Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxxer
130 posts member since 2010
last seen Dec 2025
biscuit wrote:
Digesta. wrote:Yeess! ik ga uiteindelijk toch met een paar maten. gratis kaartjes via via. hahaa dik! :D
Probeer ook bij de meeting aanwezig te zijn, hoewel ik nog bijna niemand hier ken op een paar na.
you know me :cool:

gewoon bij de bar gaan staan om half 6 en t personeel vragen of ze mij willen roepen, dan kom ik even langs gehuppeld :P
haha jow is goed, hessel staat daar als het goed is ook achter de bar. maar heb nu het probleem dat de gratis kaartjes niet doorgaan... niet normaal hard aan het balen hier. Wil even goed wel kaartje kopen, maar de anderen hebben daar het geld niet voor over :( alleen gaan zie ik niet echt zitten. nu maar een ultieme poging wagen om maten mee te krijgen!
Hardtraxx Elite
2417 posts member since 2009
last seen Jan 2024
Digesta. wrote:
biscuit wrote:
Digesta. wrote:Yeess! ik ga uiteindelijk toch met een paar maten. gratis kaartjes via via. hahaa dik! :D
Probeer ook bij de meeting aanwezig te zijn, hoewel ik nog bijna niemand hier ken op een paar na.
you know me :cool:

gewoon bij de bar gaan staan om half 6 en t personeel vragen of ze mij willen roepen, dan kom ik even langs gehuppeld :P
haha jow is goed, hessel staat daar als het goed is ook achter de bar. maar heb nu het probleem dat de gratis kaartjes niet doorgaan... niet normaal hard aan het balen hier. Wil even goed wel kaartje kopen, maar de anderen hebben daar het geld niet voor over :( alleen gaan zie ik niet echt zitten. nu maar een ultieme poging wagen om maten mee te krijgen!
Er is een prijsvraag van TiLLT op dit moment op twitter en Machine gaat ook nog wat weg geven vandaag :)
Hardtraxxer
130 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Titatovenaar wrote:Er is een prijsvraag van TiLLT op dit moment op twitter en Machine gaat ook nog wat weg geven vandaag :)
maar ben geen 18, dus denk dat ik dan weinig kans maak :P vandaar dat ze de gratis kaarten via 'doe een wens' niet wilden geven. die hadden aan de ouder van mijn maat nagevraagd of degenen wel 18+ waren.
C
Insomnia was echt te klein gek.... voor dat tentje :lol:
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 12 hours ago
robkuh1990 wrote:Insomnia was echt te klein gek.... voor dat tentje :lol:
Pics?
C
Nope....
Donateur
1973 posts member since 2008
Morgenavond even luisteren naar www.thelimit.fm!
Kun je nog iets winnen... ;)
W
Hardtraxxer
265 posts member since 2010
last seen Feb 2023
Ook ik zal bij de meeting aanwezig zijn. Dit alleen al omdat ik heel de dag op de magic show stage rondhang. Maar er is toch niemand hier die me zal kennen :P
R
5 posts member since 2011
last seen Jul 2012
Heb echt zin in zaterdag , eindelijk
R
5 posts member since 2011
last seen Jul 2012
Woodside wrote:Ook ik zal bij de meeting aanwezig zijn. Dit alleen al omdat ik heel de dag op de magic show stage rondhang. Maar er is toch niemand hier die me zal kennen :P
Je bent niet de enige
Hardtraxx Admin
6144 posts member since 2008
last seen 40 minutes ago
Komt Rossum even een groepsfoto schieten? ^^
E
Jor-D wrote:Komt Rossum even een groepsfoto schieten? ^^
is een optie. zal wel een brede lens moeten nemen want de meeting zal erg groot worden.
E
vast en zeker.
C
Heb um al getwitterd... dat ik klusje voor um heb.... maarre... Biscuit... kun je ff paar beveiligers regelen zodat we lekkere ruimte krijgen voor de groepsfoto?

Offee... willen we de geminizers erook op en gaan we met z'n allen voor het podium staan voor een fucking grote foto?
E
robkuh1990 wrote:Heb um al getwitterd... dat ik klusje voor um heb.... maarre... Biscuit... kun je ff paar beveiligers regelen zodat we lekkere ruimte krijgen voor de groepsfoto?

Offee... willen we de geminizers erook op en gaan we met z'n allen voor het podium staan voor een fucking grote foto?
voor t podium. beveiligers zal geen probleem zijn. freddyadu8 vragen want hij doet organiseren.
S
De beveiligers zouden gewoon een gebied moeten afzetten met bouwhekken, waar de htxx'ers los kunnen gaan. Alhoewel ik denk dat die bouwhekken bij sommige vanzelf wel komen.
Donateur
3580 posts member since 2009
last seen Nov 2021
stefaneke wrote:De beveiligers zouden gewoon een gebied moeten afzetten met bouwhekken, waar de htxx'ers los kunnen gaan. .
Hulde voor zulke posts :worship:
C
Oh trouwens..

Voor de groepsfoto mogen we voor het podium gaan staan van de Insomnia. Let wel: VOOR de hekken.. niet erachter en niet op het podium
(anders worden de beveiligers niet zo vriendelijk)
Hardtraxx Elite
2417 posts member since 2009
last seen Jan 2024
robkuh1990 wrote:Oh trouwens..

Voor de groepsfoto mogen we voor het podium gaan staan van de Insomnia. Let wel: VOOR de hekken.. niet erachter en niet op het podium
(anders worden de beveiligers niet zo vriendelijk)
Klinkt heel goed!!
C
Zo kunnen we tenminste The Geminizers erook bij hebben..

t'zou zo vervelnd zijn als ze forever alone kopjes kregen
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
Schrijf mij er ook maar bij :) Ik kom samen met 1 vriend.
Hardtraxx Addict
1055 posts member since 2008
last seen Nov 2021
Als goed is ben ik er morgen ook bij :D Samen met 1 vriend
Eindelijk "iedereen" hier is ontmoeten xd
Hardtraxx Elite
2049 posts member since 2009
last seen Apr 2013
iemand nog kaartje over?
Hardtraxx Addict
1054 posts member since 2010
last seen Oct 2015
Ik kom me gezicht ook even laten zien, kaartjes gewonnen :)!

Half 6, Imsomnia stage, ga me best doen het te onthouden.
S
Even m'n camera in orde maken :)

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 40 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 6 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 6 hours ago