Aanwezig, ik ga gewoon het hele weekend als voorbereiding op Defqon.
View on YouTube
Na het terug zien van mijn eigen after al helemaal zin
wrote:dit jaar was megavet, ik ben weer aanwezig
2012 was anders best een mooi feest, alleen wel een stuk kleiner dan nu.wrote:2012 was kut, dit jaar was megavet, ik ben weer aanwezig
Doe dit eigenlijk met ieder feest dat ik bezoek. Neem anders een kijkje op mijn youtube kanaalwrote:
Leuk filmpje trouwens miwer, laat goed het feest in zn totaliteit zien. Krijg nu al helemaal weer zin
Ik ook, na 10 minuten dat de mail was verstuurd wilde die me er al niet meer doorlaten. Vandaag blijkbaar al alles vergeven.wrote:He bah, ik kreeg de kans me te pre registreren voor een pre sale code maar ben al te laat
Ik ook, kreeg hem gisteren al, maar ik dacht: oh dat kan morgen welwrote:Ik ook, na 10 minuten dat de mail was verstuurd wilde die me er al niet meer doorlaten. Vandaag blijkbaar al alles vergeven.wrote:He bah, ik kreeg de kans me te pre registreren voor een pre sale code maar ben al te laat
Die heb ik ook 2 keer gehad.wrote:Afgelopen 2 jaar stuurden ze naar tig mensen zo'n speciale pre-sale envelop, dat was beter![]()
6 keer achter elkaar Intents bezocht.. Hopen dat het niet binnen no time uitverkocht is dan volgende maand.