Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2024 18:20 

Hardtraxx Veteran

Feest: I AM HARDSTYLE - Eternal
Datum: 21-12-2024
Tijd: 12:30-0:00u
Leeftijd: 18+
Tickets: https://cm.to/fgyaMij
Prijs: €49,-

Line-up:
Adrenalize - Live
Atmozfears: Abstrakt
Audiotricz & Ecstatic: Progressive Hardstyle
B-Front & Phuture Noize: The Enlightenment
Brennan Heart: Save Euphoric
Code Black & Wasted Penguinz
D-Block & S-te-Fan
Demi Kanon
Galactixx - Live
Jay Reeve - Live
Noisecontrollers & Toneshifterz: Eternal Legacy
Primeshock
Solstice: Euphower
Sound Rush: Destination
Wildstylez
MC Da Syndrome
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2024 18:21 

Hardtraxxer

Jemig wat een lineup :D

Veel moeilijke keuzes dit najaar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2024 18:22 

Hardtraxx Veteran

Aanwezig. Ticket binnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2024 18:22 

Hardtraxxer

Ik word net gebeld door een onbekend nummer, voicemail ingesproken. Blijkt over dit feest te gaan. Ze zouden een link gestuurd hebben maar die is niet ontvangen. Kreeg wel een sms'je dat er spam is tegengehouden.

Beetje vaag maar verder wel gruwelijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2024 18:23 

Hardtraxx Veteran

Line-up bijgewerkt, is nu compleet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2024 18:31 

Hardtraxx Newbie

poekiepoes12 schreef:
Ik word net gebeld door een onbekend nummer, voicemail ingesproken. Blijkt over dit feest te gaan. Ze zouden een link gestuurd hebben maar die is niet ontvangen. Kreeg wel een sms'je dat er spam is tegengehouden.

Ik ben net ook gebeld door een onbekend nummer: 0850876247. Gemiste oproep, geen vm. Maar nadat ik je bericht nu las dat nr teruggebeld en dan krijg ik een bandje welke ik ook ooit eerdee kreeg van Willem/Headhunterz. Zal dus vast een belletje geweest zijn voor dit feest. Jammer ben nieuwsgierig nu of ik anders een dj aan de lijn kreeg hehe.

Kaarten kan ik wel bestellen maar ik lees datum 21-22 december en vermoedt dus een nachtfeest, dat houd me ondanks de line-up wel tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2024 18:41 

Hardtraxxer

Dominic_Decoco schreef:
poekiepoes12 schreef:

Ik ben net ook gebeld door een onbekend nummer: 0850876247. Gemiste oproep, geen vm. Maar nadat ik je bericht nu las dat nr teruggebeld en dan krijg ik een bandje welke ik ook ooit eerdee kreeg van Willem/Headhunterz. Zal dus vast een belletje geweest zijn voor dit feest. Jammer ben nieuwsgierig nu of ik anders een dj aan de lijn kreeg hehe.

Kaarten kan ik wel bestellen maar ik lees datum 21-22 december en vermoedt dus een nachtfeest, dat houd me ondanks de line-up wel tegen.

Goed dat je het zegt, was me nog niet opgevallen. Dat zou mij ook tegengehouden..

Die line up nog eens goed bekeken maar dit is wel echt alles wat ik zou willen zien..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2024 18:43 

Hardtraxx Veteran

Ticket binnen, fantastische line-up. Hoop wel op een feest overdag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2024 18:44 

Hardtraxxer

Dominic_Decoco schreef:
poekiepoes12 schreef:

het is als het goed is dezelfde organisatie als vwab/origins/shockers/tegendraads, de ie gaan met een dag feest vaak door tot half 1/1 uur. vandaar die 21 - 22
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2024 18:51 

Hardtraxx Newbie

oot schreef:
Dominic_Decoco schreef:
poekiepoes12 schreef:

het is als het goed is dezelfde organisatie als vwab/origins/shockers/tegendraads, de ie gaan met een dag feest vaak door tot half 1/1 uur. vandaar die 21 - 22

Verrek niet bij stilgestaan, zal t vast zijn! Tot 1 hou ik nog wel vol. Kaartjes in de pocket :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2024 19:16 

Hardtraxx Beheerder

Gave line-up, maar Autotron :x , dus niet aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2024 19:38 

Hardtraxx Crew

De hedendaagse muziek van een groot gedeelte van de namen is niet voor mij weggelegd, dus ik ga geen kaarten halen. Demi Kanon, Primeshock, Sound Rush, Abstrakt, The Enlightenment vind ik niks (meer) aan. BH z'n album set op DQ vond ik ook niks aan. Als we tegen die tijd besluiten om toch te gaan, dan maar kijken of we ergens goedkoop een kaartje kunnen scoren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2024 19:55 

Hardtraxx Veteran

Wat een vette line-up. Precies mijn straatje momenteel :D Datum is wat ongustig voor mij maar ga het toch proberen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2024 08:29 

Hardtraxxer

Zo dan, wat een line-up
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2024 08:39 

Hardtraxx Veteran

Daar is 'ie dan eindelijk. Kaarten gekocht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2024 08:59 

Hardtraxx Elite

En komt er dan een DBSTF / Brenny anthem?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2024 09:05 

Hardtraxx Veteran

Hele dikke line up maar helaas op skivakantie dan :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2024 10:11 

Hardtraxx Veteran

Prima line up, mindere datum. Wel veel namen op een line up en veel live, is persoonlijk niet mijn ding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2024 11:12 

Hardtraxx Veteran

Meerendeel van de namen zijn zeker de moeite waard, maar ook een paar namen waar ik niks mee heb. Bovendien dan al kerstverplichtingen en totaal geen fan van de Autotron. Ik ga mooi naar Melodic Madness en Archive en sla deze denk ik over. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2024 11:27 

Hardtraxxer

Line up is helemaal mijn 'smaak', maar die locatie :whistle: . Als is het zowat om de hoek, ik skip die toch altijd wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2024 11:46 

Hardtraxxer

Zo kut dat dit weer in die graf autotron is, helemaal mijn smaak, maar skip vanwege kut locatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2024 12:21 

Hardtraxxer

Pantermaat schreef:
Zo kut dat dit weer in die graf autotron is, helemaal mijn smaak, maar skip vanwege kut locatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2024 14:51 

Donateur

Sven-O schreef:
Pantermaat schreef:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2024 18:45 

Hardtraxx Addict

Wat een line-up :love:

9 van deze acts bezocht bij Decibel weekend, dus dit ligt helemaal in mijn straatje. En dan lijkt het ook nog om een mooie mix tussen euforisch en classics te gaan, dat is toch precies wat je wilt :D

Sound Rush schreef:
Let’s do this :) old + new Euphoric hardstyle. Will this be the future? Hopefully
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2024 18:51 

Hardtraxx Veteran

Kaartjes gekocht. Mijn eerste euphorische feest in 10 jaar feesten bezoeken. Eens zien of het wat wordt :D
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten