Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2010 11:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2010 11:25 
 
Hardtraxx Veteran

Jezus ik ga dus echt de hele dag keihard balen dat ik hier niet bij ben he :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2010 11:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wit shirt + groene korte broek en 2 pils in de hand.. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2010 11:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

2 maar?
amateur :x
4 tegelijk joh xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2010 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tomb schreef:
Jezus ik ga dus echt de hele dag keihard balen dat ik hier niet bij ben he :(

En anders ik wel, maar qdance maakt het toch een beetje goed..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2010 14:02 
 
Hardtraxx Veteran

korte broek,, wit shirt met blauwe zwarte en roze strepen met een V-hals ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2010 01:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vik schreef:
Heeeerlijk feest! Heb echt genoten!
Hardstyle Masters live act van de dag! :bomb:


pfff.. vond dat juist 1 van de mindere! alleen die les phases was wel leuk.
act van de dag.. AVIO LIVE :yay:
daarna Ran-D, jeesus wat een knal set! en Evil Activities LIVE.. wat een geweld zeg :woot:

mijn aftermovie komt snel online @ http://www.youtube.com/JesperMovies
heb echt ziek veel vette dingen gefilmt.

pff. ik ben slapen. :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2010 11:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SOOW!! ik heb echt genoten gisteren!! wat een feest! :bomb:
ja de beste vond ik toch wel AVIO en Ran-D en A-lusion en natuurlijk dee-block & s-te-pack & AVIO :woot: Jezus wat was dat vet!! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2010 11:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DJ ShaG schreef:
SOOW!! ik heb echt genoten gisteren!! wat een feest! :bomb:
ja de beste vond ik toch wel AVIO en Ran-D en A-lusion en natuurlijk dee-block & s-te-pack & AVIO :woot: Jezus wat was dat vet!! :thumbsup:


hehe, iemand toevallig de intro gefilmd?
altijd leuk bij avio wat ze daarvan maken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2010 12:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heel de dag buiten gestaan! Gruwelijk vermaakt.. Ran-D, Zatox, AVIO, Flamman & Abraxas :worship:

Miste alleen wat vuurwerk op het einde! :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2010 12:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

AVIO helden van de dag! ook vet dat ze bij Dee-Block & S-Te-Pack nog ff kwamen kijken! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2010 13:04 
 

Fantastische dag gehad. Zon, Bier, Hardstyle. AVIO Live was voor mij duidelijk het beste. Dee Block & S-te-Pack hadden ook een erg vette show. Bij Hardstyle Masterz naar binnen begaan maar dat was op het begin niet veel imo. De main stage was ook erg vet aangekleed. Vik heb ik btw vaak langs zien lopen xd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2010 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is eigenlijk het verschil tussen dEE Block en Stepak ipv DBSTF
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2010 13:35 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

D-Block & S-te-Fan vs Deepack? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2010 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
D-Block & S-te-Fan vs Deepack? :whistle:



Aha, dankje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2010 14:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vince, AVIO, Ran-D, Promo en Panic in die volgorde waren de helden van de dag :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2010 14:22 
 
Hardtraxx Veteran

Ran-d, Avio, Zatox, Panic en ophidian :thumbsup:

edit, sorry was deepack nog vergeten!! Tering echt lekker veel nummertjes die ik wel herkende maar niet echt wist welke het waren xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2010 14:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ran-D, Zatox, Avio, Paul Elstak en Dee-bloack en S-te-pack!!

ook de psyko punkz hadden een leuke set
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2010 16:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

bourzwain schreef:
DJ ShaG schreef:
SOOW!! ik heb echt genoten gisteren!! wat een feest! :bomb:
ja de beste vond ik toch wel AVIO en Ran-D en A-lusion en natuurlijk dee-block & s-te-pack & AVIO :woot: Jezus wat was dat vet!! :thumbsup:


hehe, iemand toevallig de intro gefilmd?
altijd leuk bij avio wat ze daarvan maken!


Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2010 16:48 
 
Hardtraxx Veteran

Wat vette filmpjes die ik op youtube vond:



Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2010 17:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Intents was zeker wel vet, ze hadden het echt groots aangepakt. 's Avonds in de tent ging het helemaal loos. Bleken ze nog een paar vette lasers te hebben hangen en werd er vuurwerk afgestoken. Ook nog nitraten ofzo, want die knallen waren zo hard dat ze nog boven het geluid uit kwamen.

Paar (verbeter)puntjes voor volgend jaar, omdat ik Nederlander ben:
- Stom dat je de muntjes (die nog blauw afgaven ook) in stacks van 5 moest kopen.
- Was 's avonds in de hardstyle tent best druk en vooral super warm. Beter hadden ze die omgewisseld met de early hardcore dat wel buiten was.
- Er rende een random gast zonder broek aan met allemaal stront langs zijn benen. WTF was daar gebeurd? :')
- Hardcore tent bam bam bam bam was te horen in de hardstyle tent als het daar ff wat rustiger ging.
- Zatox stond vrij vroeg, waardoor het daar nog niet echt los ging.
- Terugreis naar Eindhoven duurde bijna 2 uur (ipv 30 min ofzo) door gekut op het spoor met random stoppende treinen enzo. (We hebben wel de hele terugreis 'This is the train... to nowhere' gezongen. :') )

DJ's die ik gechecked heb:
- Bij Ran-D moest ik nog ff inkomen, maar de muziek was goed. Under attack _O_
- Zatox; baas. Had zeker potentie om de held van de dag te worden, maar is het toch niet gelukt, omdat hij zo vroeg stond, vond ik. Verder draaide hij wel weer al zijn lekkere tracks.
- Deepack: Daar begon het echt hard los te gaan. Toen waren we vrij vooraan terecht gekomen; keihard doorstampen. :D Mezelf net vaag teruggezien op een backstage opname. :P
- AVIO: Ook zeker koningen hoor. The Hard Way, Destination Nowhere. En op het eind dacht ik: 'vette set, alleen miste ik The Otherside', want dat is toch wel 1 van mij favorieten van AVIO. Maar toen pakte Alphaverb de mic en riep nog 1 nummertje dan of iets in die richting en toen alsnog de bewuste track. ^O^

- Hardstyle Masterz: Maar 10 min gestaan omdat daarna PP kwam. Technoboy was er niet bij, maar alleen Tuneboy. Verder neit echt veel over te zeggen aangezien we toen een plaatsje aan het zoeken waren.
- Psyko Punkz: Dit waren toch wel toppertjes hoor. De helft van de tracks die ze draaiden waren een beetje ge-edit. (Gangsta was bijvoorbeeld grondig aangepast (of gemashed) en dat ging hard) Zeer nice.
- DBSTF: Ook vrij nice. Ik vind het altijd leuk om te zien hoe die gasten los gaan achter de decks. Trackkeuze was aardig. Gelukkig bijna geen albumtracks meer. Wel draaide ze Live The Moment. Tja... Was wel sfeervol, iedereen met zijn aansteker, maar toch... :P
- Brennan Heart (Brennen aangegeven op posters van timetable :') ) : Laatste 20 minuten geweest. Daar bleek dus dat ze ook nog lasers hadden in die zaal. En ook veel meer rookkanonnen. Was wel vet. En Fuck The Reputation Game gehoord. Keihard rammen op dat 200 BPM stukje ofzo. :P
- DBSTP: Die intro dus met die nitraat. Boh dat was echt hard. De helft van de zaal schrok zich een hoedje. _O- Daarna gingen ze draaien, Sound of Thunder... :') Maar wel met een hardere bass. Was wel vet dat hier allemala fonteinen begonnen te spuiten enzo. Wel iets voor het einde weggegaan om de bus en trein te halen (dacht ik), dus DBSTPAVIO gemist.

Overall zeker een geslaagd feestje. :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2010 17:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DBSTPK was echt geniaal, jammer dat ze opende met Sound of the thunder maar Fire in tha place en in other wordz maakten een hoop goed!

Die gozer met alleen een T-shirt aan en scheit tussen ze benen was wel mijn WTFmomentje van de dag. :')

Die remix knalde gister ook nog aardig:
http://www.youtube.com/watch?v=nmTnZNtf5Bw
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2010 17:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Style schreef:
DBSTPK was echt geniaal, jammer dat ze opende met Sound of the thunder maar Fire in tha place en in other wordz maakten een hoop goed!

Die gozer met alleen een T-shirt aan en scheit tussen ze benen was wel mijn WTFmomentje van de dag. :')

Die remix knalde gister ook nog aardig:
http://www.youtube.com/watch?v=nmTnZNtf5Bw

O het is een remix van Coone? Nooit van gehoord...

Track is wel nice, behalve die break dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2010 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel dik feest! Ran-D & AVIO waren het beste van de dag! Bijna de hele dag buiten gestaan. Zatox was ook wel aardig, maar Let The Bass Kick tegen het einde van zijn set. Wtf was hij denkende?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2010 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximize schreef:
Heel dik feest! Ran-D & AVIO waren het beste van de dag! Bijna de hele dag buiten gestaan. Zatox was ook wel aardig, maar Let The Bass Kick tegen het einde van zijn set. Wtf was hij denkende?

Dat deed hij dus ook al vrijdag tijdens Restylerz... snap het echt niet!
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten