Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 27  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2022 16:22 
 
Hardtraxx Veteran

Officeel geen Euphoric, triest moment voor Intents
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2022 16:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Flinke tegenvaller, wordt de hele dag op de classics en naar the gang op de main zondag
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2022 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Jan Biggel gek
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2022 16:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mitch schreef:
Flinke tegenvaller, wordt de hele dag op de classics en naar the gang op de main en uiteraard naar
Remi schreef:
Jan Biggel gek

zondag
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2022 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intents zaterdag gaat de verkoop in, ga een week erop wel lekker naar 7th Sunday. Intents zondag wil ik wel houden.

Als dit overigens de lijn is die Intents de komende jaren door gaat trekken verwacht ik niet op zaterdag nog vaak te gaan. :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2022 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2022 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Scheelt dat de classics line up prima is, dus denk dat ik wel ga zondag. Verder naast DBSTF & Isaac en BF & PN niet heel veel interessants voor mij...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2022 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Killshot vs Bloodlust vs Unresolved :bomb: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2022 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat dit het pad is waar ze inslaan.
Het zal wel makkelijk uitverkopen zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2022 10:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Officeel geen Euphoric, triest moment voor Intents


Dit. Helaas. Zaterdagkaart verkocht en een zondagkaartje gekocht. Op de main wel wat leuke euforische battles, maar ook dit zal weer voornamelijk de hele dag classics worden. Ook Rebirth zaterdag is grotendeels classics. Gooi alsjeblieft weer eens wat vaker euforische stages op een festival neer, ook al is het maar een kleine stage. Nu heb je meestal vanaf half de middag al weinig keuze meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2022 10:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Jammer dat dit het pad is waar ze inslaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2022 10:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja, vraag en aanbod.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2022 11:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Tja, vraag en aanbod.


Alsof ze niet uitverkochten toen er wel meer euforische namen stonden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2022 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Fuzzylogic schreef:
Tja, vraag en aanbod.


Alsof ze niet uitverkochten toen er wel meer euforische namen stonden.

Laag IQ, loat goan Melvin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2022 11:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
MelvinFR schreef:
Fuzzylogic schreef:
Tja, vraag en aanbod.


Alsof ze niet uitverkochten toen er wel meer euforische namen stonden.

Laag IQ, loat goan Melvin.


Touché
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2022 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Fuzzylogic schreef:
Tja, vraag en aanbod.


Alsof ze niet uitverkochten toen er wel meer euforische namen stonden.

Het zal niet te maken hebben met uitverkopen maar meer met dat een groter deel van de bezoekers liever meer namen ziet staan zoals nu, dan dat een deel weggelaten wordt in ruil voor euforische namen. Snap dat het klote is maar het is niet onlogisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2022 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
MelvinFR schreef:
Fuzzylogic schreef:
Tja, vraag en aanbod.


Alsof ze niet uitverkochten toen er wel meer euforische namen stonden.

Het zal niet te maken hebben met uitverkopen maar meer met dat een groter deel van de bezoekers liever meer namen ziet staan zoals nu, dan dat een deel weggelaten wordt in ruil voor euforische namen. Snap dat het klote is maar het is niet onlogisch.


Ja, ik snap het ook enigzins. Maar met die redenatie is straks elk feest volledig volgedouwd met raw/uptempo namen en zie je nergens meer euforische namen of een stage.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2022 11:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:

Ja, ik snap het ook enigzins. Maar met die redenatie is straks elk feest volledig volgedouwd met raw/uptempo namen en zie je nergens meer euforische namen of een stage.

Scheelt je op jaarbasis toch een paar ruggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2022 12:49 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
MelvinFR schreef:
Fuzzylogic schreef:
Tja, vraag en aanbod.


Alsof ze niet uitverkochten toen er wel meer euforische namen stonden.

Het zal niet te maken hebben met uitverkopen maar meer met dat een groter deel van de bezoekers liever meer namen ziet staan zoals nu, dan dat een deel weggelaten wordt in ruil voor euforische namen. Snap dat het klote is maar het is niet onlogisch.


In hardcore zie je ook al jaren dat het gros van de line-up gewoon uptempo/frenchcore en aanverwanten is, omdat het is wat de grote massa wilt. Als het is wat de grote meute wilt, dan krijg je dat op de grote feesten. Die willen gewoon, zoals je zegt, de grootste garantie op uitverkopen.

Of je het leuk vindt of niet ligt verder aan je eigen smaak. Nooit wat gehad met dit feest dus lig er ook niet wakker om.

Maar het enige objectieve kritiekpunt is imo dat als je alles inderdaad vol zet met een soort of kant van een genre, dat je festival gewoon plat slaat en de massa geconcentreerd bij een paar podia blijft. Natuurlijk het gros wil raw, uptempo e.d. maar iedereen kan ook maar op een plek tegelijk zijn.

Als er 4 raw of uptempo artiesten tegelijk staan, dan gaat iedereen naar de gene die het populairst is, anders heb je niet iets wat de massa leuk vindt. Dan heb je eigenlijk 3 stages met te weinig mensen en zijn die artiesten die daar draaien eigenlijk een soort van geldverspilling. Omdat je ook een goedkopere of andere artiest had kunnen neerzetten die weer een ander groot publiek trekt.

TL;DR te veel van een kant is vrij zinloos qua je bezoekersverplaatsing en je verspilt eigenlijk onnodig geld aan andere areas/artiesten.

Also, alles op een kant zetten dat kaatst vanzelf wel weer af. Dat is tot nu toe altijd nog in de geschiedenis van muziek gebeurd. Dus ja, als Intents dit pad kiest moeten ze wel blijven meegaan met trends en diversiteit voor de toekomst, anders gaan ze zelf ten onder als een eentonig feest terwijl anderen iets beters/goedkopers/diversers bieden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2022 09:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dennis vriend ik had niet verwacht dat deze dag er ooit zou komen maar ik kan me volledig vinden in jouw verhaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2022 18:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
Ben jij die ultieme strijder die na afloop van de dag Intents Festival nog lang niet heeft uitgespeeld? Feest dan door in de MEGA Silent Disco Afterparty! Één van de grootste silent disco’s van Europa met ruim 5.000 headphones!

Iedere avond wordt gehost door een artiest dus hier wil je bij zijn!

Friday 01:00 – 03:30u.
Saturday 01:00 – 03:30u.
Sunday 00:00 – 02:30u.


Extra bij te kopen met een IntentsCity ticket voor 6 euro per nacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2022 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Desley DD schreef:
Citaat:
Ben jij die ultieme strijder die na afloop van de dag Intents Festival nog lang niet heeft uitgespeeld? Feest dan door in de MEGA Silent Disco Afterparty! Één van de grootste silent disco’s van Europa met ruim 5.000 headphones!

Iedere avond wordt gehost door een artiest dus hier wil je bij zijn!

Friday 01:00 – 03:30u.
Saturday 01:00 – 03:30u.
Sunday 00:00 – 02:30u.


Extra bij te kopen met een IntentsCity ticket voor 6 euro per nacht.


Wat een waanzin. Als je het hele weekend gaat kun je nog even 18 euro extra aftikken om 7,5 uur een koptelefoon op te hebben, dit terwijl het 'gewoon' een onderdeel is van het hele Intents weekend. Intents harkt hier eventjes (zonder fee) €75,000 aan extra omzet mee binnen. Vond Intents altijd een hele sympathieke organisatie maar hier blijft steeds minder van over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2022 18:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Desley DD schreef:
Citaat:
Ben jij die ultieme strijder die na afloop van de dag Intents Festival nog lang niet heeft uitgespeeld? Feest dan door in de MEGA Silent Disco Afterparty! Één van de grootste silent disco’s van Europa met ruim 5.000 headphones!

Iedere avond wordt gehost door een artiest dus hier wil je bij zijn!

Friday 01:00 – 03:30u.
Saturday 01:00 – 03:30u.
Sunday 00:00 – 02:30u.


Extra bij te kopen met een IntentsCity ticket voor 6 euro per nacht.


Wat een waanzin. Als je het hele weekend gaat kun je nog even 18 euro extra aftikken om 7,5 uur een koptelefoon op te hebben, dit terwijl het 'gewoon' een onderdeel is van het hele Intents weekend. Intents harkt hier eventjes (zonder fee) €75,000 aan extra omzet mee binnen. Vond Intents altijd een hele sympathieke organisatie maar hier blijft steeds minder van over.


Ik vind het ook maar een raar verhaal, direct 54 euro lichter met drie man terwijl het er oorspronkelijk gewoon bij hoorde. Zal vast met de gemiste inkomsten te maken hebben, maar vind het niet goed dat dergelijke constructies zo genormaliseerd worden en dus mogelijk niet meer weg gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2022 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na het daverende succes van de hardstyle NFT's Binnenkort de exclusieve Q-Dance lootbox te koop, win je niks? win je 10 munten? you never know, maar betalen zal je!

Maar serieus, ik snap absoluut dat organisatie's manieren zoeken om zichzelf meer geld toe te eigenen, helemaal omdat die tickets al dik 2 jaar geleden betaald zijn. Het is wel een hele dunne lijn om iets te bedenken dat je niet onsympathiek laat lijken.

Dit met die headphones komt wel een beetje naar over, vraag me af of dat een goeie move is. Maar als ik zie dat Melvins berekening op 75.000 uitkomt als het helemaal uitverkoopt dan is het het proberen waard als organisatie haha.

Ik snap dat ze het doen, ik vind het ergens wel goed gevonden (als het ook echt een next-level silent disco wordt) maar ben wel bang voor de toekomst.

Kun je straks EXCLUSIEVE TOEGANG tot de DEFQON EINDSHOW kopen voor 20 euro extra ofzo :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2022 21:26 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:

Kun je straks EXCLUSIEVE TOEGANG tot de DEFQON EINDSHOW kopen voor 20 euro extra ofzo :lol:

Hebben ze zoiets niet een keer geprobeerd met QBase? Paar uur eerder naar binnen voor extra :p
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 27  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten