Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2019 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Melodica was inderdaad grandioos. Lekker knus met die verhogingen aan de zijkant. Ingang en bar enkel aan de achterkant en dus niet een constante stroom mensen. Was echt een verdomd leuke stage, hier nog een foto van de sfeer

Afbeelding

Ohja en Primeshock idd +1 maar da's nogal wiedes


Kill. Ten eerste voeg je mij random toe op Facebook en zie ik je ook nog op die foto smooth talkings doen met Charlotte. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2019 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2 toffe dagen gehad al vond ik de zondag wel gezelliger. Dit vind ik eigenlijk over het algemeen wel met meerdaagse feesten. Ik vond het beide dagen qua hitte best prima te doen. Zaterdag veelal Melodica gestaan, was volle bak. Zondag veelal Relive.

TiMOTHYb schreef:
Eerste keer zaterdag geweest. Kan eigenlijk alleen maar nadelen verzinnen t.o.v. zondag. Was op werkelijk iedere stage (including DJ jantje en fucking Arjan Oostrom in de feesttent) te druk

Ik vond het daar oprecht meevallen man. Alle ruimte bij Arjan. Maar weet je zeker dat je daar stond? Want ik ging eigenlijk voor Henkie Dissel en die had blijkbaar gewisseld met Arjan Oostrom. Bij Kafke was het zondag overigens ook helemaal niet zo druk. Daar rechtsachter heb je nog een deur naar toiletten, was veel plek en een lekker windje de tent in.
Sowieso vond ik het ook met drukte wel meevallen. Ik heb niet echt bij drukke podiums gestaan, alleen op de wandelpaden van voor- naar achterkant was het druk. Zaterdag en zondag íets voor de drukte weggegaan en vanaf de prio parking reden we zo weg.
Ik heb nu al heimwee naar het weekend en ben volle bak hyped voor Defqon weekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2019 22:16 
 
Hardtraxxer

Remi schreef:
2 toffe dagen gehad al vond ik de zondag wel gezelliger. Dit vind ik eigenlijk over het algemeen wel met meerdaagse feesten. Ik vond het beide dagen qua hitte best prima te doen. Zaterdag veelal Melodica gestaan, was volle bak. Zondag veelal Relive.

TiMOTHYb schreef:
Eerste keer zaterdag geweest. Kan eigenlijk alleen maar nadelen verzinnen t.o.v. zondag. Was op werkelijk iedere stage (including DJ jantje en fucking Arjan Oostrom in de feesttent) te druk

Ik vond het daar oprecht meevallen man. Alle ruimte bij Arjan. Maar weet je zeker dat je daar stond? Want ik ging eigenlijk voor Henkie Dissel en die had blijkbaar gewisseld met Arjan Oostrom. Bij Kafke was het zondag overigens ook helemaal niet zo druk. Daar rechtsachter heb je nog een deur naar toiletten, was veel plek en een lekker windje de tent in.
Sowieso vond ik het ook met drukte wel meevallen. Ik heb niet echt bij drukke podiums gestaan, alleen op de wandelpaden van voor- naar achterkant was het druk. Zaterdag en zondag íets voor de drukte weggegaan en vanaf de prio parking reden we zo weg.
Ik heb nu al heimwee naar het weekend en ben volle bak hyped voor Defqon weekend.


Viel mij ook op ja, beveiligers bij de deur deden alsof de tent stampvol stond, maar toen ik eenmaal binnen was viel dit reuze mee. De groote ventalitators die bij het podium waren wel chill na een middag wegzweten in de zon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2019 00:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beide dagen aanwezig geweest en twee leuke dagen gehad! Meeste minpunten zijn hier al wel besproken dus die ga ik dan ook niet herhalen. Zaterdag voornamelijk genoten van B-Front zijn werk (s/o naar Paul ;)). Ook nog bij Thera & Riot Shift geweest het eerste half uur, maar daar heb ik me voornamelijk mateloos staan irriteren aan die twee Duitse clowns.

Zondag was tot een uur of 8 niet heel veel soeps. Voornamelijk door de warmte en moeheid er niet echt in kunnen komen. Tot rond een uur of 8 Frontliner begon, toen leek het wel alsof er een nieuw leven in me terecht kwam. De drie uur die daarop volgde (Frontliner, DBSTF & B-Front) waren voor mij een van de leukste uren sinds een lange tijd op een feest. Die sets hebben dan ook zeker mijn weekend gemaakt!

Sowieso mag Frontliner wel vaker geboekt worden op classics stages. Naast zijn eigen gruwelijke producties draait hij tenminste ook (vergeten) platen van anderen. O.a. Not-E-Nuff, Overload, Digiwave & Green Stuff voorbij horen komen en dan ben ik er vast nog wel wat vergeten. B-Front die opende met Faith In Your DJ en vervolgens Become the Sky erop gooide was ook fenomenaal.

Speciale vermelding naar de speciaalbier en shotjesbar, was genieten! Kijk er nu al naar uit om de shotjesbar wederom te plunderen op Dreamfields.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2019 08:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haha ja ik kwam je toch nog tegen ook of niet? Heb trouwens ook per ongeluk Ramon toegevoegd. Da's je broer zeker? :lol:

Remi schreef:
Ik vond het daar oprecht meevallen man. Alle ruimte bij Arjan. Maar weet je zeker dat je daar stond? Want ik ging eigenlijk voor Henkie Dissel en die had blijkbaar gewisseld met Arjan Oostrom. Bij Kafke was het zondag overigens ook helemaal niet zo druk. Daar rechtsachter heb je nog een deur naar toiletten, was veel plek en een lekker windje de tent in.

Hahaha mooi ook, wij precies hetzelfde. Ging helemaal fout op die Latino dude die een couplet mee mocht zingen en vervolgens niet meer van de bar te slaan was. Om half 11 bij Jantje stond ie d'r nog.

Nou vooruit was indd prima te doen aldaar, maar bij die trechteringang en de rest van het terrein niet. :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2019 08:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Was weer een mooi weekend Intents! :thumbsup:

Zaterdag was echt veeeel te druk, ik vind het gevaarlijke aantallen worden Intents Festival :huh: :nono:
Main niet veel gestaan alleen bij KELTEK wat top was en ff bij SZP maar wat zijn die sets tegenwoordig saai zeg.. Na een half uur ook weer weggegaan.. Het mooiste was met stip de Melodica stage :worship: Wat heb ik daar genoten zeg! Je merkte gewoon dat er nagenoeg alleen maar liefhebbers stonden en dat kwam de sfeer alleen maar ten goede!

Zondag was zoals altijd weer stukken beter dan de zaterdag! Het was een stuk rustiger en dus ook meer ruimte bij de stages. Ik merkte dat met name op de main waar het publiek flink los ging de hele dag! :thumbup: Vanaf Ran-D op de Relive geweest en man man wat was het daar goud zeg! Net wat ik op dat moment nodig had.. En aangezien de eindshow zaterdag heeeeel karig was verwachtte ik er de zondag er ook niet veel van en dat bleek het geval te zijn! Afgesloten bij B-Front en wat een set was dat ook weer :worship: Melodica en Relive hebben mijn weekend (zo veel mooier) gemaakt!

Volgend jaar ga ik denk ik alleen zondag want ik verwacht niet dat er voor de zaterdag minder kaarten verkocht gaan worden.. Tegen die tijd maar even aankijken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2019 09:16 
 
Hardtraxxer

Heerlijk festival, eindelijk is het seizoen weer los gekomen. Hoogtepunten op zaterdag waren Act of Rage en Clockartz vs Rejecta. Vooral laatste set was wel echt onmenselijk druk, maar wel leuke combinatie van stijlen.

De B-front stage was ook top, warm maar gezellig. Hoogtepunt de soloset van B-front.

++ Clockartz & Rejecta
++ B-front soloset
+ Weer :loving:

+- Drukte op sommige momenten
- Thera en Riot Shift die laatste 15 minuten uptempo draaiden
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2019 09:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Haha ja ik kwam je toch nog tegen ook of niet? Heb trouwens ook per ongeluk Ramon toegevoegd. Da's je broer zeker? :lol:

Dat laatste klopt, ja. Dat eerste niet, alhoewel ik je op zaterdag wel zag want je was de enige persoon op de Melodica die bruiner was dan ik. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2019 09:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Haha ja ik kwam je toch nog tegen ook of niet? Heb trouwens ook per ongeluk Ramon toegevoegd. Da's je broer zeker? :lol:


Je kwam mij tegen, pik. Snap de verwarring bij die twee knappe Anthonise boys.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2019 10:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat een gedoe allemaal zeg, zie je nou dat het te druk was
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2019 11:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Wat een gedoe allemaal zeg, zie je nou dat het te druk was

Zo druk dat ik jou niet eens heb gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2019 11:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wouw, heb alleen Paul gezien bij de Melodica.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2019 11:30 
 
Hardtraxxer

Net wakker uit een 13 uur durende coma slaap :surrender: Was nodig na weer een gezellig weekend op de camping.

Zaterdag geen minuut op de mainstage doorgebracht. Wel geleerd van voorgaande jaren om de drukke plekken te mijden. Melodica was zoals gezegd top!

Zondag daarentegen bijna hele dag mainstage gestaan. Wat een geweld kwam er voorbij met RB & Rejecta, Delete, Warface :bomb:

Dat de muntprijs hoog is was ook te zien aan het aantal mensen wat ‘s morgens naar de Jumbo in Oisterwijk ging. Opzich best een goed alternatief, ik was er alleen te lui voor.

Voor mij geen camping meer. Heb dit nu al meerdere jaren op Defqon, Decibel en Intents gedaan. Je maakt de gekste dingen mee, dat is veel waard, maar elke dag max 3 uur slaap is echt killing.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2019 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou ook maar even wat typen, alleen de vrijdag geweest (verstandige keuze, bah saai) maar prima vermaakt. Was nog een vage switch tyssen de hardcore en de raw? Maar lekker bij een aangenaam temperatuurtje paar biertjes gedronken. Vooral veel geouwehoerd met alles en iedereen. Van 00:00 tot 01:00 in de Boombox gedraaid, die ondanks de concurrentie in de TT en tijdstip helemaal los ging. Mooi om te zien!

Ondanks dat we maar een fractie van het festival hebben meegemaakt (alleen de pre-party dus), wel elke keer onder de indruk van hoe het weer opgezet/vormgegeven is allemaal, en ook echt tot in de puntjes geregeld.

Uiteindelijk wel erg jammer dat we de rest van het weekend niet waren, maar denk dat ik er met mijn ginger huid ook weinig aan had gehad met die hitte.

Hopen dat we bij Defqon weer een ouderwets wolkie en 20 graden aantikken. Perfect. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2019 07:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima weekend gehad.

Vrijdag echt een top avond gehad. idd die switch van stage was raar en behoorlijk kut.

Drukte van zaterdag was bizar kloten. Temperatuur werkte dan ook niet mee om in de tent te hangen. Tegen de avond aan was het in de tent prima te doen. Door gestampt tot 11 uur en afgesloten op de main.

Zondag ochtend en middag 3x gestorven bij de tent. Niet kunnen douchen ivm bacterie in het water. alle 1.5 liter flessen waren op op de camping. Zelf te weinig water meegenomen. En 100% te gaar om de camping te verlaten. Rond E-force heerlijk op de main kunnen staan. rechts voor relatief rustig, dus waaide lekker door. Een prima avond gehad verder!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2019 09:49 
 
Hardtraxx Veteran

Norther66 schreef:
Los van het feit van de hoeveelheid drank (of de kwaliteit ervan) dat je voor een munt krijgt, we zitten inmiddels toch al een jaar of 5 op 2,85 per munt, dus een verhoging zat er toch wel al aan te komen.

In 2016 betaalde ik nog 2,50 voor een muntje . Op verschillende festivals. Alleen de allergrootste gingen toen naar 2,81.
Dus al 5 jaar is het zeker niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2019 10:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Norther66 schreef:
Los van het feit van de hoeveelheid drank (of de kwaliteit ervan) dat je voor een munt krijgt, we zitten inmiddels toch al een jaar of 5 op 2,85 per munt, dus een verhoging zat er toch wel al aan te komen.

In 2016 betaalde ik nog 2,50 voor een muntje . Op verschillende festivals. Alleen de allergrootste gingen toen naar 2,81.
Dus al 5 jaar is het zeker niet.


Toen ik in 2008 naar m'n eerste festival ging was het 2 euro per munt, maar las toen wel op Partyflock dat dat zeldzaam was en het vaak al 2,50 was. Was ook maar een klein festival.
Het stijgt sws allemaal een stuk minder hard dan dat mijn loon in de afgelopen tien jaar is gestegen dus ik kan niet klagen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2019 12:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eindelijk weer een beetje bijgekomen van een heerlijk weekend! Het was pittig door de hitte maar niet minder door genoten.

Vrijdag nette kleren aangetrokken, spullen uit het zicht in de achterbak van de auto en zo moeiteloos langs de wijkagenten gekomen en geparkeerd in de woonwijk op 2 minuten afstand van het houten toegangspad :D
Daar begon echter de drama. Om 13:00 stonden we in de rij en het is dat we geluk hadden dat een andere vriendengroep al een plekje voor ons hadden vrijgehouden anders hadden we om 17:30 nog in de rij gestaan voor een tentplek :thumbdown: Echt te achterlijk hoe dat ging. Volgend jaar maar eens kijken voor een vriendencamping.
Preparty was verder prima. Was vantevoren bang voor de drukte door de losse vrijdag verkoop maar overal was meer dan genoeg ruimte! Geluid op de main mocht wel iets harder maar dat zal wel met vergunningen te maken hebben. Niet minder om genoten en maximaal losgegaan bij de set van D-sturb (Unbeatable :love: ). Afterparty geskipt en fris voor zaterdag.

Zaterdag kan ik alleen maar omschrijven als 0%rust. Of je had de fikkende zon op je rug staan, of de hitte in de tent, of de drukte van de mensenmassa. Wat een mierenhoop op dat terrein. Kwam de sfeer vaak niet ten goede. Zelf de knop omgezet en staan genieten van Rejecta vs Clockarts (linksvoor was plek zat en heerlijk geluid). Nog een paar hardtraxxers van hier gezien volgens mij? (groepje van 4 klaplongende gasten die elkaar na elk nummer een high five gaven :lol: ) Act of Rage live en D-Sturb lvl 6 waren ook hoogtepunten.
Helaas konden een aantal vrienden wat moeilijker de knop vinden tegen de hitte en drukte en konden ze er maar niet inkomen. Hierdoor wordt je zelf helaas ook een beetje meegezogen in de negativiteit en geniet je toch iets minder. Daarom die gasten maar even mee naar de camping genomen en daar gechilled totdat het buiten was afkoelde.
Camping zat wat dat betreft wel prima in elkaar. Veel leuke activiteiten en wat vriendelijkere prijzen dan op het festivalterrein zelf. Heb een hoop geklaag gehoord over niet werken douches maar zelf hier niks van meegekregen? Prima hokjes met (soms TE) heet water. Ook niks gemerkt van de slechte praktijken van de beveiliging. Vond ze meestal wel relaxed. Zo begonnen ze te zeuren om mn flesdopje die ik vergeten was weg te stoppen. Zei die beveiliger vrolijk, ‘als je nu even terugloopt, om de hoek gaat staan, het dopje in je schoen stopt en dan weer terugkomt, dan komt t wel goed.
Ik dat gedaan, teruggegaan naar dezelfde beveiliger, laat hij me doorlopen en wijst hij met een knipoog naar mn schoen; ‘niet vergeten er uit te halen he!?’ :lol:

De zaterdag afgesloten bij de afterparty die net als vorig jaar weer prima was. Wel warm maar niet te volgepropt en prima geluid!

Zondag was zoals gewoonlijik weer de beste dag! Warmer dan zaterdag maar beter te doen door het windje en door minder drukte op het terrein. Rustig opgestart op de Relive voor classic dansjes met een Radlertje in de zon. Helemaal prima :) Vanaf half 6 naar linksvoor op de main verkast en daar tot het einde maximaal staan snoeien op heerlijke rawsets met wederom als hoogtepunt Warface HA. Wat vind ik die liveset toch altijd belachelijk goed in elkaar zitten. Wat een geweld, wat een drive en wat komen zijn kicks toch heerlijk door op zo'n groot geluidsysteem als die bij Intents :yay:
Helaas helemaal ingekakt bij de afsluitset met Peackcock,MT en Partyraiser. Wat een aanfluiting was dat zeg. Heb helemaal niks met die Uptempo herrie van Partyraiser en die rare sounds van Peacock. En dan die plaat van Peacock ; 'all my friends are death'... gezellig joh zulke teksten :thumbdown:

Voor de eindshow maar weggegaan om ons geluk maar te proberen bij de after met B-front & Friends. Keek er niet heel erg naar uit. Kan normaal echt genieten van B-front maar zit op dat tijdstip niet te wachten op een Roughstate break fest met sfeer en opbouwplaten.
Ik kon mijn geluk dan ook niet op toen bleek dat echt heel de after werd gevuld met de hits van al mn favoriete raw dj's (requim, act of rage, e force, warface, b front, radical, d-sturb). Wat heb ik daar nog 2 uur als een malloot staan tuinieren. 300 liter vocht verloren maar echt de perfecte afsluiter van het weekend :clap: :clap:

Maandag op tijd de tent ingepakt en zonder enige probleem van de camping af kunnen komen.
Intents, wat was je warm en druk maar wat heb ik genoten.... Op naar Intents 2020!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2019 12:17 
 
Hardtraxxer

Scotty018 schreef:
Eindelijk weer een beetje bijgekomen van een heerlijk weekend! Het was pittig door de hitte maar niet minder door genoten.



Zaterdag kan ik alleen maar omschrijven als 0%rust. Of je had de fikkende zon op je rug staan, of de hitte in de tent, of de drukte van de mensenmassa. Wat een mierenhoop op dat terrein. Kwam de sfeer vaak niet ten goede. Zelf de knop omgezet en staan genieten van Rejecta vs Clockarts (linksvoor was plek zat en heerlijk geluid). Nog een paar hardtraxxers van hier gezien volgens mij? (groepje van 4 klaplongende gasten die elkaar na elk nummer een high five gaven :lol: ) Act of Rage live en D-Sturb lvl 6 waren ook hoogtepunten.
Helaas konden een aantal vrienden wat moeilijker de knop vinden tegen de hitte en drukte en konden ze er maar niet inkomen. Hierdoor wordt je zelf helaas ook een beetje meegezogen in de negativiteit en geniet je toch iets minder. Ook niks gemerkt van de slechte praktijken van de beveiliging. Vond ze meestal wel relaxed. Zo begonnen ze te zeuren om mn flesdopje die ik vergeten was weg te stoppen. Zei die beveiliger vrolijk, ‘als je nu even terugloopt, om de hoek gaat staan, het dopje in je schoen stopt en dan weer terugkomt, dan komt t wel goed.
Ik dat gedaan, teruggegaan naar dezelfde beveiliger, laat hij me doorlopen en wijst hij met een knipoog naar mn schoen; ‘niet vergeten er uit te halen he!?’ :lol:



Wij waren gelukkig al een tijdje voordat Rejecta vs Clockartz begonnen die kant op gelopen.. toen er nog overal ruimte was. Links voor gaan staan en tijdens deze set was er genoeg ruimte. Geluid stond wel echt goed hard, zonder oordoppen had ik het daar niet uit kunnen houden :lol:
Mijn broertje was wat later en die heeft er echt lang over gedaan om bij ons aan te komen, was bijna geen beginnen aan zo druk >.<
Dit was dan ook gelijk mijn hoogtepunt van de dag, vanwege de drukte, chaos qua mensen en ook niet echt je plekje kunnen vinden er nooit echt lekker meer in gekomen :lol:

Zelf ook geen last gehad van vervelende beveiligers, fouilleren stelde niks voor bij mij.. maar van verschillende mensen andere verhalen gehoord. Een bekende die ik tegen kwam was er uit gevist, mocht mee naar achteren, moest wat inleveren en mocht uiteindelijk toch naar binnen..

Wel viel me op dat ze een paar keer als idiote haantjes door de tent bij E-force kwamen lopen en dwars door meerdere mensen heen probeerde te lopen. Zielig en kansloos gedrag helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2019 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De silent disco was ook wel grappig om een keer meegemaakt te hebben xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2019 20:38 
 
Hardtraxxer

Best genoten van m'n eerste weekendje Intents ondanks de hitte.

Pas tegen de avond stond de tent op vrijdag na een véél te lange wachtrij, dus helaas pas tegen het einde van de openingsset van D-Block & S-te-Fan voet op het festivalterrein gezet.
Verder was het vrijdag qua muziek en sfeer prima, met als hoogtepuntjes Phuture Noize & Sub Zero Project, The Purge (Djipe collab :bomb:) & Genox en halfuurtje 2Faced.
Later op de camping in de silent disco beland voor nóg een setje van The Purge, helaas wel wat dubbele plaatjes na die eerdere set, maar dat mocht de pret niet drukken.

Zaterdagochtend na een veel te korte nacht de tent uitgefikt door de felle zon, maar daardoor wel snel aan de beurt bij de douches die helaas ijskoud waren. (Gelukkig waren ze 's avonds wel lekker warm)
Gelijk goed wakker en meteen in de startblokken om het terrein op te gaan, aan het begin wat rond lopen struinen en vooral bij de mainstage m'n ogen uitgekeken, wát een vet bouwwerk zeg. :oh:

De set van de dag stond al vroeg op het programma: Vyral in de knalhete boombox was echt genieten, helaas wel The Machine & Prefix & Density (op Defqon hopelijk wel een kijkje nemen) gemist, omdat ik echt een uurtje moest bijkomen.
Uiteindelijk bij Primeshock beland en mede door de gezellige sfeer bij de Melodica blijven plakken t/m Demi Kanon.
Na een klein uitstapje naar Chris One Live, wat echt dikke prima was, even bij Sub Zero Project op de Main gaan kijken.
Het gebrek aan sfeer daar was best schrijnend t.o.v. de Melodica, dus maar weer snel daarheen gegaan voor Ecstatic Live, wat net als Ghost Stories Live daaropvolgend echt episch was.
Na dat avontuur weer naar de Fanaticz gesneld waar Rooler een stel veel te snelle boutplaten er oppleurde, gelukkig maakte Delete het daarna wel goed met een aardige set.

Zondagochtend merkte ik wel dat het een zware dag zou gaan worden, veel te heet en m'n hielen waren dik en lagen open omdat ik zo slim was om kleine sokjes aan te doen in m'n Air Maxies.
Afijn dan maar op m'n slippers het terrein op wat nog verrassend goed ging buiten de megablaren op maandagochtend om. :lol:
Bijna heel de dag bij de Relive gestaan met uitstapjes naar Delete VIP, Promo Classics en een kleine pauze na The Pitcher Live toen de hitte er flink inhakte bij mij.
Al met al een leuke zondag gehad met een heerlijk sfeertje met als hoogtepunten Thera, Delete VIP, Promo en B-Front.

Na de 3 grote Weekenders nu bezocht te hebben kom ik wel tot de conclusie dat ik Defqon (ZIN IN!) en Decibel wat hoger heb zitten, maar dat komt vooral door het grotere aanbod aan muziekstijlen denk ik.

Tot slot wil ik nog even mijn gal spuwen over het feit dat zowat de hele camping ontiegelijke kutherrie over de boxjes aan had, die uptempo-hype komt me echt de neus uit. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2019 22:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JariV schreef:
Tot slot wil ik nog even mijn gal spuwen over het feit dat zowat de hele camping ontiegelijke kutherrie over de boxjes aan had, die uptempo-hype komt me echt de neus uit. :/

Ik heb zelf nooit op de Intents-camping gestaan maar wat ik er over zie, lees en hoor is Intents meer een 'kinder'-camping waar je echt geen rust kunt pakken en waar iedereen zoveel mogelijk begaait. Leuk dat je je eigen (vrienden)kampnaam kunt bepalen maar daar zie je ook wel in terug wat ik bedoel: aardig wat namen met keta/vaag/waus/ghb/5ml etc voorbij zien komen. Is op zich niks mis mee maar die jaren heb ik wel een beetje gehad. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2019 10:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het percentage dat Uptempo/Frenchcore/Terror draait op een festival camping is toch al jaren lang heel hoog?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2019 11:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja het meeste is wel gezegd, maar dat ontbijten tussen de terror kan niet genoeg benoemd worden. Welke idioot wilt er nou ontbijten met die muziek??

Edit: En dan vooral je box HEEL HARD ZETTEN zodat iedereen kan mee genieten.

Edit: Ja het zit heel hoog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2019 11:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ben sowieso klaar met uptempo. Iedere artiest moet tegenwoordig klaarblijkelijk 2 van die platen hebben en dan ook altijd mee afsluiten
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten