Sgoed! Alleen ik heb altijd mijn eigen timetable waar ik me dan ook aan houd! En stilstaan houden we niet vanwrote:lekker hoorwrote:Dankje! Ik ben op deze manier van 10.00 bij Digital Punk t/m Einde van Ran-D in de Hangar zo bezig geweest! Daarna was ik helemaal verrot! Eventjes gezeten, wat house gezien en bij PRSPCT gestaan en vervolgens laatste beetje energie op de mainstage eruit gegooid![]()
volgende keer ook maar naar de meeting komen dan
Who's going
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 3 days ago
dit soort gasten zie ik nog echt te weinig tegenwoordig op de feesten, props!
Heb ik jou gesproken :p?wrote:Jij, bent echt grooooooot.wrote: Ja maar mij verdomme niet
En trouwens Oostzaner is net zo groot...
@Foxbuster ik heb jou wel zien rondlopen, toen dacht ik nog: dat vind ik nou een vet shirt 
Maar dan weet ik volgende x dat jij dat bent ;P
Nog één keer dan voor jou De shirtenmakert! shirtenmakertwrote:@Foxbuster ik heb jou wel zien rondlopen, toen dacht ik nog: dat vind ik nou een vet shirt
Ik mis hier nog één maat van me! Maar hun houden meestal het zelfde tempo aan kwa los gaan

Dankje! Ik hoop het ook eens voor te kunnen doenwrote:dit soort gasten zie ik nog echt te weinig tegenwoordig op de feesten, props!
Cu all at XQ?
O ja natuurlijk!wrote:Autoparkeerplaats was in een Maisveld
NEE! WTF!wrote:Ja maar mij verdomme niet
Nee nee, maar op elk feest val je toch wel aardig op. Heb je tijdens de Qontinent nog even gebruikt om m'n groepje te vinden. Stonden achter je.wrote: Heb ik jou gesproken :p?
En trouwens Oostzaner is net zo groot...
Die ken ik niet denk ik..
Rico.. Opperknallert.. Ik mis je mang 
Snel weer even samen knallen. Al gaat dat nog wel even duren vrees ik.
Laatste keer was Defqon.. Alleen toen schrok je nogal van me geloof ik
Snel weer even samen knallen. Al gaat dat nog wel even duren vrees ik.
Laatste keer was Defqon.. Alleen toen schrok je nogal van me geloof ik
-
G
volges mij houd de gemiddelde HT'er niet van stilstaanwrote:Sgoed! Alleen ik heb altijd mijn eigen timetable waar ik me dan ook aan houd! En stilstaan houden we niet vanKom wel keer langs met onze beukmachine haha
bleh ik sta het hele feest stil.. wat maakt dat nou uit 
-
MHardtraxxer
- 608 posts member since 2010
- last seen Jul 2015
Pff jij praat veel te veelwrote:volges mij houd de gemiddelde HT'er niet van stilstaanwrote:Sgoed! Alleen ik heb altijd mijn eigen timetable waar ik me dan ook aan houd! En stilstaan houden we niet vanKom wel keer langs met onze beukmachine haha
ik iig ook niet, tenzij ik een goed gesprek aan ga
Net als Maikelwrote:bleh ik sta het hele feest stil.. wat maakt dat nou uit
wrote:Net als Maikelwrote:bleh ik sta het hele feest stil.. wat maakt dat nou uit
Jij begint ineens over gamen als je vdk bentwrote:volges mij houd de gemiddelde HT'er niet van stilstaanwrote:Sgoed! Alleen ik heb altijd mijn eigen timetable waar ik me dan ook aan houd! En stilstaan houden we niet vanKom wel keer langs met onze beukmachine haha
ik iig ook niet, tenzij ik een goed gesprek aan ga
-
G
ik?wrote:Jij begint ineens over gamen als je vdk bent
Ik probeer het je wel uit te leggen op msnwrote:ik?wrote:Jij begint ineens over gamen als je vdk benthoe kom je daar nou weer bij?
-
B
Daar zat ik ook bij in de bus. Wie was jij dan?wrote:Dan heb je ook vet lang bij mij gestaan, want ik stond daar de hele tijd naast haha. Ik heb wel veel gezien inderdaad en een paar ook even aangesproken. Enkelen zaten bij mij ook al in de bus, zoals Nando, Hoofdcoach, Mr. Lellebel etc.
wie werd er trouwens boos op mij bij chris one omdat ie dacht dat ik een zweed was?
was dat meisje alleen maar aan t helpen omdat ze die vlag niet in dr eentje omhoog kreeg
was dat meisje alleen maar aan t helpen omdat ze die vlag niet in dr eentje omhoog kreeg
Ik zat op de heenreis achter Nando en de rij naast Mr. Lellebel. Ik had het zwarte tillt shirt aan met kaal koppie en tattoo op me arm: Music made me who i am.wrote:Daar zat ik ook bij in de bus. Wie was jij dan?wrote:Dan heb je ook vet lang bij mij gestaan, want ik stond daar de hele tijd naast haha. Ik heb wel veel gezien inderdaad en een paar ook even aangesproken. Enkelen zaten bij mij ook al in de bus, zoals Nando, Hoofdcoach, Mr. Lellebel etc.
En als je me op Q-Base heb zien lopen: Vleugels op me rug en een grote Spin op me borst. Do you remember??
-
B
Euh, had je op de terugweg een half (of heel, kan ook) rood vest aan? Dan weet ik wel wie je bent want dan zat je schuin achter me op de terugweg.wrote:Ik zat op de heenreis achter Nando en de rij naast Mr. Lellebel. Ik had het zwarte tillt shirt aan met kaal koppie en tattoo op me arm: Music made me who i am.wrote:Daar zat ik ook bij in de bus. Wie was jij dan?wrote:Dan heb je ook vet lang bij mij gestaan, want ik stond daar de hele tijd naast haha. Ik heb wel veel gezien inderdaad en een paar ook even aangesproken. Enkelen zaten bij mij ook al in de bus, zoals Nando, Hoofdcoach, Mr. Lellebel etc.
En als je me op Q-Base heb zien lopen: Vleugels op me rug en een grote Spin op me borst. Do you remember??
EDIT: ik ben ongeveer 1000x over die cokeneuzen heengeklommen die in het gangpad zaten en niet aan de kant wilden als ik erlangs moest om naar de wc te gaan. Moest nogal vaak naar de wc.
2 keer geweest :O , bij aankomst en vertrek .. lekker veel vocht verlorenwrote:Moest nogal vaak naar de wc.
wrote:wie werd er trouwens boos op mij bij chris one omdat ie dacht dat ik een zweed was?
Was niet boos, alleen teleurgesteld haha.
Totdat je opeens mijn naam zei, ik stond daar echt van: WTF!!!
Inderdaad, ik zat naast dat meisje, Rood/wit Defqon.1 vest aan en een beetje glazig uit me ogen kijkende hahaha. Ook ik ben 2 x over die mongolen heengeklommen, waarbij 1x me air max vol een hoofd van dat meisje raaktewrote: Euh, had je op de terugweg een half (of heel, kan ook) rood vest aan? Dan weet ik wel wie je bent want dan zat je schuin achter me op de terugweg.
EDIT: ik ben ongeveer 1000x over die cokeneuzen heengeklommen die in het gangpad zaten en niet aan de kant wilden als ik erlangs moest om naar de wc te gaan. Moest nogal vaak naar de wc.
hahahaha, je was wel boos manwrote:wrote:wie werd er trouwens boos op mij bij chris one omdat ie dacht dat ik een zweed was?
was dat meisje alleen maar aan t helpen omdat ze die vlag niet in dr eentje omhoog kreeg![]()
Was niet boos, alleen teleurgesteld haha.
Totdat je opeens mijn naam zei, ik stond daar echt van: WTF!!!