Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2025 00:26 

Hardtraxx Elite

Aristo schreef:
Ik heb niet het idee dat dit feest heel erg leeft, ik vind t maar stil..

Ben hier wel bij, vorig jaar kon ik er niet bij zijn. Jammer dat uitgerekend Da Tweekaz wel als een van de weinige acts een vol uur krijgt.

Het ligt niet aan jou hoor, heel ht is stil :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2025 00:38 

Hardtraxx Veteran

HT is levend. Het is een van de weinige plekken waarbij bots niet de reacties beheren.

Nouja op zaagkick na da... :whistle:

Ik ben er bij maar meer voor de lol dan de muziek. Ga er met 0 verwachting heen aangezien ik euforisch wel een beetje zat was.
Gelukkig staan er wat acts die ik nog niet live had gezien en al een tijdje op de radar had staan:
TNT (hedendaagse set), Bioweapon en Wolv.
Daartussenin wordt het gewoon lekker ouwehoeren, achter de meiden aan en lekker op stap zijn met de maatjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2025 11:53 

Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
chter de meiden aan

Moeders hou je dochters binnen, RTM gaat op jacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2025 12:50 

Hardtraxx Addict

Ik doelde niet perse op dit morsdode forum maar ik zie op de rest van de socials ook maar weinig voorbijkomen van dit feest. Maargoed, ik zag net wel dat het voor 97% is uitverkocht dus het zal wel loslopen allemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2025 13:12 

Hardtraxx Veteran

Ik zou héél graag willen gaan maar er is hier 0 animo én door een medische ingreep ben ik fysiek even niet in staat om te dansen. Zonde want nadat ik vorig jaar moest skippen had ik deze wel met potlood in de agenda gezet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2025 13:45 

Hardtraxx Veteran

@RickTerMaatje93 Ik ben geen bot, maar nu even over jou. In elke post van je zit altijd ergens wel een gedeelte flinke teleurstelling. Gaat het wel goed met je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2025 15:53 

Hardtraxx Veteran

Zaagkick schreef:
@RickTerMaatje93 Ik ben geen bot, maar nu even over jou. In elke post van je zit altijd ergens wel een gedeelte flinke teleurstelling. Gaat het wel goed met je?

:kiss2:

Hardstyle moet je dieper in de put duwen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2025 16:41 

Hardtraxx Veteran

Dat zijn de ekte forumspreuken. Shoutout Nerazzuro93
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2025 17:50 

Hardtraxx Elite

Zaagkick schreef:

Wat een blonde hunk zeg :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2025 10:30 

Hardtraxx Veteran

pim__ schreef:
Zaagkick schreef:

Wat een blonde hunk zeg :drool:

Kom dans en zing met mij..... de liefde die gaat nooit voorbij...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2025 08:50 

Hardtraxx Veteran

Vandaag lekker op tijd aanwezig, zin is aardig aanwezig ondanks de korte setjes.
Maar een dagje vol hitjes en gezelligheid is ook skon ^^

Overigens wel benieuwd naar D-sturb z'n act, dat kan nog wel s heel goed uitpakken denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2025 05:59 

Hardtraxx Veteran

Prima feestje gehad en uiteindelijk niet in mijn eigen bed geëindigd dus we kunnen we kunnen wel stellen dat het een geslaagde dag was.

TNT, ecstatic, Wolv & B-Front en the formation set staken er bovenuit
Brennan Heart, the Pitcher en da tweekaz waren de minste. Waarbij ik tijdens die laatst genoemde dan ook dankbaar ff gebruikte om buiten de zaal te gaan zitten.

Wel vond ik het publiek vreemder dan normaal. Liep raar volk rond. Ook opvallend veel Fransen. Meer dan normaal in de zin dat het negatief opviel.

Na al die happy de peppie Hardstyle extra veel zin in Origins.

S/o naar Eem, was gezellig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2025 14:27 

Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
Prima feestje gehad en uiteindelijk niet in mijn eigen bed geëindigd

Als je om 05:00 tijd hebt om dat op het dooie forum te posten dan moet dat niet heel spannend zijn geweest :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2025 14:27 

Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:

RTM93 schreef:

Verdachte situatie :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2025 18:17 

Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
da tweekaz waren de minste

Vond da wel mooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2025 19:19 

Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
RTM93 schreef:

RTM93 schreef:

Verdachte situatie :surrender:

Shit :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2025 20:51 

Hardtraxxer

Rickzel schreef:
RTM93 schreef:

Als je om 05:00 tijd hebt om dat op het dooie forum te posten dan moet dat niet heel spannend zijn geweest :$

Vlak voor je deur out gaan is ook gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2025 21:19 

Hardtraxx Addict

RTM93 schreef:
Wel vond ik het publiek vreemder dan normaal. Liep raar volk rond. Ook opvallend veel Fransen. Meer dan normaal in de zin dat het negatief opviel.

Nou, dan was ons groepje toch niet de enige die dit opviel. Er stond veel type-nerd mensen in de zaal, veelal van die onverzorgde Duitsers of fransen. Onze theorie was dat dit feestje toch een bepaald qlimax-publiek aantrok, aangezien dat het enige feest is waar me zoiets ook eerder is opgevallen. Plus het gegeven dat dat normaliter ook rond deze datum zou zijn.

Het me verder prima vermaakt, maar dat was het dan ook wel. The Formation set, een soort megamix was zeer welkom met al die classics.ik denk niet dat ik volgend jaar weer zou gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2025 10:50 

Hardtraxx Veteran

Aristo schreef:
RTM93 schreef:

Nou, dan was ons groepje toch niet de enige die dit opviel. Er stond veel type-nerd mensen in de zaal, veelal van die onverzorgde Duitsers of fransen. Onze theorie was dat dit feestje toch een bepaald qlimax-publiek aantrok, aangezien dat het enige feest is waar me zoiets ook eerder is opgevallen. Plus het gegeven dat dat normaliter ook rond deze datum zou zijn.

Het me verder prima vermaakt, maar dat was het dan ook wel. The Formation set, een soort megamix was zeer welkom met al die classics.ik denk niet dat ik volgend jaar weer zou gaan.

Ja ik vond ze ook vrij irritant.
Die buitenlanders kunnen ook niet normaal bewegen. Menen altijd heen en weer te moeten gaan, knallen lomp tegen je aan. Gaan brutaal zo ineens voor je stil staan terwijl je los gaat en duidelijk kan zien dat er geen plek is tussen mij en de persoon voor mij. Heb aardig wat lui die ineens voor mij stil gingen staan weg moeten beuken.

En aan ruimte geen gebrek. Het was echt bij lange na niet uitverkocht. Ga je mij niet wijs maken.
97% aan mn reet. Elke keer als ik naar de Wc ging was 3/4e van de zaal gevuld. Normaliter met een uitverkochte Origins heb je aan de zijkanten tot aan de bar vol staan. Dat was nu gewoon een lege ruimte. Achterin hadden ze het stuk afgezet wat normaal ook extra ruimte was. Eigenlijk stond er achter licht en geluid niemand. Wat normaal wel het geval is bij een uitverkochte editie.

Vond dat er ook niet zo bijster veel mensen echt goed los gingen. Vooral het eerste gedeelte van de dag.
Overigens sluit ik mij aan bij jouw laatste zin, ik denk ook dat ik de volgende gewoon oversla.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2025 12:01 

Hardtraxx Veteran

Aristo schreef:
Er stond veel type-nerd mensen in de zaal

Gast je zit op Hardtraxx
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2025 12:45 

Hardtraxx Veteran

Alm1ghty schreef:
Aristo schreef:

Gast je zit op Hardtraxx

Maar de gemiddelde hardtraxxer ziet er gewoon maximaal 'Chad' uit hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2025 13:06 

Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
Alm1ghty schreef:
Aristo schreef:

Gast je zit op Hardtraxx

Maar de gemiddelde hardtraxxer ziet er gewoon maximaal 'Chad' uit hoor.

Insert "Spoontech liefhebbers uiterlijk" quote
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2025 14:38 

Hardtraxx Elite

Alm1ghty schreef:
Aristo schreef:

Gast je zit op Hardtraxx

Spreek voor jezelf nerd!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2025 19:44 

Hardtraxx Addict

Nuracore schreef:
Insert "Spoontech liefhebbers uiterlijk" quote

Of uit het qlimax topic:

Justinhafc schreef:
Trouwens ook best geërgerd aan al die vdk buitenlanders. De tering man >.< niet normaal in vergelijking met andere feesten waar ik de afgelopen jaren geweest ben. Ook viel het mij hier op dat het publiek er bovengemiddeld onaantrekkelijk uitzag xd

Desalniettemin waren deze reacties te verwachten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2025 13:00 

Hardtraxxer

Me laten overhalen om ook nog even hier naartoe te gaan. Vind euphoric vaak net wat te traag, maar leuke mensen om mee te gaan maakt een hoop goed.
Rond 15.00 binnen en de zaal was inderdaad nog niet extreem vol.
Top setjes van de dag was toch wel TNT, Bioweapon, Wolv&B-front en op het einde D-sturb.
Het was inderdaad ver van uitverkocht, buiten dat wel heerlijk zo.
Lekker wat meer ruimte om los te gaan, niet zo bloed verziekend heet en niet lang hoeven wachten op drankje.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten