Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2010 18:00 
 
Hardtraxxer

Damn wat heb ik een vette dag gehad!
Vond de organisatie dit jaar super, festival terrein flink uitgebreid en alle voorzieningen goed geregeld!
Heel wat heldensetjes voorbij horen komen en het heeer-lijk naar mn zin gehad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2010 18:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

mijn aftermovie is online! :yay:



laat me weten wat je ervan vind :corn:

(zou trouwens vet zijn als hij op homepage mag :$ )
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2010 18:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goed bezig geweest, leuke aftermovie
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2010 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk gedaan Jesper! Alleen jammer dat de gitaar spelende Marcel net 1 shot te vroeg zit xd Anders was het net alsof hij aan het spelen was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2010 18:21 
 
Hardtraxx Veteran

Style schreef:

Die gozer met alleen een T-shirt aan en scheit tussen ze benen was wel mijn WTFmomentje van de dag. :')
:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2010 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vette aftermovie!

Ik sta er op 1:36 ook nog heel ff op :) (wit t-shirt, biertje in linkerhand)

Was helaas maar tot 8 uur gebleven omdat m'n maat weg moest, en daar alleen blijven leek me ook niet zo geweldig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2010 19:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jesper-HardBeatz schreef:
mijn aftermovie is online! :yay:



laat me weten wat je ervan vind :corn:

(zou trouwens vet zijn als hij op homepage mag :$ )


Josh-T schreef:
vette aftermovie!

Ik sta er op 1:36 ook nog heel ff op :) (wit t-shirt, biertje in linkerhand)

Was helaas maar tot 8 uur gebleven omdat m'n maat weg moest, en daar alleen blijven leek me ook niet zo geweldig.


thnx allemaal voor reacties! :loving:
vond hem zelf ook wel dik geworden, als een moderator hem heeft gezien mag hij best op de homepage geplaatst worden haha!
ik heb trouwens Dee-Block & S-te-pack vs. AVIO gemist :( moest eerder weg omdat ik opgehaald werd..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2010 19:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Avio Live was echt vet :thumbsup: Zatox was ook vet :thumbsup: Evil Activities live was echt verschrikkelijk :mad: D-Block & S-te-Fan was ook vet (Warphole :yay: ), en zelf Brennan Heart viel me erg mee :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2010 19:36 
 
Hardtraxx Veteran

ind warphole was dik!! Ben toen ook ff lekker hard gaan beuken :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2010 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jesper, je weet dat we alleen officiele aftermovies doen ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2010 21:38 
 
Hardtraxxer

Tering wat een bruut feest
rijden liep gigantisch mis, dus met het begin van de set van zatox pas aanwezig.
vol bier staan tanken, dus straal bezopen 's avonds. Iemand nog versierd met plastic gezien van de palen van de fusion tent?
It wasn't me! :bomb:

heeeeerlijk vermaakt, vandaag om 3u thuis, bleef bij klasgenoot maffen.
wat een gekte zeg tot en met flamman & abraxas rechtsvoor @ main en daarna linksvoor @ fusion toko.

niemand meer van hardtraxx gezien :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2010 21:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Arthurhoihoi schreef:
Avio Live was echt vet :thumbsup: Zatox was ook vet :thumbsup: Evil Activities live was echt verschrikkelijk :mad: D-Block & S-te-Fan was ook vet (Warphole :yay: ), en zelf Brennan Heart viel me erg mee :yay:

Dat had ik dus ook, Brennan Heart draaide best lekker voor de verandering :)

Niemand van mijn vriendengroep kende AVIO goed, ze kende wel een nummertje of 2, maar we waren het unaniem eens;

AVIO WAREN DE HELDEN VAN DE DAG!! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2010 21:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nipsen schreef:
Iemand nog versierd met plastic gezien van de palen van de fusion tent?

Ik niet snap of jij nog bezoop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2010 22:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Nipsen schreef:
Iemand nog versierd met plastic gezien van de palen van de fusion tent?

Ik niet snap of jij nog bezoop.

Om de palen heen zat zwart plastic, hij is er waarschijnlijk mee ingewikkeld geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2010 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
maarten1410 schreef:
Nipsen schreef:
Iemand nog versierd met plastic gezien van de palen van de fusion tent?

Ik niet snap of jij nog bezoop.

Om de palen heen zat zwart plastic, hij is er waarschijnlijk mee ingewikkeld geweest.

A!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2010 22:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
Arthurhoihoi schreef:
Avio Live was echt vet :thumbsup: Zatox was ook vet :thumbsup: Evil Activities live was echt verschrikkelijk :mad: D-Block & S-te-Fan was ook vet (Warphole :yay: ), en zelf Brennan Heart viel me erg mee :yay:

Dat had ik dus ook, Brennan Heart draaide best lekker voor de verandering :)

Niemand van mijn vriendengroep kende AVIO goed, ze kende wel een nummertje of 2, maar we waren het unaniem eens;

AVIO WAREN DE HELDEN VAN DE DAG!! :thumbsup:


Dikke bleek voor je anus :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2010 22:37 
 
Hardtraxx Veteran

Nipsen schreef:
Tering wat een bruut feest
rijden liep gigantisch mis, dus met het begin van de set van zatox pas aanwezig.
vol bier staan tanken, dus straal bezopen 's avonds. Iemand nog versierd met plastic gezien van de palen van de fusion tent?
It wasn't me! :bomb:

heeeeerlijk vermaakt, vandaag om 3u thuis, bleef bij klasgenoot maffen.
wat een gekte zeg tot en met flamman & abraxas rechtsvoor @ main en daarna linksvoor @ fusion toko.

niemand meer van hardtraxx gezien :oh:


Op die plekken stond ik ook, ik heb ind ook niemand gezien van hardtraxx op vik shag en stefan na.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2010 22:54 
 

Mee de heenweg heb ik het fietsje genomen. Kwam onderweg nog timmer tegen die onder een boom stond. Eenmaal aangekomen kwam ik op het eerste gezicht niet binnen omdat ik dus m'n id kwijt ben en ze me niet binnen wilde laten met de papieren die ik van de politie had gehad. Dus kwam ik mijn zus tegen en zijn we samen naar de security gelopen. Die zeiden dat het onzin was en dat ik gewoon binnen mocht komen met die papieren.

Eenmaal binnen bonnetjes gehaald en kluisje gehuurd en op naar de outdoor stage. Mijn groep was hem al gepeerd naar de hardcore tent en heb ik de rest van de avond (gelukkig) niet veel meer gezien. Eerste bekende kwam ik daarna al snel tegen en daarna liep Vik me tegen het lijf. Na wat verder zoeken zijn we met een heleboel bekenden (oa Shag en Timmer) in het midden gaan staan om daar te genieten van A-Lusion, Ran-D, Zatox, (let the bass kick wtf?), Deepack en het geniale AVIO Live.

Hierna naar binnen verhuist (rechtsvoor bij de paal) tijdens Hardstyle Masterz. Vond ik niet zo heel bijzonder. Daarna kwamen Psyko Punkz en die hadden naar mijn zin een vette set neer gezet. Het podium was mooi aangekleed. D-Block & S-te-Fan ging ook wel lekker. Wat minpuntjes in hun set maarja dat was te verwachten. Bij Brennan Heart kwamen de lasers pas. Ben toen een frietje gaan halen en kwam timmer weer tegen. Nog even kort een praatje gehouden met D-Block die daar ook een frikandel stond te consumeren.

Daarna naar Dee-Block & S-te-Pack die een erg vette show neer gezet hadden. Met vuur(werk) en harde knallen en daarna kwam AVIO nog aanzetten die wat meer energie in sommige nummers zetten. Je kon wel zien dat D-Block de hele tijd aan het draaien was. Marcel ging tussendoor even MC'en. En daarna nog een lekkere afsluiter.

Eenmaal het terrein verlaten en de weg naar de fietsenstalling wel een eeuwigheid leek te zijn kwam ik erachter dat ik m'n fietssleutel kwijt was. Dus na veel proberen m'n moeder gebeld die net van haar werk afkwam en me op kwam halen. Daarna thuis lekker in m'n bedje gekropen na een fantastische en vermoeiende dag.

@ Jesper, die gast op 1.26, hoorde die bij jouw? Wel vaak gezien iig :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2010 23:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heen weg kwam ik Miquel gelukkig tegen in de trein. Terugweg was echt een drama! Was alleen, dus liep met een grote groep mee. Ik dacht dat die toch wel naar het station gingen... niet dus. Bleek dat ze allemaal in Oisterwijk woonde, liep ik daar met een onbekende kerel door het dorp, op zoek naar het station! Niet kunnen vinden, toen heb ik mijn lieve mama maar even gebeld die mij kwam halen :$

Was echt een dik feest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2010 23:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik heb trouwens niemand van HT gezien.. had ook me shirtje niet aan, omdat ik de slimfit had gekocht en hij nu door de was wel echt te klein is! haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2010 07:05 
 
Hardtraxx Veteran

Teknizion schreef:
Ik heb trouwens niemand van HT gezien.. had ook me shirtje niet aan, omdat ik de slimfit had gekocht en hij nu door de was wel echt te klein is! haha


haha, he ik ook is met zo'n shirt gehad! zijn er hier ook nog mensen die nog ff zijn weeste kijken bij panic en ophidian, dat was echt dik :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2010 16:16 
 

AVIO Live:

Special thanks to D-Block, S-te-Fan & Deepack for inviting us on stage during their liveact! It was great to fuck their tracks up with our annoying sounds ;)

Sound of Thunder klonk inderdaad harder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2010 16:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
Teknizion schreef:
Ik heb trouwens niemand van HT gezien.. had ook me shirtje niet aan, omdat ik de slimfit had gekocht en hij nu door de was wel echt te klein is! haha


haha, he ik ook is met zo'n shirt gehad! zijn er hier ook nog mensen die nog ff zijn weeste kijken bij panic en ophidian, dat was echt dik :innocent:


Panic was een held! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2010 16:47 
 
Hardtraxx Veteran

panic spacede hem zelf ook helemaal, hij ziet er zo koeltjes uit. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2010 17:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vince, Partyraiser, Nosferatu en Ran-D was vette shit! :D
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten