Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Ik was inderdaad goed voorbereid. Ik had namelijk al een negatief antwoord gegeven op zijn vraag. ^^
Hardtraxx Addict
1521 posts member since 2011
last seen Sep 2013
Chukkels wrote:Ik was inderdaad goed voorbereid. Ik had namelijk al een negatief antwoord gegeven op zijn vraag. ^^
Dat vind ik asociaal. Egoïst! Je moet wel klaar staan voor anderen.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Squirrie wrote:
Chukkels wrote:Ik was inderdaad goed voorbereid. Ik had namelijk al een negatief antwoord gegeven op zijn vraag. ^^
Maar ik had niet de middelen om anderen uit de brand te helpen. Normaal sta ik altijd klaar voor mensen met betrekking tot advies en hulp. Dat heb zelfs jij nog ondervonden de afgelopen keren.
Hardtraxx Addict
last seen Sep 2013
Chukkels wrote:
Squirrie wrote:
Maar ik had niet de middelen om anderen uit de brand te helpen. Normaal sta ik altijd klaar voor mensen met betrekking tot advies en hulp. Dat heb zelfs jij nog ondervonden de afgelopen keren.
Dan is het goed!

Voortaan dus betere voorbereiding treffen.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Jij had die voorbereidingen toch genomen deze keer? Want dat doe je toch altijd? Ik ben namelijk niet zo op een nuchtere dag :)
Hardtraxx Elite
2417 posts member since 2009
last seen Jan 2024
Dus wie waren er allemaal op de meeting?
Hardtraxx Addict
last seen Sep 2013
Chukkels wrote:Jij had die voorbereidingen toch genomen deze keer? Want dat doe je toch altijd? Ik ben namelijk niet zo op een nuchtere dag :)
Nuchter? Nu snap ik het niet meer. Gister snapte ik er al niet veel van, maar dit slaat alles! Chukkels en nuchter, no way!
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Titatovenaar wrote:Dus wie waren er allemaal op de meeting?
Ik was er, er waren alleen zoveel mensen dat ik niet iedereen heb gesproken, maar ik denk de meesten toch wel
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Dankzij een iets uitgelopen preparty (zeg maar zo'n 4 uur uitloop) waren wij op heet moment van de meeting nog niet binnen. :( maar later nog enorm veel Hardtraxxers gezien en gesproken :D
Squirrie wrote:
Chukkels wrote:Jij had die voorbereidingen toch genomen deze keer? Want dat doe je toch altijd? Ik ben namelijk niet zo op een nuchtere dag :)
Nuchter? Nu snap ik het niet meer. Gister snapte ik er al niet veel van, maar dit slaat alles! Chukkels en nuchter, no way!
Nee, het was wel duidelijk dat jij gisteren je eigen denkbeeld niet meer van de werkelijkheid kon onderscheiden. :kiss2:
Hardtraxx Addict
last seen Sep 2013
Chukkels wrote:
Ik moest helaas voor zaken bij een andere meeting aanwezig zijn. :( maar later nog enorm veel Hardtraxxers gezien en stuff geleverd :D
Fixed.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Inderdaad. Aangezien ik geen zin had in 2 Raketjes per keer, maar wel alleen maar per 2 kon kopen, ben ik lievvvvv geweest en heb ik het overgebleven ijsje uitgedeeld! :D
C
Ik half/half
Pommer
Rik
Josh-T
G1LL
Solutio
The I's
Thera (volgens mij)

En nog wat andere die ik niet ken
Hardtraxx Addict
last seen Sep 2013
Chukkels wrote:Inderdaad. Aangezien ik geen zin had in 2 Raketjes per keer, maar wel alleen maar per 2 kon kopen, ben ik lievvvvv geweest en heb ik het overgebleven ijsje uitgedeeld! :D
Held :loving:
Hardtraxx Elite
2107 posts member since 2010
last seen Feb 2018
Ik sta wel op de foto maar niet echt mega veel mensen gesproken.
C
RobertV wrote:Ik sta wel op de foto maar niet echt mega veel mensen gesproken.
Met mij wel

Maar oh oh, heldige momentjes van keihard losgaan damn!
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Bedankt voor het snoepgoed chukkels het heeft goed gesmaakt! Ik kon helaas niet bij de meeting zijn ik had een afspraak met chukkels.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
mrazura wrote:Bedankt voor het snoepgoed chukkels het heeft goed gesmaakt! Ik kon helaas niet bij de meeting zijn ik had een afspraak met chukkels.
Het is ook niet te geloven hé. Heb je een pakje menthol sigaretten, steek je er een op en verlies je de resterende inhoud van het pakje op de mainstage, omdat je niet helemaal honderd bent. Maar goed, ik ben blij dat de normale peuken die ik je daarna gaf smaakten, hoor. Lucky Strike FTW! :thumbsup:
Hardtraxx Elite
last seen Feb 2018
robkuh1990 wrote:
RobertV wrote:Ik sta wel op de foto maar niet echt mega veel mensen gesproken.
Met mij wel

Maar oh oh, heldige momentjes van keihard losgaan damn!
blijft van men bier af kut! xd
Last edited by RobertV on , edited 1 time in total.
C
Haha, welk bier?
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Chukkels en squir tis geen msn...
Hardtraxx Addict
last seen Sep 2013
Rik wrote:Chukkels en squir tis geen msn...
Nee klopt, het is HardTraxx :D
S
Ik ben ook bij de meeting geweest en sta op de foto, maar had totaal geen zin om in gesprek te gaan met iedereen. Ik had aan het begin van de avond een paarse zelda genomen waar ik direct weer spijt van kreeg. Ik ging namelijk zo lekker zonder die zooi op Slim Shore. Hierdoor ook weer zoals standaard veel idiote dingen gedaan/gezegt. Ach ja je leeft maar één keer.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Dat vermoeden had ik al. Sommige smiley-combinaties werken niet :(
verder is het meeste van onze post toch wel inhoudelijk gerelateerd aan het te bespreken onderwerp, lijkt me zo. :$

Want de meeting was vet! :D
Hardtraxx Elite
last seen Feb 2018
robkuh1990 wrote:Haha, welk bier?
MIJN bier. dat ik onder het hek had staan. :P of weet je dat nu al niet meer? :D
Last edited by RobertV on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Addict
last seen Sep 2013
Chukkels wrote:
Dat vermoeden had ik al. Sommige smiley-combinaties werken niet :(
verder is het meeste van onze post toch wel inhoudelijk gerelateerd aan het te bespreken onderwerp, lijkt me zo. :$

Want de meeting was vet! :D
Ja klopt, geslaagde meeting ;) Iedereen kon er met een grote glimlach op het gezicht aan terugdenken. Helaas duurde deze glimlach maar van een korte duur, namelijk 2-4 uur. Ligt aan de lichaamsbouw.

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 33 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 3 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 days ago