Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 12:24 
 
Hardtraxx Elite

RobertV schreef:
lekker weertje. NOT. blij dat ik geen kaartje voor dag 2 heb. zal wel proppen worden in de tenten.


Ik sta toch echt in m'n poncho op de main haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 12:31 
 

veel plezier ind e regen hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 12:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
RobertV schreef:
lekker weertje. NOT. blij dat ik geen kaartje voor dag 2 heb. zal wel proppen worden in de tenten.


Ik sta toch echt in m'n poncho op de main haha

ja en ik gister lekker zonder shirt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 12:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
RobertV schreef:
lekker weertje. NOT. blij dat ik geen kaartje voor dag 2 heb. zal wel proppen worden in de tenten.


Ik sta toch echt in m'n poncho op de main haha

Ik heb heel de dag alleen maar zon gezien, was echt top weer, beter kon niet! het feest vond ik ook wel top, alleen wel weinig ruimte bij de main.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 13:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RobertV schreef:
Onthafloorx schreef:
RobertV schreef:
lekker weertje. NOT. blij dat ik geen kaartje voor dag 2 heb. zal wel proppen worden in de tenten.


Ik sta toch echt in m'n poncho op de main haha

ja en ik gister lekker zonder shirt ;)


Wat is je punt?

Straks op weg daarheen, volgens buienradar gaat het voor alsnog meevallen met de regen, nu al droog in Tilburg :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 13:12 
 

Ze zijn het water al weg aan het pompen, alles stond blank blijkbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 13:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

vind ik niet gek. om 4 uur snachts regende het al en nu nog steeds.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 13:37 
 

stefaneke schreef:
Ze zijn het water al weg aan het pompen, alles stond blank blijkbaar.

:lol: :corn:

puur leedvermaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Ze zijn het water al weg aan het pompen, alles stond blank blijkbaar.

Pics? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 13:56 
 

Afbeelding

Een collega van mij is er met een Vervaet zodebemester heen gereden om het water weg te pompen.

EDIT: diezelfde collega adviseerde net om regenlaarzen aan te doen :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 21:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

En toch baal ik dat ik vandaag niet kon :cry:
Edit: Na aanleiding van vik's zijn commentaar. Heb ik besloten om dit topic niet meer te openen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 23:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vik schreef:
Thera vs. Adaro :worship:

Wat draaiden ze zoal? En wie paste zich meer aan de gebruikelijke stijl van de ander?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 00:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nu niet gaan zeuren dat ik saai ben en niet los ging. Maar dit was wat ik mee kreeg van Adaro & Thera. Thuisblijver was erg benieuwd, vandaar.

Adaro & Thera
01. ID - ID
02. TNT - Countdown
03. Losing my feeling (Geck-O remix)
04. Adaro - Italian Tribute
05. Thera - Its a fine day
06. G4H - Put it on
07. Disturbia (the R3belz remix)
08. Artic - Fuck the fake Shit (Adaro remix)
09. The Machine - Mosquito
10. Frequencerz - Attention
11. Toneshifterz - Fearfull Symmetry
12. G4H - Sorrow
13. Crypsis - Torture
14. Adaro - The house of wax
15. Chris One - Psycho
16. Crypsis - Jealousy (Zero Vision remix)
17. Thera - ID
18. Adaro - Haunter of the dark

Geniaal goed vermaakt vandaag. In alle opzichten 10x beter dan day 1.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 00:31 
 

Wat een dag. Meteen toen ik op de main aankwam was de sfeer veel beter dan gisteren. Waar gisteren de koters met een gezicht vol verbazing rond zich heen stonden te kijken had de regen vandaag de éckte liefhebbers er tussenuit gefilterd. Het ging enorm los en dat droeg enorm bij aan de sfeer. Heel de middag genoten van enorm dikke platen, en dan vooral van Jack of Sound vs Zany en Adaro vs Thera.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 00:41 
 
Artiest
Avatar gebruiker

FF aangevuld :) :)
SUPERgoed vermaakt en we hebben ons allebei wel/niet aangepast, gewoon lekker staan draaien met platen die we allebei vet vinden dus maximaal losgegaan beiden :clap:

styl0w schreef:
Adaro & Thera
01. Dj Thera ft Yuna-X - People
02. TNT - Countdown
03. Geal - Losing my feeling (Geck-O remix)
04. Adaro - Italian Tribute
05. Dj Thera ft Yuna-X - Its a fine day
06. G4H - Put it on
07. Dj Thera - Disturbia (the R3belz remix)
08. Artic - Fuck the fake Shit (Adaro remix)
09. The Machine - Mosquito
10. Frequencerz & E-Force - Attention
11. Toneshifterz vs Bioweapon - Fearfull Symmetry
12. G4H - Sorrow
13. Crypsis - Hit You With The Torture (Thera's Mashup)
14. Adaro - The house of wax
15. Chris One - Psycho
16. Crypsis - Jealousy (Zero Vision remix)
17. Dj Thera & Phrantic - Violence
18. Adaro - Haunter of the dark

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 06:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat een feest _O_
was eigenlijk gekomen voor de mainstage, maar we gingen na binnenkomst meteen door naar de early tent, waar we de hele dag hebben gestaan. Er goed vermaakt en totaal niet de behoefte gehad om nAr de hardstyle te gaan. Adaro & Thera wel even gekeken uiteraad en klonk dik :cool:

Het bpm lag behoorlijk hoog tijdens hun set, dus flink doorgebeukt :)
Afsluiten dan bij paulelstak die niet geheel onaardig draaide. Jammer dat hij zo commercieel draaide en hele sentimentele tracks met veel breaks erin :(

Jinx' nog ontmoet hier van het forum en uiteraard de vaste prik HT'ers weer: Chukkels, Ruubiie en Ell Mare met consorten/gezelschap!
Helaas Anne-Floor niet kunnen meeten zoals afgesproken, maar doen we volgend feestje dan wel :)

Al met al een geslaagd feest met veel gezelligheid en zeker voor herhaling vatbaar :thumbsup:

Ps: Ze zouden het betreden van een hardstyle area voor van die house-sletjes moeten verbieden.
Man, wat snappen die mensen er helemaal niks van hoe het werkt. Niet losgaan en gewoon beetje house moves maken. Raar, irritant volk vind ik het maar...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 07:29 
 

Gevalletje voedselvergiftiging opgelopen helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 10:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Gevalletje voedselvergiftiging opgelopen helaas.

Serieus?? Daar ben je mooi klaar mee :sick: :aww:
Wat had je gegeten??
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 10:58 
 
Hardtraxx Elite

Haha ik denk dat ik volgend jaar alleen dag 2 ga :P

+ Alle sets
+ Mensen waren stukken beter dan Dag 1
+ Set die zeker uitblinkte was natuurlijk die van Thera & Adaro
+ Veel ruimte haha.
+ Het eten wat was dat toch lekker he vooral, omdat het tijden BH was haha.

- Toch nog mensen die me raar aankijken -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 11:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:


+ Set die zeker uitblinkte was natuurlijk die van Thera & Adaro



Ging helemaal nergens over inderdaad :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 11:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ze vinden je gewoon leuk :P
of had je grote kijkers? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 11:08 
 
Hardtraxx Elite

p-stylez schreef:
ze vinden je gewoon leuk :P
of had je grote kijkers? :P


Nee haha ja lol zo'n dom wijf roep keihard KIJK IS DIE IS WOUSSS en ik ging zo stuk he, want ik gebruik nooit :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 11:09 
 
Hardtraxx Veteran

hahaha :P

Ja, als ik dit zo hoor ga ik volgend jaar ook naar dag 2 ipv 1. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 12:34 
 
Hardtraxx Veteran

RobertV schreef:
Onthafloorx schreef:
RobertV schreef:
lekker weertje. NOT. blij dat ik geen kaartje voor dag 2 heb. zal wel proppen worden in de tenten.


Ik sta toch echt in m'n poncho op de main haha

ja en ik gister lekker zonder shirt ;)


Gast, dit was echt super toffe dag! Zoveel gelachen, super gezellig. Niet zo negatief altijd ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intents Dag 2 was qua muziek en sfeer echt zo veel beter dan Dag 1..Verbaasde me gister keer op keer maar weer hoe hard het erop ging en iedereen erin mee ging! :worship:

Setjes van de dag waren sowieso Zany + Jack Of Sound en Adaro + Thera!
Ook positief verrast door de set van Ran-D, fijne nieuwe plaat trouwens van hem! ^^
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten