Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 59  Volgende
Bericht Geplaatst op 11 jan 2012 22:17 

Hardtraxx Veteran

Nou ben helemaal geen pedo :cry:
Bericht Geplaatst op 11 jan 2012 22:18 

Hardtraxx Elite

KSwoosh schreef:

grappig trouwens, het is gewoon 10 euro duurder als vorig jaar :lol:

ja slaat echt nergens op.

k heb btw ondertussen alweer 3 kaartjes voor normale prijs kunnen regelen :P achja verwacht dat er over een aantal maanden nog wel een hoop vrij komen omdat mensen op het laatste moment toch niet kunnen of om wat voor reden dan ook.
Bericht Geplaatst op 11 jan 2012 22:19 

RobertV schreef:
KSwoosh schreef:

k heb btw ondertussen alweer 3 kaartjes voor normale prijs kunnen regelen :P achja verwacht dat er over een aantal maanden nog wel een hoop vrij komen omdat mensen op het laatste moment toch niet kunnen of om wat voor reden dan ook.

hoe?
Bericht Geplaatst op 11 jan 2012 22:19 

Hardtraxx Veteran

RobertV schreef:
KSwoosh schreef:

Idd, of de handelaren raken in paniek ofzo :P. Net als bij Qlimax
Bericht Geplaatst op 11 jan 2012 22:25 

Hardtraxxer

Winactie: Intents Festival 2 & 3 juni 2012

Afgelopen jaar bleek Intents Festival wederom een grandioos succes! De aftermovie is meer dan 350.00 keer bekeken en er is lang nagepraat over de fantastische sfeer, het goede weer en niet te vergeten de megavette show. Veel partyganger kijken ernaar uit om in 2012 op Intents weer uit hun dak te gaan. Op 2 & 3 juni 2012 gaan jullie wensen in vervulling. Met het thema Control Our Nature legt Intents Festival de lat weer hoger. Dit belooft dus wat! Meer leuke acts, een decor om je vinger bij af te likken en uiteraard een show zoals je die maar zelden ziet!

Op dag 1 van Intents op 2 juni kan men los gaan op de hardstyle sounds zoals ieder jaar. Maar nieuw dit jaar is dat er twee area's worden toegevoegd op zondag 3 juni (dag 2). Naast een dikke house area komt er een grootse hardstyle stage en een area met 90's en happy hardcore bij. Dag 2 wordt dus uitgebreider dan je normaal van de Kloontjes verwacht bent.

Met de kaartverkoop die gister van start is gegaan gaat het erg snel. Intents Festival belooft weer een groot succes te worden en het animo is groot. Maar The Limit FM heeft een verassing voor jullie! Wij geven namelijk voor alle 2 de dagen 2 kaartjes weg aanstaande vrijdag! Wil jij verzekerd zijn van een goed feestje! Wil je dag 1 met de hardere stijlen niet missen SMS dan "WIN LIMIT INTENTS1" naar 3010. Of wil jij helemaal los gaan op dag 2 met house, hardstyle en happy hardcore SMS dan "WIN LIMIT INTENTS2" naar 3010! En hoor vrijdag tijdens de show ReCharge met MC Apster of jij gewonnen hebt!

SMS "WIN LIMIT INTENTS1" EN/OF "WIN LIMIT INTENTS2" NAAR 3010, ZORG DAT JE BEREIKBAAR BENT 13 JANUARI TUSSEN 21.00 EN 0.00 EN HOOR OF JE GEWONNEN HEBT.
Bericht Geplaatst op 11 jan 2012 22:27 

Hardtraxx Veteran

Daar gaan we eens voor zitten vrijdag :cool:
Bericht Geplaatst op 11 jan 2012 22:30 

El Mare schreef:
Bericht Geplaatst op 11 jan 2012 22:31 

Hardtraxxer

El Mare schreef:

Je kan nu al sms'en maar zorg wel DAT JE BEREIKBAAR BENT 13 JANUARI TUSSEN 21.00 EN 0.00 EN HOOR OF JE GEWONNEN HEBT.
Bericht Geplaatst op 11 jan 2012 22:32 

thelimitfm schreef:
El Mare schreef:

Je kan nu al sms'en maar zorg wel DAT JE BEREIKBAAR BENT 13 JANUARI TUSSEN 21.00 EN 0.00 EN HOOR OF JE GEWONNEN HEBT.

Oh thx, dat wilde ik ook nog weten!
Bericht Geplaatst op 11 jan 2012 22:35 

Hardtraxx Veteran

Krijg je ook een sms als je gewonnen hebt?
Bericht Geplaatst op 11 jan 2012 22:36 

El Mare schreef:
Krijg je ook een sms als je gewonnen hebt?

ik denk dat ze je dan opbellen :P tijdens de show :D

@thelimitfm: worden er een of meerdere tickets verloot?
Bericht Geplaatst op 11 jan 2012 22:42 

Hardtraxx Veteran

Oh, das wel vet ^^
Bericht Geplaatst op 11 jan 2012 22:44 

Hardtraxx Addict

Verwacht trouwens een hoog aantal dagjesmensen hier, gruwelijk veel volk van mijn leeftijd gaat er naar toe die je normaal nooit iets met hardstyle ziet hebben (buiten de Lose My Mindjes, Down With The Hardstyle, etc.), maar goed, veel bekenden EN hardstyle is dan toch vrij netjes :cool:
Bericht Geplaatst op 11 jan 2012 22:46 

Hardtraxx Elite

wvd schreef:
Verwacht trouwens een hoog aantal dagjesmensen hier, gruwelijk veel volk van mijn leeftijd gaat er naar toe die je normaal nooit iets met hardstyle ziet hebben (buiten de Lose My Mindjes, Down With The Hardstyle, etc.), maar goed, veel bekenden EN hardstyle is dan toch vrij netjes :cool:

Ik denk het ook!! Maar ik ga me eigen niet druk maken om dienenden vier mijn eigen feestje.p
Bericht Geplaatst op 11 jan 2012 22:47 

Hardtraxx Elite

KSwoosh schreef:
RobertV schreef:
KSwoosh schreef:

hoe?

van iemand die wat extra kaartjes had gekocht omdat hij toch wel wist dat er mensen waren die er zochten. :P k ken m redelijk goed dus kon ik voor normale prijs overnemen ;) je moet gewoon wat geluk hebben :P
Bericht Geplaatst op 11 jan 2012 22:50 

Hardtraxx Veteran

Waddafak nu al uitverkocht, echt ziek. :oh: Heel veel mensen uit mijn buurt hebben naast het net gevist. :P
Bericht Geplaatst op 11 jan 2012 22:59 

Hardtraxx Addict

93Wesley93 schreef:
Waddafak nu al uitverkocht, echt ziek. :oh: Heel veel mensen uit mijn buurt hebben naast het net gevist. :P

Op de vorige pagina stond iets van een win actie bij The Limit :thumbup:
Bericht Geplaatst op 11 jan 2012 23:10 

Hard Twins schreef:
93Wesley93 schreef:

Op de vorige pagina stond iets van een win actie bij The Limit :thumbup:

neehoor, nergens stond niks! :whistle:
Bericht Geplaatst op 11 jan 2012 23:10 

Hardtraxx Veteran

:lol: :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 11 jan 2012 23:24 

Hardtraxx Veteran

Beste Tim,

Ik had gelezen dat je 50 tickets hebt ingekocht voor Intents dag 1? Is dit wel correct?

Zoj, verkoop je er een?

mvg,

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 11 jan 2012 23:25 

Hardtraxx Veteran

Whaha :lol:
Bericht Geplaatst op 11 jan 2012 23:26 

Hardtraxx Elite

Bericht Geplaatst op 11 jan 2012 23:52 

Hardtraxx Addict

urbandesigner schreef:
Dream Chaser schreef:
dawasiknie schreef:
Jezus zeg waar komt die hype over dat feest in godsnaam vandaan? Ik vond het in 2011 echt met afstand het sufste festival van het jaar...

Was best een leuk feestje maar kwalitatief wel een van de mindere... Laten we het dan nog niet hebben over het gemiddelde publiek :x .
Maar ik vermaak me ieder jaar eigenlijk wel uitstekend op intents. Bovendien is het niet duur, eerste jaar dat het pas boven de 30 euro gaat.

Ze hebben iig nog een hoop verbeterpunten voor dit jaar, geluid oa. en entree zoals al zo vaak is aangegeven, die is gewoon dramatisch.

Pff boeiend dat publiek, gewoon een chille groep opzoeken en daarmee gaan knallen :). Meisjes gaan wel aan de kant ;). Maarja is vetter als iedereen los gaat :P.
We zullen het zien dit jaar... In 2010 was het iig erg leuk :)

Klopt ik ga altijd los hoor, haha maakt niet uit met wie ik ben.
Maar ik ga altijd samen met mijn vriendin naar feestjes eigenlijk, altijd super gezellig samen! :)
En als er een HT meeting is, dan ben ik daar ook wel eens te vinden.

Ben de afgelopen 4 jaar ofzo op intents geweest, wel gaaf als je ziet hoe het festival groeit van 2 tenten naar wat er nu staat!
Bericht Geplaatst op 12 jan 2012 02:15 

Dream Chaser schreef:
Klopt ik ga altijd los hoor, haha maakt niet uit met wie ik ben.

Precies, ik snap de ophef ook niet... Feestje maak ik mooi zelf (Als het geluid meezit :P)
Bericht Geplaatst op 12 jan 2012 02:16 

Hardtraxx Veteran

Geluid was vorig jaar niet alles, hopelijk dit jaar wat beter! ^^
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 59  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten