GVD! Vrienden willen niet mee, allemaal een reden om niet te gaan.
En ik wil zograag heen.
En ik wil zograag heen.
hoe gingen je examens??wrote:Eindelijk vanaktie!!!![]()
Op naar Intents!
waar woon je/welke richting is 'twrote:GVD! Vrienden willen niet mee, allemaal een reden om niet te gaan.![]()
En ik wil zograag heen.
Ik kom vanuit Emmen, maar ik heb alleen niemand om te gaan. Rijden is het probleem niet, al kom ik daar met het OV-kut.wrote:waar woon je/welke richting is 'twrote:GVD! Vrienden willen niet mee, allemaal een reden om niet te gaan.![]()
En ik wil zograag heen.
rijd tot nu toe alleen, misschien rijd er hier nog iemand mee....
WAT,, nu ook al 's middagswrote:ik ruik dat ik smiddags moet werken
Ja smorgens EN smiddags.......grrrrr.... ik zal henk zn nek omdraaien zaterdagwrote:WAT,, nu ook al 's middagswrote:ik ruik dat ik smiddags moet werkenwat doet c1000 jou aan
Als je ongeveer tussen Breda/Dordrecht had gewoond had je met mij kunnen gaan, mij interesseert zulke dingen niet. Ik drink en gebruik niet dusja!wrote:Ik kom vanuit Emmen, maar ik heb alleen niemand om te gaan. Rijden is het probleem niet, al kom ik daar met het OV-kut.wrote:waar woon je/welke richting is 'twrote:GVD! Vrienden willen niet mee, allemaal een reden om niet te gaan.![]()
En ik wil zograag heen.
rijd tot nu toe alleen, misschien rijd er hier nog iemand mee....
Tenten worden vaak al maanden van te voren gehuurd voor een aantal duizend euro's, neem dus aan dat deze wel geplaatst worden.wrote:Trouwens, ik las ergens dat vorig jaar 2 van de 3 podia 'in tent'en waren.
Zal dat dit jaar weer zo zijn?
Of passen ze het misschien aan door de uitstekende weersverwachtingen!
heet nog hetzelfde hoor,, alleen dan met nog een naam erachter geplaktwrote:Vorig jaar heette het outrageous, dit jaar heeft het een andere naam.
De tijdtafel ziet er iig goed uit.
Ik wil ook wel vanuit Emmen naar Oisterwijk in me eentje gaan.wrote:Als je ongeveer tussen Breda/Dordrecht had gewoond had je met mij kunnen gaan, mij interesseert zulke dingen niet. Ik drink en gebruik niet dusja!
meet is OK!
Heb nog nooit iemand van hardtraxx gezien, misschien voorbij zien lopen maar niet in een meeting of naam e.d.!