Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2025 14:09 

Hardtraxx Veteran

Zo ook maar even mijn ervaring delen.
We waren rond 12:45 binnen, god tyfus wat was het koud zeg.
Ook binnen was het het 1e uurtje echt fris.
Wat me tegenviel was het eetgedeelte, echt veel te weinig zitplekken.
Ook was het daar gigantisch stil omdat daar geen "muziek" werd afgespeeld.
Maar daardoor leek er echt een graf/begravenis sfeer te hangen, ook was het daar wederom ziek koud.
Geen heaters niks.
Maargoed uiteindelijk kom je om te feesten, maar merkte dat ik dat wel als vervelend ervaarde/ervoer?
Setjes van de dag waren Jay Reeve & WP, Ecstatic,Galactixx, Formation en D-Sturb.
B-Front en Wolv was een hele aparte combi qua platen ofzo, B-Front draaide juist vette platen met veel energie en tempo erin, ik had het gevoel als Wolv zijn platen draaide dat het hele tempo eruit ging.
Ook vond ik de Brennan Heart soloset echt drama, alleen maar van die kut hitjes en remixes, totaal niks voor mij.
Ook vreemd dat ze daar opeens een Anthem premierde, normaal is dat ver voor het feest zodat iedereen daar mee kan blèren, maargoed.
Net voor einde weggegaan ivm drukte ontwijken en moest dag erna om 08:45 alweer op het voetbalveld staan dus prima keuze.

- Koude ruimtes voor eten/zaal in begin.(moet zeggen dat na 15:00 het weer ziek warm was in de zaal)
- BH soloset.
- 30 min setjes zijn echt te kort, ik merkte dat ik er lekker in zat en het was alweer voorbij, ook veel platen worden na de 1e climax al weggedraaid, of ingemixt zonder midintro. Begrijpelijk, maar enorm zonde.
- De vloer lag op een gegeven moment echt bezaaid met flesjes flügel, dopjes, bekertjes, kartonnen houders en andere troep. Kon niet echt lekker losgaan daardoor of je moest weer wat onder je zool vandaan toveren.
- Da Tweekaz, ook omdat ze 60 min hadden. Ik was vroeger echt DT fan(geen id waarom) ik vond er nu echt helemaal niks aan. Had die maar 30 min gegeven en bijvoorbeeld Jay Reeve en WP 60 min.

+ Bereikbaarheid wc's, super snel en weer door.
+ Drinken halen ging ook vlot. Ik blijf alleen dat concept met dat plastic bekertje en muntje bloedirritant.
+ Demi Kanon setje, man heeft ook veel goede muziek gemaakt in de afgelopen 10 jaar! :love:
+ Echt heel veel goede muziek gehoord.

Voor 50 eu prima feestje, en de sfeer was wel echt gezellig! Veel blije koppies gezien.
Op naar Project One 3 Januari :clap:

Ps. moest toch stiekem wel lachen om een momentje net na Digital Madness, die knul werd naar voren geroepen na zijn set door Villain voor een applausje.
Hoor ik in een x achter mij iemand schreeuwen:

"Ga naar huis kankerkind!!! Je hebt het 1e uur vrij morgen!!"

Ja ik weet het , erg grof. Maar moest toch stiekem wel ff grinniken :whistle:
Maakt wel leuke plaatjes trouwens, kan ver gaan komen dat knulletje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2025 16:00 

Hardtraxx Elite

jaron123 schreef:
Zo ook maar even mijn ervaring delen.
We waren rond 12:45 binnen, god tyfus wat was het koud zeg.
Ook binnen was het het 1e uurtje echt fris.
Maar daardoor leek er echt een graf/begravenis sfeer te hangen, ook was het daar wederom ziek koud.
Geen heaters niks.
Maargoed uiteindelijk kom je om te feesten, maar merkte dat ik dat wel als vervelend ervaarde/ervoer?
Setjes van de dag waren Jay Reeve & WP, Ecstatic,Galactixx, Formation en D-Sturb.
B-Front en Wolv was een hele aparte combi qua platen ofzo, B-Front draaide juist vette platen met veel energie en tempo erin, ik had het gevoel als Wolv zijn platen draaide dat het hele tempo eruit ging.
Ook vond ik de Brennan Heart soloset echt drama, alleen maar van die kut hitjes en remixes, totaal niks voor mij.
Ook vreemd dat ze daar opeens een Anthem premierde, normaal is dat ver voor het feest zodat iedereen daar mee kan blèren, maargoed.
Net voor einde weggegaan ivm drukte ontwijken en moest dag erna om 08:45 alweer op het voetbalveld staan dus prima keuze.

- Koude ruimtes voor eten/zaal in begin.(moet zeggen dat na 15:00 het weer ziek warm was in de zaal)
- BH soloset.
- 30 min setjes zijn echt te kort, ik merkte dat ik er lekker in zat en het was alweer voorbij, ook veel platen worden na de 1e climax al weggedraaid, of ingemixt zonder midintro. Begrijpelijk, maar enorm zonde.
- De vloer lag op een gegeven moment echt bezaaid met flesjes flügel, dopjes, bekertjes, kartonnen houders en andere troep. Kon niet echt lekker losgaan daardoor of je moest weer wat onder je zool vandaan toveren.
- Da Tweekaz, ook omdat ze 60 min hadden. Ik was vroeger echt DT fan(geen id waarom) ik vond er nu echt helemaal niks aan. Had die maar 30 min gegeven en bijvoorbeeld Jay Reeve en WP 60 min.

+ Bereikbaarheid wc's, super snel en weer door.
+ Drinken halen ging ook vlot. Ik blijf alleen dat concept met dat plastic bekertje en muntje bloedirritant.
+ Demi Kanon setje, man heeft ook veel goede muziek gemaakt in de afgelopen 10 jaar! :love:
+ Echt heel veel goede muziek gehoord.

Voor 50 eu prima feestje, en de sfeer was wel echt gezellig! Veel blije koppies gezien.
Op naar Project One 3 Januari :clap:

Ps. moest toch stiekem wel lachen om een momentje net na Digital Madness, die knul werd naar voren geroepen na zijn set door Villain voor een applausje.
Hoor ik in een x achter mij iemand schreeuwen:

"Ga naar huis kankerkind!!! Je hebt het 1e uur vrij morgen!!"

Ja ik weet het , erg grof. Maar moest toch stiekem wel ff grinniken :whistle:
Maakt wel leuke plaatjes trouwens, kan ver gaan komen dat knulletje!

Haha, ik ben ook simpel, maar wat bezielt je tegen een gastje van 13?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2025 16:29 

Hardtraxx Veteran

Ja het was een (zal je niet verbazen) erg simpel figuur. Oorbelletje in, peuk op de lip en een truckerpetje op.
Oh en zijn ene kaak lag linksvoor in de zaal, de ander rechtsachter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2025 17:21 

Hardtraxxer

jaron123 schreef:
Geen heaters niks.

Was het eten niet daar boven dan? Tijdens Shockerz en Origins is het daar meestal goed te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2025 17:23 

Hardtraxx Veteran

Volgens mij doen ze alleen boven eten als ze die zaal gebruiken als tweede area
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2025 18:33 

Hardtraxx Veteran

Ohja, de kou. Niks aan gelogen. Zodra je uit het publiek stapte was het fris en bij de eetzaal was het gewoon koud.
En idd bizar aantal flugel flesjes op de vloer. Rete irritant. Veel meer dan normaal wat ook maar weer mijn vermoeden over een ander soort publiek bevestigd.

Die set van Brennan Heart was zo kut dat ik op de tribune voetbal ben gaan kijken op de telefoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2025 18:42 

Hardtraxx Elite

Justinhafc schreef:
Volgens mij doen ze alleen boven eten als ze die zaal gebruiken als tweede area

Klopt helemaal.
Vindt het altijd wel lekker dat er juist wat rust is bij het eten
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2025 10:12 

Hardtraxx Elite

RTM93 schreef:
Die set van Brennan Heart was zo kut dat ik op de tribune voetbal ben gaan kijken op de telefoon.

Gemiste kans om daar eens een vette silent disco te houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2025 13:52 

Hardtraxxer

RTM93 schreef:
Ohja, de kou. Niks aan gelogen. Zodra je uit het publiek stapte was het fris en bij de eetzaal was het gewoon koud.
En idd bizar aantal flugel flesjes op de vloer. Rete irritant. Veel meer dan normaal wat ook maar weer mijn vermoeden over een ander soort publiek bevestigd.

Precies dit... dacht eigenlijk dat ik de hele tijd op iemand z'n tenen ging staan bleek t zo'n flugel flesje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2025 16:17 

Hardtraxx Veteran

Top feest gehad!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2025 12:05 

Hardtraxx Veteran

RomanAnthony schreef:
RTM93 schreef:

Gemiste kans om daar eens een vette silent disco te houden.

Briljant idee eigenlijk. Bij een kut set je earbuds in doen en lekker dansen op je eigen muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2025 13:04 

Hardtraxx Veteran

Lijkt mij wel iets voor Gezellige Uptempo om wat Latijns Amerikaanse early Jazz te draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2025 18:05 

Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:

Ik ben gewoon naar huis gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2025 14:27 

Hardtraxx Veteran

Mark With A Tarrel schreef:
RTM93 schreef:

Was voor iedereen ook het beste aan de hand van jouw status
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2025 15:00 

Hardtraxx Veteran

jaron123 schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
RTM93 schreef:

Was voor iedereen ook het beste aan de hand van jouw status

HAHAHA Alexa speel af Warface - FTP.
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten