Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2016 07:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zin in! Over 2 uurtjes alweer vertrekken, hopelijk rond een uurtje of 1 aanwezig.
Weersverwachtingen zijn goed, heb zin in bier, dus laat maar komen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2016 08:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wekker zetten om half 10, 7u wakker worden en alleen maar aan Intents kunnen denken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2016 09:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

de TBA om 15:00 = x=pander

De TBA om 18:00 = gearbox showcase (luminite, re-mind, the avengerz, chemical soldiers, mickeyg en MC fpcus)

Ik heb er zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2016 10:49 
 
Hardtraxx Veteran

Die tbs's zijn wel heel krom xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2016 10:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Werd vanochtend al vroeg wakker door een chainsaw. Kan geen toeval zijn, het wordt vandaag dus maximaal zagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2016 11:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Twanneke schreef:
Werd vanochtend al vroeg wakker door een chainsaw. Kan geen toeval zijn, het wordt vandaag dus maximaal zagen.


:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2016 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

15:00 - 16:00 - X-Pander

18:00 - 19:00 - De Gearbox Showcase (Luminite, Re-Mind, The Avengers, Chemical Soldiers, MikceyG en MC Focus)

DJ TBA was al onderweg maar is inmiddels omgedraaid en is terug op weg naar huis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2016 00:58 
 
Hardtraxx Addict

Wat was het druk zeg :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2016 02:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat. Een. Dag. Was m'n eerste keer Intents, ben verkocht. B-front en Harddriver voor mij wel de setjes van de dag! De eindshow krijgt van mij een 10+ Dark Moon in de eindshow stoppen. Dan ben je ook wel een held hoor :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2016 03:02 
 
Hardtraxx Newbie

Heeft iemand enig idee wat er gebeurde tijdens Gunz 4 Hire?
Ik zag een vlam ergens en opeens weg stroom.
Iets té enthousiast met de vlammenwerper?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2016 03:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor mij ook eerste keer intents. Was een leuk feestje! Maar moet ook eerlijk zeggen dat mijn verwachtingen wel wat te hoog was. Sfeer op de main vond ik niet geweldig de keren dat ik geweest ben. Bij Frequencerz begon het pas een beetje los te komen naar mijn gevoel.
Setjes van de dag waren voor mij die van Adaro en Crypsis in de middag (de classic set), B-Front en Gunz for Hire! :worship:. Frequencerz was zoals altijd ook weer goed. Groot minpunt was echter wel dat ik halverwege de set van E-Force en Chain Reaction mij begon te vervelen en dat pas eigenlijk eindigde toen Frequencerz begon te draaien. Er draaide in die tussentijd niet veel interessante artiesten helaas..
Muzikaal gezien dus niet mijn beste feestje geweest, maar was wel leuk! De endshow was wel echt geweldig!

Even de pluspunten en minpunten op een rijtje:
++++ Adaro & Crypsis Classic set
++++ Endshow
+++ Gunz For Hire
+++ B-Front
++ Bass Modulators
++ Frequencerz
++ Sfeer in de indoor main en Fanaticz
+ Lekker weer

--- Saaie setjes in de indoor main en ook wel Fanaticz halverwege E-force en Chain Reaction
--- In mijn ogen de tegenvallende sfeer op de main tot aan Frequencerz
-- De vieze modderige en drassige grond. Daar had de organisatie echt wel wat aan kunnen doen, zoals meer planken neerleggen.
- Drukte tijdens Radical.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2016 09:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat draaiden Crypsis en Adaro zoal tijdens de classic set dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2016 10:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Wat draaiden Crypsis en Adaro zoal tijdens de classic set dan?

Haunter of the dark, everyday, shade of the night, strike etc. Alsof je ff terug in 2013 was. Classic was het niet echt te noemen afgezien van de oude Crypsis platen maar die draaide dan ook weer Break Down Low :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2016 10:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voornamelijk classics
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2016 10:34 
 
Hardtraxxer

Dag 1 zit erop, voor mijn gevoel 200x zo vet als vorig jaar. Hoogtepunten waren J&W Live en NSCLT in de boombox. Wat een sfeer hing daar :worship: Vandaag bijna de hele dag in de Relive.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2016 10:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Rickzel schreef:
Wat draaiden Crypsis en Adaro zoal tijdens de classic set dan?

Haunter of the dark, everyday, shade of the night, strike etc. Alsof je ff terug in 2013 was. Classic was het niet echt te noemen afgezien van de oude Crypsis platen maar die draaide dan ook weer Break Down Low :/


Ja nouja voor Adaro zijn dat gewoon classics toch, heeft hij nog meer tracks van voor 2012 dan ? :P Kon je verwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2016 10:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond het organisatorisch wel 1 groot drama dit jaar. Veel te veel onzin op het terrein en die Fanatics stage tussen de hardcore tent en de freestyle.. laat dat voortaan aub gwn open, dit zorgde alleen maar voor ophopingen. Sfeer bij de main was moeilijk kut heel de dag, dat is ooit wel anders geweest hoor. Fanatics was top, raw gewoon lekker buiten en goed geluid door de zeecontainers. Je had door het veel te aanwezige water soms wel meer het idee dat je in een Javaans rijstveld stond te beuken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2016 11:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Wat draaiden Crypsis en Adaro zoal tijdens de classic set dan?

Ik was er alleen op het begin even, toen draaiden ze Face The Enemy, Chaser, Her Voice (Headhunterz Remix), Answers (origineel), Under Attack, Get Hit, Fuck The Fake Shit. Was wel vet, maar helaas wou de rest toen naar de mainstage.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2016 11:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Matige Intents gehad, drukte was niet te doen. Fanaticz stage was veel te klein, terrein leek net een moeras en overal hong een stront geur. Uiteindelijk lang in de indoor main gestaan en daar was het nog wel te doen.
Laatste paar uren op de main heb ik me rot gestoord aan wringende duwende mensen.
Had het gevoel dat ik een ingeblikt sardientje was.

+
Terrein was wel mooi aangekleed, leuke details overal. Goed op het thema ingespeeld.
E-Force zen nieuwe platen zijn fucking dik, net als die van Regain :drool:
Mooie dames die je insmeren :love:

-
Sfeer bij de indoor main men momenten
moeras, stank, drukte

Al bij al heb ik me wel geamuseerd maar vorig jaar was vond ik het 10x leuker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2016 11:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuke dag gehad, niet meer, niet minder.

Setjes van de dag toch wel van B-Front, Noisecult in de Boombox en Bass Modulators.

- Sfeer was ver te zoeken op de main
- Terrein was een grote baggerplaats
- Drukte

Tussen 21:00 en 22:00 ook geen idee waar ik heen moest, stond nergens een interessante artiest. Toch maar voor gekozen om naar BH te gaan om bij mijn vrienden te staan, maar dit resulteerde in een --------- Wat kut was dit.

Tot vanmiddag :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2016 11:54 
 
Hardtraxx Addict

TSFH schreef:
-- De vieze modderige en drassige grond. Daar had de organisatie echt wel wat aan kunnen doen, zoals meer

Dat gaat niet zo makkelijk als het zo kort van te voren gebeurd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2016 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
overal hong een stront geur.

Are you fucking kidding?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2016 12:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het rook er inderdaad naar een veehouderij. Lullig voor het publiek, stukje overmacht voor Intents. Verder goed vermaakt, sfeer op de main was idd vrij kut, merendeels bij de indoor main en Fanaticz stage gestaan. Die gearbox showcase set die als TBA op de TT stond, wat een geweld, hele set lang staan genieten :$ - oneindig veel voor G4H, wat een ontiegelijk saaie uitgemolken boutact is dat. Vuurwerk en de daarop volgende endshow was wel tot in de puntjes uitgewerkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2016 12:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

M'n bedoeling was om in het begin naar adaro en crypsis te gaan en b-front en vervolgens afwisselend fanaticz en main. Echter toen wij die tent in kwamen (gingen wel rechts staan) kwamen we tot de conclusie dat het wel echt extreem warm was daar. Tering.

Uiteindelijk naar fanaticz gegaan en daar niet meer weggegaan. Geen last van drukte gehad, er hing een topsfeer en vette sets naar mijn mening. Hoogtepunten D-Strub vs Artifact en Gearbox showcase. Laatstgenoemde was echt niet nadenken en vierkant rammen op een gegeven moment joh. Ook Jason Payne vs Caine zijn noemenswaardig.

Rond kwart over 10 naar de main gegaan waar Frequencerz leuk en voorspelbaar setje draaiden. En ja, bij Gunz ging het dus een paar keer mis met het geluid. Sta je daar dan, met je pakkie en maskertje en CO2 kanon.

En inderdaad. Het stonk naar stront tussen de stages door en een natte bedoeling bij de wc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2016 13:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuk dagje gehad!

+++ Gearbox showcase (al mn energie hier zo'n beetje al verschoten :D )
++ Crypsis vs Regain ( Aardig veel ruimte in de indoor main , radical was klaar dus de helft ging ineens weg :huh: )
+ Cafe de kroeg (Hing wel een gezellig sfeertje :lol: )

--- Modder , Plassen water midden in sommige stages
-- Drukte op de main , was niet tussen te komen dus maar achterin staan kijken naar de endshow
- Te hoge verwachtingen omdat vorig jaar echt top was
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten