Waarom zou iemand jou nodig hebben dan?
Word gezellige bende daar!
wrote:Schaam je dood. Weer naar die gare herrie van The Machine zeker... nee dankjewel.wrote:Bij Zany ben ik denk ik niet, ik meet je dan wel @ Thera vs D&Rwrote:Ik ga de meeting nooit redden ben ik bang. Dus voor mij aub een speciale dawasiknie-meeting om 10 uur bij Zany en een partyflock-fotograaf voor de groepsfoto met Willy!

Doe mij maar een broodje hardtraxx met mayo..wrote:Hahaha dat zien we daar wel danwrote:Als dat al herrie is![]()
En Rik je gaat toch met mij mee? Als er geBBQed wordt mot ik dr bij zijn heur hahah
Net klaar meewrote:nog niet. Lig nog in bed en moet ze eerst grasmaaien
voor drank?wrote:Waarom zou iemand jou nodig hebben dan?![]()
Dat jij zo vaag was, dat die reden voor jou onbekend was, is algemeen bekend inderdaad. Ik weet de reden echter nog precies!wrote:Helaas heb ik Pommer niet kunnen meeten. Volgens Olijfboompje had hij baat bij het meeten van mij, reden onbekend.
Leg uit?wrote:Dat jij zo vaag was, dat die reden voor jou onbekend was, is algemeen bekend inderdaad. Ik weet de reden echter nog precies!wrote:Helaas heb ik Pommer niet kunnen meeten. Volgens Olijfboompje had hij baat bij het meeten van mij, reden onbekend.
Haha noujah het was niet specifiek jou hoor, al had ik het wel leuk gevonden, maarja maakt ook niet uit, uiteindelijk hoefde het al niet meerwrote:Helaas heb ik Pommer niet kunnen meeten. Volgens Olijfboompje had hij baat bij het meeten van mij, reden onbekend.
Nee het beste kun je in zulke gevallen ook maar beter Chukkels raadplegen! Die is vaker beter voorbereid op dat soort vragenwrote:Haha noujah het was niet specifiek jou hoor, al had ik het wel leuk gevonden, maarja maakt ook niet uit, uiteindelijk hoefde het al niet meerwrote:Helaas heb ik Pommer niet kunnen meeten. Volgens Olijfboompje had hij baat bij het meeten van mij, reden onbekend.