Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2014 17:57 
 
Hardtraxxer

Helemaal niks haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2014 15:10 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

http://hde-live.com/#lineup
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2014 17:11 
 
Hardtraxx Veteran

Geen Crypsis :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2014 18:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ook geen Adaro bij A², maar ondanks het feit dat sommige artiesten ontbreken is de line up wel echt supervet! :thumbsup:
Met name bij NEXT en Theracords :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2014 18:37 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

The Anarchist bij A2 Records? Heb ik iets gemist? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2014 19:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

deetox bij next in line?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2014 19:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mcvk schreef:
deetox bij next in line?

Dat heb jij goed gezien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2014 19:11 
 

Wist je dat Exit Mind daar ook staat!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2014 21:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Twijfel. Hardstyle + HMH is wel heel vet, maar 4 tot 6 artiesten per uur vind ik wel jammer. Dat betekent dat je vooral eigen recente hitjes voor je kiezen krijgt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2014 21:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat is dat next in line? Gewoon talenten ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2014 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q-Dance presents Next is een radioshow en een achterhangend bookingbureau (headliner entertainment) waarin inderdaad wat talent zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 14:05 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat gaat druk worden in de Blackbox tijdens Thera.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 14:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En dan staat er hier (http://www.hde-live.com/labels.html) dat Anarchy 45 minuten doet en DWX 75 minuten.
Had Qult wel liever beneden gezien
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 16:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wordt hele avond Beatbox en dan na Fusion richting Eindhoven.. Dikke prima :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2014 12:06 
 
Hardtraxxer

BLACK BOX
22:00 – 23:00 Festuca vs Sound Rush vs Cyber (Next In Line)
23:00 – 00:15 Coone vs Hard Driver vs Da Tweekaz (Dirty Workz)
00:15 – 01:00 Deepack vs Phuture Noize vs Stereotuners (Dirty Workz Anarchy)
01:00 – 02:15 The Prophet vs D-Block & S-te-Fan vs Atmozfears vs Bass Modulators vs Waverider vs Audiotricz (Scantraxx)
02:15 – 03:15 Alpha² vs E-Force vs Digital Punk vs The Anarchist (A² Records)
03:15 – 04:00 Code Black vs Outbreak vs Crisis Era (WE R)
04:00 – 05:00 Zany vs Titan vs Jack of Sound vs The Pitcher vs Thyron ft. MC DV8 (Fusion)
05:00 – 06:00 Radical Redemption vs Chain Reaction vs Luna ft. MC Nolz (Minus Is More)
06:00 – 07:00 Wasted Mind vs Miss K8 vs Dyprax vs Bodyshock ft. MC Nolz (Masters of Hardcore)

BEAT BOX

21:30 – 00:00 ACTI vs Geck-o (QULT)
00:00 – 02:00 Dark Pact vs Deetox vs Main Concern vs Exit Mind (Next In Line Raw)
02:00 – 04:00 Thera vs Delete vs Aeros vs Blackburn vs K96 ft. MC Livid (Theracords)
04:00 – 06:00 Furyan vs Advanced Dealer vs Synthax vs Alien-T (This Is Hardcore #TIH)

Voor meer info en tickets ga je naar: http://www.hde-live.com/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2014 13:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Twijfel nog of ik hierheen ga. Het hele concept trekt me niet zo, denkende aan het feit dat ze bij tijdens Scantraxx met z'n 9en achter de decks staan en allemaal 2 hitjes van zichzelf mogen draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2014 15:52 
 
Hardtraxxer

Richardd schreef:
Twijfel nog of ik hierheen ga. Het hele concept trekt me niet zo, denkende aan het feit dat ze bij tijdens Scantraxx met z'n 9en achter de decks staan en allemaal 2 hitjes van zichzelf mogen draaien.


het stoort mij niet zoveel, zeker geien het feit dat je weet dat je naar een ''showcase'' gaat..
daarbij staat tegenover scantraxx:

00:00 – 02:00 Dark Pact vs Deetox vs Main Concern vs Exit Mind (Next In Line Raw)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2014 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet concept hoor, mogen ze vaker doen. Wel leuk dat de kleine labels veel meer draaitijd krijgen. Ben hier helaas niet aanwezig, maar had me zeker goed kunnen vermaken aan de timetable te zien ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2014 21:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb nog een VIP ticket in de verkoop die voor 48 euro weg mag..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 22:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Toch aanwezig! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2014 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus wat een zin heb ik hierin zeg, misschien nog wel het meeste naar dat eerste uur :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2014 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Jezus wat een zin heb ik hierin zeg, misschien nog wel het meeste naar dat eerste uur :clap:

Idd, Festuca wordt geweldig! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2014 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand een verslagje hiervan? Ben benieuwd wat er zoal is gedraaid :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2014 15:40 
 
Hardtraxx Veteran

Leuk feestje, maar niet echt super speciaal. Feest was wel ideaal geweest voor Frontliner :whistle:

---
Kwam binnen bij Coone, draaide gewoon de standaard tracks die die vaker draait. Hard Driver deed een album showcase, had alleen het gevoel dat het geluid matig was bij zijn set. Vaak viel het laag weg bijv. Anarchy was wel grappig, mooi om te zien dat die gasten echt aan het genieten waren. Vooral 1 van Stereotuners, finaal uit het plaatje xd. Toen kwam Scantraxx, maar naar de 2de zaal gegaan voor NEXT Raw. Kende 0 tracks, maar was wel gezellig daar alleen gladde vloer daar. :/
Toen weer naar de main gegaan voor A2, beetje alle hitjes van de laatste tijd draaien. Ik hoorde 1 track die had leipe kicks, kende die niet. Toen kwam WE R, Crisis Era draaide vooral eigen plaatjes? Toen kwam Code Black met Brennan Heart, die hadden ze wel wat eerder mogen boeken. Outbreak kreeg de zaal ook niet echt meer mee, pakte nog een paar keer de mic maar geen reactie van het publiek. Fusion was het beste uurtje van de avond, Thyron zijn nieuwe tracks zijn gaaf.
Daarna naar huis gegaan, was lekker druk in de bus vanwege AMF...
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten