Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 14:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Foxbuster schreef:
Dankje! Ik ben op deze manier van 10.00 bij Digital Punk t/m Einde van Ran-D in de Hangar zo bezig geweest! Daarna was ik helemaal verrot! Eventjes gezeten, wat house gezien en bij PRSPCT gestaan en vervolgens laatste beetje energie op de mainstage eruit gegooid :D

lekker hoor :P
volgende keer ook maar naar de meeting komen dan :P

Sgoed! Alleen ik heb altijd mijn eigen timetable waar ik me dan ook aan houd! En stilstaan houden we niet van ;) Kom wel keer langs met onze beukmachine haha xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 14:27 
 
Hardtraxx Veteran

dit soort gasten zie ik nog echt te weinig tegenwoordig op de feesten, props!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Rik schreef:
Ja maar mij verdomme niet :(

Jij, bent echt grooooooot.

Heb ik jou gesproken :p?

En trouwens Oostzaner is net zo groot...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 14:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

@Foxbuster ik heb jou wel zien rondlopen, toen dacht ik nog: dat vind ik nou een vet shirt :P
Maar dan weet ik volgende x dat jij dat bent ;P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 14:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sunrise8 schreef:
@Foxbuster ik heb jou wel zien rondlopen, toen dacht ik nog: dat vind ik nou een vet shirt :P
Maar dan weet ik volgende x dat jij dat bent ;P

Nog één keer dan voor jou off-topic/de-shirtenmakert-t17089.html?hilit=de shirtenmakert :P Ik heb ze niet altijd aan hoor, maar de reacties zijn wel grappig... Je had die mensen hun koppies moeten zien toen ze met hun wause kop de tekst van ten years of q-dance probeerden te lezen :D

Ik mis hier nog één maat van me! Maar hun houden meestal het zelfde tempo aan kwa los gaan :D

Afbeelding

Firetrap schreef:
dit soort gasten zie ik nog echt te weinig tegenwoordig op de feesten, props!

Dankje! Ik hoop het ook eens voor te kunnen doen xd In goede doen kan ik niet stilstaan en ik heb geen ADHD :P Linksvoor is het altijd te doen!


Cu all at XQ? :D Heb dan nachtdienst gehad, dus misschien sta ik dan wel aan de grond genageld :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Autoparkeerplaats was in een Maisveld :P

O ja natuurlijk!

Rik schreef:
Ja maar mij verdomme niet :(

NEE! WTF!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 15:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Heb ik jou gesproken :p?

En trouwens Oostzaner is net zo groot...

Nee nee, maar op elk feest val je toch wel aardig op. Heb je tijdens de Qontinent nog even gebruikt om m'n groepje te vinden. Stonden achter je. :D

Die ken ik niet denk ik..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 15:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rico.. Opperknallert.. Ik mis je mang :(
Snel weer even samen knallen. Al gaat dat nog wel even duren vrees ik.

Laatste keer was Defqon.. Alleen toen schrok je nogal van me geloof ik xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 16:10 
 

Foxbuster schreef:
Sgoed! Alleen ik heb altijd mijn eigen timetable waar ik me dan ook aan houd! En stilstaan houden we niet van ;) Kom wel keer langs met onze beukmachine haha xd

volges mij houd de gemiddelde HT'er niet van stilstaan :P ik iig ook niet, tenzij ik een goed gesprek aan ga xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 16:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik sta gelukkig alleen stil als ie inslaat xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 16:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

bleh ik sta het hele feest stil.. wat maakt dat nou uit ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 16:27 
 
Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
Foxbuster schreef:
Sgoed! Alleen ik heb altijd mijn eigen timetable waar ik me dan ook aan houd! En stilstaan houden we niet van ;) Kom wel keer langs met onze beukmachine haha xd

volges mij houd de gemiddelde HT'er niet van stilstaan :P ik iig ook niet, tenzij ik een goed gesprek aan ga xd


Pff jij praat veel te veel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 16:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
bleh ik sta het hele feest stil.. wat maakt dat nou uit ^^


Net als Maikel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 16:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
roberttt schreef:
bleh ik sta het hele feest stil.. wat maakt dat nou uit ^^


Net als Maikel :P


xd Je gaat toch voor de gezelligheid? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Foxbuster schreef:
Sgoed! Alleen ik heb altijd mijn eigen timetable waar ik me dan ook aan houd! En stilstaan houden we niet van ;) Kom wel keer langs met onze beukmachine haha xd

volges mij houd de gemiddelde HT'er niet van stilstaan :P ik iig ook niet, tenzij ik een goed gesprek aan ga xd


Jij begint ineens over gamen als je vdk bent :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 17:08 
 

El Mare schreef:
Jij begint ineens over gamen als je vdk bent :lol:

ik? xd hoe kom je daar nou weer bij? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
El Mare schreef:
Jij begint ineens over gamen als je vdk bent :lol:

ik? xd hoe kom je daar nou weer bij? :P


Ik probeer het je wel uit te leggen op msn :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 17:26 
 

Sunrise8 schreef:
Dan heb je ook vet lang bij mij gestaan, want ik stond daar de hele tijd naast haha. Ik heb wel veel gezien inderdaad en een paar ook even aangesproken. Enkelen zaten bij mij ook al in de bus, zoals Nando, Hoofdcoach, Mr. Lellebel etc. :)

Daar zat ik ook bij in de bus. Wie was jij dan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wie werd er trouwens boos op mij bij chris one omdat ie dacht dat ik een zweed was?
was dat meisje alleen maar aan t helpen omdat ze die vlag niet in dr eentje omhoog kreeg :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 18:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
Sunrise8 schreef:
Dan heb je ook vet lang bij mij gestaan, want ik stond daar de hele tijd naast haha. Ik heb wel veel gezien inderdaad en een paar ook even aangesproken. Enkelen zaten bij mij ook al in de bus, zoals Nando, Hoofdcoach, Mr. Lellebel etc. :)

Daar zat ik ook bij in de bus. Wie was jij dan? :P


Ik zat op de heenreis achter Nando en de rij naast Mr. Lellebel. Ik had het zwarte tillt shirt aan met kaal koppie en tattoo op me arm: Music made me who i am.
En als je me op Q-Base heb zien lopen: Vleugels op me rug en een grote Spin op me borst. Do you remember?? :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 18:42 
 

Sunrise8 schreef:
Banaanslak schreef:
Sunrise8 schreef:
Dan heb je ook vet lang bij mij gestaan, want ik stond daar de hele tijd naast haha. Ik heb wel veel gezien inderdaad en een paar ook even aangesproken. Enkelen zaten bij mij ook al in de bus, zoals Nando, Hoofdcoach, Mr. Lellebel etc. :)

Daar zat ik ook bij in de bus. Wie was jij dan? :P


Ik zat op de heenreis achter Nando en de rij naast Mr. Lellebel. Ik had het zwarte tillt shirt aan met kaal koppie en tattoo op me arm: Music made me who i am.
En als je me op Q-Base heb zien lopen: Vleugels op me rug en een grote Spin op me borst. Do you remember?? :woot:

Euh, had je op de terugweg een half (of heel, kan ook) rood vest aan? Dan weet ik wel wie je bent want dan zat je schuin achter me op de terugweg.
EDIT: ik ben ongeveer 1000x over die cokeneuzen heengeklommen die in het gangpad zaten en niet aan de kant wilden als ik erlangs moest om naar de wc te gaan. Moest nogal vaak naar de wc. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 18:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
Moest nogal vaak naar de wc. :P


2 keer geweest :O , bij aankomst en vertrek .. lekker veel vocht verloren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
wie werd er trouwens boos op mij bij chris one omdat ie dacht dat ik een zweed was?
was dat meisje alleen maar aan t helpen omdat ze die vlag niet in dr eentje omhoog kreeg :innocent:

:whistle:
Was niet boos, alleen teleurgesteld haha.
Totdat je opeens mijn naam zei, ik stond daar echt van: WTF!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 19:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
Euh, had je op de terugweg een half (of heel, kan ook) rood vest aan? Dan weet ik wel wie je bent want dan zat je schuin achter me op de terugweg.
EDIT: ik ben ongeveer 1000x over die cokeneuzen heengeklommen die in het gangpad zaten en niet aan de kant wilden als ik erlangs moest om naar de wc te gaan. Moest nogal vaak naar de wc. :P


Inderdaad, ik zat naast dat meisje, Rood/wit Defqon.1 vest aan en een beetje glazig uit me ogen kijkende hahaha. Ook ik ben 2 x over die mongolen heengeklommen, waarbij 1x me air max vol een hoofd van dat meisje raakte :P (ik moest van binnen wel lachen). Dan weet ik precies wie je was :-D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 19:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
pecola-tje schreef:
wie werd er trouwens boos op mij bij chris one omdat ie dacht dat ik een zweed was?
was dat meisje alleen maar aan t helpen omdat ze die vlag niet in dr eentje omhoog kreeg :innocent:

:whistle:
Was niet boos, alleen teleurgesteld haha.
Totdat je opeens mijn naam zei, ik stond daar echt van: WTF!!!


hahahaha, je was wel boos man :P
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten