Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2020 11:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ltmbr schreef:
En hij draaide echt een gruwelijk nummer dat ik niet kende- iets met ‘I feel the world is falling’..? Klonk als Phuture Noize maar het is niet van z’n nieuwe album iig. Kent iemand hem toevallig?


Verdorie, ik ben nu ook al even aan het zoeken maar kan er maar niet opkomen. :P Hulp graag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2020 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Ltmbr schreef:
En hij draaide echt een gruwelijk nummer dat ik niet kende- iets met ‘I feel the world is falling’..? Klonk als Phuture Noize maar het is niet van z’n nieuwe album iig. Kent iemand hem toevallig?


Verdorie, ik ben nu ook al even aan het zoeken maar kan er maar niet opkomen. :P Hulp graag!

Apexx waarschijnlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2020 11:59 
 
Hardtraxxer

Heb filmpje ff online gezet:

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2020 12:01 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ltmbr schreef:
Heb filmpje ff online gezet:


B-Front & Udex - Falling ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2020 12:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hehe , ik kan weer verder met mijn leven. xd

Gek dat je zo'n platen vlot kunt meezingen, maar de titel is te veel gevraagd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2020 12:06 
 
Hardtraxxer

wootum schreef:
Ltmbr schreef:
Heb filmpje ff online gezet:


B-Front & Udex - Falling ;)

Nice, thanks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2020 13:04 
 
Hardtraxxer

.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2020 15:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat ik kan lezen uit de reacties is dat dit opzich wel een goede oplossing is tijdens de pandemie? Wellicht ook maar een keer gaan dan als er een keer een feest komt met een leuke Line up! Hopelijk wordt dit dan vaker gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2020 18:48 
 
Hardtraxxer

roy_ schreef:
Wat ik kan lezen uit de reacties is dat dit opzich wel een goede oplossing is tijdens de pandemie? Wellicht ook maar een keer gaan dan als er een keer een feest komt met een leuke Line up! Hopelijk wordt dit dan vaker gedaan.


Iets als dit lijkt me ook zeker leuk inderdaad, met andere lineup en/of beter tijdstip had ik zeker overwogen om te gaan. Verbaast me eigenlijk ook wel dat dit tot nu het enige grote hardstyle evenement is, in Duitsland lijkt het toch aardig vaak te zijn. Gezien Brennan Heart/I Am Hardstyle in Nederland naar mijn idee toch niet zo populair meer is lijkt het me dat bv Art of Creation of Roughstate ook wel iets soortgelijks kunnen organiseren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2020 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yiem schreef:
Gezien Brennan Heart/I Am Hardstyle in Nederland naar mijn idee toch niet zo populair meer is lijkt het me dat bv Art of Creation of Roughstate ook wel iets soortgelijks kunnen organiseren.

Denk dat Q dance ook wel gaat kijken nav afgelopen avond of dit een optie kan zijn.
Wacht nog steeds op een hopelijke aankondigen van een Art of Creation feest :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2020 19:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als X-Qlusive Phuture Noize op deze manier kan plaats vinden, dan mag het van mij zo doorgaan. Desnoods in 2 keer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2020 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoeveel personen waren hier aanwezig? Dacht dat er maar max 250 in een zaal mochten
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2020 21:59 
 
Hardtraxxer

Martin Waus schreef:
Hoeveel personen waren hier aanwezig? Dacht dat er maar max 250 in een zaal mochten

Nee de ruimte is leidend sinds 1 juli (met oog op 1,5 meter afstand), dus in de Ziggo Dome mogen er veel meer. Er was plaats voor 2750 mensen maar ik begreep van een medewerker dat het niet was uitverkocht. Het zal misschien op 2000 hebben gezeten ofzo..?

Zie ook hier:
https://www.ed.nl/eindhoven/dj-brennan- ... google.nl/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2020 22:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er waren op de avond voor de show nog +/- 150 kaarten te koop.
Dus zegmaar 2600 man aanwezig (als iedereen ook is gegaan)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2020 08:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ltmbr schreef:
Martin Waus schreef:
Hoeveel personen waren hier aanwezig? Dacht dat er maar max 250 in een zaal mochten

Nee de ruimte is leidend sinds 1 juli (met oog op 1,5 meter afstand), dus in de Ziggo Dome mogen er veel meer. Er was plaats voor 2750 mensen maar ik begreep van een medewerker dat het niet was uitverkocht. Het zal misschien op 2000 hebben gezeten ofzo..?

Zie ook hier:
https://www.ed.nl/eindhoven/dj-brennan- ... google.nl/


Denk dat die regel vanavond weer wordt ingetrokken :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2020 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bizar dat dit gewoon kon afgelopen weekend en wij vanavond maar moeten afwachten hoe onze bruiloft er begin september uit gaat zien. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2020 20:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2020 21:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had geen idee dat het zo dik aan was tussen Demi Kanon en Atmozfeers :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2020 09:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Demi Kanon met zijn Koekblik! xd

Maar idd ook 5 euro voor een biertje was wel echt belachelijk :/
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten