Die het naar alle waarschijnlijheid begeven heeft.
opbouwen is bijna klaar. laatste beetjes nog
Vraag ik meteen ofdat één niet-hardtraxxer er bij mag staan. Ze is wel het nichtje van Jowanwrote:hopelijk komen er niet allemaal mensen bij die groepsfoto die niet van hardtraxx zijn..
dat doet maar eens gauw ja!wrote:Vraag ik meteen ofdat één niet-hardtraxxer er bij mag staan. Ze is wel het nichtje van Jowanwrote:hopelijk komen er niet allemaal mensen bij die groepsfoto die niet van hardtraxx zijn...
Haha, gaan we niet een beetje te ver hier?wrote:ik vraag freddyadu8 of hij extra beveiliging kan neerzetten voor de meeting!
wrote:Haha, gaan we niet een beetje te ver hier?wrote:ik vraag freddyadu8 of hij extra beveiliging kan neerzetten voor de meeting!
wrote:wrote:Haha, gaan we niet een beetje te ver hier?wrote:ik vraag freddyadu8 of hij extra beveiliging kan neerzetten voor de meeting!
nope.
kan nog verder. hong kong?
Bij Zany ben ik denk ik niet, ik meet je dan wel @ Thera vs D&Rwrote:Ik ga de meeting nooit redden ben ik bang. Dus voor mij aub een speciale dawasiknie-meeting om 10 uur bij Zany en een partyflock-fotograaf voor de groepsfoto met Willy!
Zany: bij is!wrote:Ik ga de meeting nooit redden ben ik bang. Dus voor mij aub een speciale dawasiknie-meeting om 10 uur bij Zany en een partyflock-fotograaf voor de groepsfoto met Willy!
we printen je hoofd op A2 formaat uit en hangen die naast thera.wrote:Ik ga de meeting nooit redden ben ik bang. Dus voor mij aub een speciale dawasiknie-meeting om 10 uur bij Zany en een partyflock-fotograaf voor de groepsfoto met Willy!
Schaam je dood. Weer naar die gare herrie van The Machine zeker... nee dankjewel.wrote:Bij Zany ben ik denk ik niet, ik meet je dan wel @ Thera vs D&Rwrote:Ik ga de meeting nooit redden ben ik bang. Dus voor mij aub een speciale dawasiknie-meeting om 10 uur bij Zany en een partyflock-fotograaf voor de groepsfoto met Willy!
wrote:Schaam je dood. Weer naar die gare herrie van The Machine zeker... nee dankjewel.
Is dat zo?wrote:zet thera en geck-o maar erbij. zij komen naar meeting en achterafje bbqen met de rest.
dat begreep ik zowrote:Is dat zo?wrote:zet thera en geck-o maar erbij. zij komen naar meeting en achterafje bbqen met de rest.
wrote:Schaam je dood. Weer naar die gare herrie van The Machine zeker... nee dankjewel.wrote:Bij Zany ben ik denk ik niet, ik meet je dan wel @ Thera vs D&Rwrote:Ik ga de meeting nooit redden ben ik bang. Dus voor mij aub een speciale dawasiknie-meeting om 10 uur bij Zany en een partyflock-fotograaf voor de groepsfoto met Willy!
Hahaha dat zien we daar wel danwrote:Als dat al herrie is![]()
En Rik je gaat toch met mij mee? Als er geBBQed wordt mot ik dr bij zijn heur hahah
ik heb t nog eens op twitter nagekeken en t klopt!wrote:Is dat zo?wrote:zet thera en geck-o maar erbij. zij komen naar meeting en achterafje bbqen met de rest.