Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 22:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Info aangepast, areas etc staan erbij
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 04:39 
 

Opmaak :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 05:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wtf?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 10:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Australische variant van Pommer-en?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 11:55 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Bot, dus weggehaald :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 16:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Destructive Tendencies :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 16:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Basxt schreef:
Destructive Tendencies :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Ook kunnen we al vertellen dat we unieke live-act hebben als afsluiter van de mainstage op zaterdag welke zijn primeur maakt op Intents Festival.


Ben benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 16:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De hardcore line-up begint zeer goed :D nu al 2 uptempo namen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stny schreef:
De hardcore line-up begint zeer goed :D nu al 2 uptempo namen :love:

Vreemd h.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 17:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Citaat:
Ook kunnen we al vertellen dat we unieke live-act hebben als afsluiter van de mainstage op zaterdag welke zijn primeur maakt op Intents Festival.


Ben benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 22:37 
 
Hardtraxx Veteran

Begint al goed :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 23:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Basxt schreef:
Destructive Tendencies :thumbsup:


Volgens hun fb berichten gaan we ze veel zien van de zomer :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 03:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Civitas schreef:
Basxt schreef:
Destructive Tendencies :thumbsup:


Volgens hun fb berichten gaan we ze veel zien van de zomer :thumbsup: :thumbsup:


Nu hopen op wat vernieuwde setjes!
Wel een hele zieke line up voor in mijn ogen nog "kinderfeest". 2011 een super feest gehad daar, met lekkere jongen meisjes om me heen. Jaar erop helaas 10 uur lang in een celletje moeten doorbrengen door een drugshond die de ORGANISATIE had ingehuurd. haha
Wellicht het dit jaar nog een kans geven. Hoorde veel goede dingen over vorig jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 05:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Civitas schreef:
Basxt schreef:
Destructive Tendencies :thumbsup:


Volgens hun fb berichten gaan we ze veel zien van de zomer :thumbsup: :thumbsup:


Nu hopen op wat vernieuwde setjes!
Wel een hele zieke line up voor in mijn ogen nog "kinderfeest". 2011 een super feest gehad daar, met lekkere jongen meisjes om me heen. Jaar erop helaas 10 uur lang in een celletje moeten doorbrengen door een drugshond die de ORGANISATIE had ingehuurd. haha
Wellicht het dit jaar nog een kans geven. Hoorde veel goede dingen over vorig jaar.

Drugshond? Ik ben wel benieuwd naar je verhaal dan eigenlijk.. Hoor altijd een hoop onzin over die beesten op feesten. Miss dat je het hier wilt delen of liever ineen pm? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 16:33 
 
Hardtraxx Addict

In 2012 liepen ze in ieder geval met een hond tussen de stages (was best vermakelijk om te zien hoeveel mensen er om draaiden)
in 2013 werd een maat die stond te plassen van de wc getrokken vanwege drugs controle, broek ophijsen mocht pas na de controle :S
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 19:35 
 
Hardtraxx Veteran

Miwer schreef:
In 2012 liepen ze in ieder geval met een hond tussen de stages (was best vermakelijk om te zien hoeveel mensen er om draaiden)
in 2013 werd een maat die stond te plassen van de wc getrokken vanwege drugs controle, broek ophijsen mocht pas na de controle :S


Had gehoord dat in 2012 er veel gepakt waren waar die hond liep tussen kluisjes en mainstage
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 14:01 
 
Hardtraxx Newbie

Hoi ik wil dit jaar graag naar intents festival maar het probleem is dat ik dan nog 16 ben dus heb ik de vraag aan jullie of ik beter een id van een vriend die op me lijkt mee kan nemen of geen id meenemen alvast bedankt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stokman schreef:
Hoi ik wil dit jaar graag naar intents festival maar het probleem is dat ik dan nog 16 ben dus heb ik de vraag aan jullie of ik beter een id van een vriend die op me lijkt mee kan nemen of geen id meenemen alvast bedankt :thumbup:

Of je wacht gewoon mooi een jaartje. Zonder ID kom je sowieso niet binnen in elk geval.
Als de controle ergens streng is, is het bij Kloontjes evenementen. Vrijwel iedereen wordt gecontroleerd op zijn ID, de bewaking kijkt heel goed naar de foto die erop staat en zelfs naar de lengte. Ik kan het alleen maar afraden in elk geval, ook omdat verder niemand zit te wachten op mensen die onder de leeftijdgrens zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 14:32 
 
Hardtraxx Addict

Stokman schreef:
Hoi ik wil dit jaar graag naar intents festival maar het probleem is dat ik dan nog 16 ben dus heb ik de vraag aan jullie of ik beter een id van een vriend die op me lijkt mee kan nemen of geen id meenemen alvast bedankt :thumbup:

Iedereen word gecontroleerd (ivm alcohol bandje) dus je eigen ID is geen optie. ID van een vriend is ook geen slim plan want als je gepakt word(waar een grote kans op is want ze kijken naar meer dan de foto/datum) dan pleeg je identiteitsfraude en ben je nog verder van huis dan alleen niet binnen komen.

Gewoon een jaartje wachten lijkt me verstandig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 15:20 
 
Hardtraxx Veteran

Haha wel ironisch, de feesten waar het jongste volk komt wordt het beste gecontroleerd op ID. Maar dat is indd logisch omdat men bandjes moet geven aan de mensen die 18+ zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeft denk ik wel te maken met dat Kloontjes events anders serieus in de problemen komen als ze alcohol (vrijwillig) aan minderjarige schenken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 17:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Haha wel ironisch, de feesten waar het jongste volk komt wordt het beste gecontroleerd op ID. Maar dat is indd logisch omdat men bandjes moet geven aan de mensen die 18+ zijn.

Ja, en omdat hoe jonger hoe schadelijker een dergelijk feest is. Onbegrijpelijk hoe organisaties willens en wetens 16 jarigen (en wellicht jonger) blootstellen aan alle schadelijke situaties die zich op zo'n feest voordoen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 17:19 
 
Hardtraxx Veteran

Dat bedoel ik niet. Ik wil zeggen dat er genoeg rond de 20 zijn en die hun ID moeten laten zien voor iets wat 17+ is. En wanneer iets 18+ is dat niet hoeft. Jij moet toch ook lachen als je bij een kroeg komt waar 16+ is en je moet je ID laten zien en bij kroeg van 21+ niet
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten