F8Trix: Stukken beter als ik had verwacht! Hij draaide echt lekker, stukken beter als wat er op volgde!
DJ Isaac: Tja. Hetzelfde als altijd. Die stijl is niks voor mij. hij begon met Go Insane Remix, daarna nog zon zelfde soort track, dus toen maar naar ALusion gegaan

A-Lusion: Lekker, hij draaide beter als ik had verwacht! en hier wat leuke HT'ers tegen gekomen

Psyko Punkz: Heeeeeerlijke set, echt lekker knallen hier!
Wasted Penguinz: Lekker, maar wel erg veel van alleen hun eigen tracks

Wildstylez: Hij draaide heel anders als ik had verwacht! Hij begon lekker hard, en daarna wel steeds melodischer, wat eigenlijk wel raar was, maar wel echt genieten!
-Eten-
Deepack: Heerlijk als altijd! Alleen omdat ik net gegeten had dikke steek in mn zij

niet fijn!
Promo vs DPassion: tja... 10 min fzo gestaan, maar totaal niet mijn ding. toen maar
-Op gras gezeten-
Coone: Man o man, heerlijke set! Topgozer die Coone hahaha Wel echt te grappig hoe die daghoeren alleen losgaan op hitjes, en komt er zon heerlijke frontliner track voorbij, staan ze er allemaal zo van: Waz met jou? Ik ken dees track niet!
NC: Faaaaaaaaaking dik! Alleen dat kutvolk

STERF allemaal! ga los, of ga dood zeg, jesus.

moet je niet mij boos/bang aankijken als ik bijna je kop van je romp sla omdat ik zo hard losga en jij in de weg loopt met je stomme dronken kop...
Noize Suppressor: erg lekker, maar toch moeilijk iets van te maken zonder bass

BH: hij begon wel leuk, maar vanaf et laatste half uur alleen maar kuttracks, happy hardcore, wake up. niet veel waard. En ohja, jammer dat hij het volume was vergeten goed te zetten, want zijn set draaide op half volume ofzo, wtf man

stomme dakpan dat die vent is
Eindshow: waardeloos imo, veel te lange en gare video die totaal nergens op sloeg.
Al met al:
Heerlijk feest, tot aan NC, door al dat kutvolk was mn einde wel verpest. Laatste keer Intents ook denk ik.
De rest van de dag was wel echt goddelijk lekker!
+Goed geluid op de main
+Vet uitziende main
+Heerlijk weer
+Hardtraxxers
+Gratis kunnen parkeren in een woonwijk op 200m loopafstand

+Munten die zo erg op Hard Bass munten leken dat je overal met Hard Bass munten kon betalen!
-Verschrikkelijk slecht geluid in de hardcore zaal
-Kutvolk dat niet losgaat tijdens NC en dat gaat huilen van angst als jij snoeihard staat te raggen. Durven ze ook nog es me weg te gaan duwen, nou, dan ga ik gewoon ff Nando style tegen je rug aan knallen, flikker maar ff lekker op dan! EN ja, dan naderhand je excuses aanbieden, sterf maar lekker.
-Brennan Heart zn set. Al zat er wel een genietmomentje in: Wake Up werd gedraaid, gelijk een vechtpartij. Volledig te begrijpen.

EN hoezo haalt die vent het in zn hoofd happy hardcore te draaien

dafuq man, DAFUQ!

-Koude wind op het einde
-Raketjes voor 1 munt