Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 18  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 19:23 

Hardtraxxer

biscuit schreef:
Digesta. schreef:
Yeess! ik ga uiteindelijk toch met een paar maten. gratis kaartjes via via. hahaa dik! :D
Probeer ook bij de meeting aanwezig te zijn, hoewel ik nog bijna niemand hier ken op een paar na.

you know me :cool:

gewoon bij de bar gaan staan om half 6 en t personeel vragen of ze mij willen roepen, dan kom ik even langs gehuppeld :P

haha jow is goed, hessel staat daar als het goed is ook achter de bar. maar heb nu het probleem dat de gratis kaartjes niet doorgaan... niet normaal hard aan het balen hier. Wil even goed wel kaartje kopen, maar de anderen hebben daar het geld niet voor over :( alleen gaan zie ik niet echt zitten. nu maar een ultieme poging wagen om maten mee te krijgen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 19:27 

Hardtraxx Elite

Digesta. schreef:
biscuit schreef:
Digesta. schreef:
Yeess! ik ga uiteindelijk toch met een paar maten. gratis kaartjes via via. hahaa dik! :D
Probeer ook bij de meeting aanwezig te zijn, hoewel ik nog bijna niemand hier ken op een paar na.

you know me :cool:

gewoon bij de bar gaan staan om half 6 en t personeel vragen of ze mij willen roepen, dan kom ik even langs gehuppeld :P

haha jow is goed, hessel staat daar als het goed is ook achter de bar. maar heb nu het probleem dat de gratis kaartjes niet doorgaan... niet normaal hard aan het balen hier. Wil even goed wel kaartje kopen, maar de anderen hebben daar het geld niet voor over :( alleen gaan zie ik niet echt zitten. nu maar een ultieme poging wagen om maten mee te krijgen!

Er is een prijsvraag van TiLLT op dit moment op twitter en Machine gaat ook nog wat weg geven vandaag :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 19:42 

Hardtraxxer

Titatovenaar schreef:
Er is een prijsvraag van TiLLT op dit moment op twitter en Machine gaat ook nog wat weg geven vandaag :)

maar ben geen 18, dus denk dat ik dan weinig kans maak :P vandaar dat ze de gratis kaarten via 'doe een wens' niet wilden geven. die hadden aan de ouder van mijn maat nagevraagd of degenen wel 18+ waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 21:30 

Insomnia was echt te klein gek.... voor dat tentje :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 09:25 

Hardtraxx Veteran

robkuh1990 schreef:
Insomnia was echt te klein gek.... voor dat tentje :lol:

Pics?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 09:31 

Nope....
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 11:17 

Donateur

Morgenavond even luisteren naar www.thelimit.fm!
Kun je nog iets winnen... ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 18:23 

Hardtraxxer

Ook ik zal bij de meeting aanwezig zijn. Dit alleen al omdat ik heel de dag op de magic show stage rondhang. Maar er is toch niemand hier die me zal kennen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 19:59 

Hardtraxx Newbie

Heb echt zin in zaterdag , eindelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 20:13 

Hardtraxx Newbie

Woodside schreef:
Ook ik zal bij de meeting aanwezig zijn. Dit alleen al omdat ik heel de dag op de magic show stage rondhang. Maar er is toch niemand hier die me zal kennen :P

Je bent niet de enige
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 21:04 

Hardtraxx Beheerder

Komt Rossum even een groepsfoto schieten? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 21:11 

Jor-D schreef:
Komt Rossum even een groepsfoto schieten? ^^

is een optie. zal wel een brede lens moeten nemen want de meeting zal erg groot worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 21:43 

vast en zeker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 21:45 

Heb um al getwitterd... dat ik klusje voor um heb.... maarre... Biscuit... kun je ff paar beveiligers regelen zodat we lekkere ruimte krijgen voor de groepsfoto?

Offee... willen we de geminizers erook op en gaan we met z'n allen voor het podium staan voor een fucking grote foto?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 22:04 

robkuh1990 schreef:
Heb um al getwitterd... dat ik klusje voor um heb.... maarre... Biscuit... kun je ff paar beveiligers regelen zodat we lekkere ruimte krijgen voor de groepsfoto?

Offee... willen we de geminizers erook op en gaan we met z'n allen voor het podium staan voor een fucking grote foto?

voor t podium. beveiligers zal geen probleem zijn. freddyadu8 vragen want hij doet organiseren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 22:06 

De beveiligers zouden gewoon een gebied moeten afzetten met bouwhekken, waar de htxx'ers los kunnen gaan. Alhoewel ik denk dat die bouwhekken bij sommige vanzelf wel komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 22:07 

Donateur

stefaneke schreef:
De beveiligers zouden gewoon een gebied moeten afzetten met bouwhekken, waar de htxx'ers los kunnen gaan. .

Hulde voor zulke posts :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 23:54 

Oh trouwens..

Voor de groepsfoto mogen we voor het podium gaan staan van de Insomnia. Let wel: VOOR de hekken.. niet erachter en niet op het podium
(anders worden de beveiligers niet zo vriendelijk)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 01:18 

Hardtraxx Elite

robkuh1990 schreef:
Oh trouwens..

Voor de groepsfoto mogen we voor het podium gaan staan van de Insomnia. Let wel: VOOR de hekken.. niet erachter en niet op het podium
(anders worden de beveiligers niet zo vriendelijk)

Klinkt heel goed!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 10:36 

Zo kunnen we tenminste The Geminizers erook bij hebben..

t'zou zo vervelnd zijn als ze forever alone kopjes kregen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 13:49 

Donateur

Schrijf mij er ook maar bij :) Ik kom samen met 1 vriend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 15:22 

Hardtraxx Addict

Als goed is ben ik er morgen ook bij :D Samen met 1 vriend
Eindelijk "iedereen" hier is ontmoeten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 15:43 

Hardtraxx Elite

iemand nog kaartje over?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 15:46 

Hardtraxx Addict

Ik kom me gezicht ook even laten zien, kaartjes gewonnen :)!

Half 6, Imsomnia stage, ga me best doen het te onthouden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 18:40 

Even m'n camera in orde maken :)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 18  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten