Hardtraxx Elite
2965 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Aristo wrote:Ik heb niet het idee dat dit feest heel erg leeft, ik vind t maar stil..

Ben hier wel bij, vorig jaar kon ik er niet bij zijn. Jammer dat uitgerekend Da Tweekaz wel als een van de weinige acts een vol uur krijgt.
Het ligt niet aan jou hoor, heel ht is stil :whistle:
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 6 days ago
HT is levend. Het is een van de weinige plekken waarbij bots niet de reacties beheren.

Nouja op zaagkick na da... :whistle:

Ik ben er bij maar meer voor de lol dan de muziek. Ga er met 0 verwachting heen aangezien ik euforisch wel een beetje zat was.
Gelukkig staan er wat acts die ik nog niet live had gezien en al een tijdje op de radar had staan:
TNT (hedendaagse set), Bioweapon en Wolv.
Daartussenin wordt het gewoon lekker ouwehoeren, achter de meiden aan en lekker op stap zijn met de maatjes.
Hardtraxx Veteran
17568 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
RTM93 wrote:chter de meiden aan
Moeders hou je dochters binnen, RTM gaat op jacht.
Hardtraxx Addict
1247 posts member since 2010
last seen 10 days ago
Ik doelde niet perse op dit morsdode forum maar ik zie op de rest van de socials ook maar weinig voorbijkomen van dit feest. Maargoed, ik zag net wel dat het voor 97% is uitverkocht dus het zal wel loslopen allemaal.
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 3 days ago
Ik zou héél graag willen gaan maar er is hier 0 animo én door een medische ingreep ben ik fysiek even niet in staat om te dansen. Zonde want nadat ik vorig jaar moest skippen had ik deze wel met potlood in de agenda gezet.
Hardtraxx Veteran
4403 posts member since 2023
last seen 1 day ago
@RickTerMaatje93 Ik ben geen bot, maar nu even over jou. In elke post van je zit altijd ergens wel een gedeelte flinke teleurstelling. Gaat het wel goed met je?
R
Hardtraxx Veteran
last seen 6 days ago
Zaagkick wrote:@RickTerMaatje93 Ik ben geen bot, maar nu even over jou. In elke post van je zit altijd ergens wel een gedeelte flinke teleurstelling. Gaat het wel goed met je?
:kiss2:

Hardstyle moet je dieper in de put duwen!
Hardtraxx Veteran
4403 posts member since 2023
last seen 1 day ago
Dat zijn de ekte forumspreuken. Shoutout Nerazzuro93
Hardtraxx Elite
last seen 1 day ago
Zaagkick wrote:@RickTerMaatje93 Ik ben geen bot, maar nu even over jou. In elke post van je zit altijd ergens wel een gedeelte flinke teleurstelling. Gaat het wel goed met je?
Wat een blonde hunk zeg :drool:
R
Hardtraxx Veteran
last seen 6 days ago
pim__ wrote:
Wat een blonde hunk zeg :drool:
Kom dans en zing met mij..... de liefde die gaat nooit voorbij...
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
Vandaag lekker op tijd aanwezig, zin is aardig aanwezig ondanks de korte setjes.
Maar een dagje vol hitjes en gezelligheid is ook skon ^^

Overigens wel benieuwd naar D-sturb z'n act, dat kan nog wel s heel goed uitpakken denk ik
R
Hardtraxx Veteran
last seen 6 days ago
Prima feestje gehad en uiteindelijk niet in mijn eigen bed geëindigd dus we kunnen we kunnen wel stellen dat het een geslaagde dag was.

TNT, ecstatic, Wolv & B-Front en the formation set staken er bovenuit
Brennan Heart, the Pitcher en da tweekaz waren de minste. Waarbij ik tijdens die laatst genoemde dan ook dankbaar ff gebruikte om buiten de zaal te gaan zitten.

Wel vond ik het publiek vreemder dan normaal. Liep raar volk rond. Ook opvallend veel Fransen. Meer dan normaal in de zin dat het negatief opviel.

Na al die happy de peppie Hardstyle extra veel zin in Origins.

S/o naar Eem, was gezellig!
Hardtraxx Veteran
17568 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
RTM93 wrote:Prima feestje gehad en uiteindelijk niet in mijn eigen bed geëindigd
Als je om 05:00 tijd hebt om dat op het dooie forum te posten dan moet dat niet heel spannend zijn geweest :$
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 7 minutes ago
RTM93 wrote:Prima feestje gehad en uiteindelijk niet in mijn eigen bed geëindigd
RTM93 wrote:S/o naar Eem, was gezellig!
Verdachte situatie :surrender:
Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 4 hours ago
RTM93 wrote:da tweekaz waren de minste
Vond da wel mooi.
R
Hardtraxx Veteran
last seen 6 days ago
MelvinFR wrote:
RTM93 wrote:S/o naar Eem, was gezellig!
Verdachte situatie :surrender:

Shit :lol:
Hardtraxxer
784 posts member since 2017
last seen Jul 2026
Rickzel wrote:
Als je om 05:00 tijd hebt om dat op het dooie forum te posten dan moet dat niet heel spannend zijn geweest :$
Vlak voor je deur out gaan is ook gaan
Hardtraxx Addict
last seen 10 days ago
RTM93 wrote: Wel vond ik het publiek vreemder dan normaal. Liep raar volk rond. Ook opvallend veel Fransen. Meer dan normaal in de zin dat het negatief opviel.
Nou, dan was ons groepje toch niet de enige die dit opviel. Er stond veel type-nerd mensen in de zaal, veelal van die onverzorgde Duitsers of fransen. Onze theorie was dat dit feestje toch een bepaald qlimax-publiek aantrok, aangezien dat het enige feest is waar me zoiets ook eerder is opgevallen. Plus het gegeven dat dat normaliter ook rond deze datum zou zijn.

Het me verder prima vermaakt, maar dat was het dan ook wel. The Formation set, een soort megamix was zeer welkom met al die classics.ik denk niet dat ik volgend jaar weer zou gaan.
R
Hardtraxx Veteran
last seen 6 days ago
Aristo wrote:
RTM93 wrote: Wel vond ik het publiek vreemder dan normaal. Liep raar volk rond. Ook opvallend veel Fransen. Meer dan normaal in de zin dat het negatief opviel.
Nou, dan was ons groepje toch niet de enige die dit opviel. Er stond veel type-nerd mensen in de zaal, veelal van die onverzorgde Duitsers of fransen. Onze theorie was dat dit feestje toch een bepaald qlimax-publiek aantrok, aangezien dat het enige feest is waar me zoiets ook eerder is opgevallen. Plus het gegeven dat dat normaliter ook rond deze datum zou zijn.

Het me verder prima vermaakt, maar dat was het dan ook wel. The Formation set, een soort megamix was zeer welkom met al die classics.ik denk niet dat ik volgend jaar weer zou gaan.

Ja ik vond ze ook vrij irritant.
Die buitenlanders kunnen ook niet normaal bewegen. Menen altijd heen en weer te moeten gaan, knallen lomp tegen je aan. Gaan brutaal zo ineens voor je stil staan terwijl je los gaat en duidelijk kan zien dat er geen plek is tussen mij en de persoon voor mij. Heb aardig wat lui die ineens voor mij stil gingen staan weg moeten beuken.

En aan ruimte geen gebrek. Het was echt bij lange na niet uitverkocht. Ga je mij niet wijs maken.
97% aan mn reet. Elke keer als ik naar de Wc ging was 3/4e van de zaal gevuld. Normaliter met een uitverkochte Origins heb je aan de zijkanten tot aan de bar vol staan. Dat was nu gewoon een lege ruimte. Achterin hadden ze het stuk afgezet wat normaal ook extra ruimte was. Eigenlijk stond er achter licht en geluid niemand. Wat normaal wel het geval is bij een uitverkochte editie.

Vond dat er ook niet zo bijster veel mensen echt goed los gingen. Vooral het eerste gedeelte van de dag.
Overigens sluit ik mij aan bij jouw laatste zin, ik denk ook dat ik de volgende gewoon oversla.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 11 days ago
Aristo wrote:Er stond veel type-nerd mensen in de zaal
Gast je zit op Hardtraxx
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 3 days ago
Alm1ghty wrote:
Gast je zit op Hardtraxx
Maar de gemiddelde hardtraxxer ziet er gewoon maximaal 'Chad' uit hoor.
Hardtraxx Veteran
14311 posts member since 2011
last seen 5 hours ago
Hekzitter wrote:
Alm1ghty wrote:
Gast je zit op Hardtraxx
Maar de gemiddelde hardtraxxer ziet er gewoon maximaal 'Chad' uit hoor.
Insert "Spoontech liefhebbers uiterlijk" quote
Hardtraxx Elite
last seen 1 day ago
Alm1ghty wrote:
Gast je zit op Hardtraxx
Spreek voor jezelf nerd!!!!
Hardtraxx Addict
last seen 10 days ago
Nuracore wrote: Insert "Spoontech liefhebbers uiterlijk" quote
Of uit het qlimax topic:
Justinhafc wrote: Trouwens ook best geërgerd aan al die vdk buitenlanders. De tering man >.< niet normaal in vergelijking met andere feesten waar ik de afgelopen jaren geweest ben. Ook viel het mij hier op dat het publiek er bovengemiddeld onaantrekkelijk uitzag xd
Desalniettemin waren deze reacties te verwachten xd
Hardtraxxer
61 posts member since 2024
last seen 2 days ago
Me laten overhalen om ook nog even hier naartoe te gaan. Vind euphoric vaak net wat te traag, maar leuke mensen om mee te gaan maakt een hoop goed.
Rond 15.00 binnen en de zaal was inderdaad nog niet extreem vol.
Top setjes van de dag was toch wel TNT, Bioweapon, Wolv&B-front en op het einde D-sturb.
Het was inderdaad ver van uitverkocht, buiten dat wel heerlijk zo.
Lekker wat meer ruimte om los te gaan, niet zo bloed verziekend heet en niet lang hoeven wachten op drankje.