Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2024 19:51 

Hardtraxx Elite

Ik was eerst dol enthousiast maar ik las dus compleet over het feit heen dat dit in de Autotron is. Deze muziek moet je niet in een galmbak afspelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2024 10:18 

Hardtraxxer

poekiepoes12 schreef:
Ik word net gebeld door een onbekend nummer, voicemail ingesproken. Blijkt over dit feest te gaan. Ze zouden een link gestuurd hebben maar die is niet ontvangen. Kreeg wel een sms'je dat er spam is tegengehouden.

Beetje vaag maar verder wel gruwelijk!

Had ik ook, hoorde niemand aan de andere kant van de lijn en telefoon gaf aan 'vermoedelijk spam'. Was ook aan het werk dus kwam sowieso al niet goed uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2024 17:56 

Hardtraxx Addict

Kaarten gekocht, veel te lang geleden een non-classic euphoric feestje :loving:

Geluid en warmte van Autotron konden beter, maar alles bij elkaar vind ik het wel een oke locatie :) in ieder geval niet zo extreem slecht als de zure posts hier doen vermoeden :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2024 19:27 

Organisator

Redman schreef:

Geluid en warmte van Autotron konden beter, maar alles bij elkaar vind ik het wel een oke locatie :) in ieder geval niet zo extreem slecht als de zure posts hier doen vermoeden :$

Inderdaad erg overdreven.
Nieuwe ventilatie werkt inmiddels en de galm is vanaf Shockerz al er uit.

Loyal sale ging boven verwachting goed dus hopelijk zaten we goed met ons gevoel om zo uit te pakken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2024 19:53 

Hardtraxx Beheerder

Shockerz-Events schreef:

Vinden jullie dat echt?
Ik vind het namelijk nogal wat dat er blijkbaar genoeg mensen zijn die dit feest niet eens overwegen vanwege de locatie.

Er is tig keer beloofd dat het geluid beter zou zijn en dat de warmte aangepakt zou worden. Zelf vind ik dit echter nog steeds een probleem.

Als organisatie doen jullie veel goed, jullie spelen precies in op de geluiden uit verschillende hoeken m.b.t. muziek, met als gevolg line-ups zoals bovenstaande :thumbsup: maar daarnaast lijken jullie de meningen over de Autotron maar wat weg te stoppen. Er is al veel gedaan, maar uit mijn ervaring helpt dat helaas niet echt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2024 20:47 

Organisator

The Venator schreef:
Shockerz-Events schreef:

Vinden jullie dat echt?
Ik vind het namelijk nogal wat dat er blijkbaar genoeg mensen zijn die dit feest niet eens overwegen vanwege de locatie.

Er is tig keer beloofd dat het geluid beter zou zijn en dat de warmte aangepakt zou worden. Zelf vind ik dit echter nog steeds een probleem.

Als organisatie doen jullie veel goed, jullie spelen precies in op de geluiden uit verschillende hoeken m.b.t. muziek, met als gevolg line-ups zoals bovenstaande :thumbsup: maar daarnaast lijken jullie de meningen over de Autotron maar wat weg te stoppen. Er is al veel gedaan, maar uit mijn ervaring helpt dat helaas niet echt.

We stoppen het echt niet weg. We hebben mega geïnvesteerd in Autotron.
De hal is zwart gespoten, er is een compleet nieuw ventilatiesysteem geplaatst en er hangen gigantisch veel doeken in per event en dat is voor het geluid een enorme verbetering, het is echt veel beter dan eerst. Dat we verder de discussie na al die veranderingen niet meer aan gaan lijkt ons meer dan logisch. Je hebt altijd nog voorkeur voor een locatie en voor sommige is dat geen Autotron. Prima, maar na zoveel aanpassingen is het niet terecht dat er zo overdreven gereageerd wordt op Autotron.

Gelukkig zijn er en denken er vele wel positief over Autotron gezien een uitverkocht Origins weer en deze IAH ging bizar in de loyalty sale.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2024 20:54 

Hardtraxxer

Als een organisatie zegt dat het wel meevalt en overdreven is, dan worden bezoekers ook niet serieus meer genomen. Laats vwab festival in jullie geweest. Geluid op de main was top, even binnen geweest, maar was gewoon wederom zwaar ondermaats. Net als eerdere edities van vwab. Maar wanneer een organisator dit toch een prima niveau vind, helemaal prima, maar mij niet bellen.

Genoten van alle edities in de Maaspoort, maar toen het naar de autotron ging was het afgelopen.
Mijn inziens zou je als organisator moeten willen streven naar perfectie, en helaas is gebleken dat de autotron dat qua geluid niet is.

Begrijp me goed, jullie hebben er ontzettend veel aan gedaan om het voor elkaar te krijgen wat zeker de waardering verdient.

Voor mij is de autotron gewoon afgeschreven!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2024 21:00 

Organisator

Pantermaat schreef:
Als een organisatie zegt dat het wel meevalt en overdreven is, dan worden bezoekers ook niet serieus meer genomen. Laats vwab festival in jullie geweest. Geluid op de main was top, even binnen geweest, maar was gewoon wederom zwaar ondermaats. Net als eerdere edities van vwab. Maar wanneer een organisator dit toch een prima niveau vind, helemaal prima, maar mij niet bellen.

Genoten van alle edities in de Maaspoort, maar toen het naar de autotron ging was het afgelopen.
Mijn inziens zou je als organisator moeten willen streven naar perfectie, en helaas is gebleken dat de autotron dat qua geluid niet is.

Begrijp me goed, jullie hebben er ontzettend veel aan gedaan om het voor elkaar te krijgen wat zeker de waardering verdient.

Voor mij is de autotron gewoon afgeschreven!

Dan zien we je bij VWAB in de Brabanthallen en anders binnenkort in de Maaspoort met een leuk vwab concept ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2024 21:10 

Hardtraxxer

Je ziet me zeker in de Brabanthallen, super blij mee!
En mocht er wat in de Maasport zijn zie je ons ook zeker!

En begrijp me goed, ik hoop oprecht dat dit een mooi feest voor jullie word en het goed uitpakt. Dat gun ik jullie absoluut, concept super vet en helemaal mijn ding.

Dat jullie zn line up + feest erin gooien enorme waardering voor en hopelijk slaat het aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2024 21:15 

Hardtraxx Beheerder

Shockerz-Events schreef:
...het is echt veel beter dan eerst.

Dat kan zijn, maar het is voor mij en vele andere nog steeds ondermaats, als je achterin staat (net voor de "luifel") hoor je bijvoorbeeld nog steeds niets van de muziek.

Shockerz-Events schreef:
Dat we verder de discussie na al die veranderingen niet meer aan gaan lijkt ons meer dan logisch.

Prima als jullie het hierbij laten en blijkbaar maakt het voor de ticketverkoop niets uit, dus daarin ben ik blij voor jullie als organisatie. Ik vond Resonate in 2023 vooraan best oké, maar achterin hetzelfde verhaal als bij Hardstyle. Door de galm lopen de kicks niet meer gelijk met de rest van de muziek waardoor het één grote rommel wordt.

Shockerz-Events schreef:
Je hebt altijd nog voorkeur voor een locatie en voor sommige is dat geen Autotron. Prima, maar na zoveel aanpassingen is het niet terecht dat er zo overdreven gereageerd wordt op Autotron.

Als er in onze ogen (oren) niets of te weinig verbeterd is (vooral qua geluid), dan mogen we dat toch uiten? Als het allemaal wel mee viel had je mij echt niet gehoord.

Wanneer is dit ventilatiesysteem geplaatst eigenlijk? Kan zijn dat ik daar niets over kan zeggen en misschien zijn de warmte problemen daarmee wel opgelost.

Shockerz-Events schreef:
Dan zien we je bij VWAB in de Brabanthallen en anders binnenkort in de Maaspoort met een leuk vwab concept ;)

Ik ben er zeker bij in de Brabanthallen. Ik ben verder namelijk wel te spreken over jullie als organisatie en de concepten die jullie neerzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2024 21:32 

Hardtraxx Elite

Shockerz-Events schreef:
Redman schreef:

Nieuwe ventilatie werkt inmiddels en de galm is vanaf Shockerz al er uit.

Loyal sale ging boven verwachting goed dus hopelijk zaten we goed met ons gevoel om zo uit te pakken!

Het geluid in de Autotron was met vwab festival zo slecht dat we de betaalde after overgeslagen hebben. Dus dat is gewoon weg een leugen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2024 21:49 

Hardtraxx Veteran

Waarschijnlijk wel aanwezig als het geen nachtfeest gaat zijn. Line up is iig geweldig! :D

Ben verschillende keren in Autotron geweest en heb nooit problemen gehad met het geluid daar.
Laatste keer voor mij was VWAB HHZ en toen vond ik het prima.

Sws thumbs voor om dit te organiseren! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2024 23:12 

Hardtraxx Veteran

heggenschaar schreef:
Het geluid in de Autotron was met vwab festival zo slecht dat we de betaalde after overgeslagen hebben. Dus dat is gewoon weg een leugen

In het VWAB festival-topic gaf je nog aan "redelijk op tijd weggegaan bij de after" en vertelde je hoe ver de zaal gevuld was tijdens deze after
Dus wat jij nu zegt is ook gewoonweg een leugen ;)

Tuurlijk, het geluid in Autotron is zeker niet t beste van t beste, maar als je een prima plekje uitzoekt is t echt nog wel te doen (vind ik).
Line-up en de verwachte sfeer daarbij maken ook n hoop goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2024 10:08 

Hardtraxx Veteran

Ik vind de locatie an sich best oké: binnenin vind ik de logistiek best prettig en alles loopt altijd wel redelijk door. Zeker met het eten in zaal 2 i.p.v. boven met Origins vind ik het wel goed. Wel vind ik het links- of rechtsvoor altijd een beetje zoeken naar sfeer omdat dat onder / achter die pilaren wat te ruim staat / dood slaat. Het geluid heb ik nooit zo heel veel moeite mee.

O ja: 'gewoon' aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2024 10:32 

Hardtraxx Elite

pecola-tje schreef:
heggenschaar schreef:

In het VWAB festival-topic gaf je nog aan "redelijk op tijd weggegaan bij de after" en vertelde je hoe ver de zaal gevuld was tijdens deze after

Tuurlijk, het geluid in Autotron is zeker niet t beste van t beste, maar als je een prima plekje uitzoekt is t echt nog wel te doen (vind ik).

Ja we waren er idd 15 min, maar het slechte geluid deed ons vertrekken.
En op dat moment kon ik wel zien hoe vol de zaal was natuurlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2024 14:29 

Hardtraxx Newbie

heggenschaar schreef:
pecola-tje schreef:
heggenschaar schreef:

Ja we waren er idd 15 min, maar het slechte geluid deed ons vertrekken.
En op dat moment kon ik wel zien hoe vol de zaal was natuurlijk

Duidelijk nu, je loog. Niet overgeslagen maar gewoon even geweest (miwer modes)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2024 16:04 

Hardtraxx Veteran

Heerlijke pagina is dit. Hardtraxx (L) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2024 16:15 

Hardtraxxer

Alm1ghty schreef:
Heerlijke pagina is dit. Haattraxx (L) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2024 18:02 

Hardtraxx Beheerder

Alm1ghty schreef:
Heerlijke pagina is dit. Hardtraxx (L) (L)

Lekker discussiëren op een forum, het bestaat nog!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2024 21:44 

Hardtraxx Veteran

Autotron is het echt een goede plek kiezen. Heb momenten gehad dat ik het geluid heel goed vond en 5 meter verder een stuk minder. Ik vind het sowieso een fijne locatie en met festival helemaal. Heerlijk festival terrein
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2024 16:18 

Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Ik vind de locatie an sich best oké: binnenin vind ik de logistiek best prettig en alles loopt altijd wel redelijk door. Zeker met het eten in zaal 2 i.p.v. boven met Origins vind ik het wel goed. Wel vind ik het links- of rechtsvoor altijd een beetje zoeken naar sfeer omdat dat onder / achter die pilaren wat te ruim staat / dood slaat. Het geluid heb ik nooit zo heel veel moeite mee.

O ja: 'gewoon' aanwezig.

My man.

Jouw verhaal sluit aan bij mijn ervaring.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2024 18:38 

Hardtraxx Veteran

Tijden nu toegevoegd in de openingspost:
12:30-0:00u
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2024 18:44 

Hardtraxx Veteran

pecola-tje schreef:
Tijden nu toegevoegd in de openingspost:
12:30-0:00u

Nice! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2024 18:36 

Hardtraxx Newbie