Aristo schreef:
RTM93 schreef:
Wel vond ik het publiek vreemder dan normaal. Liep raar volk rond. Ook opvallend veel Fransen. Meer dan normaal in de zin dat het negatief opviel.
Nou, dan was ons groepje toch niet de enige die dit opviel. Er stond veel type-nerd mensen in de zaal, veelal van die onverzorgde Duitsers of fransen. Onze theorie was dat dit feestje toch een bepaald qlimax-publiek aantrok, aangezien dat het enige feest is waar me zoiets ook eerder is opgevallen. Plus het gegeven dat dat normaliter ook rond deze datum zou zijn.
Het me verder prima vermaakt, maar dat was het dan ook wel. The Formation set, een soort megamix was zeer welkom met al die classics.ik denk niet dat ik volgend jaar weer zou gaan.
Ja ik vond ze ook vrij irritant.
Die buitenlanders kunnen ook niet normaal bewegen. Menen altijd heen en weer te moeten gaan, knallen lomp tegen je aan. Gaan brutaal zo ineens voor je stil staan terwijl je los gaat en duidelijk kan zien dat er geen plek is tussen mij en de persoon voor mij. Heb aardig wat lui die ineens voor mij stil gingen staan weg moeten beuken.
En aan ruimte geen gebrek. Het was echt bij lange na niet uitverkocht. Ga je mij niet wijs maken.
97% aan mn reet. Elke keer als ik naar de Wc ging was 3/4e van de zaal gevuld. Normaliter met een uitverkochte Origins heb je aan de zijkanten tot aan de bar vol staan. Dat was nu gewoon een lege ruimte. Achterin hadden ze het stuk afgezet wat normaal ook extra ruimte was. Eigenlijk stond er achter licht en geluid niemand. Wat normaal wel het geval is bij een uitverkochte editie.
Vond dat er ook niet zo bijster veel mensen echt goed los gingen. Vooral het eerste gedeelte van de dag.
Overigens sluit ik mij aan bij jouw laatste zin, ik denk ook dat ik de volgende gewoon oversla.