Eerste uur was 1 en al genieten zeg, heerlijke nummers allemaal. Die Cyber lijkt trouwens echt 14

Coone draaide idd niet bijzonder, hij draaide nog the words maar verder gelukkig niet z'n house remixen. Da Tweekaz opende met een nieuwe nummer, die was 13/12. Hard Driver keek ik erg naar uit omdat ik het album gewoon heerlijk vind. Hij draaide alleen Ears Open niet, gelukkig.
Anarchy was gewoon genieten, Phuture Noize is toch wel erg gaaf.
Scantraxx was weer huilen, The Prophet hoorde er helemaal niet thuis en ze draaide om de beurt een nummer dus het ging van zacht naar hard naar zacht naar hard. Verder weer geen Re-awakening gehoord, helaas.
A2 was wel een leuke set. Nieuwe nummer van Dp en E-Force ging wel lekker en dacht ook nog het nieuwe alpha2 nummer te horen.
Tijdens We R weggegaan, ff bij de andere zaal kijken en wat gaan eten.
Fusion, man man man wat was dat vet. The Pitcher opende met z'n album showcase, naaa waanzinnig!!!! Hij draaide er een paar maar dat tweede nummer, echt kippenvel over heel m'n lichaam. Ze waren eigenlijk allemaal echt bizar vet. Ik kan dus nu echt niet meer wachten op dat album van hem.
Tijdens Zany weer even naar de Hardcore gegaan om 10 minuten later maar weer terug gegaan, net op tijd voor Thyron. Wat een geweldige tracks heeft die man zeg! Dat nummer met de Goodbye lyrics is echt gaaf live!
JoS draaide z'n revolutions remix, you're next 2013 edit, stukje das weite land en de volledige versie van Dystopia, wat een ziek nummer is dat zeg! Titan eindigde met wat tracks van z'n album.
Het einde van de Fusion set, GVD WAT WAS DAT VET!!!! Ze hadden een soort fusion allstars mashup gemaakt wat echt bizar lekker en hard ging. Ik had overigens het gevoel dat Fusion als enige echt moeite had gedaan voor dit hele feest.
Minus is More ga ik geen woorden aan vuilmaken, uurtje zelfverheerlijking en allemaal zaad tracks. Heb nog 1 nieuw nummer van Radical voorbij horen komen, z'n soort van euforische plaat (niet watch yourself) die wel redelijk was. Verder weer veel minus militia en zaadplaten.
Einde gewoon lekker beuken op de hardcore.
Pluspunten:
De album showcases van Hard Driver, Thyron en met name The Pitcher, wat een set!!
Fusion, de aandacht die ze erin hebben gestoken en de sets.
Enthousiasme van een aantal DJ's, sommige leken er echt plezier in te hebben!
Minpunten:
Zeer saai uur van Scantraxx.
Gladde vloer bij beide zalen. Aan het einde was zelfs gewoon lopen bijna onmogelijk, zo glad was het.
Minus is More, maarja dat boeit niemand aangezien het nog het meeste los ging tijdens deze set door al die radical fanboys in die zaal.
VDK gehalte was veeeeeeeel te hoog, dit ging nergens meer over.
Geluid leek toch wel een aantal keer weg te vallen. Over het algemeen was het geluid sowieso niet zo goed als ik gewend ben in de HMH.
Overigens was Amsterdam om half 8 echt niet normaal meer bij het station. Werkelijk alles was zo smerig en overal lag zooi. Heel erg veel medelijden met de mensen die dit moeten gaan opruimen.