Yolo is me eige leve leef maar 1 keer !!wrote:Ja lekker ouwe kapotte kachel. Alleen maar roken en uitgaan gij.wrote:kom roke
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
- –
- –
- –
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
cv De Kapotte Kachels. Het enige wat we nog doen; is roken en uitgaan.wrote:Ja lekker ouwe kapotte kachel. Alleen maar roken en uitgaan gij.wrote:kom roke
Ghe-he-he-he-he-hewrote:cv De Kapotte Kachels. Het enige wat we nog doen; is roken en uitgaan.
Help je mede-HT'er draaien op Intents Festival! Stem nu op Binary System via:
https://www.intentsfestival.nl/dj-conte ... t-boombox/

https://www.intentsfestival.nl/dj-conte ... t-boombox/
Gestemd op Collusion, snap niet dat ze nergens meer geboekt worden terwijl ze vorig jaar toch op redelijke stages hebben gestaan en heerlijke sets hebben neergezet.
Er zijn nog steeds kaarten beschikbaar...wrote:Intents was toch altijd wel een feest wat in januari (gelijk met de start verkoop) uitverkocht was...
Is toch bij elk feest zo tegenwoordig, daar is Intents niet uniek in.wrote:Er zijn nog steeds kaarten beschikbaar...wrote:Intents was toch altijd wel een feest wat in januari (gelijk met de start verkoop) uitverkocht was...
Ik had helemaal niet door dat volgend weekend Intents alweer is. Nu begint de hype wel te komen.
Staat wel een kleine beetje regen op de planning zo te zien.

Nahh het valt me hier gewoon meer op, denk ik. Maar wellicht komt het ook omdat ik voor het eerst denk te gaan skippen, dan let je er meer op denk ik.wrote:Is toch bij elk feest zo tegenwoordig, daar is Intents niet uniek in.wrote:Er zijn nog steeds kaarten beschikbaar...wrote:Intents was toch altijd wel een feest wat in januari (gelijk met de start verkoop) uitverkocht was...
Zo ver ik zie verkoopt helemaal niks uit op dit moment. Ook buiten de Dance festivals.
kwa temperatuur helemaal perfect dit, en die enkele bui is te overzienwrote:Ik had helemaal niet door dat volgend weekend Intents alweer is. Nu begint de hype wel te komen.![]()
-
CHardtraxx Newbie
- 21 posts member since 2009
- last seen Jun 2026
Ik hoop dat het festivalterrein niet helemaal doorweekt wordt door de vele regen die voorspeld wordt de komende week
Er is veel regen voorspeld en ik weetniet of het terrein daar goed tegen kan
-
HHardtraxx Elite
- 2591 posts member since 2017
- last seen 5 hours ago
Uit ervaring met intents. Nee daar kan het niet goed tegenwrote:Ik hoop dat het festivalterrein niet helemaal doorweekt wordt door de vele regen die voorspeld wordt de komende weekEr is veel regen voorspeld en ik weetniet of het terrein daar goed tegen kan
Valt toch reuze mee? Morgen lijkt een natte dag maar de rest valt mee.wrote:Ik hoop dat het festivalterrein niet helemaal doorweekt wordt door de vele regen die voorspeld wordt de komende weekEr is veel regen voorspeld en ik weetniet of het terrein daar goed tegen kan

-
HHardtraxxer
- 478 posts member since 2019
- last seen 5 days ago
https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/447 ... t-kamperenwrote:Ik hoop dat het festivalterrein niet helemaal doorweekt wordt door de vele regen die voorspeld wordt de komende weekEr is veel regen voorspeld en ik weetniet of het terrein daar goed tegen kan
Al regende het toen in 2024 wel heel de maand mei
En alle dagen daarvoor vanaf oktober zo'n beetje.wrote:https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/447 ... t-kamperenwrote:Ik hoop dat het festivalterrein niet helemaal doorweekt wordt door de vele regen die voorspeld wordt de komende weekEr is veel regen voorspeld en ik weetniet of het terrein daar goed tegen kan
Al regende het toen in 2024 wel heel de maand mei
Dat gaat vast allemaal wel goed komen,, eindelijk eens niet zo bloed verziekend heet. Kunnen we eens normaal bij de indoor main staan. (zaterdag dikke line-up
)
Het is stiekem nog vrij droog in het gebied. Grondwaterstand nabij het beekje in de buurt van het terrein staat zelfs op 'erg droog' met ~2 meter drooglegging tussen maaiveld en grondwater. Vanavond en donderdag komt er nog wel wat overheen maar zijn geen significante hoeveelheden en zal waarschijnlijk prima weg kunnen trekken in de bodem en/of kunnen afstromen via drainage of oppervlakkig.wrote:Ik hoop dat het festivalterrein niet helemaal doorweekt wordt door de vele regen die voorspeld wordt de komende weekEr is veel regen voorspeld en ik weetniet of het terrein daar goed tegen kan
Thanks voor de update, vriend. Pas overigens op dat je niet gehacked wordt he xxx
2024 regende het 90% van de dagen die het jaar had, en niet alleen 2024Al regende het toen in 2024 wel heel de maand mei
-
AHardtraxxer
- 243 posts member since 2023
- last seen 14 hours ago
Nou Intents gangers, hoe was het? 
-
CHardtraxx Newbie
- 21 posts member since 2009
- last seen Jun 2026
Zitten nog een paar dagen in een psychose, boekverslagen volgen het einde van deze week.wrote:Nou Intents gangers, hoe was het?