Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 18  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 21:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

modernization schreef:
dawasiknie schreef:
Pff was nog steeds aan het twijfelen maar fuck it... ik ga gewoon. Kan mij het schelen. :yay:

Sleur eric dan ook meteen mee :$

Eric?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 23:01 
 

Digesta. schreef:
Yeess! ik ga uiteindelijk toch met een paar maten. gratis kaartjes via via. hahaa dik! :D
Probeer ook bij de meeting aanwezig te zijn, hoewel ik nog bijna niemand hier ken op een paar na.


you know me :cool:

gewoon bij de bar gaan staan om half 6 en t personeel vragen of ze mij willen roepen, dan kom ik even langs gehuppeld :P



trouwens: t kan best gezellige meeting worden heb ik zo t idee.

kwam iris93 ook? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 23:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

haha als ze komt, allemaal een waterpistool fixen, en bereid je dan maar voor..

Iris93 schreef:
Bijvoorbeeld.
Hoe geniaal zou dat zijn?
Zie je iedereen rondrennen met een waterpistool, loop ik daar te spuiten met mn tiet :lol:

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 01:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iris komt niet :( Ik sleep haar wel mee naar Free Festival :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 08:43 
 

Dominator is beter!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 10:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
modernization schreef:
dawasiknie schreef:
Pff was nog steeds aan het twijfelen maar fuck it... ik ga gewoon. Kan mij het schelen. :yay:

Sleur eric dan ook meteen mee :$

Eric?

Ja uit Hellevoet :P Gaat met Kirsten enzo om, stond ook bij jullie met intents. Denk die ken je wel haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 10:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

modernization schreef:
Ja uit Hellevoet :P Gaat met Kirsten enzo om, stond ook bij jullie met intents. Denk die ken je wel haha :P


Was dat die gozer die met Robin was op DQ? Toen ik jullie bij de Magenta zag? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 12:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

modernization schreef:
Ja uit Hellevoet :P Gaat met Kirsten enzo om, stond ook bij jullie met intents. Denk die ken je wel haha :P

Oh dan weet ik wel wie je bedoelt. Maar kweet niet of die ook gaat man, Kir enzo zijn er namelijk niet bij haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 12:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
haha als ze komt, allemaal een waterpistool fixen, en bereid je dan maar voor..

Iris93 schreef:
Bijvoorbeeld.
Hoe geniaal zou dat zijn?
Zie je iedereen rondrennen met een waterpistool, loop ik daar te spuiten met mn tiet :lol:

:lol:


Haha pipo, dan moet ik toch zwanger zijn :lol:
Mij nog lang niet gezien :x

Maar als jullie er lol aan beleven mij nat te spuiten (let wel; alleen met een waterpistool) en het is mooi weer, ga je gang.
zolang ik mn mobiel niet op zak heb en mn sigaretten het overleven haha :$

Chukkels schreef:
Iris komt niet :( Ik sleep haar wel mee naar Free Festival :thumbsup:


Haha Free Festival sowieso :yay:
kneitershard!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 13:11 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Nou die meeting wordt dus een groot spuitfestijn... xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 13:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The I's schreef:
Nou die meeting wordt dus een groot spuitfestijn... xd


Dit klinkt... uhm... Ja.... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Word een mooi weertje zaterdag :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 13:50 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Iris93 schreef:
The I's schreef:
Nou die meeting wordt dus een groot spuitfestijn... xd


Dit klinkt... uhm... Ja.... :P

nou? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 13:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The I's schreef:
Iris93 schreef:
The I's schreef:
Nou die meeting wordt dus een groot spuitfestijn... xd


Dit klinkt... uhm... Ja.... :P

nou? :P


Ernstig fout. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 14:01 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Jij begon er zelf over :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 14:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The I's schreef:
Jij begon er zelf over :P


Ja omdat ik die actie van die vrouw geniaal vond haha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 14:09 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Zal de hele meeting ook van jouw actie vinden mocht jij dat gedaan hebben :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 14:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The I's schreef:
Zal de hele meeting ook van jouw actie vinden mocht jij dat gedaan hebben :P


Ongetwijfeld :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 14:50 
 
Hardtraxx Newbie

Ik ben ook aanwezig!
Eerste HT meeting! hahahah!:P

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 18:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Looking forward to Saturday :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 18:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Voor de liefhebbers is er ook een playboy mansion he ;) kunnen jullie elkaar daar onderspuiten :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 18:15 
 

robkuh1990 schreef:
Dominator is beter!



zet fredddyau de mod er maar ook bij!

die zit toch alleen op kantoor de hele dag. en luisterd slamfm :thumbdown:

was behoorlijk verrast toen ik m zag :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 18:17 
 

Titatovenaar schreef:
Voor de liefhebbers is er ook een playboy mansion he ;) kunnen jullie elkaar daar onderspuiten :cool:


playboy mansion is klaar om te spuiten

parkeren kost tien euro

nou snap ik ook tita waarom de insomnia-stage open air wordt :P passte net niet in de tent xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 18:36 
 
Hardtraxx Veteran

biscuit schreef:
robkuh1990 schreef:
Dominator is beter!



zet fredddyau de mod er maar ook bij!

die zit toch alleen op kantoor de hele dag. en luisterd slamfm :thumbdown:

was behoorlijk verrast toen ik m zag :D


Haha ik kon m al ergens van! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 18:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
modernization schreef:
Ja uit Hellevoet :P Gaat met Kirsten enzo om, stond ook bij jullie met intents. Denk die ken je wel haha :P

Oh dan weet ik wel wie je bedoelt. Maar kweet niet of die ook gaat man, Kir enzo zijn er namelijk niet bij haha.

Haha, ja hij wil wel, maar niemand anders ging :P

Rawbin schreef:
modernization schreef:
Ja uit Hellevoet :P Gaat met Kirsten enzo om, stond ook bij jullie met intents. Denk die ken je wel haha :P


Was dat die gozer die met Robin was op DQ? Toen ik jullie bij de Magenta zag? :P

Jepjep :P
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 18  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten