Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2019 23:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet getreurd mensen. De week erna gewoon dikke classics bij Genesis in het Klokgebouw voor een lagere prijs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2019 23:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Wat zuur dat Q-Base hier voor is vervangen.


Voor mijn gevoel werd Q-base steeds beter, dit is echt geen waardige opvolger. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2019 00:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

8 namen waarvoor ik een kaartje zou kopen. Voor een festival van deze afmetingen is dat echt niet genoeg, in combinatie met alles wat al genoemd is genoeg om te passen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2019 01:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Niet getreurd mensen. De week erna gewoon dikke classics bij Genesis in het Klokgebouw voor een lagere prijs.


Ki-Kill The Noise! Tu-tu-tu-tuu!

Maar ff on-topic, jammer dat ik Q-Base nooit bezocht heb :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2019 12:35 
 
Hardtraxx Veteran

Het voelt heel erg alsof ze echt wat anders wilde doen, in hun uitingen met O&N en media en op het laatste moment toch niet durfde en dit maar hebben gekozen op het laatste moment
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2019 15:22 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Vind dat Q-Dance zowel met dit als met Wow Wow de plank toch wel een beetje mis slaat. Verwacht ook niet dat dit nou enorm storm zal lopen eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2019 16:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Om nog maar niet te spreken van Alles hier is tempo / Heel holland hakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2019 18:12 
 
Hardtraxx Veteran

Ondernemen is risico's nemen en dingen uit proberen tot het een keer aan slaat.
Zoals wel vaker is de mening op Hardtraxx ook totaal anders dan hoe de gemiddelde bezoekers in de scene er over denkt.
Als je althans de reacties elders leest online of hoort offline is het louter positivisme.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2019 20:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind de hele vormgeving van dit feest anders ook niet echt denderend.
Vage alien shit ofzo.
Line-up lijkt een allegaartje. Staan wel prima hardstyle namen tussen. Maar ik zou er niet voor afreizen naar Weeze.

Ben benieuwd hoe dit loopt. Ze zullen er ongetwijfeld wel weer iets moois van maken.
Maar Q-base was echt een heel sterk concept. Dat zie ik hier nog niet in terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2019 09:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Indy schreef:
Wat zuur dat Q-Base hier voor is vervangen.


Voor mijn gevoel werd Q-base steeds beter, dit is echt geen waardige opvolger. :thumbdown:


Nah, niet mee eens. Ben 8 keer Q-Base geweest maar laatste 2 jaar overgeslagen, voor mij was de rek er in ieder geval wel een beetje uit.

Vind de line-up gewoon heel vet, maar zit niks tussen dat me volledig weg blaast. De locatie blijft gruwelijk, maar vraag me af of dat voldoende is om het een succes te maken. Ben heel benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2019 10:08 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
hurricane schreef:
Indy schreef:
Wat zuur dat Q-Base hier voor is vervangen.


Voor mijn gevoel werd Q-base steeds beter, dit is echt geen waardige opvolger. :thumbdown:


Nah, niet mee eens. Ben 8 keer Q-Base geweest maar laatste 2 jaar overgeslagen, voor mij was de rek er in ieder geval wel een beetje uit.

Vind de line-up gewoon heel vet, maar zit niks tussen dat me volledig weg blaast. De locatie blijft gruwelijk, maar vraag me af of dat voldoende is om het een succes te maken. Ben heel benieuwd.


De laatste Q-Base was een van de vetste edities, by far.

Het hoeft ook geen 2e Defqon.1 te zijn, maar het was uniek, had een goede sfeer en veel verschillende genres.

Nu krijg je er een 13/12 festival met een line-up die je op elk festival ook wel tegenkomt grotendeels. Nul extra's erbij en veel unieke dingen weggelaten. Oh ja, je mag wel wat nieuwe en unieke show dingen zien, maar dan moet je wel effe wat extra geld ophoesten.

Dit is gewoon een enorm lui concept dat een goed concept verwerpt. Q-Base was altijd de festival afsluiter, van dag tot nacht en weer in de zonsopgang staan om het goed af te sluiten. Die sfeer en de tijd en de variatie aan stages gaf het ook een daadwerkelijk festivalafsluiter gevoel, dit is gewoon een van de zovele feesten die de gemiddelde organisatie ook wel kan ophoesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2019 11:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blij dat ik een aantal hele vette Q-Base edities heb mee mogen maken (vooral vorig jaar :worship: ). Dit feest mooi links laten liggen, echt precies alles waar Q-Base niet voor stond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2019 11:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kan hier sowieso niet zijn ivm stage in het buitenland... Vorig jaar eerste en laatste Q-Base mee mogen maken, was voor mij ook gelijk het feest van het jaar. Jammer dat ze het roer zo hard hebben omgegooid :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 09:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wanneer komt de timetable ongeveer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 09:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Wanneer komt de timetable ongeveer?

Ergens in de aanloop naar t feest vgm, weet niet zeker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 10:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha dit is gewoon bedroevend. Zou me ook niet verbazen als dit de eerste en meteen ook laatste keer is dat dit festival georganiseerd wordt, denk niet dat heel veel Nederlanders hiervoor naar Duitsland af gaan reizen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 16:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Haha dit is gewoon bedroevend. Zou me ook niet verbazen als dit de eerste en meteen ook laatste keer is dat dit festival georganiseerd wordt, denk niet dat heel veel Nederlanders hiervoor naar Duitsland af gaan reizen.


Na een bepaald topic gelezen te hebben hier, ben ik ervan overtuigd dat er genoeg mensen gek genoeg zijn om alsnog die kant op te reizen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leandertjeee schreef:
Fuzzylogic schreef:
Haha dit is gewoon bedroevend. Zou me ook niet verbazen als dit de eerste en meteen ook laatste keer is dat dit festival georganiseerd wordt, denk niet dat heel veel Nederlanders hiervoor naar Duitsland af gaan reizen.


Na een bepaald topic gelezen te hebben hier, ben ik ervan overtuigd dat er genoeg mensen gek genoeg zijn om alsnog die kant op te reizen.


Ze mogen wel eens opschieten met die timetable :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 21:53 
 
Hardtraxxer

Leandertjeee schreef:
Fuzzylogic schreef:
Haha dit is gewoon bedroevend. Zou me ook niet verbazen als dit de eerste en meteen ook laatste keer is dat dit festival georganiseerd wordt, denk niet dat heel veel Nederlanders hiervoor naar Duitsland af gaan reizen.


Na een bepaald topic gelezen te hebben hier, ben ik ervan overtuigd dat er genoeg mensen gek genoeg zijn om alsnog die kant op te reizen.


Voor mij is de busreis naar Weeze meestal ongeveer even lang of zelfs korter dan naar bijvoorbeeld Decibel. Daarnaast maakt de nieuwe start/eindtijd mij niks uit, in beide gevallen kan ik eigenlijk niks anders doen op zaterdag en ben ik op zondag toch wel kapot. Met de lineup is wat mij betreft ook niks mis, al zou ik me kunnen voorstellen dat sommigen de kleinere bunkers met ongebruikelijke namen zullen missen. Denk dan ook niet dat dit festival zo extreem gaat floppen als de meeste mensen hier lijken te denken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 23:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Leandertjeee schreef:
Fuzzylogic schreef:
Haha dit is gewoon bedroevend. Zou me ook niet verbazen als dit de eerste en meteen ook laatste keer is dat dit festival georganiseerd wordt, denk niet dat heel veel Nederlanders hiervoor naar Duitsland af gaan reizen.


Na een bepaald topic gelezen te hebben hier, ben ik ervan overtuigd dat er genoeg mensen gek genoeg zijn om alsnog die kant op te reizen.


Ze mogen wel eens opschieten met die timetable :/


Komt volgend jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2019 14:14 
 
Hardtraxx Veteran

Two hours before IMPAQT officially kicks off, Q-dance premiers a brand-new show experience called ‘The Titan Showcase’, exclusively for the holders of Titan tickets. ‘The Titan Showcase’ culminates into a unique live performance of Sefa. Check all info at (link: http://Q-dance.com) Q-dance.com

:sick: Jezus wat word ik Sefa moe zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2019 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ME-GA DIK! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2019 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Logische keuze, bijna ieder subgenre kan Sefa wel "waarderen" en die man is gigantisch pouplair. Wel opvallend. 10 euro meer betalen voor Sefa van 12 tot 2 om daarna te starten met melodische Hardstyle. Overigens ben ik niet bij dit feest, line up doet me niet zo veel.

Drie maal raden op wie er dit jaar Qlimax af gaat sluiten als je dit zo ziet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2019 14:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Drie maal raden op wie er dit jaar Qlimax af gaat sluiten als je dit zo ziet.


Ik hoop Peacock in Concert ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2019 14:32 
 
Hardtraxx Veteran

TkTT schreef:
Khadber schreef:
Drie maal raden op wie er dit jaar Qlimax af gaat sluiten als je dit zo ziet.


Ik hoop Peacock in Concert ^^


Je mag nog 2x raden aangezien Peacock afgelopen keer was :lol:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten