Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
S
Die het naar alle waarschijnlijheid begeven heeft.
E
er zal om half 6 een zichtbaarbordje aanwezig zijn met Hardtraxx erop :)

opbouwen is bijna klaar. laatste beetjes nog :D
Hardtraxx Elite
2107 posts member since 2010
last seen Feb 2018
hopelijk komen er niet allemaal mensen bij die groepsfoto die niet van hardtraxx zijn..
S
RobertV wrote:hopelijk komen er niet allemaal mensen bij die groepsfoto die niet van hardtraxx zijn..
Vraag ik meteen ofdat één niet-hardtraxxer er bij mag staan. Ze is wel het nichtje van Jowan :D.
Hardtraxx Addict
1055 posts member since 2008
last seen Nov 2021
Vriend van me afgezegd.. dus geen vervoer nu. Dus nu kan ik ook niet.. :(
Maar nu even proberen andere mensen over te halen :P
E
stefaneke wrote:
RobertV wrote:hopelijk komen er niet allemaal mensen bij die groepsfoto die niet van hardtraxx zijn..
Vraag ik meteen ofdat één niet-hardtraxxer er bij mag staan. Ze is wel het nichtje van Jowan :D.
dat doet maar eens gauw ja! :D

ik vraag freddyadu8 of hij extra beveiliging kan neerzetten voor de meeting!
S
biscuit wrote:ik vraag freddyadu8 of hij extra beveiliging kan neerzetten voor de meeting!
Haha, gaan we niet een beetje te ver hier? :$
E
stefaneke wrote:
biscuit wrote:ik vraag freddyadu8 of hij extra beveiliging kan neerzetten voor de meeting!

nope.

kan nog verder. hong kong?
Hardtraxx Elite
2107 posts member since 2010
last seen Feb 2018
biscuit wrote:
stefaneke wrote:

nope.

kan nog verder. hong kong?
:lol:
S
Sgoed, kom ik op de tractor :whistle:
E
zet thera en geck-o maar erbij. zij komen naar meeting en achterafje bbqen met de rest.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Ik ga de meeting nooit redden ben ik bang. Dus voor mij aub een speciale dawasiknie-meeting om 10 uur bij Zany en een partyflock-fotograaf voor de groepsfoto met Willy!
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
dawasiknie wrote:Ik ga de meeting nooit redden ben ik bang. Dus voor mij aub een speciale dawasiknie-meeting om 10 uur bij Zany en een partyflock-fotograaf voor de groepsfoto met Willy!
Bij Zany ben ik denk ik niet, ik meet je dan wel @ Thera vs D&R :loving:
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
dawasiknie wrote:Ik ga de meeting nooit redden ben ik bang. Dus voor mij aub een speciale dawasiknie-meeting om 10 uur bij Zany en een partyflock-fotograaf voor de groepsfoto met Willy!
Zany: bij is!
E
we printen je hoofd op A2 formaat uit en hangen die naast thera.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Pommer wrote:
Schaam je dood. Weer naar die gare herrie van The Machine zeker... nee dankjewel.
S
dawasiknie wrote:Schaam je dood. Weer naar die gare herrie van The Machine zeker... nee dankjewel.
:aww:
Artist
1973 posts member since 2009
biscuit wrote:zet thera en geck-o maar erbij. zij komen naar meeting en achterafje bbqen met de rest.
Is dat zo? :P
E
Geck-o wrote:
biscuit wrote:zet thera en geck-o maar erbij. zij komen naar meeting en achterafje bbqen met de rest.
dat begreep ik zo :$
Bierkoning
last seen Aug 2026
dawasiknie wrote:
Pommer wrote:
Schaam je dood. Weer naar die gare herrie van The Machine zeker... nee dankjewel.
:cry:

The Machine is een held :worship:
Artist
3579 posts member since 2009
last seen 9 days ago
Als dat al herrie is xd

En Rik je gaat toch met mij mee? Als er geBBQed wordt mot ik dr bij zijn heur hahah
Bierkoning
last seen Aug 2026
Meneer Thera wilt u zo vriendelijk zijn om Shade te draaien als je die hebt :whistle:
Artist
1973 posts member since 2009
DjThera wrote:Als dat al herrie is xd

En Rik je gaat toch met mij mee? Als er geBBQed wordt mot ik dr bij zijn heur hahah
Hahaha dat zien we daar wel dan :P
E
Geck-o wrote:
ik heb t nog eens op twitter nagekeken en t klopt! :thumbsup:

c u :corn:
E
ik ben morgen vanaf 10 uur op wish. mocht iemand me nodig hebben pm dan freddyadu8 of zoek me via twitter van hdhessel(@hesselhermans)

en mocht iemand al mn nummer hebben schroom niet en bel/sms!

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 9 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 5 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 5 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 9 days ago