Valt te hopen voor Willy dat het een leuk meisje was dan.wrote:volgensmij zag ik willy tijdens degos & re-done vs thera aan de tas van een meisje hangen.wrote:Maar Willy is nu Deaud
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Leek wel of je er heel anders uit zag dan op Loudnesswrote:Heb weer genoeg bekenden van hier gezien en gesproken
C
Oh leek hij op Chris one dan?wrote:Leek wel of je er heel anders uit zag dan op Loudnesswrote:Heb weer genoeg bekenden van hier gezien en gesprokenEen ander kapsel doet wonderen
Haha, ik herkende hem eerst ook niet toen hij mij aankeek.wrote:Leek wel of je er heel anders uit zag dan op Loudnesswrote:Heb weer genoeg bekenden van hier gezien en gesprokenEen ander kapsel doet wonderen
Bij de zomer hoort een zomercoupe hewrote:Leek wel of je er heel anders uit zag dan op Loudnesswrote:Heb weer genoeg bekenden van hier gezien en gesprokenEen ander kapsel doet wonderen
wrote:Was niet bij de meeting maar heb weer heel HT gezien en gesproken, en nog wat nieuwe mensen ontmoet. Was weer erg gezellig.
Fijn om te zien dat iedereen zich zo kostelijk geamuseerd heeft met Willy. Of niet Geck-O
E
krijg net belletje van organisatie dat we(ik, hessel en mike en nog wat andere goed werk haddden afgeleverd.
volgend jaar zou ik weer mogen komen als ik wilde.
ik zal tzt volgend jaar een topic maken
of de bestaande aanpassen.
WiSH events: see you next year!
voor diegene die mij gepmd hebben of gereageerd hebben in topic: jullie namen zijn opgeschreven en ik pm jullie als ik een nieuw feestje heb.
volgend jaar zou ik weer mogen komen als ik wilde.
ik zal tzt volgend jaar een topic maken
WiSH events: see you next year!
voor diegene die mij gepmd hebben of gereageerd hebben in topic: jullie namen zijn opgeschreven en ik pm jullie als ik een nieuw feestje heb.
Het was gezellig
. De groeps foto had ik gemist. Terwijl Khadber het nog wel melde tegen me
. Maar ik was te sloom om naar voren te gaan
. Maar wat een feest was het
!
Sowieso! Was een heerlijk feestje, een passend onderdeel van een geniaal weekend!wrote:Lekker losgegaan op dit feestje
wie had een noisecontrolers shirt aan die herkende ik ergens van maar weet niet meer wie ?
S
robertvwrote:wie had een noisecontrolers shirt aan die herkende ik ergens van maar weet niet meer wie ?
misschien van jumpen??wrote:wie had een noisecontrolers shirt aan die herkende ik ergens van maar weet niet meer wie ?
Who was there
Nobody has said they're going yet.