Eric?wrote:Sleur eric dan ook meteen meewrote:Pff was nog steeds aan het twijfelen maar fuck it... ik ga gewoon. Kan mij het schelen.
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
E
you know mewrote:Yeess! ik ga uiteindelijk toch met een paar maten. gratis kaartjes via via. hahaa dik!![]()
Probeer ook bij de meeting aanwezig te zijn, hoewel ik nog bijna niemand hier ken op een paar na.
gewoon bij de bar gaan staan om half 6 en t personeel vragen of ze mij willen roepen, dan kom ik even langs gehuppeld
trouwens: t kan best gezellige meeting worden heb ik zo t idee.
kwam iris93 ook?
haha als ze komt, allemaal een waterpistool fixen, en bereid je dan maar voor..

wrote: Bijvoorbeeld.
Hoe geniaal zou dat zijn?
Zie je iedereen rondrennen met een waterpistool, loop ik daar te spuiten met mn tiet
Iris komt niet
Ik sleep haar wel mee naar Free Festival 
C
Dominator is beter!
Ja uit Hellevoetwrote:Eric?wrote:Sleur eric dan ook meteen meewrote:Pff was nog steeds aan het twijfelen maar fuck it... ik ga gewoon. Kan mij het schelen.
Was dat die gozer die met Robin was op DQ? Toen ik jullie bij de Magenta zag?wrote: Ja uit HellevoetGaat met Kirsten enzo om, stond ook bij jullie met intents. Denk die ken je wel haha
Oh dan weet ik wel wie je bedoelt. Maar kweet niet of die ook gaat man, Kir enzo zijn er namelijk niet bij haha.wrote:Ja uit HellevoetGaat met Kirsten enzo om, stond ook bij jullie met intents. Denk die ken je wel haha
Haha pipo, dan moet ik toch zwanger zijnwrote:haha als ze komt, allemaal een waterpistool fixen, en bereid je dan maar voor..
wrote: Bijvoorbeeld.
Hoe geniaal zou dat zijn?
Zie je iedereen rondrennen met een waterpistool, loop ik daar te spuiten met mn tiet
Mij nog lang niet gezien
Maar als jullie er lol aan beleven mij nat te spuiten (let wel; alleen met een waterpistool) en het is mooi weer, ga je gang.
zolang ik mn mobiel niet op zak heb en mn sigaretten het overleven haha
Haha Free Festival sowiesowrote:Iris komt nietIk sleep haar wel mee naar Free Festival
kneitershard!
Nou die meeting wordt dus een groot spuitfestijn... 
Dit klinkt... uhm... Ja....wrote:Nou die meeting wordt dus een groot spuitfestijn...
Word een mooi weertje zaterdag 
nou?wrote:Dit klinkt... uhm... Ja....wrote:Nou die meeting wordt dus een groot spuitfestijn...
Ernstig fout.wrote:nou?wrote:Dit klinkt... uhm... Ja....wrote:Nou die meeting wordt dus een groot spuitfestijn...
Ja omdat ik die actie van die vrouw geniaal vond hahawrote:Jij begon er zelf over
Zal de hele meeting ook van jouw actie vinden mocht jij dat gedaan hebben 
Ongetwijfeldwrote:Zal de hele meeting ook van jouw actie vinden mocht jij dat gedaan hebben
J
Hardtraxx Newbie
33 posts member since 2010
last seen Oct 2013
Ik ben ook aanwezig!
Eerste HT meeting! hahahah!:P

Eerste HT meeting! hahahah!:P
Voor de liefhebbers is er ook een playboy mansion he
kunnen jullie elkaar daar onderspuiten 
E
wrote:Dominator is beter!
zet fredddyau de mod er maar ook bij!
die zit toch alleen op kantoor de hele dag. en luisterd slamfm
was behoorlijk verrast toen ik m zag
E
playboy mansion is klaar om te spuitenwrote:Voor de liefhebbers is er ook een playboy mansion hekunnen jullie elkaar daar onderspuiten
parkeren kost tien euro
nou snap ik ook tita waarom de insomnia-stage open air wordt
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
Haha ik kon m al ergens van!wrote:wrote:Dominator is beter!
zet fredddyau de mod er maar ook bij!
die zit toch alleen op kantoor de hele dag. en luisterd slamfm![]()
was behoorlijk verrast toen ik m zag
Haha, ja hij wil wel, maar niemand anders gingwrote:Oh dan weet ik wel wie je bedoelt. Maar kweet niet of die ook gaat man, Kir enzo zijn er namelijk niet bij haha.wrote:Ja uit HellevoetGaat met Kirsten enzo om, stond ook bij jullie met intents. Denk die ken je wel haha
Jepjepwrote:Was dat die gozer die met Robin was op DQ? Toen ik jullie bij de Magenta zag?wrote: Ja uit HellevoetGaat met Kirsten enzo om, stond ook bij jullie met intents. Denk die ken je wel haha
Who was there
Nobody has said they're going yet.