Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 23:49 
 

Neh joh, gewoon eventjes maximaal op de welbekende knallertjes :D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 00:18 
 
Hardtraxx Elite

stefaneke schreef:
Neh joh, gewoon eventjes maximaal op de welbekende knallertjes :D.


Rainbow in the sky hahahaha:p is wel lache ja, maar als knallende afsluiter?;p
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 08:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
hotymoty schreef:
ahah hoezo dat zo!?:p


Gozer, Paul Elstak is niet een of andere feest DJ he >.< Gewoon een gerespecteerde naam in de hardcore-scene, denk je dat ie dan hardstyle gaat draaien :P Dus verwacht maar happy en mainstream.

Laat dat gerespecteerd maar weg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 14:03 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Paul Elstak was goed tot ongeveer een jaar voor new kids.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 20:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik baal nu wel. Niemand hier van de groep wil nu op dag 2 gaan omdat ze geen geld hebben. Als ik niemand kan vinden word dat dus mn ticket verkopen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 21:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

marsiascout schreef:
Ik baal nu wel. Niemand hier van de groep wil nu op dag 2 gaan omdat ze geen geld hebben. Als ik niemand kan vinden word dat dus mn ticket verkopen :/

Gewoon gaan je komt toch zat hardetrekkers tegen. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 13:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb al wat kunnen regelen gelukkig. Dat word flink stampen die dag dus :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 15:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

marsiascout schreef:
Ik heb al wat kunnen regelen gelukkig. Dat word flink stampen die dag dus :D

Gezellig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 15:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hard Twins schreef:
marsiascout schreef:
Ik baal nu wel. Niemand hier van de groep wil nu op dag 2 gaan omdat ze geen geld hebben. Als ik niemand kan vinden word dat dus mn ticket verkopen :/

Gewoon gaan je komt toch zat hardetrekkers tegen. :thumbsup:


Beetje kansloos om alleen naar een feest te gaan als je het mij vraagt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 19:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Joykill schreef:
Hard Twins schreef:
marsiascout schreef:
Ik baal nu wel. Niemand hier van de groep wil nu op dag 2 gaan omdat ze geen geld hebben. Als ik niemand kan vinden word dat dus mn ticket verkopen :/

Gewoon gaan je komt toch zat hardetrekkers tegen. :thumbsup:


Beetje kansloos om alleen naar een feest te gaan als je het mij vraagt :P


Dat vind ik ook. En al kom je bekenden tegen, dan loop je er toch vaak als n schoothondje achter aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

marsiascout schreef:

Dat vind ik ook. En al kom je bekenden tegen, dan loop je er toch vaak als n schoothondje achter aan.


Dikke bullshit.. Misschien de eerste 2 feesten die je alleen gaat. Ik ga nu sinds Euphoria 2011 haast altijd alleen, had toen toevallig wel afgesproken om op Utrecht CS te meeten en zo ken ik inmiddels genoeg mensen, waar ik niet als schoothondje achteraan loop. Pure flauwekul dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 21:06 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik ga 80% van m'n feesten alleen. En op de meeste feesten staan de HT'ers toch wel bij elkaar. Dus het is echt niet dat je als een schoothondje achter iedereen aan loopt. En het voordeel is dat je kunt doen en laten wat je wil, zonder rekening te moeten houden met je groep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 22:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ga nooit alleen, genoeg vriendjes :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

85% kans op neerslag, kak. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 11:13 
 
Hardtraxx Elite

pecola-tje schreef:
85% kans op neerslag, kak. xd


Dat weer veranderd duusd keer daarnet nog bij Frequencerz zonnetje 19 graden..
Hier schijnt trouwens de zon en begint het op te klaren nu wtf he..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 11:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
pecola-tje schreef:
85% kans op neerslag, kak. xd


Dat weer veranderd duusd keer daarnet nog bij Frequencerz zonnetje 19 graden..
Hier schijnt trouwens de zon en begint het op te klaren nu wtf he..

Ja dat weer is voor morgen, ik heb het over zondag :P
2 dagen aanwezig he!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 13:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pas 1 juli beginnen met mn nieuwe baan @ zwolle :)
Dus nog een maandje vakantie xD

Dus pakken we dag 2 gewoon ff mee ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 13:38 
 

roberttt schreef:
Ga nooit alleen, genoeg vriendjes :cool:

Ik ook njet :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Ga nooit alleen, genoeg vriendjes :cool:

Maar jij gaat helemaal niet. Dus heb ik een vriendje minder :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2012 11:05 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ben er met een maat, gastenlijstplekken gewonnen :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2012 16:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ff regenponcho's gescoord bij de action xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2012 16:58 
 
Hardtraxx Elite

damn 10 graden en regen:(
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 11:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Tot straks mensen. De hoeveelheid zin die ik had is wel enorm gedaald door het weer :thumbdown: :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 11:16 
 
Hardtraxx Elite

Black Sunrise schreef:
Tot straks mensen. De hoeveelheid zin die ik had is wel enorm gedaald door het weer :thumbdown: :thumbdown:


Haha ik mag hopen dat het leuker word als gister ondanks het weer ohja en vanaf half 12 word het droog in oisterwijk yoehoeee! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 12:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

lekker weertje. NOT. blij dat ik geen kaartje voor dag 2 heb. zal wel proppen worden in de tenten.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten