Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2025 08:00 

Hardtraxxer

Feest: I AM HARDSTYLE: Eternal
Datum: 22-11-2025
Tijd: 12:30 - 00:00

Ticketsale: https://iamhardstyle.com/eternal/
Prijs: €54

Line-up:
Brennan heart // Wildstylez // Jay Reeve // Villain
Adrenalize pres. Vibes
Bioweapon Time Capsule
B-Front & Wolv
Brennan Heart & Jonathan Mendelsohn pres. Imaginary
Da Tweekaz
Demi Kanon DXCADE
Digital Madness
D-Sturb pres. Universe
Ecstatic pres. The Essence
Galactixx pres. The Future LIVE
Solstice Intense Euphower LIVE
Sound Rush Journey Through Sound
The Pitcher This is my Sound
10 YEARS IAH: Code Black & Toneshifterz
TNT LIVE
Wasted Penguinz & Jay Reeve LIVE
Wildstylez pres. Timeless
Villain
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2025 08:05 

Hardtraxxer

leuke nieuwe namen ten opzichte van vorig jaar.
Waar ik echt wel naar uitkijk zijn:
Bioweapon :love:
The Pitcher
Da Tweekaz
10 YEARS IAH: Code Black & Toneshifterz
TNT Live (hou mn hart vast met Technoboy zn mixing skills :P)

Ook beter dat het nu Sound Rush Journey through Sound is, vond hun set van afgelopen jaar te hard/nieuw.
Solstice is altijd lekker, net als Wildstylez, WP & JR en Brennan Heart zelf
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2025 08:39 

Hardtraxxer

Dit is echt helemaal mijn straatje, dit zou zn vette dikke optie zijn. Ook mooi dat er waarschijnlijk naar het einde toe iets opbouwt met B-front / Wolv en D-sturb.

Alleen zo kut dat het weer in die kut autotron is, dus pijn in het hart geen optie.

Wel super fijn dat er dit soort concepten weer gehouden worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2025 10:17 

Hardtraxxer

Pantermaat schreef:
Dit is echt helemaal mijn straatje, dit zou zn vette dikke optie zijn. Ook mooi dat er waarschijnlijk naar het einde toe iets opbouwt met B-front / Wolv en D-sturb.

Alleen zo kut dat het weer in die kut autotron is, dus pijn in het hart geen optie.

Wat vind je zo kut aan de Autotron?
Ik heb hier toch meerdere leuke feestjes gehad, ondanks dat er heus wel aanmerkingen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2025 10:19 

Hardtraxx Veteran

Waarschijnlijk wegens het geluid. Vorig jaar I Am Hardstyle was het geluid best prima vond ik. Het kan gewoon wat schommelen, voor de rest vind ik de locatie prima. Echter niet meer aanwezig. Vorig jaar wat teleurgesteld omdat ik meer classics had verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2025 10:25 

Hardtraxxer

poekiepoes12 schreef:
Pantermaat schreef:

Wat vind je zo kut aan de Autotron?
Ik heb hier toch meerdere leuke feestjes gehad, ondanks dat er heus wel aanmerkingen zijn.

Aantal keer VWAB geweest en steeds enorm kut geluid, ontiegelijke warmte. Toen hebben ze aangegeven dat de autotron een upgrade qua akoestiek en warmte zou krijgen, daarna toch weer VWAB geprobeerd met wederom telleurstelling qua geluid. Warmte was zeker een verbetering. Vervolgens VWAB festival geweest waar buiten het geluid dik in orde was, toen ook binnen geweest, maar wederom ruk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2025 10:32 

Hardtraxxer

Laatste keer 2x Origins was het geluid wel prima. Zeker beter dan eerst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2025 10:38 

Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:
Waarschijnlijk wegens het geluid. Vorig jaar I Am Hardstyle was het geluid best prima vond ik. Het kan gewoon wat schommelen, voor de rest vind ik de locatie prima. Echter niet meer aanwezig. Vorig jaar wat teleurgesteld omdat ik meer classics had verwacht.

Maar het is toch ook helemaal geen classics feest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2025 10:42 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Pipa schreef:

Het werd geloof ik in de marketing neergezet dat net zowel classics als nieuw zou zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2025 10:49 

Hardtraxxer

Pantermaat schreef:

Aantal keer VWAB geweest en steeds enorm kut geluid, ontiegelijke warmte. .

Ik vond het persoonlijk tijdens de vorige editie Eternal echt niet te warm
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2025 12:13 

Hardtraxx Veteran

Zitten leuke namen tussen de line up, Maar gaat dit allemaal in een zaal? Ik vind 18 acts in 11,5 uur echt ontzettend veel, weinig behoefte aan 30/45 minuut sets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2025 13:33 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Pipa schreef:

Die discussie was er na het feest van afgelopen jaar toen ook al flink. Ze hebben redelijk wat mensen op het verkeerde been gezet. Want ik dacht samen met veel andere dat er ook veel classics gedraaid zouden worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2025 14:28 

Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:
Rickzel schreef:
Pipa schreef:

Die discussie was er na het feest van afgelopen jaar toen ook al flink. Ze hebben redelijk wat mensen op het verkeerde been gezet. Want ik dacht samen met veel andere dat er ook veel classics gedraaid zouden worden

The Past, Present and Future is hun slogan
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2025 14:29 

Hardtraxxer

Khadber schreef:
Zitten leuke namen tussen de line up, Maar gaat dit allemaal in een zaal? Ik vind 18 acts in 11,5 uur echt ontzettend veel, weinig behoefte aan 30/45 minuut sets.

Maakt je dat echt wat uit? Tuurlijk is het vervelend als jouw favoriete artiest maar een half uur draait, maar ik kom er voor de muziek en niet voor wie er perse de muziek draait.
Wat wel scheelt is dat artiesten alle intro's uit de tracks halen en veel sneller doormixen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2025 14:50 

Hardtraxx Veteran

earlyHS_RK schreef:
Khadber schreef:

Maakt je dat echt wat uit? Tuurlijk is het vervelend als jouw favoriete artiest maar een half uur draait, maar ik kom er voor de muziek en niet voor wie er perse de muziek draait.
Wat wel scheelt is dat artiesten alle intro's uit de tracks halen en veel sneller doormixen

Dat maakt me eigenlijk wel wat uit. Ik vind het persoonlijk erg gehaast voelen en het geeft weinig ruimte om aan opbouw of verrassingen te doen. Eigenlijk puur jouw huidige sound showen en vlug weer van het podium af. Dat is voor mij een nadeel. Als je dit over twee zalen zou verdelen; en dat kan in de Autotron; zou je dat kunnen verminderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2025 15:35 

Hardtraxxer

earlyHS_RK schreef:

Dit vind ik wel jammer, vind midintro's/outro's echt wat toevoegen aan de variatie van een set. Anders is het melodie, climax, melodie, climax enzovoorts.

Idd bijzonder zoveel artiesten in een dag, wel bijzonder en wat Khadber zegt, verdeel over 2 zalen, misschien 1 zaal The Past, en de grote zaal The Present/Future.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2025 09:02 

Hardtraxxer

SQREUR schreef:
earlyHS_RK schreef:

Dit vind ik wel jammer, vind midintro's/outro's echt wat toevoegen aan de variatie van een set. Anders is het melodie, climax, melodie, climax enzovoorts.
.

Snap ik ook wel weer hoor, maar ja ik heb gisteren tijdens de defqon legends set ook alleen maar melodie,climax,melodie,climax gehoord en iedereen (waaronder ik) vind dat fantastisch :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2025 10:36 

Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:

ik vond vorige jaar het geluid echt teleurstellend.

Maar dat ligt er misschien ook maar net aan wie het organiseert.

De partijen die hier langer organiseren hebben natuurlijk meer ervaring met het afstellen. Ik weet natuurlijk niet of IAH en bijvoorbeeld shockerz hetzelfde bedrijf gebruiken voor het geluid maar ik kan mij zo voorstellen dat de een veel meer ervaring heeft dan de ander...

Line up en prijs zijn dik in orde. maar ik zal tzt kijken of ik ga. Dit concept is al beter uitgewerkt dan Melodic Madness, al zullen deze twee misschien ook niet meer echt te vergelijken zijn. MM is wel erg euforisch en hier zie ik meer opbouw.
keuzes keuzes..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2025 10:44 

Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
Pipa schreef:

De partijen die hier langer organiseren hebben natuurlijk meer ervaring met het afstellen. Ik weet natuurlijk niet of IAH en bijvoorbeeld shockerz hetzelfde bedrijf gebruiken voor het geluid maar ik kan mij zo voorstellen dat de een veel meer ervaring heeft dan de ander...

Line up en prijs zijn dik in orde. maar ik zal tzt kijken of ik ga. Dit concept is al beter uitgewerkt dan Melodic Madness, al zullen deze twee misschien ook niet meer echt te vergelijken zijn. MM is wel erg euforisch en hier zie ik meer opbouw.
keuzes keuzes..

Brennan heart heeft dit feest mede georganiseerd samen met Shockerz events. Gaf hij aan in de timeless podcast. Ik denk dat ze wel hetzelfde bedrijf telkens het geluid hier laten doen. Waar wij stonden was het geluid best prima. Ben inmiddels bekend met Autotron en dat het heel erg uitmaakt waar je staat
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2025 11:39 

Hardtraxxer

Pipa schreef:
RTM93 schreef:
Pipa schreef:

keuzes keuzes..

Brennan heart heeft dit feest mede georganiseerd samen met Shockerz events. Gaf hij aan in de timeless podcast. Ik denk dat ze wel hetzelfde bedrijf telkens het geluid hier laten doen. Waar wij stonden was het geluid best prima. Ben inmiddels bekend met Autotron en dat het heel erg uitmaakt waar je staat

De bekende feesten in de autotron (VWAB, Origins, Shockerz, Eternal en ook Tegendraads) worden allemaal georganiseerd door Shockerz Events. Eternal is inderdaad een samenwerking en dat was van te voren ook al duidelijk. Hun mailing kwam vaak van "VWAB & I AM HARDSTYLE - Eternal" - [email protected].

Het lijkt me dus zeer aannemelijk dat het geluid zeker door dezelfde mensen neergezet wordt. Het is uit mijn ervaring wel heel belangrijk waar je in de zaal staat, want vooral achterin kan de bass weerkaatsen en het matig overkomen.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten