Shockerz-Events schreef:
...het is echt veel beter dan eerst.
Dat kan zijn, maar het is voor mij en vele andere nog steeds ondermaats, als je achterin staat (net voor de "luifel") hoor je bijvoorbeeld nog steeds niets van de muziek.
Shockerz-Events schreef:
Dat we verder de discussie na al die veranderingen niet meer aan gaan lijkt ons meer dan logisch.
Prima als jullie het hierbij laten en blijkbaar maakt het voor de ticketverkoop niets uit, dus daarin ben ik blij voor jullie als organisatie. Ik vond Resonate in 2023 vooraan best oké, maar achterin hetzelfde verhaal als bij Hardstyle. Door de galm lopen de kicks niet meer gelijk met de rest van de muziek waardoor het één grote rommel wordt.
Shockerz-Events schreef:
Je hebt altijd nog voorkeur voor een locatie en voor sommige is dat geen Autotron. Prima, maar na zoveel aanpassingen is het niet terecht dat er zo overdreven gereageerd wordt op Autotron.
Als er in onze ogen (oren) niets of te weinig verbeterd is (vooral qua geluid), dan mogen we dat toch uiten? Als het allemaal wel mee viel had je mij echt niet gehoord.
Wanneer is dit ventilatiesysteem geplaatst eigenlijk? Kan zijn dat ik daar niets over kan zeggen en misschien zijn de warmte problemen daarmee wel opgelost.
Shockerz-Events schreef:
Dan zien we je bij VWAB in de Brabanthallen en anders binnenkort in de Maaspoort met een leuk vwab concept
Ik ben er zeker bij in de Brabanthallen. Ik ben verder namelijk wel te spreken over jullie als organisatie en de concepten die jullie neerzetten.