grapjaswrote:idee bij DR Live te staan?
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
S
E
we doen die sit down op zn hardtraxxs!wrote:grapjaswrote:idee bij DR Live te staan?
en daarna bleren we deze: View on YouTube
S
Partycrasher!
C
Ofja, daar gewoon ongenadig de planken uit de grond te stampen en de polonaise te doen?
S
View on YouTubewrote:Ofja, daar gewoon ongenadig de planken uit de grond te stampen en de polonaise te doen?
Weet iemand hoe ik die goedkope kaartjes nog kan krijgen?
Zag laatst iets van Groupon dat je voor €19,00 naar Wish Outdoor kon.
Alvast bedankt.
Zag laatst iets van Groupon dat je voor €19,00 naar Wish Outdoor kon.
Alvast bedankt.
volgens mij is die actie voorbij toch? was volgens mij maar een week ofzo
maar dat weet ik zelf ook niet zeker
Dat zou inderdaad kunnenwrote:volgens mij is die actie voorbij toch? was volgens mij maar een week ofzo
Hopen dat ik nog ergens korting kan krijgen
uhm? Ná de meeting neem ik aan?wrote:Is het trouwens idee om met z'n alleen vooraan bij DR Live te staan?
wrote:Dus om 17:30 meeten bij de bar van de Insomnia stage? Zorg ik dat de residents van The Magic Show ook aanwezig zijn!
C
Ja zoiezo....
Ik ga liever naar Chris One, maar ff kijken wat mijn vrienden willen.
Eventueel blijf ik ook wel alleen bij Insomnia Stage als er een paar Hardtraxxers blijven
Eventueel blijf ik ook wel alleen bij Insomnia Stage als er een paar Hardtraxxers blijven
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
Goed nieuws boys!!
Twitter WiSH Outdoor:
Twitter WiSH Outdoor:
Vanwege de goede weersvoorspelling hebben we besloten de Insomnia Stage open-air te maken! #wishoutdoor @titamagicshow
Pff was nog steeds aan het twijfelen maar fuck it... ik ga gewoon. Kan mij het schelen. 
Sleur eric dan ook meteen meewrote:Pff was nog steeds aan het twijfelen maar fuck it... ik ga gewoon. Kan mij het schelen.
Hmm ik vind een tent opzich altijd wel wat hebben, helemaal als er rauwe hardstyle wordt gedraaid. De hele dag met je bakkes in de zon staan als je aant raggen ben vind ik maar nikswrote:Goed nieuws boys!!
Twitter WiSH Outdoor:Vanwege de goede weersvoorspelling hebben we besloten de Insomnia Stage open-air te maken! #wishoutdoor @titamagicshow
Maarja ik denk dat de meesten het wel beter vinden!
Goed bezigwrote:Pff was nog steeds aan het twijfelen maar fuck it... ik ga gewoon. Kan mij het schelen.
Ik ben ook niet kapot van open air... tent is zeker net zo goed.
E
mare: das gvd keihard raggend nieuws!
i hope so dat we genoeg water hebben want dat gaat er hard doorheen!
wrote:Goed nieuws boys!!
Twitter WiSH Outdoor:Vanwege de goede weersvoorspelling hebben we besloten de Insomnia Stage open-air te maken! #wishoutdoor @titamagicshow
zegt toch al genoeg?
naja. en dan nu naar de friet!
Yeess! ik ga uiteindelijk toch met een paar maten. gratis kaartjes via via. hahaa dik!
Probeer ook bij de meeting aanwezig te zijn, hoewel ik nog bijna niemand hier ken op een paar na.
Probeer ook bij de meeting aanwezig te zijn, hoewel ik nog bijna niemand hier ken op een paar na.
Yesssswrote:Pff was nog steeds aan het twijfelen maar fuck it... ik ga gewoon. Kan mij het schelen.
C
WIlllyyyy gaat mee
maar why HS open air?
maar why HS open air?
Word vet, no worries!!wrote:WIlllyyyy gaat mee
maar why HS open air?
wrote:maar why HS open air?
?Vanwege de goede weersvoorspelling hebben we besloten de Insomnia Stage open-air te maken! #wishoutdoor @titamagicshow
C
zal het mrogen zien tita... maar vind het nogal absurd aangezien dat een redelijke afkoeltent kon worden qua temperatuur!wrote:Word vet, no worries!!wrote:WIlllyyyy gaat mee
maar why HS open air?
yaywrote:Pff was nog steeds aan het twijfelen maar fuck it... ik ga gewoon. Kan mij het schelen.
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Het wordt 18 graden of zo... ideaalwrote:zal het mrogen zien tita... maar vind het nogal absurd aangezien dat een redelijke afkoeltent kon worden qua temperatuur!wrote:Word vet, no worries!!wrote:WIlllyyyy gaat mee
maar why HS open air?
Who was there
Nobody has said they're going yet.