Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 59  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 13:36 

Hardtraxx Veteran

Voor mij is het ook geen zekerheidje meer. Zal volgend jaar sterk afhangen van de lineup.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 13:37 

Hardtraxxer

Hebben jullie gister op Intents ook nog meegekregen dat The Prophet het vertikte om zijn set te stoppen?
Zatox zou afsluiten, maar de prophet die had daar geen trek in volgens mij. Na 25 minuten was Zatox het zat en ging hij er maar gewoon bij staan. Maar Dov die had zoiets van zoek het maar uit. Paar mensen op het podium en toen zou Dov nog 1 plaat draaien(steekt 1 vinger op naar Zatox), dat werden er 2.
Dus na 25 minuten en na een aantal hardcore platen mocht zatox dan draaien.

De MC stond er ook maar de hele tijd backstage te kijken en zijn schouders op te halen.

Een rare vertoning was het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 13:41 

Hardtraxx Veteran

ThomasW schreef:
Hebben jullie gister op Intents ook nog meegekregen dat The Prophet het vertikte om zijn set te stoppen?
Zatox zou afsluiten, maar de prophet die had daar geen trek in volgens mij. Na 25 minuten was Zatox het zat en ging hij er maar gewoon bij staan. Maar Dov die had zoiets van zoek het maar uit. Paar mensen op het podium en toen zou Dov nog 1 plaat draaien(steekt 1 vinger op naar Zatox), dat werden er 2.

De MC stond er ook maar de hele tijd backstage te kijken en zijn schouders op te halen.

Was Zatox niet gewoon te laat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 13:44 

Hardtraxx Newbie

Kwam Synapse - Hiresh ook nog tegen bij TOA. Blijft een lekker nummer

Zeer goede set was dat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 13:53 

Hardtraxx Addict

Gisteren dus mijn eerste outdoor feestje gehad op Intents, ik zal er hieronder een verslagje van proberen te brouwen:

We kwamen om een uur binnen, en na een rondje over het terrein zijn we gelijk maar even op de mainstage gaan kijken. F8trix draaide daar, weinig van meegekregen moet ik zeggen, maar het was ook nog een beetje rondkijken (mooie dames kijken, damn dat waren er veel gisteren :love: ) en van het zonnetje genieten.

Toen naar A-Lusion gaan kijken. Ik had hier laatst een setje gezien waarin hij Veritas, de originele Rage van Technoboy en nog een paar gouwe ouwe draaide. Maar helaas deed hij dat gisteren niet. Meer een hitjes feest met o.a. Pillars of Creation en It Must Be. Trouwens die ventilatoren bij de Scantraxx tent stonden meer uit dan aan, terwijl het al vroeg best warm was in die tent.

Tijdens de Para Psykos zijn we voor de eerste keer wat gaan eten, niemand had zin in die standaart meuk van hun. Ik moet zeggen voor 1,5 munt kreeg je best veel friet en het smaakte nog prima ook.

Na het eten voor de grap even in de Hardcore tent naar Angerfist gaan looken. We waren met 7 man en niemand heeft iets met hardcore. Maar het is wel mooi om te zien dat zoveel mensen zich er goed op kunnen vermaken. Ik zou halverwege de dag al om liggen van de vermoeidheid, maar de pillen deden in die tent goed hun werk.

Toen wilde we even naar de dronken pinguins kijken, maar na 2 nummers hielden we het al voor gezien. Wat een slappe zooi zeg. En pitchkicks, bleeh :thumbdown: :list: . Daar kan ik echt niet een uur naar luisteren, naar die kraakzooi. Gelukkig zorgde Wildstylez op de main daarna voor een betere sfeer want die was tijdens WP in de tent ver te zoeken. Het standaart spul zoals Tonight remix, Lonely en Lose My Mind, dat wel dan weer wel, maar toch ook de Keep Your Head Up remix van de Noisecontrollers :drool: .

Dan een van de beste setjes van de dag op GFH na dan. Avio Live. Dat ging er hard op en vooral in het midden vooraan ging iedereen los op nummers zoals Destination Nowhere en de Roots of Evil. Ook mooi om te zien hoe die twee zelf helemaal losgingen achter de decks. Vooral IO sprong net zo hard mee als het publiek vooraan :thumbsup: .

Na een half uurtje bij DSTF, net als 5000 andere, richting GFH. Man wat was het daar druk in die tent. Zelfs buiten stond het helemaal vol. Maar die set, pfff dat klapte erop. Gewoon een standaart GFH setje met als opening Under Attack, en dan Sorrow, The Dopeman, die Struggle For Excistence (Live edit) die wel monsterlijk vet is :love: :drool: . En als afsluiter de weg kwijt, dat ging nergens over, bijna heel de tent deed mee aan de sitdown en toen de climax erin kwam maximaal beuken :worship: . Veruit de beste set van de dag. Daarna ook geen energie meer om naar Frequencerz te gaan, dus voor de tweede keer gaan eten.

Coone hebben we gewoon helemaal overgeslagen, om de benen nog een beetje rust te gunnen voor de laatste 3 uurtjes. NC, hadden een leuk setje, veel album track en nog gewoon even Pounding Sences remix :woot: :love: . En als laatste plaat (geloof ik?) RIH Donkey Remix. Headhunterz daarna een wisselende set. Wel Davide Sonar - Natural en ook The House OF Wax. Meer kan ik eigenlijk niet meer goed herrinneren :$ .

Brennan Heart draaide zoals ik verwacht had, die raw edit/remix van Running Late, en afsluiten met Just As Easy en zijn Come As One remix. Het vuurwerk in de eindshow viel wat tegen, ik had er meer van verwacht. De eindshow zelf zat goed in elkaar. Coming Home zat er nog in, en een hardcore remix van een Happy Harcore nummertje dat ik zo snel niet meer weet.

Al met al een prachtige dag gehad met als pluspunten:

+++ Heul veel mooie dames heel de dag :D
+++ De groep waarmee ik was en waarmee het heel de dag super gezellig was
+++ Het heerlijke weer de hele dag
++ Setje van GunzForHire en de sfeer in de tent op dat moment (L)
+ Bediening bij zowat alle barren
+ Eten wat prima was

En minpuntjes:

--- Setje van Brennan Heart als afsluiter......
-- Drukte op de Main tijdens diezelfde afsluiter
- Veel spacende mensen bij de wc's
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 13:55 

Hardtraxx Veteran

Hoe was wasted pinguinz nog nieuwe nummers gedraaid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 13:57 

Darknezz schreef:
+ Bediening bij zowat alle barren

klopt ja, wat was dat goed geregeld! snelle service, en zelfs bij de snackbar hadden ze gewoon al leip veel friet en snacks klaarstaan tijdens etenstijd! top geregeld!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 13:59 

Hardtraxx Newbie

Darknezz schreef:
Maar het is wel mooi om te zien dat zoveel mensen zich er goed op kunnen vermaken. Ik zou halverwege de dag al om liggen van de vermoeidheid, maar de pillen deden in die tent goed hun werk.

Alcohol doet wonderen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 14:07 

Hardtraxxer

mrazura schreef:
Hoe was wasted pinguinz nog nieuwe nummers gedraaid?

Wel oke, ik geloof 2 hele nieuwe tracks. Voor de rest Activated, Your Moment, Blinded, Falling, Confined Thoughts, Melancholia enzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 14:26 

Hardtraxx Addict

Dit is vorig jaar geen zekerheid meer hoor. Wat was de sfeer ver te zoeken. Bahbahbah.

Vandaag kijken of er wat meer sfeer in zit daarzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 14:31 

Hardtraxx Veteran

Vorig jaar ja? :P

Hardtraxx Veteran

Hij leeft in de toekomst. :)

Hardtraxxer

Vond het erg jammer van het geluid, vooral op de main daardoor kwamen de setjes van AVIO & frequencerz voor mij niet helemaal tot hun recht. Heb volgens mij ook wel 5x can't hold me back gehoord maar dat kan ook aan mij liggen xd . Verder wel heerlijk dagje gehad, mooi weer en gezellige mensen! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 14:33 

Hardtraxx Veteran

Wel meer track meerdere keren gehoord, zoals Alcatrazz anthem, volgens mij ook 3/4 voorbij gekomen.
Verder was het geluid idd zwaar kut meestal. Volgend jaar geen Intents of de lineup moet zwaar dik wezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 14:35 

Hardtraxx Veteran

Alcatraz heb ik maar 1 keer gehoord, tijdens hun eigen set. Ik heb hold me back 2 keer gehoord, 2 keer lose my mind, 2 keer tonight remix
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 14:36 

Hardtraxx Addict

sjobie schreef:
Vorig jaar ja? :P

Hahaa. Ja, dat zijn nog wat effecten van gisterenavond. Ik doel natuurlijk op volgend jaar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 14:37 

Voor mij wel een zekerheid: niet gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 14:38 

Hardtraxx Elite

Gangsterdwerg schreef:
ThomasW schreef:

idd ik heb ook gehoord dat zatox 20 min ofzo te laat kwam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 15:11 

ohja nog een minpuntje: tracks die meer dan 4x op een avond werden gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 15:26 

Hardtraxx Addict

Was wel een lekker feestje. Prima vermaakt.
+++ Sfeer was lekker in de hardcore tent.
++ Eastside Connection. Kende ik niet vooraf, maar hadden er een flink tempo in.
++ Angerfist verrastte mij positief. Zat goede opbouw in IMO.
++ Frequencerz, puur naar de set zelf gekeken. De sfeer was echt belabberd op de main, maar dat lag niet aan hun.
++ G4H. Gewoon leuk.
++ Noize Suppresor. GIng gewoon keihard.
+ The Outside Agency. Hoewel ik het wel leuk vond sloeg het niet helemaal aan bij me. Misschien door dat Intents niet helemaal een geschikt feest is voor TOA.
+ The R3belz (tweede deel van de set). Was wel ff knallen.

--- Geluid en sfeer op de main, wat slecht zeg. Gelukkig daar maar heel ff gestaan dus niet zo veel last van gehad.
-- T-town Dreamteam of zoiets, wat een drama.
-- Endymion & Nosferatu.
- Korsakoff. Wel een leuke afsluiter.
- Hoe ik me in de bus op de teruweg voelde.
- Hoe ik me nu voel.
- Hoe ik me dinsdag ga voelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 15:29 

Hardtraxx Veteran

MacMichael schreef:
- Hoe ik me dinsdag ga voelen.

Beetje offtopic, maar ik vraag me nu al een tijdje af waarom de dip pas op dinsdag komt, en niet op zondag od maandag. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 15:37 

Hardtraxx Veteran

het geluid was links op de main niet veel soeps, toen zijn we rechts gaan staan en daar was het prima.

In het midden trouwens ook wel redelijk, daar hebben we tijdens frequencerz gestaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 15:38 

Hardtraxx Elite

RobertV schreef:
Gangsterdwerg schreef:
ThomasW schreef:

idd ik heb ook gehoord dat zatox 20 min ofzo te laat kwam.

Zatox was te laat voor zijn set!

Citaat:
DJ Zatox ‏@DJZatox:
RT @Svenvanmeurs: @DjZatox, were you a bit later than 22:30 yesterday at the scantraxx stage? I had a small delay and Police stop me.. Sucks
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 15:49 

Hardtraxx Veteran

Ik vond het in een woord: gruwelijk!

Mijn dag:

The Anarchist: het laatste half uurtje gehoord, was lekker om de dag mee te beginnen

Shockerz: Had er nog nooit van gehoord maar bracht de sfeer er al goed in bij mij

F8trix: Draaide goed maar had totaal geen interactie met het publiek, het leek net of hij een spiegel voor zijn neus had staan

DJ Isaac: Zag hier eigenlijk tegenop omdat ik er normaal vrij weinig aan vind, maar hij draaide best aardig

Psyko Punkz: Gewoon een standaard maar lekkere set

Angerfist: Lekker hard kapot gaan! Had niet anders van hem verwacht

Wildstylez: Laatste half uur alleen gezien maar deed het zoals verwacht wel lekker

AVIO: Heerlijke set, zoals veel mensen al zeiden hebben ze me niet teleurgesteld.

T-Town Dreamteam: Fijn dat het redelijk rustig was, vond ze ondanks vele negatieve reacties wel een harde set neerzetten

Gunz For Hire: Onbeschrijfelijk hoe vet dat was! We hadden een goede plaats en de hele set geknalt. Beste set van de dag!

Coone: Laatste half uurtje mee gekregen, maar eerlijk gezegd weet ik er niet heel veel meer van

Noisecontrollers: Vielen me erg tegen

Headhunterz: Zoals normaal een lekkere set

Brennan Heart: Gewoon genieten van het laatste uur, ik vond het niet tegenvallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 15:54 

Hardtraxx Addict

Project 141 schreef:
MacMichael schreef:
++ Eastside Connection. Kende ik niet vooraf, maar hadden er een flink tempo in.

Is een combinatie van T-Junction, Syco en Rudeboy he ;)

Hmm ja daar kwam ik achteraf pas achter, maar we gingen er eigenlijk toevallig naar toe voor Angerfist maar pakten nog dat hele setje mee en dat was onverwachts echt flink knallen.
Vorige  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 59  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten