Heel toevallig iemand nog een ticket voor vandaag???
Nee ik bedoel HONG. OVERAL HONG... WTF is dat nou weer...wrote:Are you fucking kidding?wrote: overal hong een stront geur.
Nee ik bedoel HONG. OVERAL HONG... WTF is dat nou weer...wrote:Are you fucking kidding?wrote: overal hong een stront geur.
Hong de chinese toiletmeneer.wrote:Nee ik bedoel HONG. OVERAL HONG... WTF is dat nou weer...wrote:Are you fucking kidding?wrote: overal hong een stront geur.
Verleden tijd van hangen op z'n Brabants.wrote:Nee ik bedoel HONG. OVERAL HONG... WTF is dat nou weer...wrote:Are you fucking kidding?wrote: overal hong een stront geur.
ja deze hebben ze gedraaid!wrote:Hebben Crypsis & Adaro Another Shit Track gedraaid?
Vraag ik niet vanwege de strontgeur maar gewoon omdat ik het wil weten.
Woon al 25 jaar in Brabant en heb dit dus echt nog nooit gehoord... Nondeju wat staat dat lelijk en ongeschoold zegwrote: Verleden tijd van hangen op z'n Brabants.
Het waren Vlammen werpers en daar zat ook meteen het probleem. De eerste keer dat ze die dingen gebruikte klapte meteen de stroom er af. Toen het opnieuw opgestart was en ze gebruikte hem weer hoorden je opnieuw een tik door de speakers alleen toen viel het gelukkig net niet uit.wrote: En ja, bij Gunz ging het dus een paar keer mis met het geluid. Sta je daar dan, met je pakkie en maskertje en CO2 kanon.
Het was geen kutfeest, maar het was ook niet geweldig. Muzikaal was het wel gewoon ondermaats in mijn ogen. Niet gek met een matige line-up.wrote:klinkt als een kutfeest tbh
Was het plan om daar een groot deel van de dag door te brengen, maar wat stond het geluid zacht! Daardoor niet meer dan 5 minuten bij de relive gestaan. Eindshow was een stuk dikker dan vorig jaar op zondag,erg veel vuurwerk. Maar laat die Theo en Charlie eens thuis manwrote:Holy. Shit. Wat een sfeer op de Relive. Setje van de dag The Z. en Jones voor het draaien van God. Jezus wat gruwelijk. Daarnaast NSCLT, J&W, DBSTF en Frontliner geweldig.
Niets. Radical was gewoon aan het draaien.wrote:
Wat gebeurde er met het geluid trouwens tijdens radical live? Was opeens echt kut
Staat inderdaad op Facebook. (vkmag, post van Gisteren om 1:20)wrote:Niets. Radical was gewoon aan het draaien.wrote:
Wat gebeurde er met het geluid trouwens tijdens radical live? Was opeens echt kut
Maar iets anders. Er schijnt dat ip zaterdag iemand iemand heeft staan pijpen midden tussen het publiek bij de main, dan ben je ook niet helemaal helder xD
Aah oke, had geen filmpje gezien. Had het alleen gehoord.wrote:Ik heb dat filmpje ook bekeken, op een gegeven moment zie je ook wat lijkt op het plafond van een stadion. Flying Dutch Amsterdam is het dus denk ik, jammer dat vkmag niet wat beter op let.
Van facebook:wrote:Was zeker geen boutfeest, ik vond het echt vet. Het enige mindere was het terrein dat op sommige plekken modderachtig was en stonk, maar dat kon je prima omzeilen. Behalve dat stuk voor de entree dan.
Volgens mij nog nooit op een festival een gehele dag bij de main doorgebracht, maar hier wel. Heb letterlijk niks van die andere stages gezien. Had nog wel de intentie om naar B-Front, Artifact en eventueel de classics set van Adaro & Crypsis te gaan, maar het leek mij veel te heet om in een tent te gaan staan.
Qua drukte weet ik nog wel van andere jaren dat je op de main de laatste uren heel druk is. Daarom naar voren gaan staan, ongeveer 10meter van het podium af en daar was het goed te doen.
Verder vond ik Bass Modulators weer een lekker setje neerzetten. Waar was D-Block trouwens? Vgm stond s-te-fan alleen te draaien
Dan vraag ik me af hoe laat jij bij de Relive stond. Op het begin was het nog wat tammetjes maar op een gegeven moment had ik mijn oordoppen tijdens A-Lusion wel nodig.wrote:Was het plan om daar een groot deel van de dag door te brengen, maar wat stond het geluid zacht! Daardoor niet meer dan 5 minuten bij de relive gestaan. Eindshow was een stuk dikker dan vorig jaar op zondag,erg veel vuurwerk. Maar laat die Theo en Charlie eens thuis manwrote:Holy. Shit. Wat een sfeer op de Relive. Setje van de dag The Z. en Jones voor het draaien van God. Jezus wat gruwelijk. Daarnaast NSCLT, J&W, DBSTF en Frontliner geweldig.![]()