Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 22  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 19:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Stokman schreef:
Hoi ik wil dit jaar graag naar intents festival maar het probleem is dat ik dan nog 16 ben dus heb ik de vraag aan jullie of ik beter een id van een vriend die op me lijkt mee kan nemen of geen id meenemen alvast bedankt :thumbup:


Ik ben hier blijkbaar de enige, maar ik en mijn groep is niemand gecontroleerd vorig jaar op ID. Dit was tevens wel op de camping dus geen idee hoe het er op de zaterdag en zondag aan toe ging bij de normale ingang
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 19:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Stny schreef:
Ik ben hier blijkbaar de enige, maar ik en mijn groep is niemand gecontroleerd vorig jaar op ID. Dit was tevens wel op de camping dus geen idee hoe het er op de zaterdag en zondag aan toe ging bij de normale ingang


Ik ben vorig jaar zaterdag en zondag geweest en beide dagen zijn we gecontroleerd. Een vriendin van me was op zaterdag haar ID kwijt geraakt maar mocht zondag, na veel geslijm en twijfel, toch naar binnen.. je kunt dus maar beter een ID kaart meenemen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 19:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Dat bedoel ik niet. Ik wil zeggen dat er genoeg rond de 20 zijn en die hun ID moeten laten zien voor iets wat 17+ is. En wanneer iets 18+ is dat niet hoeft. Jij moet toch ook lachen als je bij een kroeg komt waar 16+ is en je moet je ID laten zien en bij kroeg van 21+ niet

Ik ben 24 man maar toen ik dichter bij die leeftijdsgrenzen zat ergerde ik me daar wel de tyfus aan ja. Neemt niet weg dat ik het in dit geval wel helemaal begrijp. Als er eentje van 16 OD'd op je terrein ben je niet blij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 22:56 
 
Hardtraxxer

Dan zijn de rapen gaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 23:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Pipa schreef:
Haha wel ironisch, de feesten waar het jongste volk komt wordt het beste gecontroleerd op ID. Maar dat is indd logisch omdat men bandjes moet geven aan de mensen die 18+ zijn.

Ja, en omdat hoe jonger hoe schadelijker een dergelijk feest is. Onbegrijpelijk hoe organisaties willens en wetens 16 jarigen (en wellicht jonger) blootstellen aan alle schadelijke situaties die zich op zo'n feest voordoen.


Ik ben 16 jaar oud, aan welke schadelijke situaties zou ik dan aan bloot worden gesteld (stel ik zou hier heen gaan)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 23:21 
 
Hardtraxx Addict

Peperkoek schreef:
TiMOTHYb schreef:
Pipa schreef:
Haha wel ironisch, de feesten waar het jongste volk komt wordt het beste gecontroleerd op ID. Maar dat is indd logisch omdat men bandjes moet geven aan de mensen die 18+ zijn.

Ja, en omdat hoe jonger hoe schadelijker een dergelijk feest is. Onbegrijpelijk hoe organisaties willens en wetens 16 jarigen (en wellicht jonger) blootstellen aan alle schadelijke situaties die zich op zo'n feest voordoen.


Ik ben 16 jaar oud, aan welke schadelijke situaties zou ik dan aan bloot worden gesteld (stel ik zou hier heen gaan)?

alcohol/drugs/harde muziek
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 23:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op je 18e verjaardag wordt je daar namelijk imuum voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 23:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Op je 18e verjaardag wordt je daar namelijk imuum voor.


Je hersenen zijn verder ontwikkeld, dus relatief minder schadelijk. Een mooie Papa-quote voor je.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 23:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoe moeilijk is het om bijvoorbeeld een pil te regelen op een dergelijk feest. En hoe moeilijk is dat op het schoolplein van je middelbare school. En hoeveel koekwausen (kijk voor de aardigheid eens tegen de hekken achteraan zo'n festival) liggen er op jouw schoolplein?

Probeer 't maar zo objectief mogelijk te bekijken (dus zonder dat je het op jezelf betrekt). Hoeveel goeds kan het doen om kinderen van 16 in dat soort situaties te brengen? Toen ik 16 was dronk ik m'n eerste biertje. Ik was twee jaar geleden voor het eerst in de Kdanz, daar zag ik 16 (en zeker ook jonger) jarig volk compleet VDK. Weet nog dat ik oprecht geschrokken in bed belandde.

En dan heb ik het niet eens gehad over het feit dat alle zooi op jonge leeftijd nog veel schadelijker is. Zo cliché.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 23:57 
 
Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
Hoe moeilijk is het om bijvoorbeeld een pil te regelen op een dergelijk feest. En hoe moeilijk is dat op het schoolplein van je middelbare school. En hoeveel koekwausen (kijk voor de aardigheid eens tegen de hekken achteraan zo'n festival) liggen er op jouw schoolplein?

Probeer 't maar zo objectief mogelijk te bekijken (dus zonder dat je het op jezelf betrekt). Hoeveel goeds kan het doen om kinderen van 16 in dat soort situaties te brengen? Toen ik 16 was dronk ik m'n eerste biertje. Ik was twee jaar geleden voor het eerst in de Kdanz, daar zag ik 16 (en zeker ook jonger) jarig volk compleet VDK. Weet nog dat ik oprecht geschrokken in bed belandde.

En dan heb ik het niet eens gehad over het feit dat alle zooi op jonge leeftijd nog veel schadelijker is. Zo cliché.

het is cliché maar wel waar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 01:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
het is cliché maar wel waar.

Alles wat ik post is waar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 01:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Miwer schreef:
het is cliché maar wel waar.

Alles wat ik post is waar.


Precies hoe Miwer over zichzelf denkt inderdaad. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 01:27 
 
Hardtraxx Addict

chas1n schreef:
TiMOTHYb schreef:
Miwer schreef:
het is cliché maar wel waar.

Alles wat ik post is waar.


Precies hoe Miwer over zichzelf denkt inderdaad. :P

Je moet eens weten over hoe ik over sommige hier denk, maar lekker belangrijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 10:14 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Pipa schreef:
Dat bedoel ik niet. Ik wil zeggen dat er genoeg rond de 20 zijn en die hun ID moeten laten zien voor iets wat 17+ is. En wanneer iets 18+ is dat niet hoeft. Jij moet toch ook lachen als je bij een kroeg komt waar 16+ is en je moet je ID laten zien en bij kroeg van 21+ niet

Ik ben 24 man maar toen ik dichter bij die leeftijdsgrenzen zat ergerde ik me daar wel de tyfus aan ja. Neemt niet weg dat ik het in dit geval wel helemaal begrijp. Als er eentje van 16 OD'd op je terrein ben je niet blij.


Ja ik bedoel te zeggen dat het volkomen terecht is dat ID gecontroleerd wordt. Maar bedoel met ironisch dat het in de stad en normaal heel anders aan toegaat. Dat wanneer je in dit geval 24 bent je ID moet laten zien voor feestje van 17+
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 20:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zit er al klaar voor, alhoewel ik betwijfel dat ik met mijn plattelands-wifi er door heen kom. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 21:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kaartjes binnen! 19:55 ingecheckt, 20:00 direct kaartjes binnen. Maatje checkte gelijk met mij in en zit nu nog steeds te wachten :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 21:37 
 
Hardtraxx Addict

Rick B schreef:
Kaartjes binnen! 19:55 ingecheckt, 20:00 direct kaartjes binnen. Maatje checkte gelijk met mij in en zit nu nog steeds te wachten :lol:

Iedereen checkt om 20:00 in hoe lang je er voor op de site zat maakt geen drol uit ;)
gaat om honderdste van seconde wie er vooraan staan
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 21:37 
 
Hardtraxx Addict

oeps dubbel
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 21:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Rick B schreef:
Kaartjes binnen! 19:55 ingecheckt, 20:00 direct kaartjes binnen. Maatje checkte gelijk met mij in en zit nu nog steeds te wachten :lol:

Iedereen checkt om 20:00 in hoe lang je er voor op de site zat maakt geen drol uit ;)
gaat om honderdste van seconde wie er vooraan staan


Ben nu voor een tweede keer door de wachtrij dus die selectie klopt niet helemaal. Hij heeft geen tijd meer dus ik heb gebruik gemaakt van mijn positie en zijn kaartjes geregeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 21:46 
 
Hardtraxx Addict

Rick B schreef:
Miwer schreef:
Rick B schreef:
Kaartjes binnen! 19:55 ingecheckt, 20:00 direct kaartjes binnen. Maatje checkte gelijk met mij in en zit nu nog steeds te wachten :lol:

Iedereen checkt om 20:00 in hoe lang je er voor op de site zat maakt geen drol uit ;)
gaat om honderdste van seconde wie er vooraan staan


Ben nu voor een tweede keer door de wachtrij dus die selectie klopt niet helemaal. Hij heeft geen tijd meer dus ik heb gebruik gemaakt van mijn positie en zijn kaartjes geregeld.

Het lijkt er op dat het niet uitverkocht raakt in het eerste uur zoals vorig jaar inderdaad
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 22:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zullen ze de boel wel weer uitgebreid hebben, doen ze bijna elk jaar toch?
Heb ook maar kaarten gehaald, kijk tegen die tijd wel of ik ga.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 22:29 
 
Hardtraxxer

Richardd schreef:
Zullen ze de boel wel weer uitgebreid hebben, doen ze bijna elk jaar toch?
Heb ook maar kaarten gehaald, kijk tegen die tijd wel of ik ga.


Bezuinigd op reclame? Het raakt toch wel uitverkocht denken ze misschien. En om elk jaar maar weer te kunnen zeggen
"elk jaar sneller uitverkocht" schiet op gegeven moment ook niet op. En het scheelt denk flink wat geld
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 22:34 
 
Hardtraxxer

ING storing las ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 22:51 
 
Hardtraxx Addict

Youri! schreef:
ING storing las ik.

overschrijven van spaar naar betaalrekening gaat niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 23:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartjes binnen, zin in! :yay:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 22  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten