Haha ja ik gok Sefa, maar ik hoop Peacock in Concertwrote:Je mag nog 2x raden aangezien Peacock afgelopen keer waswrote:Ik hoop Peacock in Concertwrote:Drie maal raden op wie er dit jaar Qlimax af gaat sluiten als je dit zo ziet.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Past
IMPAQT 2019 - Festival Of Titans
- Venue
- Airport Weeze, Weeze · Germany
- Time
- – (Sun)
- Price
- • Early Bird (€55)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Is er maar 1 showcase?
Ik verwacht er 3 (per genre 1).. of heb ik dat ooit op de een of andere manier verkeerd opgeslagen in mijn hersenpan??
Zo zou Headhunterz nog voor de hardstyle kunnen staan (want populair en niet op de lineup)
Voor de Raw kan ik zo 123 niemand bedenken..
Ik verwacht er 3 (per genre 1).. of heb ik dat ooit op de een of andere manier verkeerd opgeslagen in mijn hersenpan??
Zo zou Headhunterz nog voor de hardstyle kunnen staan (want populair en niet op de lineup)
Voor de Raw kan ik zo 123 niemand bedenken..
Is HeAdHuNtErZ TeRuG DaN?wrote:Zo zou Headhunterz nog voor de hardstyle kunnen staan (want populair en niet op de lineup)
No Sefa no party, maat.
.
€20 zelfs, als je het t.o.v. de early bird bekijktwrote:10 euro meer betalen voor Sefa van 12 tot 2 om daarna te starten met melodische Hardstyle.
Dat zie je wel vaker met Q-Dance. Ze hypen iemand 1 tot 1,5 jaar op en daarna zijn de interessante posities op timetables en line-ups en stages wel voorbij.wrote:Jezus wat word ik Sefa moe zeg
We hebben een tijd gehad dat Frequencerz op geen een feest weg waren te slaan, na hun X-Qlusive was dit klaar.
De Headhunterz return hype was na het Project One feest ook voorbij.
Sub Zero Project heeft ook geen interessante posities op line-ups en timetables na het Qlimax Anthem.
Naast Sefa zijn nu ook Phuture Noize & Keltek de "push-projecten". (toevallig maakt dit trio ook het Defqon.1 Anthem)
De Sefa bubble gaat binnenkort klappen.
Last edited by Damage-D on , edited 1 time in total.
Dat hoop ik al jaren van de uptempo/frenchcore bubbel.
Zo veel goede feesten vernaggelt door die onzin.
Zo veel goede feesten vernaggelt door die onzin.
................S................wrote:Is allemaal illuminati.
........EEEEEEEEEEE.......
FFFFF......(o)........FFFFF
AAAAAAAAAAAAAAAA
Geen Youtube bron, skip.wrote:................S................wrote:Is allemaal illuminati.
AAAAAAAAAAAAAAAA
Last edited by Goldenstyle on , edited 2 times in total.
wrote:
Geen Youtube bron, skip.
wrote:Geen Youtube bron, skip.wrote:................S................wrote:Is allemaal illuminati.
AAAAAAAAAAAAAAAA
Ja, snap ik.wrote:Two hours before IMPAQT officially kicks off, Q-dance premiers a brand-new show experience called ‘The Titan Showcase’, exclusively for the holders of Titan tickets. ‘The Titan Showcase’ culminates into a unique live performance of Sefa. Check all info at (link: http://Q-dance.com) Q-dance.com
Jezus wat word ik Sefa moe zeg
Van mij mag de Sefa rage ook wel weer heel gauw stoppen.
Early bird tickets nog steeds beschikbaar.. geen idee hoeveel ze er van verkopen, maar lijkt erop dat de ticket verkoop nog niet heel hard gaat....
-
LHardtraxxer
- 340 posts member since 2016
- last seen Aug 2026
Oh shit wacht. Wat als Q die drie anthems heeft laten maken om via views en clicks te kunnen meten welke van de drie het grootste publiek heeft? Mijn complottenbrein gelooft hier heilig in.wrote: Naast Sefa zijn nu ook Phuture Noize & Keltek de "push-projecten". (toevallig maakt dit trio ook het Defqon.1 Anthem)
Denk dat je zonder dat ook wel kan aanwijzen dat Sefa de grootste hype/following op het moment heeft 
-
YHardtraxxer
- 184 posts member since 2017
- last seen May 2024
Al dat moeilijk doen over de Sefa hype ook steeds... Er zijn genoeg andere artiesten die ook zo vaak geboekt worden etc, en dat is ook logisch bij populaire artiesten. Daarnaast heeft hij gewoon een originele stijl, dat zie ik dan liever dan een lineup waar je alleen maar soortgelijke artiesten hebt. En als je het echt niet chill vindt haal je toch een normaal ticket en ga je naar een andere stage wanneer die op de main staat toch?
Ja idd als je het niks vindt blijf je toch lkkr thuis haters kruisje regsboven de mazzel

Hahahahahaha teringjantje zeg rik wat een pestzooi produceer je weer
10/10 baggerpostwrote:Hahahahahaha teringjantje zeg rik wat een pestzooi produceer je weer
Ja maar daar gaat het niet omwrote:Al dat moeilijk doen over de Sefa hype ook steeds... Er zijn genoeg andere artiesten die ook zo vaak geboekt worden etc, en dat is ook logisch bij populaire artiesten. Daarnaast heeft hij gewoon een originele stijl, dat zie ik dan liever dan een lineup waar je alleen maar soortgelijke artiesten hebt. En als je het echt niet chill vindt haal je toch een normaal ticket en ga je naar een andere stage wanneer die op de main staat toch?
Email binnen van Q-Dance: early birds bijna uitverkocht.
Zijn uitverkocht.wrote:Email binnen van Q-Dance: early birds bijna uitverkocht.
-
FHardtraxxer
- 204 posts member since 2015
Toch maar kaartje gekocht