Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 19:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hopen dat de timetable snel komt, ben erg benieuwd.. vrees dat het weer Phuture Noize worden die openen en dat ik ze weeeer mis. Hoop op DP.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 23:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wesz91 schreef:
Hopen dat de timetable snel komt, ben erg benieuwd.. vrees dat het weer Phuture Noize worden die openen en dat ik ze weeeer mis. Hoop op DP.

Ik hoop het zelf ook niet, ik wil ze meemaken. Zal wel Blackburn zijn die opent, zit in zelfde kaliber als Cellrock en die opende vorige keer ook.
Afsluitertje gok ik dan toch P&D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 00:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik verwacht/hoop dat Thera afsluit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 18:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bijna. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 20:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Guido schreef:
Bijna. :$

:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 00:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yay :D

Ik wil een TT...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 11:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Yay :D

Ik wil een TT...

In januari kwam die op woensdag zie ik, dus zal nu ook wel weer zo zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 15:22 
 
Hardtraxxer

We hebben natuurlijk ook nog een winactie :P

Check:
https://www.facebook.com/InceptionHardstyleEvents
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 13:17 
 
Hardtraxxer

Time-Table:
22.30 - 00.00 Blackburn
00.00 - 01.00 Phuture Noize
01.00 - 02.00 Digital Punk
02.00 - 03.00 Prefix & Density
03.00 - 03.30 Thera LIVE
03.30 - 04.30 Chain Reaction
04.30 - 05.30 The Geminizers vs Tartaros
Hosted by MC Shizzler
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 14:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

opaa schreef:
04.30 - 05.30 The Geminizers vs Tartaros

>.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is daar mis mee?

Kijk naar het lijstje van Tartaros op Qapital en Geminizers kunnen ook goed afsluiten

Nog steeds een twijfel of ik kan gaan. Nog steeds wachten op m'n loon..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 14:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Wat is daar mis mee?

Kijk naar het lijstje van Tartaros op Qapital en Geminizers kunnen ook goed afsluiten

Nog steeds een twijfel of ik kan gaan. Nog steeds wachten op m'n loon..


Ik heb een eerder voldaan gevoel van een afsluiting na een hoop Theracords dan TMS. Maargoed, zolang het zoals op Qapital is vind ik het ook best. Niet dat ik You Suck, Evil Streets, Imagine, etc niet nog eens live wil horen hoor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 14:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Blij dat ik hier wel PN kan zien dan.. Keuze bij Loudness is dan ook makkelijk gemaakt.
Opzich een prima timetable verder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wesz91 schreef:
Blij dat ik hier wel PN kan zien dan.. Keuze bij Loudness is dan ook makkelijk gemaakt.
Opzich een prima timetable verder.

Dat geld voor mij dus ook voor Blackburn... Goeie TT :D Tartaros + Gems als afsluiter... nou hopen dat mijn Bob ook tot het einde wil blijven :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch nog aanwezig dankzij Pieter :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 21:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel veel zin in!
Hier nog een warm-up mixje voor in de auto. :$

hardstyle/guido-inception-the-ultimate-raw-edition-warm-up-t35025.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 23:12 
 
Hardtraxx Newbie

€10 geen geld, eens een kijkje nemen zaterdag en :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 12:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zin in! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 12:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Eindelijk, we mogen weeer _o_ Hopelijk zo vroeg mogelijk aanwezig, wil iig niks van Phuture Noize missen. Laatste x dat ik die zag is alweer een jaar geleden (euphoria) toen ze net opkwamen als het ware, style is flink ontwikkeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 19:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nog een paar uurtjes! Tot vanavond allen! Wederom te herkennen aan mijn Wavolizer shirt. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 21:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Veel plezier iedereen, maar dat moet wel lukken! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 15:59 
 
Artiest

Mijn tracklist:
https://www.facebook.com/notes/blackbur ... 8901663367

Was een vet en gezellig feest! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rustiger dan voorgaande edities, maar net zo dik :D
Werd heerlijk gedraaid door iedereen. Ook Digital Punk draaide beter dan verwacht.

Thera Live was natuurlijk heel dik :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 16:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja dit was een vet feestje! Alleen maar goede setjes gehoord. In het begin veel lokaal volk dat ik na 1 uur al niet meer zag en volgens mij waren om een uur of 5 alleen de die-hards over, als we met 30 man waren was het veel. :P
Veel Hardtraxx-ers ontmoet ook, maar ik ben enorm belabberd met namen dus eigenlijk weet ik het niet zo goed meer. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 22:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Opzich prima vermaakt, setjes waren goed tot zeer goed. Maar vorige editie was toch gezelliger, voornamelijk door de lage opkomst deze keer. Was niet eens half zo druk als de vorige keer. Normaal klaag ik eerder over drukte maar nu juist het tegenovergestelde..
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten