Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2019 15:55 
 
Hardtraxx Veteran

Matig, maar als je de reacties op Facebook leest is dit wel wat mensen willen
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2019 15:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik blijf me erover verbazen hoe de Hardtraxx leden zo verschillen van (bijvoorbeeld) de Facebook leden die interesse hebben in de hardere stijlen. Lees/ scroll eens door de reacties op Facebook bij de Q-Dance post, of Hardnews, of weet ik veel waar... de meest negatieve reactie is zo ongeveer het niveau 'Beetje jammer dan redical er niet tussenstaat'

80% of meer is positief. Hier is het een enkeling.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2019 15:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Matig, maar als je de reacties op Facebook leest is dit wel wat mensen willen


Logisch, als je Q volt op Facebook ben je fan, dus daar kun je alleen maar geslijm en kortkussen verwachten.

Het zal ook zeker een grote groep aanspreken. Want het is gewoon een hoop populaire namen bij elkaar gegooid en maak er een festival van. Maar als dat het enige is wat de grootste organisatie tegenwoordig kan valt dat vies tegen.

Dit hadden ze ook gewoon op Q-Base kunnen doen met deze namen. Het is gewoon zonde dat dat is weggegooid om plaats te maken voor... niets nieuws?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2019 16:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Echt benieuwd wanneer Q het baanbrekende gaat onthullen wat vorig jaar werd gezegd.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2019 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Damage-D schreef:
- Atmozfears & Sound Rush present: 2//\\1

Ik heb opeens het gevoel de we in de halve finale gaan komen... Met het balbezit voor Frank de Boer, heel goed naar Dennis Bergkamp, Dennis Bergkamp neemt de bal aan, Dennis Bergkamp, DENNIS BERGKAMP ect. ect.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2019 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Echt benieuwd wanneer Q het baanbrekende gaat onthullen wat vorig jaar werd gezegd.. :/

Citaat:
‘THE TITAN SHOWCASE’ - A NEW Q-DANCE EXPERIENCE
Two hours before the official event kicks off, Q-dance premiers a brand-new show experience called ‘The Titan Showcase’, exclusively for the holders of Titan tickets. Be the first to witness the titans, as they demonstrate their powers. ‘The Titan Showcase’ culminates into a live performance of a leading act, whom will soon be announced. Be aware that only the holders of Titan tickets will get access to ‘The Titan Showcase’, which runs from 12:00 to 14:00.

Dit waarschijnlijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2019 16:12 
 
Hardtraxx Veteran

Alm1ghty schreef:
Damage-D schreef:
- Atmozfears & Sound Rush present: 2//\\1

Ik heb opeens het gevoel de we in de halve finale gaan komen... Met het balbezit voor Frank de Boer, heel goed naar Dennis Bergkamp, Dennis Bergkamp neemt de bal aan, Dennis Bergkamp, DENNIS BERGKAMP ect. ect.


Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2019 16:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Dit waarschijnlijk?


Daar hoef je denk ik niet zoveel van te verwachten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2019 16:18 
 
Hardtraxx Veteran

DonnyD schreef:
Justinhafc schreef:
Dit waarschijnlijk?


Daar hoef je denk ik niet zoveel van te verwachten..


Ik vind het ook een kopie van de Spotlight op de DQ vrijdag

OT: Iemand al 13/12 benoemd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2019 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Daar hoef je denk ik niet zoveel van te verwachten..


Lijkt me ook niet heel veel bijzonders, maar 't is wel iets anders. Het is in ieder geval baanbrekender dan de line up xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2019 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Elke area een verschillend genre, zo te zien is het alsnog een warboel van genres voor elke area. Ook geen industrial meer en alle artiesten staat gigantisch door elkaar.


Dit valt wel mee toch?

Mainstage - gewoon opbouwend (zoals Q-Base ook was)
The Ocotogon - Raw
The Invader - Hardcore (met uptempo/frenchcore, maar dat is de nieuwe mainstream)
The Dome - Freestyle (dit kan van alles zijn, dus ziet er ook wel uit als een warboel, vooral G4H en SZP zijn vreemd hier)
The Nest - Extra raw/raw talentjes
The Armoury - Uptempo

OT: niks voor mij dit. Ik doe al wat minder feestjes, dus dan zoek je de krenten uit de pap. Dit ziet eruit als pure pap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2019 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
For the line-up, Q-dance chooses quality over quantity. Stay tuned for the full release.

Uhu.

Wel vet dat Wasted Mind terug is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2019 17:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook zwaar teleurgesteld. Geen euforische stage, geen classics. Mindere tijden en voor mij geen aantrekkelijke lineup. Deze slaan we over :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2019 17:50 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Her en der wat leuke namen, zie voor de rest helaas meer minpunten dan pluspunten.
Voornamelijk erg zonde dat er geen classic stage meer is. Begrijp enigszins wel dat ze hiervoor gekozen hebben maar voor het gros van het volk zal dit geen probleem zijn. Persoonlijk een skip. :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2019 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt een 13/12 Line up, maar ben bang dat dit wel hetgeen is waardoor de kaartverkoop wel goed loopt. Of in ieder geval denk ik niet dat een minder standaard Line up zorgt voor een betere kaartverkoop.
Mij zul je er waarschijnlijk niet vinden. Of er moeten (veel) bekenden gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2019 18:05 
 
Hardtraxxer

Je kunt nu wel erg zien dat Q-Dance een standaardformule voor hun mainstages hanteert:
  • Sound Rush
  • Een 'uit het oog, uit het hart' artiest (Zatox)
  • Verplichte afsluiter met Sefa, want dat is hip
  • Warface
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2019 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi, moet ik hier iig niet heen. Wat zuur dat Q-Base hier voor is vervangen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2019 18:59 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Van een onderscheidend festival ('s nachts, muziekstijlen welke op weinig andere festivals te vinden zijn) naar een doorsnee-festival zoals er al zovelen zijn. Gewoon enkel de populaire-namen bij elkaar gegooid, geen classics- en industrial-stage meer, een eindtijd waardoor het niet met het OV te doen is... Op zich wel handig dit want het wordt al een ontiegelijk dure zomer: SKIP
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2019 19:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Quality over quantity zegt Q-dance dan..... :/ Gemiste kans. Dit is gewoon een 13/12 lineup ipv eens proberen te vernieuwen met 2 uur sets ofzo. Of laat dj’s een lange discografie showcase doen van classic naar nu of pak eens een verassende naam als classicset (Tweekaz bijvoorbeeld of een Coone).
Genoeg dingen te verzinnen, komen ze hiermee aanzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2019 19:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik verwachtte weinig en ben nog steeds teleurgesteld. Chapeau, Q-Dance..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2019 19:56 
 
Hardtraxxer

Classics vervangen voor Freestyle xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2019 19:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Damage-D schreef:
- Atmozfears & Sound Rush present: 2//\\1

Ik heb opeens het gevoel de we in de halve finale gaan komen... Met het balbezit voor Frank de Boer, heel goed naar Dennis Bergkamp, Dennis Bergkamp neemt de bal aan, Dennis Bergkamp, DENNIS BERGKAMP ect. ect.


En ze staan ook nog eens live. Dat kan wel eens vette shit worden, als ze dan heel die wedstrijd opnieuw na gaan spelen bijvoorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2019 20:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stoux schreef:
Ik blijf me erover verbazen hoe de Hardtraxx leden zo verschillen van (bijvoorbeeld) de Facebook leden die interesse hebben in de hardere stijlen. Lees/ scroll eens door de reacties op Facebook bij de Q-Dance post, of Hardnews, of weet ik veel waar... de meest negatieve reactie is zo ongeveer het niveau 'Beetje jammer dan redical er niet tussenstaat'

80% of meer is positief. Hier is het een enkeling.


Zelfs op Reddit zijn de meeste reacties negatief, en dat zit toch overmatig vol met buitenlanders. Dat zegt toch ook wel iets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2019 20:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben dan waarschijnlijk nog op vakantie, dus prima dat ik niks hoef te missen. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2019 22:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Van een onderscheidend festival ('s nachts, muziekstijlen welke op weinig andere festivals te vinden zijn) naar een doorsnee-festival zoals er al zovelen zijn. Gewoon enkel de populaire-namen bij elkaar gegooid, geen classics- en industrial-stage meer, een eindtijd waardoor het niet met het OV te doen is...

Dit inderdaad, erg teleurstellend.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten