haha jow is goed, hessel staat daar als het goed is ook achter de bar. maar heb nu het probleem dat de gratis kaartjes niet doorgaan... niet normaal hard aan het balen hier. Wil even goed wel kaartje kopen, maar de anderen hebben daar het geld niet voor overwrote:you know mewrote:Yeess! ik ga uiteindelijk toch met een paar maten. gratis kaartjes via via. hahaa dik!![]()
Probeer ook bij de meeting aanwezig te zijn, hoewel ik nog bijna niemand hier ken op een paar na.![]()
gewoon bij de bar gaan staan om half 6 en t personeel vragen of ze mij willen roepen, dan kom ik even langs gehuppeld
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Er is een prijsvraag van TiLLT op dit moment op twitter en Machine gaat ook nog wat weg geven vandaagwrote:haha jow is goed, hessel staat daar als het goed is ook achter de bar. maar heb nu het probleem dat de gratis kaartjes niet doorgaan... niet normaal hard aan het balen hier. Wil even goed wel kaartje kopen, maar de anderen hebben daar het geld niet voor overwrote:you know mewrote:Yeess! ik ga uiteindelijk toch met een paar maten. gratis kaartjes via via. hahaa dik!![]()
Probeer ook bij de meeting aanwezig te zijn, hoewel ik nog bijna niemand hier ken op een paar na.![]()
gewoon bij de bar gaan staan om half 6 en t personeel vragen of ze mij willen roepen, dan kom ik even langs gehuppeldalleen gaan zie ik niet echt zitten. nu maar een ultieme poging wagen om maten mee te krijgen!
maar ben geen 18, dus denk dat ik dan weinig kans maakwrote:Er is een prijsvraag van TiLLT op dit moment op twitter en Machine gaat ook nog wat weg geven vandaag
C
Insomnia was echt te klein gek.... voor dat tentje 
Pics?wrote:Insomnia was echt te klein gek.... voor dat tentje
C
Nope....
W
Hardtraxxer
265 posts member since 2010
last seen Feb 2023
Ook ik zal bij de meeting aanwezig zijn. Dit alleen al omdat ik heel de dag op de magic show stage rondhang. Maar er is toch niemand hier die me zal kennen 
R
5 posts member since 2011
last seen Jul 2012
Heb echt zin in zaterdag , eindelijk
R
5 posts member since 2011
last seen Jul 2012
Je bent niet de enigewrote:Ook ik zal bij de meeting aanwezig zijn. Dit alleen al omdat ik heel de dag op de magic show stage rondhang. Maar er is toch niemand hier die me zal kennen
Komt Rossum even een groepsfoto schieten? 
E
is een optie. zal wel een brede lens moeten nemen want de meeting zal erg groot worden.wrote:Komt Rossum even een groepsfoto schieten?
E
vast en zeker.
C
Heb um al getwitterd... dat ik klusje voor um heb.... maarre... Biscuit... kun je ff paar beveiligers regelen zodat we lekkere ruimte krijgen voor de groepsfoto?
Offee... willen we de geminizers erook op en gaan we met z'n allen voor het podium staan voor een fucking grote foto?
Offee... willen we de geminizers erook op en gaan we met z'n allen voor het podium staan voor een fucking grote foto?
E
voor t podium. beveiligers zal geen probleem zijn. freddyadu8 vragen want hij doet organiseren.wrote:Heb um al getwitterd... dat ik klusje voor um heb.... maarre... Biscuit... kun je ff paar beveiligers regelen zodat we lekkere ruimte krijgen voor de groepsfoto?
S
De beveiligers zouden gewoon een gebied moeten afzetten met bouwhekken, waar de htxx'ers los kunnen gaan. Alhoewel ik denk dat die bouwhekken bij sommige vanzelf wel komen.
Hulde voor zulke postswrote:De beveiligers zouden gewoon een gebied moeten afzetten met bouwhekken, waar de htxx'ers los kunnen gaan. .
C
Oh trouwens..
Voor de groepsfoto mogen we voor het podium gaan staan van de Insomnia. Let wel: VOOR de hekken.. niet erachter en niet op het podium
(anders worden de beveiligers niet zo vriendelijk)
Voor de groepsfoto mogen we voor het podium gaan staan van de Insomnia. Let wel: VOOR de hekken.. niet erachter en niet op het podium
Klinkt heel goed!!wrote:Oh trouwens..
C
Zo kunnen we tenminste The Geminizers erook bij hebben..
t'zou zo vervelnd zijn als ze forever alone kopjes kregen
t'zou zo vervelnd zijn als ze forever alone kopjes kregen
Schrijf mij er ook maar bij
Ik kom samen met 1 vriend.
Als goed is ben ik er morgen ook bij
Samen met 1 vriend
Eindelijk "iedereen" hier is ontmoeten
Eindelijk "iedereen" hier is ontmoeten
Ik kom me gezicht ook even laten zien, kaartjes gewonnen
!
Half 6, Imsomnia stage, ga me best doen het te onthouden.
Half 6, Imsomnia stage, ga me best doen het te onthouden.
S
Even m'n camera in orde maken 
Who was there
Nobody has said they're going yet.