Wat een feest _O_
was eigenlijk gekomen voor de mainstage, maar we gingen na binnenkomst meteen door naar de early tent, waar we de hele dag hebben gestaan. Er goed vermaakt en totaal niet de behoefte gehad om nAr de hardstyle te gaan. Adaro & Thera wel even gekeken uiteraad en klonk dik
Het bpm lag behoorlijk hoog tijdens hun set, dus flink doorgebeukt

Afsluiten dan bij paulelstak die niet geheel onaardig draaide. Jammer dat hij zo commercieel draaide en hele sentimentele tracks met veel breaks erin

Jinx' nog ontmoet hier van het forum en uiteraard de vaste prik HT'ers weer: Chukkels, Ruubiie en Ell Mare met consorten/gezelschap!
Helaas Anne-Floor niet kunnen meeten zoals afgesproken, maar doen we volgend feestje dan wel

Al met al een geslaagd feest met veel gezelligheid en zeker voor herhaling vatbaar
Ps: Ze zouden het betreden van een hardstyle area voor van die house-sletjes moeten verbieden.
Man, wat snappen die mensen er helemaal niks van hoe het werkt. Niet losgaan en gewoon beetje house moves maken. Raar, irritant volk vind ik het maar...