Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 27  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2022 23:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu ik alle festivals in de agenda aan het invullen ben merk ik op dat Intents dit jaar op hetzelfde weekend is als Emporium. Hopelijk blijft de classics op zondag zodat ik zaterdag Emporium kan pakken en zondag Intents :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2022 10:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Nu ik alle festivals in de agenda aan het invullen ben merk ik op dat Intents dit jaar op hetzelfde weekend is als Emporium. Hopelijk blijft de classics op zondag zodat ik zaterdag Emporium kan pakken en zondag Intents :thumbsup:


Je bent er gewoon bij neef! Ik heb zelf vriendenweekend en kom zondag ochtend terug dus mooi ook weer gestrekt door hoepiehakken
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2022 10:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Martin Waus schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
Entertainer dan


Kan er prima naar kijken :cool:

Oh ja, dat zeker, maar dat kan ook als ze gewoon in het publiek staat.


Dan valt het aanstaren zo op
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2022 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen melodica dit jaar?
Godverdomme wat kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2022 17:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Noem me een zeurdoos, maar deze zaterdag line up is echt een flinke downgrade ten opzichte van de gecancelde editie van 2020. Pffff :sick:

- Geen melodica
- Fanaticz lijkt wel een Gearbox hosting
- Geen Spoontech namen (die er wel in overvloed opstonden voor de gecancelde editie van 2020)
- Intents lijkt zich steeds meer te focussne op de hardste stijlen met het toevoegen van een nieuwe Uptempo stage en daarnaast is de campingarea ook alleen maar gericht op hardcore/uptempo
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2022 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus, wat kut. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2022 17:19 
 
Hardtraxx Veteran

Komt dus die Uptemo rommel in plaats van de Melodica. Het zal allemaal heel populair zijn, maar jammer is het wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2022 17:25 
 
Hardtraxx Veteran

Je zult mij niet snel horen klagen over een line-up, maar dit is toch wel bedroevend hoor...

> 2 uptempo stages
> 2,5 raw stage
> geen euforische stage
> geen mainstream hardcore stage

Zo blijft er echt weinig variatie meer over :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2022 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Front :drool: vs Vertile :/ >.< -.-

En voor de rest ook echt enorm weinig boeiends

D-Block & S-Te-Fan, KELTEK, Sound Rush, Rejecta vs Adaro (mits het gepiep meevalt), Rejecta vs Frequencerz (mits het gepiep meevalt), The Purge vs Adjuzt. Dat was het wel zo'n beetje.

Ff oordoppen laten aanmeten met een piepkickfilter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2022 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Je zult mij niet snel horen klagen over een line-up, maar dit is toch wel bedroevend hoor...

> 2 uptempo stages
> 2,5 raw stage
> geen euforische stage
> geen mainstream hardcore stage

Zo blijft er echt weinig variatie meer over :thumbdown:


Je vergeet de uptempo stage op de camping
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2022 17:36 
 
Hardtraxx Addict

Zeer aan het twijfelen om m'n ticket te verkopen
Wat een zaad line up
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2022 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahahha wat triest
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2022 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gelukkig heb ik alleen een zondagticket, want hier wordt ik nog niet heel vrolijk van. Hopelijk is de line up voor die dag beter
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2022 17:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gelukkig ga ik altijd naar intents voor de mega gezellige camping en minder voor het festival zelf. Vind het meestal te druk en de line up valt vaak tegen net zoals nu. Inderdaad slechte zaak om geen classics en euforische stage op de zaterdag te hebben. Ik weet dat het publiek bij intents gemiddeld jonger is en daar minder animo voor die twee stages is. Om positief af te sluiten: B-Front & Vertile en Warface & Rebelion kijk ik wel heel erg naar uit ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2022 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stap gewoon over naar de techno maatjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2022 17:53 
 
Hardtraxx Addict

Indy schreef:
stap gewoon over naar de techno maatjes

Dat is nog net een stapje erger
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2022 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oorspronkelijke line-up had dus B-Front solo op de main, Devin Wild, Frequencerz, Phuture Noize.

Geen Delete, Clockartz, Chris One, en Main Concern op de Fanaticz meer (C1 en Clokcartz wel in wat ongelukkige battles maar toch).
Hele Melodica weg waar vette namen als Demi Kanon, Jay Reeve, Adrenalize op stonden, die zijn toch niet minder populair geworden de afgelopen 2 jaar dat je ze nu niet meer boekt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2022 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoppa rammen maar :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2022 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mmmja allemaal heel leuk en aardig maar als dit echt de lineup is ga ik m'n kaarten verkopen en was 2019 mijn laatste intents ooit (en ik kom er al sinds 2009 elk jaar) :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2022 18:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat heb ik dit gemist
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2022 18:13 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Gelukkig heb ik ook nog een Emporium ticket voor die dag, daar even de LU van afwachten. Zo kut dat er geen Melodica stage meer is, daar keek ik het meest naar uit. Er staan best wel wat vette namen, maar dit is wel echt teveel raw...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2022 18:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Gelukkig heb ik alleen een zondagticket, want hier wordt ik nog niet heel vrolijk van. Hopelijk is de line up voor die dag beter
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2022 18:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit is toch om te janken.. 2 jaar geleden een kaart gekocht voor de interessante namen en Melodica en dan krijg je dit. Het is dat ik die week sowieso op vakantie ben en mijn ticket toch al moest verkopen, maar ook als dat niet het geval was dan was verkopen een serieuze optie geweest met deze lineup..

Waarom ook 3 uptempo stages? Als je perse meer hardcore wil ga dan voor Mainstream, Frenchcore of een Industrial stage. Intents is onderhand een festival met 9 stages en 2 genres aan het worden, ook knap!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2022 19:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Oei. Gigantische downgrade t.o.v. de aangekondigde lineup van 2020 zeg. Als dit het is en er geen Melodica bij komt, ga ik hem skippen. Misschien eens een keer naar Emporium of eventueel de Intents zondag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2022 19:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Weekend ticket mooi binnen 4 minuten verkocht, hatsé! Hopelijk krijgen de Relive en de Main op zondag nog wat interessante namen, dan de zondag nog wel even meepakken denk ik!
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 27  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten