wrote:barend
Inderdaad, de hardstyle tent is gewoon een 10 paler
wrote:barend
ik ookwrote:wie gaan er eigenlijk
hidden source
jesper
khadber
stylow
vik
loes
nipsen
edwinn miss
san miquel
stefaneke
dj shag
co-ozone
ik ruik een meet
Ik ga ook!wrote:ik ookwrote:wie gaan er eigenlijk
hidden source
jesper
khadber
stylow
vik
loes
nipsen
edwinn miss
san miquel
stefaneke
dj shag
co-ozone
ik ruik een meet
wrote:Morgen ff een nood id aanvragen. Want kheb m'n id nog steeds niet gevonden en ben bang dat ik anders niet binnenkom.
En een meet? DJ Shag en Timmer zal ik waarschijnlijk van tijd tot tijd vergezellen en Vik zal ik ook wel ergens zien staan ofzo.
aan het begin van de set van Paul Elstak ff meeten en dan richting hardstyle masterz lopen met zijn alle?wrote:nee niet bij zatox of avio,, doe na avio! Dat half uurtje voor hardstyle masterz
is goed,, ik ben meer van het stampuh als van het hakken dus... Hardstyle masterz lijken me echt dikwrote:aan het begin van de set van Paul Elstak ff meeten en dan richting hardstyle masterz lopen met zijn alle?wrote:nee niet bij zatox of avio,, doe na avio! Dat half uurtje voor hardstyle masterz
Al wil ik liever bij paultje blijven.....
Tsja, op paultje zou ik me optimaal kunnen vermaken. Maar dan misschien aan het begin van de set bij hem verzamelen zodat ik nog wat van hem kan zien en daarna richting hardstyle masterz live, want deze lijken mij ook echt bruut!wrote:is goed,, ik ben meer van het stampuh als van het hakken dus... Hardstyle masterz lijken me echt dikwrote:aan het begin van de set van Paul Elstak ff meeten en dan richting hardstyle masterz lopen met zijn alle?wrote:nee niet bij zatox of avio,, doe na avio! Dat half uurtje voor hardstyle masterz
Al wil ik liever bij paultje blijven.....
zoeken hoeft niet, staat evt. ook op mijn profielwrote:zal je partyflock wel is zoeken,,
voor de VIP ofz,, maar wel zeker met stuk of 10 man hoop ikwrote:zoeken hoeft niet, staat evt. ook op mijn profielwrote:zal je partyflock wel is zoeken,,![]()
Maar er is dus nog geen tijd/plek?
Al zal het waarschijnlijk de outdoor worden neem ik aan!
BAAMThe AVIO intro for Intents Festival is prepared We'll be playing at the launch platform from 1900 till 1930, so get ready for the launch!
Ik kan niet wachtenwrote:BAAMThe AVIO intro for Intents Festival is prepared We'll be playing at the launch platform from 1900 till 1930, so get ready for the launch!
daar dacht ik ook aanwrote:Intro zal wel iets te maken hebben met DJ Jean - Get ready for the lauch.