ik weetniet of het terrein daar goed tegen kan


Valt toch reuze mee? Morgen lijkt een natte dag maar de rest valt mee.
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2026 09:51 
 
Hardtraxxer

Calie schreef:
Ik hoop dat het festivalterrein niet helemaal doorweekt wordt door de vele regen die voorspeld wordt de komende week :( Er is veel regen voorspeld en ik weetniet of het terrein daar goed tegen kan


https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/4479668/door-vele-regen-kunnen-duizenden-festivalbezoekers-intents-niet-kamperen

Al regende het toen in 2024 wel heel de maand mei :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2026 10:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

HardDB schreef:
Calie schreef:
Ik hoop dat het festivalterrein niet helemaal doorweekt wordt door de vele regen die voorspeld wordt de komende week :( Er is veel regen voorspeld en ik weetniet of het terrein daar goed tegen kan


https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/4479668/door-vele-regen-kunnen-duizenden-festivalbezoekers-intents-niet-kamperen

Al regende het toen in 2024 wel heel de maand mei :surrender:


En alle dagen daarvoor vanaf oktober zo'n beetje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2026 15:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat gaat vast allemaal wel goed komen,, eindelijk eens niet zo bloed verziekend heet. Kunnen we eens normaal bij de indoor main staan. (zaterdag dikke line-up :clap: :clap: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2026 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Calie schreef:
Ik hoop dat het festivalterrein niet helemaal doorweekt wordt door de vele regen die voorspeld wordt de komende week :( Er is veel regen voorspeld en ik weetniet of het terrein daar goed tegen kan


Het is stiekem nog vrij droog in het gebied. Grondwaterstand nabij het beekje in de buurt van het terrein staat zelfs op 'erg droog' met ~2 meter drooglegging tussen maaiveld en grondwater. Vanavond en donderdag komt er nog wel wat overheen maar zijn geen significante hoeveelheden en zal waarschijnlijk prima weg kunnen trekken in de bodem en/of kunnen afstromen via drainage of oppervlakkig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2026 10:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thanks voor de update, vriend. Pas overigens op dat je niet gehacked wordt he xxx
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2026 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Al regende het toen in 2024 wel heel de maand mei :surrender:


2024 regende het 90% van de dagen die het jaar had, en niet alleen 2024 :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2026 11:29 
 
Hardtraxxer

Nou Intents gangers, hoe was het? :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2026 11:52 
 
Hardtraxx Newbie

:clap: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2026 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aaltveeg schreef:
Nou Intents gangers, hoe was het? :cool:


Zitten nog een paar dagen in een psychose, boekverslagen volgen het einde van deze week.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2026 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zondag ff geweest. GU was geweldig, Nelis Leeman was mooi, Django Wagner was geweldig, Kruelty was hit/mis, Rooler met de delete special was gruwelijk dik.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten