Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2022 05:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2022 07:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Toch hoop ik wel dat er op Defqon een iets gevarieerder setje (á la Decibel 2012) komt aangezien je dan eindelijk een heel uur hebt.

:yes: Beste Thera lijst ooit.

Rickzel schreef:

@melvin

Grappig hoe anders jij naar die lijst kijkt. voor mijn gevoel zit deze set juist ramvol onverwachte nummers :P


Niks ten nadele van Thera, maar de platen die hij hier gedraaid heeft hoor je zowat elk setje van 'm :P Zimmersion 2.0 en This Is Who I Really Am ook net de twee "minste" Vaz platen imo (te vaak gehoord).
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2022 16:44 
 
Artiest
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
MelvinFR schreef:
Toch hoop ik wel dat er op Defqon een iets gevarieerder setje (á la Decibel 2012) komt aangezien je dan eindelijk een heel uur hebt.

:yes: Beste Thera lijst ooit.

Rickzel schreef:

@melvin

Grappig hoe anders jij naar die lijst kijkt. voor mijn gevoel zit deze set juist ramvol onverwachte nummers :P


Niks ten nadele van Thera, maar de platen die hij hier gedraaid heeft hoor je zowat elk setje van 'm :P Zimmersion 2.0 en This Is Who I Really Am ook net de twee "minste" Vaz platen imo (te vaak gehoord).


Komt helemaal goed, afsluiten na Main Concern leent zich ook goed voor een meer Decibel 2012 achtig setje haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2022 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Komt helemaal goed, afsluiten na Main Concern leent zich ook goed voor een meer Decibel 2012 achtig setje haha


Top!! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2022 17:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2022 08:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Decibel 2012 achtig setje haha


maaaaarietje. Ik denk dat er een streep door Mad Dog gaat.
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten