Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 27  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2021 11:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

In 2019 vond ik de Zondag wel 'te raw' aangezien de main op Zondag 80% raw is en de melodica er gewoon niet was. Toen was er nog wat euforisch op de camping maar je gaat niet naar intents om op de camping voor een bus te staan ipv een echte stage met al je vrienden op het festival zelf.

Mede hierdoor ook de keuze gemaakt om volgend jaar alleen de Zaterdag te gaan. Heb er verder geen problemen mee want er is wel een duidelijke verdeling, wil je euforisch kom je op zaterdag en wil je raw kom je op zondag. Vind je het allebei leuk dan doe je een weekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2021 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kom voor Intents al jaren niet meer voor de verschillende stages. Ga daar alleen heen voor de classic stage. Als er dan een andere naam is die ik ook graag wil zien, is dat mooi meegenomen. Het weer en de gezelligheid doen het hem vooral :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2021 13:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Ik kom voor Intents al jaren niet meer voor de verschillende stages. Ga daar alleen heen voor de classic stage. Als er dan een andere naam is die ik ook graag wil zien, is dat mooi meegenomen. Het weer en de gezelligheid doen het hem vooral :D


Bavaria stage met de agrariërs uit het dorp.

Hekzitter schreef:
"Wat was er eerder, de kip of het ei?" - Een organisatie pushed niet, een organisatie verkoopt. De opkomst van raw is gelijkmatig gegaan met de groei van Intents, logisch dat een organisatie daarin mee gaat. Dat verklaart dan toch ook het huidige publiek?


Over het algemeen bepalen boekingskantoren voor een groot deel de line up van zo'n festival als Intents (qua hardstyle dan). Intents liet al snel zien een uitstaltent te zijn voor labels / boekingskantoren met bijv die Scantraxx hostings.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2021 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Als er dan een andere naam is die ik ook graag wil zien, is dat mooi meegenomen.


Bizzey :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2021 21:10 
 
Hardtraxx Addict

Vanaf 2014/15 vind ik het dus veel te veel op raw.
Raw indoor, kleine raw outdoor en 3 kwart raw op de main
Als je dat niet erg uit balans vind weet ik het niet meer hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Over het algemeen bepalen boekingskantoren voor een groot deel de line up van zo'n festival als Intents (qua hardstyle dan). Intents liet al snel zien een uitstaltent te zijn voor labels / boekingskantoren met bijv die Scantraxx hostings.


Ik denk dat Intents inmiddels als naam groot genoeg is om de line up niet volledig te bepalen door de boekingskantoren. Zij kunnen waarschijnlijk net zo goed "Graag of niet" zeggen als bijvoorbeeld een Q-Dance. Voor kleinere feesten gaat dit waarschijnlijk wel anders inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 11:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Hekzitter schreef:
Ik kom voor Intents al jaren niet meer voor de verschillende stages. Ga daar alleen heen voor de classic stage. Als er dan een andere naam is die ik ook graag wil zien, is dat mooi meegenomen. Het weer en de gezelligheid doen het hem vooral :D


Bavaria stage met de agrariërs uit het dorp.

Hekzitter schreef:
"Wat was er eerder, de kip of het ei?" - Een organisatie pushed niet, een organisatie verkoopt. De opkomst van raw is gelijkmatig gegaan met de groei van Intents, logisch dat een organisatie daarin mee gaat. Dat verklaart dan toch ook het huidige publiek?


Over het algemeen bepalen boekingskantoren voor een groot deel de line up van zo'n festival als Intents (qua hardstyle dan). Intents liet al snel zien een uitstaltent te zijn voor labels / boekingskantoren met bijv die Scantraxx hostings.


Dat was echt machtig mooi. Tering kleine stage. Blackburn - Prefix & Densit - Deetox achter elkaar in die stage. 2 weken spierpijn gehad daarna.

Niet alleen de scantraxx hostings, maar ook theracords, magic show, gearbox. Maarja een festival goedkoop houden, zorgt ook voor eenheidsworst (want dezelfde boekingskantoren drukt de kosten).
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 14:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Ik denk dat Intents inmiddels als naam groot genoeg is om de line up niet volledig te bepalen door de boekingskantoren. Zij kunnen waarschijnlijk net zo goed "Graag of niet" zeggen als bijvoorbeeld een Q-Dance. Voor kleinere feesten gaat dit waarschijnlijk wel anders inderdaad.


Ik denk dat het aannemelijk is dat de gemiddelde organisatie buiten de wat grote lijnen er gewoon niet heel erg mee bezig is wat er precies op hun festival staat. Zij zijn vooral bezig met productie en marketing. Het in de gaten houden van de scene en daarmee het aanbieden van van (commercëel) interessante artiesten die daar in mee kunnen en die dus fans trekken en festivals uitverkopen is een dienst die aan boekingskantoren toebehoort. Zij proberen je immers hun kaartverkopende artiesten aan te smeren dus zullen daar een goed verhaaltje bij moeten hebben. Bovendien hebben zij natuurlijk strategiën en pathways voor hun artiesten uitgestippeld die ze graag overheen willen laten komen met de programmering van evenementen. Zoiets gaat hand in hand en ik denk dat het niet onlogisch is dat daar korte lijntjes over bestaan, want je hebt natuurlijk een gedeeld belang.

Ik denk verder dat je met de wetenschap dat ID&T zowat alle grote boekingskantoren bezit wel kan stellen dat Q-Dance en bijv Platinum of Most Wanted niet zo zeer hele verschillende dingen zijn :P.

Hekzitter schreef:
Niet alleen de scantraxx hostings, maar ook theracords, magic show, gearbox. Maarja een festival goedkoop houden, zorgt ook voor eenheidsworst (want dezelfde boekingskantoren drukt de kosten).


Tja hostings zijn gewoon heel makkelijk, en ik denk ook goedkoop ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ik ben bijna nog naar een van de eerdere feesten gegaan en dat was altijd een hardcore, een freestyle/rave, een Scantraxx stage en een main met vooral euforische/gewone hardstyle.


In 2009 en 2010 heb 'k nog bij Hardwell gestaan op zondag :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2021 18:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Nou toch ff genieten van 17:00 - 19:00 en dan van 20:00 tot 22:00
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2021 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Nou toch ff genieten van 17:00 - 19:00 en dan van 20:00 tot 22:00


Mag hopen dat je het over de indoor hebt anders heb je echt een slechte smaak muziek
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2021 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind zelf dat ik de beste muzieksmaak ter wereld heb. Ik bedoel de outdoor.

Al had ik Rebelion, Rooler en Sub Sonik vs Galactixx ook willen zien, die staan tegelijk met acts die ik beter vind. En dan net tijdens Da Tweekaz staat Unresolved, en met beide heb ik niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2021 20:31 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Delt-A schreef:
Nou toch ff genieten van 17:00 - 19:00 en dan van 20:00 tot 22:00


Mag hopen dat je het over de indoor hebt anders heb je echt een slechte smaak muziek

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2021 05:51 
 
Hardtraxx Addict

Martin Waus schreef:
Delt-A schreef:
Nou toch ff genieten van 17:00 - 19:00 en dan van 20:00 tot 22:00


Mag hopen dat je het over de indoor hebt anders heb je echt een slechte smaak muziek

Wow bedoel jij de indoor? Wat heb jij een slechte muzieksmaak zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2021 08:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HEUJ de superieure smaken discussie komt weer op gang
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2021 08:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Je hebt überhaupt een slechte muzieksmaak als je naar hardstyle luistert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2021 10:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Noem me verwend, maar mij maak je ondertussen niet meer heel warm met livestreams. Vooral niet met mogelijk weer échte feesten in het vooruitzicht. Maar uiteraard veel plezier iedereen die hier wat leuks van gaat maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2021 10:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Noem me verwend, maar mij maak je ondertussen niet meer heel warm met livestreams. Vooral niet met mogelijk weer échte feesten in het vooruitzicht. Maar uiteraard veel plezier iedereen die hier wat leuks van gaat maken.


Intents en Defqon streams zijn misschien/hopelijk wel de laatste streams van grote feesten, ik zie het als een mooi afscheid van deze periode. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2021 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Noem me verwend, maar mij maak je ondertussen niet meer heel warm met livestreams. Vooral niet met mogelijk weer échte feesten in het vooruitzicht. Maar uiteraard veel plezier iedereen die hier wat leuks van gaat maken.

Om later terug te luisteren is 't leuk, maar om er nou echt voor te gaan zitten....
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2021 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
ik zie het als een mooi afscheid van deze periode. :)


Ik heb wel een beter afscheid voor deze periode
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2021 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben nieuwsgierig
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2021 16:12 
 
Hardtraxx Veteran

Stream wordt weer gezellig. Alleen had DW x KELTEK vervangen door Jay Reeve, dan was het perfecto.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2021 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Stream wordt weer gezellig. Alleen had DW x KELTEK vervangen door Jay Reeve, dan was het perfecto.


Gewoon erbij en een uur langer doorgaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2021 09:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Stream wordt weer gezellig. Alleen had DW x KELTEK vervangen door Jay Reeve, dan was het perfecto.

Vervang dan liever Da Tweekaz door iemand als Wildstylez, en Warface door een willekeurige artiest die wel muziek kan maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2021 12:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
Pedaalemre schreef:
Stream wordt weer gezellig. Alleen had DW x KELTEK vervangen door Jay Reeve, dan was het perfecto.

Vervang dan liever Warface door een willekeurige artiest die wel muziek kan maken


Je doet je naam wel eer aan. Pannenkoek!
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 27  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten