Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2024 15:08 

Hardtraxx Veteran

Het gros van de line-up bestond letterlijk uit live-acts van nu, dus als je op een classics-feest had gerekend volg ik hem niet helemaal hehe..

Ik heb me prima vermaakt op dit feest, veel blije gezichten gezien en juist veel positiviteit.
Merkte wel dat na Brennan Heart de vloer inderdaad leegliep, kwam de ruimte wel ten goede om de laatste acts in mee te maken.

Qua acts sluit ik me wel aan bij wat hierboven al gezegd is, de "oude garde" heeft mij weinig kunnen overtuigen, ook qua sfeer, terwijl de andere acts als Jay Reeve, Solstice en Galactixx enorm goed aansloegen.
Enige smet op de avond voor mij persoonlijk was Atmozfears z'n live-act. Op Decibel al meegemaakt en pakt me totaal niet. Voor mn gevoel sloeg de sfeer ook compleet dood tijdens deze set.
Daarna afsluiten met de laatste The Enlightenment was dan wel weer dubbel genieten, heel fijn deze sets altijd! :worship:

Volgend jaar wellicht weer aanwezig als de line-up weer zo interessant is als deze!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2024 11:51 

Hardtraxx Veteran

Ohja en ik ben in 10 jaar van feestjes gaan nog nooit zo grondig gefouilleerd als hier. God allemachtig die man greep mij zonder twijfel bij mijn zaakje en liep goed te voelen :lol: Schoenen ook uit want hij dacht daar ook wat te voelen. Heel vreemd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2024 17:12 

Hardtraxxer

makrooy schreef:
Ohja en ik ben in 10 jaar van feestjes gaan nog nooit zo grondig gefouilleerd als hier. God allemachtig die man greep mij zonder twijfel bij mijn zaakje en liep goed te voelen :lol: Schoenen ook uit want hij dacht daar ook wat te voelen. Heel vreemd.

Ik vond het juist lachwekkend slecht, als in, je jas word even aangeraakt en loop maar door.

Even naar wat reacties hierboven:
Het zal dan een verschil in smaak zijn, maar Dbstf draaide toch echt wel lekker en ik vond het zweverige van WP & CB heerlijk, ook op dat tijdstip :love:
Ik vond Primeshock ook wel echt tof trouwens, beetje een mix tussen eigen producties en wat classics van andere artiesten.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten