Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 22:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Te wijten aan volgende week.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 01:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, het was wel echt BIZAR rustig, heb het er nog een paar keer met Patrickjeb over gehad... Wel echt een heel gezellig feest gehad. Veel gelachen, flink gedanst, over mijn vervoer naar huis niks te klagen gehad (gewoon VOOR DE DEUR afgezet :worship: )

Al met al een goede pre-party voor Loudness :D
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten