Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 22  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 17:52 
 
Hardtraxx Addict

feest dj ruud :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 17:59 
 
Hardtraxxer

feestdjruud is een baas
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 18:08 
 
Hardtraxx Addict

Youri! schreef:
feestdjruud is een baas

Maar heeft hier helemaal niets te zoeken.

Acdc is ook baas maar als die hier zou staan denk je ook wat motten ze hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 18:11 
 
Hardtraxxer

Miwer schreef:
Youri! schreef:
feestdjruud is een baas

Maar heeft hier helemaal niets te zoeken.

Acdc is ook baas maar als die hier zou staan denk je ook wat motten ze hier.


Draait wel eens wat (semi)hardstyle hoor, maar hoort hier inderdaad niet thuis. Zou beter in die Bavaria area passen, maar die is wss te klein voor FDJR.

Desalniettemin vind ik het wel prima, lekker wat anders tussendoor. Vermaak me altijd met die man, je moet alleen zorgen dat je 'm niet kort achter elkaar ziet, flikt namelijk elke keer hetzelfde kunstje ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 18:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel erg dik! Ik snap alleen niet wat Zatox in de area van Radical doet. Had liever een Artifact of High Voltage in plaats van hem gezien, maar dan wordt het misschien iets te veel van Most Wanted. Daarnaast verwacht/hoop ik wel dat Radical een live set van 45 minuten doet, omdat dit zijn eigen stage is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 18:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hardcore line-up valt tegen. Had verwacht dat Partyraiser meer uptempo dj's zou laten komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 18:37 
 

Ik mis toch aardig wat euforische artiesten (headliners).. Persoonlijk vind ik het zonde dat op wat euforische namen op de main, het merendeel bestaat uit raw artiesten! :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 18:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
Ik mis toch aardig wat euforische artiesten (headliners).. Persoonlijk vind ik het zonde dat op wat euforische namen op de main, het merendeel bestaat uit raw artiesten! :/


Precies dit! Echt heel jammer dat t euforische steeds minder aanwezig lijkt te zijn op feesten :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Noisecult Live, interesse gewekt :O
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 18:50 
 

In de boombox staan allemaal voornamelijk euforische artiesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 19:00 
 

Hyperactive schreef:
Kiloknaller schreef:
Ik mis toch aardig wat euforische artiesten (headliners).. Persoonlijk vind ik het zonde dat op wat euforische namen op de main, het merendeel bestaat uit raw artiesten! :/


Precies dit! Echt heel jammer dat t euforische steeds minder aanwezig lijkt te zijn op feesten :(


En dan met name op een festival >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 19:00 
 

stefaneke schreef:
In de boombox staan allemaal voornamelijk euforische artiesten.


Check mijn bericht nog eens en kijk wat er tussen haakjes staat ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 19:27 
 
Hardtraxx Elite

Jammer dat Adaro en Frequencerz op de main staan, hangt altijd zo'n dode sfeer daar. -.-
Paar leuke namen in de radical tent(B-front, Titan & Warface) en leuk dat Angerfist er weer staat.
De Fanaticz & Boombox zullen wel het gezelligste worden. ^^

Edit: Zany & Pavo zou ook nog leuk kunnen worden als ze wat early draaien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 19:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Chroman schreef:
pim0412 schreef:
Ik verwacht dat Minus Militia wel in de RR area zal staan.


Verwacht:
Minus Militia
Radical LIVE
Crypsis
Chain Reaction
Act of Rage
Titan
Frequencerz
E-Force

En nog een paar

Top dat jij al over deze informatie beschikt! kutste line up ooit voor een raw stage zoals jij dat nu zegt
lijkt me trouwens behoorlijk raar dat jij verwacht dat radical op zn eigen hosting LIVE gaat staan, terwijl hij met mm ook live draait, en dat chain reaction en crypsis ook een set neerzetten als ze ook met mm optreden
hoop dat freqz op de main gaan afsluiten. miss met eforce ofzo, zo wel leuk zijn


MM en Freqz op de main, verder was-ie nog goed ook :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 19:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Coone Live. :lol: OK
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 19:51 
 
Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
Coone Live. :lol: OK

Coone kan af en toe best een verassende live set neer zetten hoor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 19:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Link?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 20:21 
 

TiMOTHYb schreef:
Link?

http://lsdb.nl/set/1127/coone-defqon1-2 ... 06-07.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 20:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:

Sorry, alle links zijn dood...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 21:27 
 
Hardtraxx Veteran

Die Partyraiser line-up :lol: Daar kan hij niet alleen inspraak over hebben gehad.

stefaneke schreef:


Ja want hij gaat ook echt Jump draaien..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 23:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hyperactive schreef:
Kiloknaller schreef:
Ik mis toch aardig wat euforische artiesten (headliners).. Persoonlijk vind ik het zonde dat op wat euforische namen op de main, het merendeel bestaat uit raw artiesten! :/


Precies dit! Echt heel jammer dat t euforische steeds minder aanwezig lijkt te zijn op feesten :(


Ik ben er juist erg blij mee. Als raw liefhebber moest je voorheen meestal in een tent staan met het mooie weer, prettig dat er nu ook op de main, in de open lucht geramd kan worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 05:07 
 
Hardtraxx Addict

Delt-A schreef:
Hyperactive schreef:
Kiloknaller schreef:
Ik mis toch aardig wat euforische artiesten (headliners).. Persoonlijk vind ik het zonde dat op wat euforische namen op de main, het merendeel bestaat uit raw artiesten! :/


Precies dit! Echt heel jammer dat t euforische steeds minder aanwezig lijkt te zijn op feesten :(


Ik ben er juist erg blij mee. Als raw liefhebber moest je voorheen meestal in een tent staan met het mooie weer, prettig dat er nu ook op de main, in de open lucht geramd kan worden.

Dat raw moet maar harder en harder(dat xtra raw is ondertussen zowat (slechte)hardcore)
Kan niet zeggen dat ik de ontwikkeling beide kanten op positief vind (euphoric gaat naar house raw gaat naar eentonige hardcore)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 10:50 
 
Hardtraxx Veteran

Miwer schreef:
Dat raw moet maar harder en harder(dat xtra raw is ondertussen zowat (slechte)hardcore)
Kan niet zeggen dat ik de ontwikkeling beide kanten op positief vind (euphoric gaat naar house raw gaat naar eentonige hardcore)


Xtra RAW, is dat weer iets nieuws.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 11:00 
 

Basshunterzz schreef:
Miwer schreef:
Dat raw moet maar harder en harder(dat xtra raw is ondertussen zowat (slechte)hardcore)
Kan niet zeggen dat ik de ontwikkeling beide kanten op positief vind (euphoric gaat naar house raw gaat naar eentonige hardcore)


Xtra RAW, is dat weer iets nieuws.


Yes! Hierna komt Ultra Raw :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Dat raw moet maar harder en harder(dat xtra raw is ondertussen zowat (slechte)hardcore)

Dit is echt de grootste bullshit ooit, al vanaf het begin dat er een scheiding raw-euphorisch kwam was dit al zo.
Toen had je al "toegankelijke" raw met Adaro, Frequencerz, B-Front, maar ook artiesten die toch echt al wel een tandje harder gingen zoals een Degos & Re-Done, Prefix & Density of Delete.

Dat raw tegenwoordig populairder is dan ooit heeft ervoor gezorgd dat er nu genoeg acts bestaan om hier een onderverdeling in te kunnen maken. Dat is het enige verschil.
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 22  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten