Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2024 09:10 

Hardtraxxer

Was pas 19:00 binnen, maar prima feestje gehad.
Hoe heette die track nou van die (pas) 15-jarige DJ? Vond hem best goed te doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2024 09:50 

Artiest

Sappers schreef:
Hoop dat het minimaal een bescheiden succes was, dat mogelijkheden geeft om meer in deze hoek te proberen.

Zeg maar gerust een groot succes. Zo goed als uitverkocht, en ben even in de zaal geweest en heb alleen maar vrolijke mensen gezien/gesproken en een goeie sfeer ervaren (L) Een knallend einde van een melodieus 2024, op naar 2025! :thumbsup: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2024 10:03 

Hardtraxx Veteran

Ik lees meerdere posts hier van mensen die meer classics hadden gehoopt/verwacht. Kan aan mij liggen, maar dat was toch totaal niet in lijn der verwachting? Tuurlijk hoor je wel een handjevol classics op een euphoric feest, maar het is niet dat dat het concept is toch? :P Ben zelf verder niet geweest dus misschien oordeel ik het verkeerd, maar het valt wel op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2024 10:26 

Hardtraxxer

Volgens mij kon je van tevoren wel weten dat dit feest geen Classics feest zou worden, gezien de podcasts en marketing ;). Volgende keer ben ik hier zeker bij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2024 10:27 

Hardtraxx Veteran

NightFly013 schreef:
Hoe heette die track nou van die (pas) 15-jarige DJ? Vond hem best goed te doen!

Digital Madness - Time to take my place, hij is 12 jaar en wordt o.a. begeleidt/gemanaged door 1 van de gasten van LNY TNZ :)
Was tof om hem eens op het podium te zien ja!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2024 10:50 

Hardtraxxer

Ze hebben flink geadverteerd met the past, the present and the future.
Dus ik snap wel dat mensen ook classics verwacht hadden.

Ik denk dat ik hier volgend jaar wel bij ben :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2024 11:00 

Hardtraxxer

poekiepoes12 schreef:

Bestond de term ‘euphoric’ dan al in de classics periode?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2024 11:07 

Hardtraxxer

Huisapotheker schreef:
poekiepoes12 schreef:

Overal stond: " I AM HARDSTYLE Eternal – Celebrating the past, present and future in Melodic Hardstyle."
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2024 11:07 

Hardtraxx Veteran

SL5961 schreef:
Ik lees meerdere posts hier van mensen die meer classics hadden gehoopt/verwacht. Kan aan mij liggen, maar dat was toch totaal niet in lijn der verwachting? Tuurlijk hoor je wel een handjevol classics op een euphoric feest, maar het is niet dat dat het concept is toch? :P Ben zelf verder niet geweest dus misschien oordeel ik het verkeerd, maar het valt wel op.

Past, present and future. Hierdoor wel wat meer classics verwacht. Maar kan ook gewoon aan mij liggen. Maar kennelijk zijn er meerdere die redelijk teleurgesteld zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2024 11:27 

Hardtraxxer

Voor de term ‘melodic hardstyle’ geldt hetzelfde. Vandaar dat ik benieuwd ben naar de hoeveelheid platen die gedraaid zijn van i.i.g. 2017 of eerder. Dan kan je zo ongeveer wel spreken van melodic classics
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2024 11:29 

Hardtraxxer

Huisapotheker schreef:
poekiepoes12 schreef:

Ach al die termen. Onder aan de streep waren die classics gewoon euforisch/ melodisch whatever. Als je adverteert met the past dan verwachten mensen tracks van vroeger, daarmee ben ik niet de enige valt hier te lezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2024 11:32 

Hardtraxxer

Van vroeger zou ik zeker verwachten, maar ik zou teleurgesteld zijn wanneer dit hoofdzakelijk platen uit de classics periode zouden zijn. Daarvoor ga ik wel naar een ander feest/concept
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2024 11:41 

Artiest

poekiepoes12 schreef:
Als je adverteert met the past dan verwachten mensen tracks van vroeger, daarmee ben ik niet de enige valt hier te lezen.

Naar mijn ervaring hebben de artiesten die hier de discografie voor hadden ook wel een mooie combinatie-set gedraaid toch? (laatste sets niet meegemaakt tho). Maar heb tijdens bijv wsz, dbstf, adrenalize etc leuke classics voorbij horen komen gecombineerd met vette nieuwe platen.
Waar ik mezelf niet als artiest beschouw die de classics periode kan vertegenwoordigen heb ik wel geprobeerd om een combinatie te maken van mijn platen die 'classic inspired' zijn met nieuwere platen om het concept zoveel mogelijk te matchen.

Wellicht wel een idee om volgende editie een artiest een volledige classic set te laten draaien. Uurtje eerbetoon oid.

Maar buiten dat ben ik vooral blij dat we tegenwoordig weer melodieuze festivals op zo'n schaal kunnen organiseren met succes, waarbij we niet vast zitten in de classic periode maar ook aan de toekomst van deze muziek kunnen werken <3
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2024 11:41 

Hardtraxxer

Huisapotheker schreef:
Van vroeger zou ik zeker verwachten, maar ik zou teleurgesteld zijn wanneer dit hoofdzakelijk platen uit de classics periode zouden zijn. Daarvoor ga ik wel naar een ander feest/concept

Dat ben ik met je eens. Ik zou een mengelmoesje verwachten maar ik was er niet dus doe het met de ervaringen hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2024 12:09 

Hardtraxx Newbie

Ik vond het wel verfrissend om niet voor de zoveelste keer dezelfde sets en classics te horen, het is tijd om nieuwe classics te maken…

Locatie Autotron is voor mij wel de laatste keer geweest (zeker als ik terugdenk aan 013 vorige week met B-Front).in het begin vond ik het geluid matig: bas galmde na en tonen kwamen niet lekker door. Begin van de avond vond ik het beter worden maar de locatie Autotron is voor mij nu dus wel afgeschreven..Kan er gewoon moeilijk mijn draai vinden. Barren en wc’s zitten ook wat verder naar achteren terwijl ik altijd graag redelijk vooraan sta. Sfeer en aankleding was verder wel top! Hoop op een vervolg in een 013 o.i.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2024 12:13 

Hardtraxxer

Jay Reeve schreef:
Sappers schreef:
Hoop dat het minimaal een bescheiden succes was, dat mogelijkheden geeft om meer in deze hoek te proberen.

Zeg maar gerust een groot succes. Zo goed als uitverkocht, en ben even in de zaal geweest en heb alleen maar vrolijke mensen gezien/gesproken en een goeie sfeer ervaren (L) Een knallend einde van een melodieus 2024, op naar 2025! :thumbsup: :love:

Goed om te horen, erg blij mee en complimenten aan jouw bijdrage :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2024 12:41 

Hardtraxx Veteran

Als euforisch daadwerkelijk weer een stap wil maken moeten ze toch ook gewoon dit soort podia gebruiken om nieuwe muziek te showcasen, classics feesten zijn er al meer dan genoeg. En had ook niet het idee dat het als semi-classics feest werd gepromoot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2024 13:23 

Hardtraxxer

Zelf niet geweest maar ‘the past’ is volgensmij echt wel aan bod gekomen bij veel sets van wat ik gehoord heb. Het is inderdaad best bijzonder dat op deze grootte weer een hardstyle feest mogelijk is die zicht richt op de melodieuze kant. Juich het alleen maar toe dat er vooral veel nieuwe muziek wordt gedraaid, dit kan alleen maar helpen om het weer populairder te maken en dat we in de toekomst niet alleen hiervan kunnen genieten bij de eerste 2/3 timeslots op een festival maar de hele dag door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2024 14:29 

Hardtraxxer

Wat een dag!
Ik heb echt ontzettend genoten van de sets van Wasted Penguinz en Solstice. Ik was bang dat dbstf te veel nieuwe platen zou gaan draaien, (zeker na Sound Rush, die vond ik echt tegen vallen, met heel veel voor mij onbekende nummers), maar gelukkig draaiden dbstf lekker veel oudere platen zoals Music Made Addict, Twilight Zone en Angels & Demons.
Verder vond ik Adrenalize echt waanzinnig starten met al zn oude hitjes, maar ging op een gegeven moment over op nieuwe nummer, vind ik toch iets minder. Galactixx kan me niet bekoren, Jay Reeve lekker gedraaid, Brennan Heart was wel oke. Stiekem had ik gehoopt dat Noiscecontrollers Jaydee volledig zou gaan draaien, maar ik heb um alleen tijdens de intro van NC en TS een stukje gehoord geloof ik.

Persoonlijk vond ik dat de bass te luid was waardoor je soms de melodie niet eens hoorde, maar dat kan ook aan mijn 39-jarige oren liggen.
Al met al een erg leuke middag/avond gehad en ontzettend veel blije gezichten gezien. Ik vond de sfeer echt top
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2024 16:35 

Hardtraxx Veteran

Er werd echt wel voldoende classics gedraaid hoor. Totaal in lijn met hoe het werd geadverteerd. 'The past, the present, the future'. Het is geen classic feest, ook geen halve classic feest. Gewoon een onderdeel van. En zoals Jay het zegt, djs pakte gewoon een aantal classic hitjes erbij.

Ik deel ook niet de ervaring dat de sfeer er niet in zat. Die zat er, over het algemeen, dik in. Tijdens wsz en dbstf was dit echt pieken. Tijdens atmoz was het wel behoorlijk dood en het kwam weer helemaal tot leven tijdens PN/Bfront.

Dit was mijn eerste euphoric feestje. Super prima vermaakt. Bij Adrenalize binnen gekomen. Fijn setje. Dbstf, wsz was ook fantastisch. Erg goed mix tussen classics en nieuwe platen imo. Echt genieten. NC was behoorlijk waardeloos. Bij een 'legacy' set verwacht je dan toch wat meer classics en niet makkelijke bootlegs.

BH was prima. Jammer genoeg ook hier paar bootlegs, maar over algemeen fijn setje gehoord.

Atmozfears diepte punt van de dag. Sorry, ik kan er echt niks mee. Die fijne melodieen gecombineerd met super vage rauwe kicks. Niks voor mij.

Set van de dag by far PN en Bfront. Wat een fantastisch album is dat ook.

Al met al prima dag. Maar wat ik heb geleerd is dat ik echt heel erg de gemengde feesten mis. Erg jammer dat het zo gesplit is tegenwoordig. Lijkt me prachtig om weer opbouwende feesten te hebben met het beste van beide.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2024 16:47 

Hardtraxxer

FransBezig schreef:
Zelf niet geweest maar ‘the past’ is volgensmij echt wel aan bod gekomen bij veel sets van wat ik gehoord heb. Het is inderdaad best bijzonder dat op deze grootte weer een hardstyle feest mogelijk is die zicht richt op de melodieuze kant. Juich het alleen maar toe dat er vooral veel nieuwe muziek wordt gedraaid, dit kan alleen maar helpen om het weer populairder te maken en dat we in de toekomst niet alleen hiervan kunnen genieten bij de eerste 2/3 timeslots op een festival maar de hele dag door.

Laten we dit niet onderschatten.

Er zijn zo weinig euforische evenementen op dit moment. Classic feesten zijn er genoeg.

We moeten het in NL op dit moment doen met 2x Jay Reeve in de 013, een UV stage op vrijdag op Defqon.1, euforische stages op slechts 1 dag van Intents, Rebirth en Decibel en her en der een evenement van 200-1000 man in een lokale discotheek. Qlimax is er niet meer. Verder is er niets.

Bijkomstigheid: Beseffen jullie je dat er amper podia zijn voor al die euforische albums die op dit moment uitkomen? Als je Frontliner, Showtek, Brennan Heart hun albums live wil horen, waar in Nederland ga je dat doen dan? Voor Showtek had je 1 kans op Defqon.1 vrijdag, op AMF wil je niet dood gevonden worden :P
Audiotricz, Ecstatic, Adrenalize en Jay Reeve staan gelukkig wel her en der maar het mag nog steeds meer.

Het is een enorme gok voor deze organisatie om zo'n grootse en dure line-up neer te zetten die grotendeels euforisch is. Een dure grap die ook helemaal de verkeerde kant op kan slaan.

Hopelijk pakken ze volgend jaar door, en andere organisaties ook. Het zal weer even wennen zijn voor iedereen dat euforische muziek op zo'n evenement leidend is, maar dat is wat mij betreft alleen maar iets moois.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2024 17:46 

Hardtraxx Veteran

Met zo’n goedgevulde zaal overdag blijf ik me verbazen dat ze met het Wildstylez feest voor de nacht gekozen hebben, echt zonde :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2024 18:17 

Hardtraxxer

Ik vond het een moeilijk feest. Sowieso ben ik te weinig thuis in de huidige euforische hardstyle, maar voor een evenement wat ‘past, present & future’ promoot vond ik er weinig ‘past’ aan. Aan de andere kant was gisteren ook al ‘past’, dus wat word er dan bedoeld.

Anyway, vond de muziek bij vlagen leuk, maar de programmering/tt was gewoon ook een beetje vreemd ofzo. Sound Rush met hun Destination act was weer vrij stevig en vrij vroeg, DBSTF en Wildstylez hadden vrij spel en geen speciale act of iets, die waren ook voor mij het leukste omdat ze wat mij betreft ‘past, present & future’ wel lieten spreken in hun sets. Dit had ik ook liever gezien bij de andere acts, ik denk dat ze dan meer tot hun recht waren gekomen. Noisecontrollers & Toneshifterz was niet mijn ding, maar het is vooral de combo denk ik wat de set zo vreemd maakte voor mij. Enlightenment voelde als een soort opluchting in de hele zaal. Dat was echt goud met heel veel sfeer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2024 00:10 

Hardtraxx Veteran

Fusionmania schreef:
NightFly013 schreef:

Digital Madness - Time to take my place, hij is 12 jaar en wordt o.a. begeleidt/gemanaged door 1 van de gasten van LNY TNZ :)
Was tof om hem eens op het podium te zien ja!

Als je zo'n track kunt producen op je 12e, dan vind ik dat A. erg knap en B. veelbelovend voor de toekomst :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2024 12:38 

Hardtraxx Veteran

Laat ik mij ook even mengen in de discussie.

Toen dit evenement werd aangekondigd zag ik het persoonlijk als een groot euforisch hardstyle evenement.
Het feest gebruikt letterlijk termen als 'save euphoric'. Ik heb het feest dan ook niet aangemerkt als classic feest.

Echter, in mijn omgeving hebben velen dit feest laten schieten omdat ze het als classic feest zagen.
Ze waren 'classic moe' en in januari komen er ook weer 2 classic feesten aan. Dat was de gedachte.

Gezien de verwarring denk ik dat men nog eens achter de oren moet krabben of de juiste marketing is toegepast.

Over het feest zelf; dit was een prima feest. Gemiddelde leeftijd lag wat hoger dan normaal en de sfeer zat er over het algemeen goed in. Bij vlagen ging de zaal goed los maar zo goed als met bijvoorbeeld bij Melodic Madness of een VWAB los gaat ging het zaterdag niet. Dus ik kan mij voorstellen als je sfeer berekent in aantal mensen dat los gaat, dan was het misschien niet altijd even goed. Maar ik vind sfeer meer dan alleen mensen die los gaan.

Qua muziek leuke dingen gehoord, shout outs voor specifiek Adrenalize, Primeshock & Galacticz.

Tegenvallers vond ik NC&Toneshifterz, Atmozfears en code black & WP. Die laatste act vooral vanwege het tijdstip.
Was mij allemaal te zweverig voor dat tijdstip.

Je kon ook merken dat na Brennan Heart de zaal leeg liep om vervolgens massaal nog even terug te keren voor het laatste half uurtje B-front & Phuture Noize.
Zoals eerder hier al gezegd, mensen waren echt toe aan deze set.

Voorlopig wel weer even genoeg melodieuze hardstyle gehoord. als ik zou moeten kiezen tussen Eternal of Melodic Madness dan gaat mijn voorkeur toch uit naar MM.

Alle A artiesten van dit feest hebben mij een beetje teleurgesteld. Ze willen dat euforisch weer gaat scoren maar dan zullen ze toch echt beter moeten gaan kijken naar namen als Primeshock, Jay Reeve, Solstice, Ecatatic en Galactixx. Mijn inziens is dat de toekomst van de hardstyle en de weg die ingeslagen moet worden.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten