Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 27  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2021 20:42 
 
Hardtraxx Addict

Pannenkoek schreef:
Pedaalemre schreef:
Stream wordt weer gezellig. Alleen had DW x KELTEK vervangen door Jay Reeve, dan was het perfecto.

Vervang dan liever Da Tweekaz door iemand als Wildstylez, en Warface door een willekeurige artiest die wel muziek kan maken

Muziek maken en kennis kunnen ze echt wel, dat hebben ze afgelopen weken wel bewezen met hun wekelijkse streams.

Djs die na dit corona gedoe echt een podium verdienen zijn wel da tweekaz en outsiders.

Elke week gratis streamen net meerdere gast djs.

Nee dan de "grote" namen. Hoor je helemaal niet van
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2021 22:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het zou wel een soort Mudmasters geweest zijn dit jaar. 3 dagen in de drek met de regen die vandaag is gevallen.
Wat dat betreft hebben de weergoden ons tijdens corona wel een beetje gespaard. Rebirth/intents/defqon 2020 waren vrij nat en guur. Rebirth 2021 en nu intents 2021 ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2021 00:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Scotty018 schreef:
Het zou wel een soort Mudmasters geweest zijn dit jaar. 3 dagen in de drek met de regen die vandaag is gevallen.
Wat dat betreft hebben de weergoden ons tijdens corona wel een beetje gespaard. Rebirth/intents/defqon 2020 waren vrij nat en guur. Rebirth 2021 en nu intents 2021 ook.


Tijdens de Rebirth en Defqon stream vorig jaar anders het hele weekend met een zonnetje in de achtertuin kunnen zitten. Had juist het gevoel dat het juist tegen zit dat net vorig jaar niks doorging
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2021 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar op de Defqon vrijdag volle bak regenwater m'n mancave ingestroomd, mss in Flevoland toen wel beter weer. Gisteren dus weer gebeurd maar minder erg gelukkig. Er is wel een regenafvoer aanfelegd in de tussentijd maar er zat nog een stuk plastic voor wat m'n ouders er niet afgehaald hadden :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2021 19:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Pannenkoek schreef:
Pedaalemre schreef:
Stream wordt weer gezellig. Alleen had DW x KELTEK vervangen door Jay Reeve, dan was het perfecto.

Vervang dan liever Da Tweekaz door iemand als Wildstylez, en Warface door een willekeurige artiest die wel muziek kan maken

Muziek maken en kennis kunnen ze echt wel, dat hebben ze afgelopen weken wel bewezen met hun wekelijkse streams.

Djs die na dit corona gedoe echt een podium verdienen zijn wel da tweekaz en outsiders.

Elke week gratis streamen net meerdere gast djs.

Nee dan de "grote" namen. Hoor je helemaal niet van

Oh maar ik ontken zeker niet dat Da Tweekaz muziek kunnen maken! Het is niet mijn smaak, maar produceren kunnen ze zeker. Vooral Warface vind ik gewoon vrij slecht (al zal dat ook deels smaak zijn natuurlijk). Maar zal me niet meer te veel negatief uitlaten over Warface, anders heb ik zo Martin Waus weer op m'n dak :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2021 20:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand nog een code over? Had er overheen gelezen dat je eerst nog moest verzilveren :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2021 08:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LucG schreef:
Iemand nog een code over? Had er overheen gelezen dat je eerst nog moest verzilveren :$


Is het nu te laat voor, maar de code die iemand had was gewoon te delen en iedereen kon met zelfde code streamen :huh:

@pannenkoek :kiss2: :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2022 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intents heeft van de vrijdag ook een hele dag festival gemaakt.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2022 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mandy? Serieus?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2022 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Mandy? Serieus?


Het is een 15Y DWX stage, wat denk je nu zelf?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2022 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
ULTIMO schreef:
Mandy? Serieus?


Het is een 15Y DWX stage, wat denk je nu zelf?

Da Tweekaz, Prime shock, Ecstatic?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2022 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Grim schreef:
ULTIMO schreef:
Mandy? Serieus?


Het is een 15Y DWX stage, wat denk je nu zelf?

Da Tweekaz, Prime shock, Ecstatic?


Dit is alleen de vrijdag joh, wat denk je? dat die namen later in het weekend niet komen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2022 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijkt me niet dat het hele weekend de mainstage gehost wordt door DWX, vandaar dat ULTIMO die namen noemt denk ik. Enfin, dan sta ik er nog meer van te kijken dat ze bv. een Sefa/PN er neer zetten en niet de door hem genoemde namen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2022 14:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Lijkt me niet dat het hele weekend de mainstage gehost wordt door DWX, vandaar dat ULTIMO die namen noemt denk ik. Enfin, dan sta ik er nog meer van te kijken dat ze bv. een Sefa/PN er neer zetten en niet de door hem genoemde namen.

PN valt natuurlijk prima uit te leggen, t/m Pursuit of Thunder zat hij ook nog gewoon bij DWX. Wat mij betreft hoef je bij een 15 Years of DWX hosting niet enkel artiesten te boeken die ook op dit moment nog bij het label zitten. Sefa is inderdaad wel gewoon een rare naam als je DWX als label wil uitlichten. Wellicht dat dit gewoon vanuit Intents gekomen is.

Voor wat betreft Mandy, ja die zit bij DWX maar ik zou toch denken dat het niet heel lastig is om er een betere naam neer te zetten. Wasted Penguinz, Audiofreq of zelfs Josh & Wesz zitten ook al jaren op het label bijvoorbeeld. MWAK snap ik ook niet helemaal trouwens. Vind dat niet alleen een gigantische boutact, maar volgens mij zit hij toch ook niet bij DWX? Of zit hij op een of ander sub- of zusterlabel waar ik gewoon nooit van gehoord heb?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2022 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
MWAK snap ik ook niet helemaal trouwens. Vind dat niet alleen een gigantische boutact, maar volgens mij zit hij toch ook niet bij DWX? Of zit hij op een of ander sub- of zusterlabel waar ik gewoon nooit van gehoord heb?


Die zit bij Noize Junky, en is idd een zusterlabel van DWX. Vallen beiden onder Toff Music, als ik discogs mag geloven.
https://www.discogs.com/label/135633-Toff-Music
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2022 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MWAK is vaste hap bij Intents, die staat er elk jaar wel, in die zin logisch dat ie er nu weer staat.

En prima dat je een DWX hosting wil doen en prima dat je bepaalde artiesten iets meer wil pushen maar die strontbagger die Mandy poogt aan elkaar te mixen verdient echt geen podium, zeker niet omdat er artiesten zijn die het veel meer verdienen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2022 15:59 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een gezeur over 1 ''DJ'' op een hele dag xd

Had wel tof gevonden om Deepack er te zien bij de 15 jaar viering, Anarchy was ook een onderdeel van DWX staat mij bij
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2022 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Lijkt me niet dat het hele weekend de mainstage gehost wordt door DWX, vandaar dat ULTIMO die namen noemt denk ik. Enfin, dan sta ik er nog meer van te kijken dat ze bv. een Sefa/PN er neer zetten en niet de door hem genoemde namen.


is Phuture Noize/BMS niet ook gewoon onderdeel van DWX? Beetje zelfde als Rebelion met Acid Reign
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2022 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Correct
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2022 17:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik was altijd in de veronderstelling dat het BMS label los stond van DWX. Heb Dirty Workz in ieder geval nooit iets over het label zien posten op socials en dergelijke, waar dat wel gebeurde bij andere sublabels als Audiophetamine of Acid Reign. Bij releases van Audiofreq staat er bijvoorbeeld op z'n minst nog bij dat het label onder Toffmusic valt, dat zie ik bij recente Phuture Noize releases niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2022 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
''DJ''

DJ? Die naam verdient ze niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2022 19:57 
 
Hardtraxx Veteran

ULTIMO schreef:
ErikZ schreef:
''DJ''

DJ? Die naam verdient ze niet


Vandaar de '' :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2022 00:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Entertainer dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2022 11:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Entertainer dan


Kan er prima naar kijken :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2022 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
Entertainer dan


Kan er prima naar kijken :cool:

Oh ja, dat zeker, maar dat kan ook als ze gewoon in het publiek staat.
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 27  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten