Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 59  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 01:46 

Hardtraxxer

Net terug van Intents. Maar even samenvatten: overall een leuke dag gehad, ondanks de belabberde line-up en vaak slechte opbouw in sets en slechte sets. Verwachte uitschieters waren natuurlijk Frequencerz, Avio en voor zover ik 't gezien heb TOA. En onverwachts zowaar een goeie set van Noisecontrollers met o.a. Pounding senses remix, silentium en revolution is here remix.

Helaas kwam toen het dieptepunt van de avond: onze Brennan die weer goed op dreef was. just as easy als laatste nummer kan echt niet hoor :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 02:08 

Re-Volt - Invictus als laatste nummer, ofzoiets :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 09:38 

Hardtraxx Veteran

Zo, ik wordt net wakker, dus eens even een stukje typen. :)

Ik heb welgeteld niemand van Hardtraxx kunnen herkennen. Volgende keer beter. Voor het mooie kwamen we net wat te laat aan om naar de meeting te gaan. Het zou betekenen dat ik zo'n beetje gelijk na aankomst van de groep zou moeten splitsen om richting de camera-arm te gaan. Ook niet heel gezellig tegenover de rest van m'n groep natuurlijk. :)

Heb door het mooie weer en de muzikale voorkeur van de rest van mijn groep alleen bij mainstage gestaan. We kwamen aan tijdens Psyko Punkz. Zoals verwacht veel hitjes, maar afgezien van de Punani remix heb ik me er wel kunnen vermaken. Hierna natuurlijk Toneshifterz vs Nitrouz. Vond het wel een lekker setje, vol zomerse klanken, wat natuurlijk ook wel paste bij het weer. Niet heel speciaal verder, maar ook hier heb ik me wel kunnen vermaken. Vervolgens was het de beurt aan Wildstylez. Ik had hoop toen hij Put it on draaide, maar die hoop vervloog snel toen hij hem afkapte om Lose my mind ter gehore te brengen. Beetje jammer... Verder ook niet erg speciaal allemaal. Tijdens AVIO gingen we helaas eten. We kwamen terug op ongeveer de helft van DBSTF's set. Kan me niet heel veel herinneren van die set, dus zal ook wel niet zo speciaal zijn geweest. Hierna kwam Frequencerz. Had er veel van verwacht en die verwachting is ook grotendeels uitgekomen. Had wel het idee dat niet alles vlekkeloos verliep, maar dat mocht de pret niet drukken. Heel veel edits van hun nummers en het knalde gewoon lekker hard. :) Ondanks dat het af en toe wat slordig klonk was het voor mij wel het setje van de dag. Dan Coone. Tja. Wat zal ik erover zeggen. Laat ik het erop houden dat ik erger had verwacht, maar dat het gewoon onzin is om Coone nĂ¡ Frequencerz te gooien. Het gaf me wel de mogelijkheid om even op adem te komen na een half uur non-stop stampen. :) Dan de Noisecontrollers. Zoals hierboven al werd gezegd een leuk setje met onverwachte nummers zoals Pounding senses en de Donkey Rollers remix van Revolution is Here. Helaas ging ik precies naar de wc toen Pounding Senses kwam. Zal je altijd zien, maar goed. Noisecontrollers werden afgelost door Headhunterz. Dit was het moment dat het gebrek aan opbouw in de sets me op begon te vallen. Willem draaide harder dan ik had verwacht, maar draaide tussen Adaro e.d. opeens de remix van Spaceman. Had voor mij niet gehoeven, maar aan de andere kant was een beetje lomp springen ook wel grappig tijdens dat nummer. Het setje van HHZ staat ondanks het gebrek aan opbouw op een mooie 2e plaats voor mij. Achja, toen de afsluiter. Brennan Heart. Ook hier had ik het erger verwacht, maar draaide toch wel een aantal lekkere nummers die ik alweer een tijdje niet gehoord had, zoals Reputation Game. Ook draaide hij de Adaro bootleg van House of Wax (of was dat hhz?), wat ik totaal niet verwacht had. Maarja, ook draaide hij natuurlijk Lose my mind en eindigde hij met Just as Easy. Een dikker -1 voor Fabian dus.

Plusjes:
++ Het weer
++ Frequencerz set
++ Het eten en munten was veel beter geregeld dan vorig jaar.
+ De stage zag er weer leuk uit.
+ De hamburgers en mexicano's zijn lekker :loving:

Minnetjes:
-- Brennan Heart als afsluiter.
-- Als ik mijn verwachting niet naar beneden had bijgesteld, zou ik zwaar teleurgesteld zijn in de setjes.
- Timetable, onlogische opbouw in artiesten
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 10:28 

Hardtraxx Elite

Was een leuk feestje, maar meer ook niet eigenlijk helaas.

+ Weer
+ Vele bekenden die ik ben tegengekomen
+ Set van The prophet Noisecontrollers The r3bel Deepack Avio & Frequencerz
+ Snelle service
+ Sfeer soms

- Main was wel dan 2x zo groot, maar vond hem vorig jaar veel vetter
- Mensen pff wat een ellende ook weer ik begon er zelfs aan te twijfelen of dat ik er raar uitzag ofzo haha.
- Dat ze het laatste kwartier iedereen naar de main sturen terwijl dat de main daar duidelijk niet voor gemaakt was.
- Het geluid soms leek het echt alsof de bass weg was ofzo..

Achja leuk feestje gehad denk dat het vandaag 25x zo leuk word ondanks het weer want die line up :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 10:31 

Hardtraxx Veteran

Onthafloorx schreef:
- Mensen pff wat een ellende ook weer ik begon er zelfs aan te twijfelen of dat ik er raar uitzag ofzo haha

Gingen ze je weer nadoen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 10:59 

Hardtraxxer

Project 141 schreef:
- Gozer tijdens Noize Suppressor die 10 minuten lang tussen iedereen door aan het slalommen was.

wat was die vent zwaar irritant zeg.. stond je zo lekker los te gaan kwam hij 2 rondjes om je heen rennen..

wat ook nog een hele erg - is dat dagjesmensen is niet vooraan moeten gaan staan als ze niet losgaan..

Maar verder wat baas van die 6 million ways to die!
P.S. voor de mensen die niet wisten wie ik was, ik was die gozer die met stijn mee was :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 10:59 

Ook weer beetje bijgekomen.

Was geweldig, alleen wat een handjeklap van Brennan, dat vuurwerk kon me gestolen worden dus zijn gegaan.
Alleen moesten een uur wachten voordat we in de auto zaten, gods allemachtig wat was dat kut.

Best veel bekende gezien, alleen niemand van Hardtraxx. (En hun mij ook niet) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 11:05 

Hardtraxx Elite

chicken schreef:
Onthafloorx schreef:
- Mensen pff wat een ellende ook weer ik begon er zelfs aan te twijfelen of dat ik er raar uitzag ofzo haha

Gingen ze je weer nadoen? :P

Haha nee interesseert me eigk ook niks, maar ze keken zoo raar haha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 11:09 

Hardtraxx Veteran

Onthafloorx schreef:

Haha, rare gezichten heb ik alleen gezien als het gevolg van pillen. Wel boze blikken van dagjesmensen gekregen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 11:12 

Hardtraxx Elite

chicken schreef:
Onthafloorx schreef:

Haha, rare gezichten heb ik alleen gezien als het gevolg van pillen. Wel boze blikken van dagjesmensen gekregen :P

Jawhaaaat

- mensen die voor m'n neus gaan lopen terwijl pounding senses komt damn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 11:20 

Hardtraxx Veteran

Dan had je het beter dan ik. Ik liep net naar de wc toen ik Pounding senses hoorde. Zal je altijd zien. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 11:48 

Hardtraxx Elite

Gunz 4 Hire :worship: jezus zeg. echt niet normaal. IEDEREEN ging HEEL de set los. geweldig gewoon. ook wel grappig dat daarna heel de scantraxx tent weer leeg liep om weer door te gaan naar frequencerz op de main. Ik vond de main wel mega kut deze keer. frequencerz draaiden heerlijk maar iedereen stond natuurlijk weer eens stil (of iig 90%)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 11:58 

Hardtraxx Veteran

Wat draaide TOA zoal? Las dat ze wel iets makkelijker draaiden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 12:18 

Hardtraxx Elite

Ik heb geen idee welke tracks ze draaiden maar het was iig wel lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 12:46 

Hardtraxx Addict

Dakpan schreef:
Wat draaide TOA zoal? Las dat ze wel iets makkelijker draaiden.

Zij draaiden echt niet normaal lekker man. Kan me nog herinneren dat ik Industrial Cooking Spray hoorde :bomb:

Voor de rest was dit feest echt geniaal en vandaag mogen we weer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 12:50 

Veel mooie dingen meegemaakt. Het had een andere sfeer dan voorgaande jaren maar vooral de eerste en de laatste paar uurtjes waren op en top genieten. Goed vermaakt bij de jump/early, beetje rondgelopen en de rest van de dag op de main gestaan. Jammer van het geluid op de main, het stond niet echt hard. Maar het geluidsniveau schommelde volgens mij over de dag (en zelfs door de setjes heen) nogal volgens mij.

En over sitdowns gesproken. Op de main ging iedereen zitten, en ik bleef stug staan terwijl dat er een RED camera op me gericht stond, ik ben benieuwd of/hoe dat op de aftermovie terug komt.

Overigens zeer te spreken over Frequencers LIVE. Ik heb vernomen dat ze hun live-act bestuurde door middel van Wii-motes, geniaal idee! Met als hoogtepunt Frequencerz - Tomorrow & Beyond refix :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 12:56 

Hardtraxx Elite

Tomorrow & Beyond was wel ff lekker ja. lang geleden dat ik die voorbij heb horen komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 12:57 

F8Trix: Stukken beter als ik had verwacht! Hij draaide echt lekker, stukken beter als wat er op volgde!
DJ Isaac: Tja. Hetzelfde als altijd. Die stijl is niks voor mij. hij begon met Go Insane Remix, daarna nog zon zelfde soort track, dus toen maar naar ALusion gegaan :P
A-Lusion: Lekker, hij draaide beter als ik had verwacht! en hier wat leuke HT'ers tegen gekomen :D
Psyko Punkz: Heeeeeerlijke set, echt lekker knallen hier!
Wasted Penguinz: Lekker, maar wel erg veel van alleen hun eigen tracks :/
Wildstylez: Hij draaide heel anders als ik had verwacht! Hij begon lekker hard, en daarna wel steeds melodischer, wat eigenlijk wel raar was, maar wel echt genieten!
-Eten-
Deepack: Heerlijk als altijd! Alleen omdat ik net gegeten had dikke steek in mn zij xd niet fijn!
Promo vs DPassion: tja... 10 min fzo gestaan, maar totaal niet mijn ding. toen maar
-Op gras gezeten-
Coone: Man o man, heerlijke set! Topgozer die Coone hahaha Wel echt te grappig hoe die daghoeren alleen losgaan op hitjes, en komt er zon heerlijke frontliner track voorbij, staan ze er allemaal zo van: Waz met jou? Ik ken dees track niet!
NC: Faaaaaaaaaking dik! Alleen dat kutvolk xd STERF allemaal! ga los, of ga dood zeg, jesus. -.- moet je niet mij boos/bang aankijken als ik bijna je kop van je romp sla omdat ik zo hard losga en jij in de weg loopt met je stomme dronken kop...
Noize Suppressor: erg lekker, maar toch moeilijk iets van te maken zonder bass :/
BH: hij begon wel leuk, maar vanaf et laatste half uur alleen maar kuttracks, happy hardcore, wake up. niet veel waard. En ohja, jammer dat hij het volume was vergeten goed te zetten, want zijn set draaide op half volume ofzo, wtf man xd stomme dakpan dat die vent is
Eindshow: waardeloos imo, veel te lange en gare video die totaal nergens op sloeg.

Al met al:
Heerlijk feest, tot aan NC, door al dat kutvolk was mn einde wel verpest. Laatste keer Intents ook denk ik.
De rest van de dag was wel echt goddelijk lekker! :thumbsup:

+Goed geluid op de main
+Vet uitziende main
+Heerlijk weer
+Hardtraxxers
+Gratis kunnen parkeren in een woonwijk op 200m loopafstand xd
+Munten die zo erg op Hard Bass munten leken dat je overal met Hard Bass munten kon betalen!

-Verschrikkelijk slecht geluid in de hardcore zaal
-Kutvolk dat niet losgaat tijdens NC en dat gaat huilen van angst als jij snoeihard staat te raggen. Durven ze ook nog es me weg te gaan duwen, nou, dan ga ik gewoon ff Nando style tegen je rug aan knallen, flikker maar ff lekker op dan! EN ja, dan naderhand je excuses aanbieden, sterf maar lekker.
-Brennan Heart zn set. Al zat er wel een genietmomentje in: Wake Up werd gedraaid, gelijk een vechtpartij. Volledig te begrijpen. xd xd xd EN hoezo haalt die vent het in zn hoofd happy hardcore te draaien xd dafuq man, DAFUQ! xd
-Koude wind op het einde
-Raketjes voor 1 munt
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 12:58 

Hardtraxx Elite

KSwoosh schreef:
NC: Faaaaaaaaaking dik! Alleen dat kutvolk xd STERF allemaal! ga los, of ga dood zeg, jesus. -.- moet je niet mij boos/bang aankijken als ik bijna je kop van je romp sla omdat ik zo hard losga en jij in de weg loopt met je stomme dronken kop...

mja de sfeer op de main was sowieso heel de dag ronduit kut. zelfs frequencerz konden daar geen verandering in brengen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 13:01 

Hardtraxx Addict

stefaneke schreef:
Overigens zeer te spreken over Frequencers LIVE. Ik heb vernomen dat ze hun live-act bestuurde door middel van Wii-motes, geniaal idee! Met als hoogtepunt Frequencerz - Tomorrow & Beyond refix :loving:

Elke keer als ze sloegen met zon controller kwam er een kick. Dat was ook best vet om te zien.
Die set van Frequencerz was ook gewoon lomp beukwerk. Zowiezo een van de betere van de dag.

Na een pauze liepen we terug naar Noisecontrollers. Bijna meteen kwam die Deeper Inside remix voorbij en daarna nog n keer Quatre Mains. Jezus, wat was dat lekker!

Afsluiten bij TOA beviel me ook veel beter dan verwacht. Daar gaan we vaker naar toe!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 13:02 

Wildstylez draaide nog een ongeloofelijke dikke track, ik kan alleen niet meer herinneren welke. Verder nog K.Y.H.U. (NC Remix) voorbij horen komen. Op de main en bij binnenkomst in de tent nog Pounding Senses (NC & Zany edit) gehoord. Ruthless die opende lekker met dubstep, met al gau The Sound of The Beast (Zany Remix) in zijn setje. DBSTF openden met Take me There, daarna even snel gaan eten. Verder weet ik het allemaal niet goed meer... Wel lekker dat ze bij de eindshow nog Fight for our Survival en Invictus draaiden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 13:03 

Hardtraxx Elite

TOA draaide btw uit het niets ook nog ineens Babylon System & SPL - Gangster. dubstep haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 13:25 

Hardtraxx Addict

t was een mooi feest maar niet de beste intents waar ik geweest ben :)
dit jaar liep er ook echt volk rond waarvan ik dacht wat doe je hier eigenlijk.
maar aan de andere kant ook hele leuke mensen ontmoet!
had aan t einde ook geen benen meer over.

helaas dat t bij g4h zo druk was. helemaal niks van meegekregen dus :/

kunnen ze er btw geen mobiele gsm masten neer zetten?

ik was me vrienden op t einde kwijt en dus had ik alleen moeten reizen. slordig en spijtig. maar het had voorkomen kunnen worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 13:29 

Hardtraxx Veteran

RobertV schreef:
TOA draaide btw uit het niets ook nog ineens Babylon System & SPL - Gangster. dubstep haha.

Deden ze ook op PRSPCT.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 13:35 

volgend jaar geen Intents meer iig
Vorige  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 59  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten