Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-06-2021, 20:42 

Hardtraxxer

Pannenkoek schreef:
Pedaalemre schreef:
Stream wordt weer gezellig. Alleen had DW x KELTEK vervangen door Jay Reeve, dan was het perfecto.

Vervang dan liever Da Tweekaz door iemand als Wildstylez, en Warface door een willekeurige artiest die wel muziek kan maken

Muziek maken en kennis kunnen ze echt wel, dat hebben ze afgelopen weken wel bewezen met hun wekelijkse streams.

Djs die na dit corona gedoe echt een podium verdienen zijn wel da tweekaz en outsiders.

Elke week gratis streamen net meerdere gast djs.

Nee dan de "grote" namen. Hoor je helemaal niet van
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-06-2021, 22:36 

Hardtraxxer

Het zou wel een soort Mudmasters geweest zijn dit jaar. 3 dagen in de drek met de regen die vandaag is gevallen.
Wat dat betreft hebben de weergoden ons tijdens corona wel een beetje gespaard. Rebirth/intents/defqon 2020 waren vrij nat en guur. Rebirth 2021 en nu intents 2021 ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05-06-2021, 00:01 

Hardtraxxer

Scotty018 schreef:
Het zou wel een soort Mudmasters geweest zijn dit jaar. 3 dagen in de drek met de regen die vandaag is gevallen.
Wat dat betreft hebben de weergoden ons tijdens corona wel een beetje gespaard. Rebirth/intents/defqon 2020 waren vrij nat en guur. Rebirth 2021 en nu intents 2021 ook.

Tijdens de Rebirth en Defqon stream vorig jaar anders het hele weekend met een zonnetje in de achtertuin kunnen zitten. Had juist het gevoel dat het juist tegen zit dat net vorig jaar niks doorging
Ongelezen bericht Geplaatst op 05-06-2021, 14:37 

Hardtraxx Veteran

Vorig jaar op de Defqon vrijdag volle bak regenwater m'n mancave ingestroomd, mss in Flevoland toen wel beter weer. Gisteren dus weer gebeurd maar minder erg gelukkig. Er is wel een regenafvoer aanfelegd in de tussentijd maar er zat nog een stuk plastic voor wat m'n ouders er niet afgehaald hadden :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 05-06-2021, 19:19 

Hardtraxx Addict

heggenschaar schreef:
Pannenkoek schreef:
Pedaalemre schreef:
Stream wordt weer gezellig. Alleen had DW x KELTEK vervangen door Jay Reeve, dan was het perfecto.

Vervang dan liever Da Tweekaz door iemand als Wildstylez, en Warface door een willekeurige artiest die wel muziek kan maken

Muziek maken en kennis kunnen ze echt wel, dat hebben ze afgelopen weken wel bewezen met hun wekelijkse streams.

Djs die na dit corona gedoe echt een podium verdienen zijn wel da tweekaz en outsiders.

Elke week gratis streamen net meerdere gast djs.

Nee dan de "grote" namen. Hoor je helemaal niet van

Oh maar ik ontken zeker niet dat Da Tweekaz muziek kunnen maken! Het is niet mijn smaak, maar produceren kunnen ze zeker. Vooral Warface vind ik gewoon vrij slecht (al zal dat ook deels smaak zijn natuurlijk). Maar zal me niet meer te veel negatief uitlaten over Warface, anders heb ik zo Martin Waus weer op m'n dak :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05-06-2021, 20:50 

Hardtraxx Newbie

Iemand nog een code over? Had er overheen gelezen dat je eerst nog moest verzilveren :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 06-06-2021, 08:15 

Hardtraxx Elite

LucG schreef:
Iemand nog een code over? Had er overheen gelezen dat je eerst nog moest verzilveren :$

Is het nu te laat voor, maar de code die iemand had was gewoon te delen en iedereen kon met zelfde code streamen :huh:

@pannenkoek :kiss2: :kiss:
Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten