Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 22  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
Ik mis toch aardig wat euforische artiesten (headliners).. Persoonlijk vind ik het zonde dat op wat euforische namen op de main, het merendeel bestaat uit raw artiesten! :/

Inderdaad. Héél veel raw. Misschien allemaal bezet door buitenlandse boekingen/te duur?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 15:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Richardd schreef:
stefaneke schreef:

Sorry, alle links zijn dood...

Ja, en dit is ii. geen liveset iii. geen hardstyle (wattie nu draait).
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 16:00 
 

Khadber schreef:
Misschien allemaal bezet door buitenlandse boekingen/te duur?


Die kans is aanwezig alleen heb ik daar m'n twijfels bij..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet veel anders dan vorig jaar qua raw namen hoor..vorig jaar waren er ook 5 "raw" artiesten op de main als je Ran-D er ook bij rekent. De andere stages waren toen ook geen euforische artiesten te vinden. Dit jaar dus precies tzelfde.
Intents 2014 mainstage schreef:
B-Front
Hard Driver
Ran-D
Titan
Live: Donkey Rollers
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 16:16 
 
Hardtraxx Addict

pecola-tje schreef:
Miwer schreef:
Dat raw moet maar harder en harder(dat xtra raw is ondertussen zowat (slechte)hardcore)

Dit is echt de grootste bullshit ooit, al vanaf het begin dat er een scheiding raw-euphorisch kwam was dit al zo.
Toen had je al "toegankelijke" raw met Adaro, Frequencerz, B-Front, maar ook artiesten die toch echt al wel een tandje harder gingen zoals een Degos & Re-Done, Prefix & Density of Delete.

Dat raw tegenwoordig populairder is dan ooit heeft ervoor gezorgd dat er nu genoeg acts bestaan om hier een onderverdeling in te kunnen maken. Dat is het enige verschil.

Ik had het wat beter moeten formuleren.
Wat ik bedoel is dat er steeds maar raw fanboys(dan heb ik het niet over "echte" raw liefhebbers) komen die vinden dat alles al maar harder en harder moet en het kleinste beetje melodie afkraken. Zo merk ik dat er wel veel dj's zijn die steeds minder inspiratie in hum platen stoppen(zo klinkt het in ieder geval)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 23:24 
 
Hardtraxx Veteran

Miwer schreef:
Ik had het wat beter moeten formuleren.
Wat ik bedoel is dat er steeds maar raw fanboys(dan heb ik het niet over "echte" raw liefhebbers) komen die vinden dat alles al maar harder en harder moet en het kleinste beetje melodie afkraken. Zo merk ik dat er wel veel dj's zijn die steeds minder inspiratie in hum platen stoppen(zo klinkt het in ieder geval)


Ja dat is gewoon profiteren van de hype, aan de ene kant vind ik het niet gek. Aan de andere kant denk ik, geef sommige jongens is een kans. Alsof de grote jongens als NC en HHZ zo geweldig waren in hun eerste jaar. Sommige 'RAW' DJ's worden in een keer op grote podia gezet terwijl ze eigenlijk pas net begonnen zijn. Ik denk dat het tijd nodig heeft. Zodra de kwaliteit van de 'RAW' omhoog gaat en het minder harder harder harder wordt, dan haken die fanboys ook weer af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2015 02:13 
 
Hardtraxxer

Basshunterzz schreef:
Miwer schreef:
Ik had het wat beter moeten formuleren.
Wat ik bedoel is dat er steeds maar raw fanboys(dan heb ik het niet over "echte" raw liefhebbers) komen die vinden dat alles al maar harder en harder moet en het kleinste beetje melodie afkraken. Zo merk ik dat er wel veel dj's zijn die steeds minder inspiratie in hum platen stoppen(zo klinkt het in ieder geval)


Ja dat is gewoon profiteren van de hype, aan de ene kant vind ik het niet gek. Aan de andere kant denk ik, geef sommige jongens is een kans. Alsof de grote jongens als NC en HHZ zo geweldig waren in hun eerste jaar. Sommige 'RAW' DJ's worden in een keer op grote podia gezet terwijl ze eigenlijk pas net begonnen zijn. Ik denk dat het tijd nodig heeft. Zodra de kwaliteit van de 'RAW' omhoog gaat en het minder harder harder harder wordt, dan haken die fanboys ook weer af.


Hoop dat dat snel gebeurd anders haak ik dalijk af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2015 04:14 
 
Hardtraxx Addict

johnnie schreef:
Basshunterzz schreef:
Miwer schreef:
Ik had het wat beter moeten formuleren.
Wat ik bedoel is dat er steeds maar raw fanboys(dan heb ik het niet over "echte" raw liefhebbers) komen die vinden dat alles al maar harder en harder moet en het kleinste beetje melodie afkraken. Zo merk ik dat er wel veel dj's zijn die steeds minder inspiratie in hum platen stoppen(zo klinkt het in ieder geval)


Ja dat is gewoon profiteren van de hype, aan de ene kant vind ik het niet gek. Aan de andere kant denk ik, geef sommige jongens is een kans. Alsof de grote jongens als NC en HHZ zo geweldig waren in hun eerste jaar. Sommige 'RAW' DJ's worden in een keer op grote podia gezet terwijl ze eigenlijk pas net begonnen zijn. Ik denk dat het tijd nodig heeft. Zodra de kwaliteit van de 'RAW' omhoog gaat en het minder harder harder harder wordt, dan haken die fanboys ook weer af.


Hoop dat dat snel gebeurd anders haak ik dalijk af.

Dat dus, de kwaliteit moet snel omhoog gaan anders gaat heel hardstyle achteruit.
Mm is een perfect voorbeeld, een groot deel prijst ze de hemel in maar hun tracks zijn stuk voor stuk on geinspireerd en slecht af gemixt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2015 11:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel hardstyle is al tijden achteruit gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2015 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Mm is een perfect voorbeeld, een groot deel prijst ze de hemel in maar hun tracks zijn stuk voor stuk on geinspireerd en slecht af gemixt.


Daar gaat het dus fout.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op veel plekken lees ik dat mensen de line-up van dit jaar stukken meer raw vinden dan vorig jaar, dat snap ik echt niet..
Heb de line-ups eens even naast elkaar gezet. Nog steeds mensen die hem nu meer raw vinden dan vorig jaar?

De hardcore stage, bavaria treasure beach & boom box heb ik even niet erbij gezet.

Citaat:
Intents 2014 vs 2015
Mainstage
Audiofreq Audiotricz
B-Front Adaro
Brennan Heart Brennan Heart
D-Block & S-te-Fan D-Block & S-te-Fan
Hard Driver Hard Driver
Isaac Wasted Penguinz
Mark with a K Mark with a K
Noisecult Noisecult
Psyko Punkz Atmozfears
Ran-D Frequencerz
Titan Digital Punk
Live: Bass Modulators Coone live
Live: Donkey Rollers Minus Militia live
Rebourne
Frontliner

Theracords
Aeros Sub Sonik
Cellrock Dailucia
Deetox Moridin
Delete Delete
K96 Regain
Lip DJ Hardcraft
Phrantic The Machine
Prefix & Density Degos & Re-Done
Thera Jason Payne

Dedicated to Adaro
Chain Reaction Chain Reaction
Crypsis Crypsis
Danny Scandal Act of Rage
Degos & Re-Done Warface vs Titan
Digital Punk B-Front
E-Force E-Force
Outbreak Zatox
Phuture Noize Deepack
Solutio Luna
Live: Frequencerz Winner dj contest
Live: Radical Redemption Radical Redemption live
Tha Playah

Outrageous!
Bass-D Vince vs Bass-D
Dr. Rude LNY TNZ
Francois Francois
Genius Yves
Mental Theo Mental Theo
Panic Nowaxx
Paul Elstak FeestDJRuud
Ruthless Zany vs Pavo
Xardio Orphan
The Viper
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn eerste keer Intents (2010) staat me ook in het geheugen bij als een aardig "raw" feestje.
Overdag, op de mainstage ja, stonden Deepack, Zatox, AVIO, Ran-D. Dat was destijds behoorlijk "rauwe" hardstyle. Die term bestond toen net een paar maanden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar toen had je ook al een 2e mainstage (Fusion, in die tent), met daarin de euforische hardstyle: DBSTF, Psyko Punkz, Coone, Brennan Heart, Isaac..
Dus zoveel verschilt het niet met nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 01:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nadat bekend werd dat Partyraiser een eigen area kreeg, zette ik dit feest meteen als optie in de agenda. Heb 'm nu maar weer snel verwijderd. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 03:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Maar toen had je ook al een 2e mainstage (Fusion, in die tent), met daarin de euforische hardstyle: DBSTF, Psyko Punkz, Coone, Brennan Heart, Isaac..
Dus zoveel verschilt het niet met nu.


Dat voelde voor mij echt niet als een tweede mainstage maar gewoon een kleinere tent area. Maar ik ben er helaas wel maar tot 20:15 geweest, mss was het daarna anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 05:26 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Nadat bekend werd dat Partyraiser een eigen area kreeg, zette ik dit feest meteen als optie in de agenda. Heb 'm nu maar weer snel verwijderd. :lol:


Bij mij is dat eerste gelijk al een rede om hem te verwijderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 14:00 
 

Delt-A schreef:
Mijn eerste keer Intents (2010) staat me ook in het geheugen bij als een aardig "raw" feestje.
Overdag, op de mainstage ja, stonden Deepack, Zatox, AVIO, Ran-D. Dat was destijds behoorlijk "rauwe" hardstyle. Die term bestond toen net een paar maanden :P


Dee-Block & S-te-Pack Feat. AVIO Live :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 20:28 
 
Hardtraxxer

stefaneke schreef:
Delt-A schreef:
Mijn eerste keer Intents (2010) staat me ook in het geheugen bij als een aardig "raw" feestje.
Overdag, op de mainstage ja, stonden Deepack, Zatox, AVIO, Ran-D. Dat was destijds behoorlijk "rauwe" hardstyle. Die term bestond toen net een paar maanden :P


Dee-Block & S-te-Pack Feat. AVIO Live :loving:


Dit. Wat een afsluiting was dat ! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 19:52 
 

.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 20:01 
 

Waarschijnlijk niet uit de Relive en Outrageous weg te krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 20:06 
 

Wat zonde van zo'n mooi festival! Echt een overkill aan raw... En om nou de hele zondag in een tent te gaan staan vind ik ook niks :/ Volgend jaar dan maar voor de herkansing :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 20:11 
 
Hardtraxxer

En ik had nog zo'n goede hoop voor de zondag :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
2015 2014 2013
PRDX vs Galactic PRDX vs Authentic PRDX vs Noisecult
Da Tweekaz vs Neilio D-Block & S-te-Fan live Brennan Heart
Frontliner vs Coone Atmozfears vs Audiotricz Code Black vs Atmozfears
Ran-D vs Outbreak Brennan Heart vs Adaro Deepack
Frequencerz live Crypsis live Crypsis live
B-Front vs Chain Reaction B-Front vs High Voltage B-Front vs Adaro
Warface vs E-Force Radical Redemption vs E-Force Radical Redemption
Crypsis vs Titan Deepack vs Stereotuners Frequencerz live
Radical Redemption vs Digital Punk Frequencerz vs Digital Punk Alpha2 vs Digital Punk
Mental Theo Paul Elstak Mental Theo

Kiloknaller schreef:
Wat zonde van zo'n mooi festival! Echt een overkill aan raw... En om nou de hele zondag in een tent te gaan staan vind ik ook niks :/ Volgend jaar dan maar voor de herkansing :cool:


Zondag is al jaren een wat stevigere dag dan zaterdag hoor, dus zo gek is t niet. Dit viel te verwachten. ;)
(Zaterdag is trouwens ook niet veel meer raw vergeleken met vorig jaar, zoals ik enkele posts hierboven ook al heb vergeleken)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 10:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zoals hier al eerder gezegd is zondag altijd wat harder. Ik kan juist een dag met B2B sets wel waarderen en vind ook dat ze originele combinaties hebben gemaakt.

B-Front & Chain Reaction lijkt me het mooiste setje en nog nooit samen gehoord
Crypsis & Titan nog nooit samen gehoord
Warface & E-Force ook niet

En als Frontliner en Coone nou wat oude nummertjes er op gooien kan dit ook best leuk zijn. Als zal ik persoonlijk veel naar de Relive stappen denk ik
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 22  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten