Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2019 14:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2019 17:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik merk wel dat de hype ook een stuk minder is dan dat we hadden bij Q-Base. Q heeft nu op Slam ook een 'IMPAQT Week' voor de promotie van het feest. Dan zal de kaartverkoop ook wel niet heel lekker lopen.

Waar ik ergens blij mee ben, aangezien dit wel een signaal geeft dat een 13 in een dozijn lineup en festival niet iets is waar we op zitten te wachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2019 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het net goed. Je bent ook niet goed bij je hoofd als een concept als Q-Base schrapt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2019 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan me ook nog steeds niet voorstellen dat Q vrijwillig af wou van Q-base.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2019 18:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Ik kan me ook nog steeds niet voorstellen dat Q vrijwillig af wou van Q-base.


Wilden ze ook niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2019 19:56 
 
Hardtraxxer

David_ schreef:
Ik merk wel dat de hype ook een stuk minder is dan dat we hadden bij Q-Base. Q heeft nu op Slam ook een 'IMPAQT Week' voor de promotie van het feest. Dan zal de kaartverkoop ook wel niet heel lekker lopen.

Waar ik ergens blij mee ben, aangezien dit wel een signaal geeft dat een 13 in een dozijn lineup en festival niet iets is waar we op zitten te wachten.

Gelukkig maar, gezien de vele reclame die voorbij komt zal het inderdaad nog niet lekker lopen.

Vind het ook een raar bedacht concept. Gare tijden met zo mogelijk een nog veel vreemdere line-up. Persoonlijk zit ik niet op raw en hardcore te wachten, waarbij je dus zou verwachten dat de splitsing tussen hardstyle, raw en hardcore perfect is. Iedere muziekstijl twee stages met alleen de muziek waar je van houdt. Neem dan de mainstage, waar alsnog namen worden neergezet als Warface, Rooler, Rebelion, Sefa en Miss K8. Sta je nog het halve feest naar muziek te luisteren waar je niks mee hebt :x

Kan maar één ding zeggen, R.I.P Q-Base :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2019 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
makrooy schreef:
Ik kan me ook nog steeds niet voorstellen dat Q vrijwillig af wou van Q-base.


Wilden ze ook niet

Hoedan? Waarom niet gewoon deze nieuwe begin en eindtijden gebruiken en de naam "Q-Base" + concept houden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2019 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Omdat ze vanwege vergunningen het hele concept dusdanig om moesten gooien dat ze het niet meer Q-base waardig genoeg vonden om het Q-base te noemen. Als het Q-base zou blijven heten, zou het maar een slappe aftreksel blijven van wat Q-base ooit was. Dan beter met iets nieuws beginnen. En een nieuw concept heeft meestal wel een paar edities nodig om zich een beetje te settelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2019 23:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik zie wel graag dat er héél véél verwijzingen en overeenkomsten zijn met Q-Base. Anders waterstofbommen op Mofrika. :bomb: :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2019 00:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svennn schreef:
Gare tijden met zo mogelijk een nog veel vreemdere line-up. Persoonlijk zit ik niet op raw en hardcore te wachten, waarbij je dus zou verwachten dat de splitsing tussen hardstyle, raw en hardcore perfect is. Iedere muziekstijl twee stages met alleen de muziek waar je van houdt. Neem dan de mainstage, waar alsnog namen worden neergezet als Warface, Rooler, Rebelion, Sefa en Miss K8. Sta je nog het halve feest naar muziek te luisteren waar je niks mee hebt :x

Kan maar één ding zeggen, R.I.P Q-Base :cry:

Idd, onbegrijpelijk om er geen Early HS tent erbij te doen of een andere "label" tent zodat ook voor mainstream liefhebbers nog een alternatief is.
De prijs vind ik ook bizar hoog voor iets wat qua duur van het feest en keus is dj's juist minder is dan Q-base.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2019 11:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Omdat ze vanwege vergunningen het hele concept dusdanig om moesten gooien dat ze het niet meer Q-base waardig genoeg vonden om het Q-base te noemen. Als het Q-base zou blijven heten, zou het maar een slappe aftreksel blijven van wat Q-base ooit was. Dan beter met iets nieuws beginnen. En een nieuw concept heeft meestal wel een paar edities nodig om zich een beetje te settelen.


Ging dat over de tijden vooral?

Want dan zou ik er alsnog vrede mee hebben gehad als het concept het zelfde bleef qua line-up maar dat de tijden anders waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2019 11:49 
 
Hardtraxxer

Waarom verteld Q-dance niet gewoon eerlijk waarom ze gestopt zijn met Q-Base? Blijkbaar zijn er vele hier die het weten. Ik baal ook enorm dat Q-base is gestopt, ga nu ook niet naar Impaqt omdat me dit totaal niet trekt.
Maar als Q-dance gewoon had uitgelegd wat er aan de hand was, had ik waarschijnlijk meer begrip.

Nu is het beetje speculeren en enorm balen dat je nooit meer 's nachts daar kan rondstruinen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2019 08:08 
 
Hardtraxxer

Sowieso is qbase nooit het commerciële succes geworden waar qdance op hoopte. Het is al jaren niet uitverkocht, veel winacties een aantal weken van dat event. Dat zal er zeker ook wel mee te maken hebben dat ze het nu met een hele nieuwe draai eraan het wel tot een commercieel succes willen maken. Maar heb het idee dat dit nog minder succesvol (heeft ook tijd nodig, dat wel) is/wordt want het leeft helemaal niet dit event. Reacties hier en op Facebook zijn toch een kleine graadmeter hoe mensen erover denken, en die reacties zijn niet best......
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2019 08:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

HardDB schreef:
Sowieso is qbase nooit het commerciële succes geworden waar qdance op hoopte. Het is al jaren niet uitverkocht, veel winacties een aantal weken van dat event. Dat zal er zeker ook wel mee te maken hebben dat ze het nu met een hele nieuwe draai eraan het wel tot een commercieel succes willen maken. Maar heb het idee dat dit nog minder succesvol (heeft ook tijd nodig, dat wel) is/wordt want het leeft helemaal niet dit event. Reacties hier en op Facebook zijn toch een kleine graadmeter hoe mensen erover denken, en die reacties zijn niet best......


Ik denk dat ze het beter wat kleiner van opzet hadden kunnen maken, waarbij het (zo goed als zeker?) zou uitverkopen. Op deze manier kun je nog ieder jaar de capaciteit een beetje laten groeien..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2019 02:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nu maar hopen dat de sfeer op dit feest niet INKAQT.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2019 11:31 
 
Hardtraxxer

Snap de eindtijd van 02:00 ook niet, Parookaville duurt bijvoorbeeld tot 04:00. Het leukste van Q-Base was het snachts verdwaald rondlopen en met een eindtijd van 04:00 had dat nog enigzins behouden kunnen blijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2019 16:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2019 16:09 
 
Hardtraxxer

Wtf gebeurt daar dan om 18:30
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2019 16:10 
 
Hardtraxx Veteran

rikraben schreef:
Wtf gebeurt daar dan om 18:30


Q denkt: IEDEREEN MOET EN ZAL SEFA LEUK VINDEN!!

Raar geprogrammeerd inderdaad al denk ik dat beide heren creatief genoeg zijn om er iets van te maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2019 19:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik weet niet wat voor setjes Rude Awakening normaal neerzet, maar als het vergelijkbaar is met spul als Crop Circle Making Dominating Whore Abuser is dat ook wel enthousiast voor een opener.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2019 19:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die DBSTF / Clockartz overlap :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2019 21:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik zou dan alleen voor de blauwe area's heengaan (waarvan eentje een halve freestyle area :() . En ben dan alsnog om 22.00 / 23.00 klaar omdat het daarna alleen maar harder moet en alles afsluit met hardcore.

Dacht dat het de bedoeling was om dat apart te houden in 3 verschillende territories.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2019 21:48 
 
Hardtraxxer

Vanwaar ineens die Miss K8 push? (Qlimax/Decibel en nu ook hier als afsluiter)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2019 22:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom beginnen de namen van de laatste 4 artiesten op die Hardcore area allemaal met een D?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2019 22:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Waarom beginnen de namen van de laatste 4 artiesten op die Hardcore area allemaal met een D?


waarom begint jouw naam met een D?
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten